En ik dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
Voor Mozy en dWc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahhhhquote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
Voor Mozy en dWc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jou bedoelde ik dusquote:
Ja met haar heb ik het ookquote:
Hoe kan je dit nou niks vinden?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
AhhhhZe is wel mooi hoor.
[ afbeelding ]
Als ik m'n tanden een jaar niet poets heb ik een beter gebit dan Carice verdommequote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
Voor Mozy en dWc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat sowieso.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja met haar heb ik het ook
Maar vooral door wat interviews gezien te hebben. Zit ze altijd zo chagerijnig te doen met die ontevreden dunne lipjes naar beneden gekruld.
Laatst in dat topic over haar werd d'r twitter gepost, ik ging ff kijken voor de grap. Echt sneue tweets ook
Gewoon onsympathiek mens
Mila, haar bambi oogjesquote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
Voor Mozy en dWc![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, haar gebit is inderdaad verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik m'n tanden een jaar niet poets heb ik een beter gebit dan Carice verdomme.
[ afbeelding ]
[..]
kan wel.quote:
Kan echt nit joh dit. Bij komt een vrouw bij de dokter vond ik haar soms nog wel knap. Jensen heeft ook een hekel aan haar.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik m'n tanden een jaar niet poets heb ik een beter gebit dan Carice verdomme.
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb je punt wel denk ik, dat had ik met Jennifer EWWbank.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef BobbyB het volgende:
Weet je wie ik ook zo vreselijk vind? Kristin Bell
Wat dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef BobbyB het volgende:
Die is gewoon zielig zo verlegen enzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb je punt wel denk ik, dat had ik met Jennifer EWWbank.
Nee, daar heb ik niets mee.quote:
Ja, dat dus. Ze doet ook altijd zo uit de hoogte (vind ik tenminste). Aan zulke figuren heb ik een hekel.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja met haar heb ik het ook
Maar vooral door wat interviews gezien te hebben. Zit ze altijd zo chagerijnig te doen met die ontevreden dunne lipjes naar beneden gekruld.
Laatst in dat topic over haar werd d'r twitter gepost, ik ging ff kijken voor de grap. Echt sneue tweets ook
Gewoon onsympathiek mens
Ik weet niet waarom, maar als ik er naar keek ergerde ik me kapot aan haar.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Die is gewoon zielig zo verlegen enzo.Of autistisch.
Albaquote:
Ik ook. Heel heel heel erg zelfs.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar als ik er naar keek ergerde ik me kapot aan haar.
Heb je dit gezien?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef BobbyB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |