Nog nooit iemand zien dragen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:53 schreef waht het volgende:
Zo'n witte boord is vandaag de dag het territorium van HBO'ers die zichzelf te serieus nemen.
Hm ja maar met een sigaar duren die time-outs zo lang dat ze er niet zo blij meer mee zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg dat je niet meer mag roken op je werk en tijdens vergaderingen. Een goed excuus om een time-out aan te vragen onder het mom van "even roken?"
Opeens weet ik wat ik aan ga trekken voor de theatervoorstelling de 21e: een camo t-shirt met een colbertjequote:Op woensdag 4 april 2012 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik snap die paramilitaire kledij niet zo goed eerlijk gezegd.
Waarom zou je dat dragen in het dagelijks leven, je krijgt meteen een imago.
Sinds Tristan loop ik een stuk minder vaak in camokleding.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik snap die paramilitaire kledij niet zo goed eerlijk gezegd.
Waarom zou je dat dragen in het dagelijks leven, je krijgt meteen een imago.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:55 schreef Auti het volgende:
[..]
Sinds Tristan loop ik een stuk minder vaak in camokleding.
Witte boorden heersen, HBOers die zichzelf te serieus nemen hebben een boord die aan de binnenzijde een bloemetjesmotief heeft.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:53 schreef waht het volgende:
Zo'n witte boord is vandaag de dag het territorium van HBO'ers die zichzelf te serieus nemen.
Ook geen rechten-studerende medelander?quote:
Van die Poolse?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:56 schreef Drugshond het volgende:
Ga fluitend naar mijn werk.
Haar kleine bolle kontje is een mental power-boost for the rest of the day.
Of erger; een dubbele extra hoge boord met bloemetjesmotief, contrasterende kunststoffen (!) knopen, een kleurrijke sjawl en een paarse bril.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:53 schreef waht het volgende:
Aangezien ik die dag op de schietbaan lig kan ik mijn desertcamo dan ook wel aanhouden. Doe ik nog wel een das om.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Opeens weet ik wat ik aan ga trekken voor de theatervoorstelling de 21e: een camo t-shirt met een colbertje
Zie nauwelijks allochtonen op de UvA en waar ik stage gelopen heb waren geen allochtonen. Waar ik ga werken ook niet trouwensquote:Op woensdag 4 april 2012 20:56 schreef waht het volgende:
[..]
Ook geen rechten-studerende medelander?
Goed plan. Nu ben ik benieuwd waar Vs mee komtquote:Op woensdag 4 april 2012 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aangezien ik die dag op de schietbaan lig kan ik mijn desertcamo dan ook wel aanhouden. Doe ik nog wel een das om.
Bij een wit overhemd is het niet meer dan logisch natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Witte boorden heersen, HBOers die zichzelf te serieus nemen hebben een boord die aan de binnenzijde een bloemetjesmotief heeft.
Vind zij het ook wel leuk ?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:56 schreef Drugshond het volgende:
Ga fluitend naar mijn werk.
Haar kleine bolle kontje is een mental power-boost for the rest of the day.
Dat is niet zo moeilijk, overhemd, das en pantalon.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan. Nu ben ik benieuwd waar Vs mee komt
Nee, dat zit in de weg met de "oortjes".quote:Op woensdag 4 april 2012 20:57 schreef Auti het volgende:
[..]
Heb je ook zo´n NLD pet met je bloedgroep er op?
Plain witte overhemden zijn voor horecaffers.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:57 schreef waht het volgende:
[..]
Bij een wit overhemd is het niet meer dan logisch natuurlijk.
Ik wil niet zeggen dat ik altijd zo modieus ben maar dergelijke ellende doet zelfs aan mijn ogen pijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of erger; een dubbele extra hoge boord met bloemetjesmotief, contrasterende kunststoffen (!) knopen, een kleurrijke sjawl en een paarse bril.
Ik zweer bij witte overhemden.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Plain witte overhemden zijn voor horecaffers.
Daarom laat ik jou ook altijd koffie halen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zweer bij witte overhemden.
Lichtblauw gaat ook nog wel, maar dan houdt 't al snel op.
I like conservative.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom laat ik jou ook altijd koffie halen.
Uitstekend.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zweer bij witte overhemden.
Lichtblauw gaat ook nog wel, maar dan houdt 't al snel op.
I like conservative.
Jij gaat naar gala's in gestreepte, roze of groene overhemden dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom laat ik jou ook altijd koffie halen.
Jij gaat altijd in gala-outfit als je naar school moet?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij gaat naar gala's in gestreepte overhemden dan?
Conservatief.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij gaat naar gala's in gestreepte, roze of groene overhemden dan?
Een jood heeft zijn dasspeld gejat.quote:
Zou een deel van de geschiedenis verklarenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een jood heeft zijn dasspeld gejat.
Terechtquote:Op woensdag 4 april 2012 21:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hm nee, maar altijd wel in het wit.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij gaat altijd in gala-outfit als je naar school moet?
Niks mis met rozequote:Op woensdag 4 april 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent toch geen Afrikaan met die kleurtjes.![]()
Echte mannen lopen in 't wit of lichtblauw.
Nee, ..deze is leuker (ze is nieuw).quote:
Wit en lichtblauw.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:03 schreef waht het volgende:
U heeft geluk. Vandaag is het weer tijd voor G8-photo-ops:
[ afbeelding ]
Ik heb enkel blauw-gestreepte overhemden, de enige variatie is tussen licht- en donkerblauw.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent toch geen Afrikaan met die kleurtjes.![]()
Echte mannen lopen in 't wit of lichtblauw.
Doe dan op z'n minst een camodas:quote:Op woensdag 4 april 2012 20:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, overhemd, das en pantalon.
Geen dasspelden, vandaar de crisisquote:Op woensdag 4 april 2012 21:03 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Schröder is de bestequote:Op woensdag 4 april 2012 21:03 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit nou nooit vervelen?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
U heeft de keuze uit geel, oranje, blauw en grijs.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dan op z'n minst een camodas:
[ afbeelding ]
Dat die Italiaan met een double-breasted jasje rondloopt verbaasd me zeer.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wit en lichtblauw.
Zoals 't heurt.
Oranje is leuk voor koninginnedag.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U heeft de keuze uit geel, oranje, blauw en grijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |