Grrr.. Kokend bloed.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ook. Heel heel heel erg zelfs.![]()
[ afbeelding ]
Die ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb je punt wel denk ik, dat had ik met Jennifer EWWbank.
Weet niet precies. Zo gemaakt allemaal. Heb me echt zitten ergeren tijdens Heroes.quote:
Die hoekjes in mijn nagels gaan er al van jeuken.quote:
Ze is wel mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die hoekjes in mijn nagels gaan er al van jeuken.
Allerverschrikkelijkste wijf ever.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze nog een toyboy zoeken??
Ik denk dat ze ook wel meegaand is en je de baas over haar kan spelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om uiterlijk.
Chantal.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Juist niet, zo'n kuis dametje die zichzelf overal te goed voor voelt.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook wel meegaand is en je de baas over haar kan spelen.
Ik merk het al, met Dimachaerus kan ik praten.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik vind haar gewoon zo'n nep slijmwijf. En sowieso overrated met al die kut musicals van haar. En die kop ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom? Bij haar klopt alles?
Jaloezie ja?
Geen idee wie dit is. Wat is er irritant/ergerlijk aan haar dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om uiterlijk.
Jullie moeten wel echt even dit filmpje kijkenquote:
Ik weet het zo niet. Dat gedrag, dat terughoudende, dat nette. Precies weet ik het niet, maar bah.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen idee wie dit is. Wat is er irritant/ergerlijk aan haar dan?
Zo'n wijf die niks durft, heel onzeker en blabla en mee deed aan the voice en steeds doorging terwijl ze niet zong maar hijgde.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen idee wie dit is. Wat is er irritant/ergerlijk aan haar dan?
allemoal in 't engols, veul te moeiluk.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jullie moeten wel echt even dit filmpje kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |