Mij laten huilen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Had ik je laten huilen. Het is goed zo, lok het niet verder uit.
Kak.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:00 schreef Yv. het volgende:
[..]
Dat is een nummer van Kendrick Lamar. Ik kan het je helaas niet linken omdat ik mobiel zit.
Mila > Winona > Nataliequote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind: Winona > Natalie > Mila. Wat jullie?
Van rechts naar links, maar alle 3 niet echt mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal 3 x niks sorryquote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind er ook niets aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vin dhaar zo lelijk![]()
Snap niet wat mensen in haar zien.
Wat is er lelijk aan haar?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wie is wie?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen lijkt ze daar niet eens op Olivia. Normaal vind ik haar wel mooi. Hier lijkt ze meer op Milla Jovodingesquote:
Bij heel veel vrouwen in series/films denk ik altijd damn.. wat een mooie vrouw. Als je dan achteraf eens foto's kijkt valt het soms vies tegenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Snap het ook nietquote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het ging ook meer om het Gifje, maar inderdaad een hele mooie vrouwquote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen lijkt ze daar niet eens op Olivia. Normaal vind ik haar wel mooi. Hier lijkt ze meer op Milla Jovodinges
Ik vind haar ook wel zwaar overrated moet ik toegeven.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:
Mila lelijk vindenHet kan je 'type' niet zijn, maar lelijk? Hoe dan
?
vlnr Mila, Natalie, Winonaquote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat is er lelijk aan haar?
[..]
Wie is wie?
Jeetje, dat hoor je toch te weten.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat is er lelijk aan haar?
[..]
Wie is wie?
Ditquote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:
?
Op de foto vind ik Natalie het mooist denk ik, die rechter ziet eruit als mijn oude turnlerares. Beetje streng.quote:
Lelijk natuurlijk niet. Maar gewoon niet echt het type vrouw wat ik mooi vind neequote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |