quote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Sinosappel het volgende:
Voor de mannen: Welke mannen vinden jullie hot?
Geen 'hommo' gezeik aub
Waarom weet ik wie dat isquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Sinosappel het volgende:
Voor de mannen: Welke mannen vinden jullie hot?
Geen 'hommo' gezeik aub
Hamster. Toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Cher- het volgende:
Deze chick lijkt echt op een kat (sowieso gruwelijke chick) maar haar vriend is echt HOT
[ afbeelding ]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mee eensquote:
Dat snap ik niet. Ik snap dat vrouwen hem sexy vinden, want hij ziet er ruig en mannelijk uit, maar knap, nee.quote:
Haha, ja daar kun je niet omheen inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom weet ik wie dat is.
[..]
[ afbeelding ]
FUCK YEAH!
Omg.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom weet ik wie dat is.
[..]
[ afbeelding ]
FUCK YEAH!
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef Mozy het volgende:
Iedereen heeft een celeb die hij of zij in het geheim snoeihard zou raken.
Wie is dat bij jullieFrank Lammers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val sowieso niet op knappe mannen. Hou meer van die ruige typjes zoals Clive of Aragorn (maar dan wel met die baard en die haren)quote:Op donderdag 5 april 2012 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Ik snap dat vrouwen hem sexy vinden, want hij ziet er ruig en mannelijk uit, maar knap, nee.
miauwquote:
Val je op mannen?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik val sowieso niet op knappe mannen. Hou meer van die ruige typjes zoals Clive of Aragorn (maar dan wel met die baard en die haren)
Eens. Dat bedoel ik dus. Knappe mannenquote:
Nee. Was dat maar zo. Was het leven een stuk makkelijker.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Frank Lammers.Even trapte ik erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je een fantasie had om door een lelijke papzak geneukt te worden ofzo.Heaven is a place on earth with you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |