U heeft de keuze uit geel, oranje, blauw en grijs.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dan op z'n minst een camodas:
[ afbeelding ]
Dat die Italiaan met een double-breasted jasje rondloopt verbaasd me zeer.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wit en lichtblauw.
Zoals 't heurt.
Oranje is leuk voor koninginnedag.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U heeft de keuze uit geel, oranje, blauw en grijs.
Gelijkspel met Bush.quote:
Nee niet zo oranje, het is wat subtieler en bewerkt.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Oranje is leuk voor koninginnedag.
Maar dan moet je 'm wel om je hoofd dragen
Ach, nog beter double-breasted dan die lui op die foto met een 3-button pak.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat die Italiaan met een double-breasted jasje rondloopt verbaasd me zeer.
Spekzolen.quote:
Deze week had VS een mooie oranje das om, die ook "algemeen" zou kunnen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Oranje is leuk voor koninginnedag.
Maar dan moet je 'm wel om je hoofd dragen
Die inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Deze week had VS een mooie oranje das aan, die ook "algemeen" zou kunnen.
Vertel dat aan Geert:quote:Op woensdag 4 april 2012 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee niet zo oranje, het is wat subtieler en bewerkt.
Schroder slechte das.quote:
Geert draagt een horeca-overhemd.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel dat aan Geert:
[ afbeelding ]
Hij kan 'm nog niet eens knopen ook
De mijne is wat subtieler.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel dat aan Geert:
[ afbeelding ]
Hij kan 'm nog niet eens knopen ook
Oeh, das een koopje, waar heb je die gehaald?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De mijne is wat subtieler.
Mocht ook wel voor 60 piek.
Zijde FTWquote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De mijne is wat subtieler.
Mocht ook wel voor 60 piek.
De rest van z'n fractie ookquote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geert draagt een horeca-overhemd.
Gewoon zo'n speciaalzaak boetiek.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oeh, das een koopje, waar heb je die gehaald?
Sjaals daarentegenquote:
Zo lang het geen SP-kleur wordt.quote:
Van dat digital spul zoals MARNPAT?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heftig.![]()
We krijgen in Nederland ook nieuwe camo, weet je dat?
http://img24.imageshack.us/img24/5924/200lockeedmartin.jpg (copy/paste deze link)quote:Op woensdag 4 april 2012 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
Arabische landen hebben kut-camouflage. Behalve op hun gevechtsvliegtuigen.
Realtry is impressive, kende ik nog niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Van dat digital spul zoals MARNPAT?
Check hier nog wat voorbeelden van Realtree.
[img[http://cdn.realtree.com/s(...)camo-image-aps-1.jpg[/img]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het geweldig.
Oh, daar zit dan toch een motief op?quote:
Niet van dit glimmende viscose-spul.quote:
Daar heb ik al een tijdje shirts vanquote:Op woensdag 4 april 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Realtry is impressive, kende ik nog niet.
Maar de Nederlanders willen naar het "blokjespatroon" toe, net zoals de US Army ook gebruikt.
[ afbeelding ]
Nonsens. Vrijwel elke cultuur heeft deze westerse mode overgenomen.quote:
En niet die hoog opstaande kragen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet van dit glimmende viscose-spul.
Als je het dan draagt, ga dan voor zachter en op zijn minst katoen.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[ http://img24.imageshack.us/img24/5924/200lockeedmartin.jpg (copy/paste deze link) ]
Oeh, landmacht shirts?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:14 schreef Auti het volgende:
[..]
Daar heb ik al een tijdje shirts vanDigital camouflage.
En geen contraststof op je boord.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En niet die hoog opstaande kragen.
Daarom mag ik ze nog wel lelijk vindenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:14 schreef waht het volgende:
[..]
Nonsens. Vrijwel elke cultuur heeft deze westerse mode overgenomen.
Shit, mijn lichtblauwe overhemd heeft zwarte knopen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En geen contraststof op je boord.
En geen zwarte plastic knopen.
Donker parelmoer?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Shit, mijn lichtblauwe overhemd heeft zwarte knopen.
Maar die draag ik enkel op spijkerbroek.
Dat zijn MiG-29's van de luchtmacht van de DDR, die hebben later toch ook in Luftwaffe beschildering gevlogen?quote:
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Geen originele. Flecktarn vind ik trouwens ook wel cool.
Ja, maar liever niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom mag ik ze nog wel lelijk vinden
Ja gewoon zwart.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Donker parelmoer?
Dat mag, als je hemd donker is, althans
Die hebben idd tot 2003 voor de Luftwaffe gevlogen en zijn toen voor ¤1,- verkocht aan de Poolse luchtmacht.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn MiG-29's van de luchtmacht van de DDR, die hebben later toch ook in Luftwaffe beschildering gevlogen?
Per stuk of voor de hele zooi?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die hebben idd tot 2003 voor de Luftwaffe gevlogen en zijn toen voor ¤1,- verkocht aan de Poolse luchtmacht.
De PvdA gaat nog een jaartje of 10 mee, je hebt dus nog even de tijd.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas, zelfs voor een begrafenis krijg je mij nog niet in een pak.
Voor de hele zooi, maar goed, de markt voor die toestellen was toch niet erg courant (waren aangepast naar NATO-standaard, alles in het Engels etc.).quote:
Wel langer hoor. Al zouden ze kunnen fuseren met GroenLinks.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
De PvdA gaat nog een jaartje of 10 mee, je hebt dus nog even de tijd.
Hmm, ik stoor me niet zo snel aan goede knopen. Als ze niet van pastelkleurig plastic zijn, that is.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja gewoon zwart.
En nee, overhemd is gewoon lichtblauw, ik had 'm aan toen in Amsterdam in 't Krasnapolsky.
Die pacifisten die Hillen hebben gesteund?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel langer hoor. Al zouden ze kunnen fuseren met GroenLinks.
Die steun zouden ze inderdaad moeten intrekken nu.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die pacifisten die Hillen hebben gesteund?
Alleen als Rutte beloofde dat er ze niet zouden schieten!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die pacifisten die Hillen hebben gesteund?
Vind de Flecktarn Wüste nog vetter, ben echt helemaal verzot op desertcamo omdat ze lijken op m'n chino's.quote:
Dat is mooi spul ja, die HK's ookquote:Op woensdag 4 april 2012 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind de Flecktarn Wüste nog vetter, ben echt helemaal verzot op desertcamo omdat ze lijken op m'n chino's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is heul geen Israelisch toestel.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Israeli's hebben idd een prachtige kleurstelling.
Point taken.quote:
Yup, maar geef mij liever de gewone Diemaco C7 met een keep en korrel. Vanuit een sportieve invalshoek is het schieten zonder een vizier moeilijker en derhalve een stuk leuker.quote:
Dit meen je toch niet he?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb camo-All Stars, als het niet regent de 21e doe ik ze wel aan bij m'n colbertje
Lijkt anders verdacht viel hier op:quote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is heul geen Israelisch toestel.
Oh dear.quote:
Ach bekijk het zo: naast remlof zie jij er heul wat netter uit.quote:
Egwel: http://hashmonean.com/201(...)-long-distance-love/quote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is heul geen Israelisch toestel.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Oh, ik zie dat ik de verkeerde image heb gequote.
Dan moet je dit dragen:quote:
Image doet me echt niks, legerkleding is built to last, daarom heb ik bij de schietoefening ook die desertcamo altijd aan. Kan liggen, rollen, bollen, hete hulzen ermee opvangen en het blijft gewoon in orde. Dat terwijl de burgerbroeken van m'n maten wel eens willen sneuvelen.quote:
Lijkt me wel wat om tijdens onze herrenmeet in pak te komen opdagen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Image doet me echt niks, legerkleding is built to last, daarom heb ik bij de schietoefening ook die desertcamo altijd aan. Kan liggen, rollen, bollen, hete hulzen ermee opvangen en het blijft gewoon in orde. Dat terwijl de burgerbroeken van m'n maten wel eens willen sneuvelen.
Die gekken lopen bij veertig graden Celsius nog in driedelig pak.quote:
Deed ik ook altijd, best verrassend hoe goed die dingen hitte weren.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:32 schreef waht het volgende:
[..]
Die gekken lopen bij veertig graden Celsius nog in driedelig pak.
Wie is die stuurse minkukel?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je dit dragen:
[ afbeelding ]
Het is wel altijd lekker zacht.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd, best verrassend hoe goed die dingen hitte weren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |