Mij laten huilen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Had ik je laten huilen. Het is goed zo, lok het niet verder uit.
Kak.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:00 schreef Yv. het volgende:
[..]
Dat is een nummer van Kendrick Lamar. Ik kan het je helaas niet linken omdat ik mobiel zit.
Mila > Winona > Nataliequote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind: Winona > Natalie > Mila. Wat jullie?
Van rechts naar links, maar alle 3 niet echt mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal 3 x niks sorryquote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind er ook niets aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vin dhaar zo lelijk![]()
Snap niet wat mensen in haar zien.
Wat is er lelijk aan haar?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wie is wie?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen lijkt ze daar niet eens op Olivia. Normaal vind ik haar wel mooi. Hier lijkt ze meer op Milla Jovodingesquote:
Bij heel veel vrouwen in series/films denk ik altijd damn.. wat een mooie vrouw. Als je dan achteraf eens foto's kijkt valt het soms vies tegenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Snap het ook nietquote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het ging ook meer om het Gifje, maar inderdaad een hele mooie vrouwquote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen lijkt ze daar niet eens op Olivia. Normaal vind ik haar wel mooi. Hier lijkt ze meer op Milla Jovodinges
Ik vind haar ook wel zwaar overrated moet ik toegeven.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:
Mila lelijk vindenHet kan je 'type' niet zijn, maar lelijk? Hoe dan
?
vlnr Mila, Natalie, Winonaquote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat is er lelijk aan haar?
[..]
Wie is wie?
Jeetje, dat hoor je toch te weten.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat is er lelijk aan haar?
[..]
Wie is wie?
Ditquote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:
?
Op de foto vind ik Natalie het mooist denk ik, die rechter ziet eruit als mijn oude turnlerares. Beetje streng.quote:
Lelijk natuurlijk niet. Maar gewoon niet echt het type vrouw wat ik mooi vind neequote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:
?
Ieder zijn smaak denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:
?
Die rooiequote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel zwaar overrated moet ik toegeven.![]()
Bij The 70's Show wist ik niet wie nou de 'hot chick' moest voorstellen.
Hot donna toch.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel zwaar overrated moet ik toegeven.![]()
Bij The 70's Show wist ik niet wie nou de 'hot chick' moest voorstellen.
Die vind ik dan ook leuker.quote:
Mila is echt 3 klassen knapper dan die andere 2. Die hebben echt zo'n mager, scherp hoofd. Zo'n typisch actricehoofd ofzo, ik weet het niet precies. Bahquote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wel? Ik dacht die zus die met iedereen lag te neuken.quote:
Over rooie gesproken: Alicia Witt en Lauren Lee Smithquote:
Nee, allemaal van hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mila is echt 3 klassen knapper dan die andere 2. Die hebben echt zo'n mager, scherp hoofd. Zo'n typisch actricehoofd ofzo, ik weet het niet precies. Bah.
Dat heb ik bij Caricequote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef Sinosappel het volgende:
Natalie Portman krijg ik pas jeuk van
Overgewaardeerde pretentieuze actrice. Bah
Hahaha met haar lippen zo naar voren in die enge film, daar stoorde ik me aan. Ze dacht dat die deels getuite lipjes en dr fuck me yeah blik hot was ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef Sinosappel het volgende:
Natalie Portman krijg ik pas jeuk van
Overgewaardeerde pretentieuze actrice. Bah
Echt helemaal eens hiermee. Dat is zo'n irritant wijf.quote:
Dat je met iedereen ligt te neuken betekent niet dat je de hot chick van de serie bentquote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Wel? Ik dacht die zus die met iedereen lag te neuken.
Ja, ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat je met iedereen ligt te neuken betekent niet dat je de hot chick van de serie bent
Donna is die rooiequote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Wel? Ik dacht die zus die met iedereen lag te neuken.
quote:
Ja snap ik. Maar die zus, dat is iemand anders.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
Voor Mozy en dWc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja btje kutkopquote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar die zus, dat is iemand anders.
En ik dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
Voor Mozy en dWc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahhhhquote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
Voor Mozy en dWc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jou bedoelde ik dusquote:
Ja met haar heb ik het ookquote:
Hoe kan je dit nou niks vinden?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
AhhhhZe is wel mooi hoor.
[ afbeelding ]
Als ik m'n tanden een jaar niet poets heb ik een beter gebit dan Carice verdommequote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
Voor Mozy en dWc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat sowieso.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja met haar heb ik het ook
Maar vooral door wat interviews gezien te hebben. Zit ze altijd zo chagerijnig te doen met die ontevreden dunne lipjes naar beneden gekruld.
Laatst in dat topic over haar werd d'r twitter gepost, ik ging ff kijken voor de grap. Echt sneue tweets ook
Gewoon onsympathiek mens
Mila, haar bambi oogjesquote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
Voor Mozy en dWc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, haar gebit is inderdaad verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik m'n tanden een jaar niet poets heb ik een beter gebit dan Carice verdomme.
[ afbeelding ]
[..]
kan wel.quote:
Kan echt nit joh dit. Bij komt een vrouw bij de dokter vond ik haar soms nog wel knap. Jensen heeft ook een hekel aan haar.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik m'n tanden een jaar niet poets heb ik een beter gebit dan Carice verdomme.
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb je punt wel denk ik, dat had ik met Jennifer EWWbank.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef BobbyB het volgende:
Weet je wie ik ook zo vreselijk vind? Kristin Bell
Wat dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef BobbyB het volgende:
Die is gewoon zielig zo verlegen enzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb je punt wel denk ik, dat had ik met Jennifer EWWbank.
Nee, daar heb ik niets mee.quote:
Ja, dat dus. Ze doet ook altijd zo uit de hoogte (vind ik tenminste). Aan zulke figuren heb ik een hekel.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja met haar heb ik het ook
Maar vooral door wat interviews gezien te hebben. Zit ze altijd zo chagerijnig te doen met die ontevreden dunne lipjes naar beneden gekruld.
Laatst in dat topic over haar werd d'r twitter gepost, ik ging ff kijken voor de grap. Echt sneue tweets ook
Gewoon onsympathiek mens
Ik weet niet waarom, maar als ik er naar keek ergerde ik me kapot aan haar.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Die is gewoon zielig zo verlegen enzo.Of autistisch.
Albaquote:
Ik ook. Heel heel heel erg zelfs.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar als ik er naar keek ergerde ik me kapot aan haar.
Heb je dit gezien?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef BobbyB het volgende:
Grrr.. Kokend bloed.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ook. Heel heel heel erg zelfs.![]()
[ afbeelding ]
Die ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb je punt wel denk ik, dat had ik met Jennifer EWWbank.
Weet niet precies. Zo gemaakt allemaal. Heb me echt zitten ergeren tijdens Heroes.quote:
Die hoekjes in mijn nagels gaan er al van jeuken.quote:
Ze is wel mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die hoekjes in mijn nagels gaan er al van jeuken.
Allerverschrikkelijkste wijf ever.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze nog een toyboy zoeken??
Ik denk dat ze ook wel meegaand is en je de baas over haar kan spelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om uiterlijk.
Chantal.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Juist niet, zo'n kuis dametje die zichzelf overal te goed voor voelt.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook wel meegaand is en je de baas over haar kan spelen.
Ik merk het al, met Dimachaerus kan ik praten.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik vind haar gewoon zo'n nep slijmwijf. En sowieso overrated met al die kut musicals van haar. En die kop ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom? Bij haar klopt alles?
Jaloezie ja?
Geen idee wie dit is. Wat is er irritant/ergerlijk aan haar dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om uiterlijk.
Jullie moeten wel echt even dit filmpje kijkenquote:
Ik weet het zo niet. Dat gedrag, dat terughoudende, dat nette. Precies weet ik het niet, maar bah.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen idee wie dit is. Wat is er irritant/ergerlijk aan haar dan?
Zo'n wijf die niks durft, heel onzeker en blabla en mee deed aan the voice en steeds doorging terwijl ze niet zong maar hijgde.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen idee wie dit is. Wat is er irritant/ergerlijk aan haar dan?
allemoal in 't engols, veul te moeiluk.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jullie moeten wel echt even dit filmpje kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |