Onwetend figuur.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]wat!
Mila mooier vinden dan chantal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Cher- het volgende:
Ik word een beetje moe van de smaak van deze jongentjes. Dit is een vrouw die je overal op straat tegenkomt. Valt me tegen. En dan zeiken op Mila. Ik weet het al. Omdat jullie die lelijke Chantal nog wel kunnen krijgen maar Mila niet.
Meh, Mila heeft niet echt een tintje toch? Maar wel waar. Vrouwen met een licht tintje zijn vaakquote:Op donderdag 5 april 2012 13:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij houd jij van vrouwen met minimaal een tintje. Ik heb juist het tegenovergestelde.
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef Mozy het volgende:
Iedereen heeft een celeb die hij of zij in het geheim snoeihard zou raken.
Wie is dat bij jullieWel eens vaker in het echt gezien, oude, uitgeleefde kop heeft zij man. Busted your balloon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noooes. Ik ben verliefd op Mila maar Chantal vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mensen die Mila leuk vinden bijna dezelfde die Chantal ook leuk vinden.
Wie is dat bij jullieHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Eens. Megan Foxquote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef remi1986 het volgende:
Toch wel flauw dat niemand op mijn foto gereageerd heeft van Megan Fox ... en dan vervolgens met Chantal aankomen![]()
behalve
[..]
Wie is dat bij jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Het gaat ook over in het GEHEIM. Niet iets waar je trots op bent.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eens vaker in het echt gezien, oude, uitgeleefde kop heeft zij man. Busted your balloon?
Wie is dat bij jullieIk zou haar alleen doen als ik HIV had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
HahaOMG!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik bedoelde voor jij binnenkwam. Degenen die gingen haten op Mila waren voornamelijk de vrouwtjesquote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Noooes. Ik ben verliefd op Mila maar Chantal vind ik echt verschrikkelijk.
[..]
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijjjj![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welkom op FOK!
dan is het goedquote:Op donderdag 5 april 2012 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Megan Fox is een vanzelfsprekendheid. Daar hoef je nieteens op te reageren.
Die kutpony van haar ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef Cher- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |