Ja dat ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zo'n wijf die niks durft, heel onzeker en blabla en mee deed aan the voice en steeds doorging terwijl ze niet zong maar hijgde.
Zit geen ondertiteling bijquote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jullie moeten wel echt even dit filmpje kijken
Haar vind ik dan weer niets.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze nog een toyboy zoeken??
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef Chai het volgende:
Gadver mensen, met jullie Chantal Jansen.
Laatste keer dat ik haar op televisie zag was ze de aars van Joop van de Ende aan het likken. Oké ze was niet de enige, maar elke keer dat ik haar zie irriteert ze me.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar gewoon zo'n nep slijmwijf. En sowieso overrated met al die kut musicals van haar. En die kop ook.
[ afbeelding ]
Op sommige foto's echtquote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chantal Janzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als een non een keer in de Playboy zou gaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chantal Janzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij houd jij van vrouwen met minimaal een tintje. Ik heb juist het tegenovergestelde.quote:
lol@hetero mannenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chantal Janzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, we zijn het eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chantal Janzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wou hier een "grap" op maken, maar bij nader inzien doe ik het toch maar nietquote:Op donderdag 5 april 2012 13:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als een non een keer in de Playboy zou gaan.![]()
Laf.
De Nederlandse voice?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zo'n wijf die niks durft, heel onzeker en blabla en mee deed aan the voice en steeds doorging terwijl ze niet zong maar hijgde.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wou hier een "grap" op maken, maar bij nader inzien doe ik het toch maar niet
Haaha nee remi laat je niet stoppen omdat iedereen je humor hier kut vindt.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wou hier een "grap" op maken, maar bij nader inzien doe ik het toch maar niet
Zij klopt gewoonquote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chantal Janzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat verklaart het.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Ikken haar alleen van plaatjes maar ze is echt wel
Chick, ik vind Mila nog lekkerder dan Chantalquote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Cher- het volgende:
Ik word een beetje moe van de smaak van deze jongentjes. Dit is een vrouw die je overal op straat tegenkomt. Valt me tegen. En dan zeiken op Mila. Ik weet het al. Omdat jullie die lelijke Chantal nog wel kunnen krijgen maar Mila niet.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Cher- het volgende:
Ik word een beetje moe van de smaak van deze jongentjes. Dit is een vrouw die je overal op straat tegenkomt. Valt me tegen. En dan zeiken op Mila. Ik weet het al. Omdat jullie die lelijke Chantal nog wel kunnen krijgen maar Mila niet.
Volgens mij zijn de mensen die Mila leuk vinden bijna dezelfde die Chantal ook leuk vinden.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Cher- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |