Daarom laat ik jou ook altijd koffie halen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zweer bij witte overhemden.
Lichtblauw gaat ook nog wel, maar dan houdt 't al snel op.
I like conservative.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom laat ik jou ook altijd koffie halen.
Uitstekend.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zweer bij witte overhemden.
Lichtblauw gaat ook nog wel, maar dan houdt 't al snel op.
I like conservative.
Jij gaat naar gala's in gestreepte, roze of groene overhemden dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom laat ik jou ook altijd koffie halen.
Jij gaat altijd in gala-outfit als je naar school moet?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij gaat naar gala's in gestreepte overhemden dan?
Conservatief.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij gaat naar gala's in gestreepte, roze of groene overhemden dan?
Een jood heeft zijn dasspeld gejat.quote:
Zou een deel van de geschiedenis verklarenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een jood heeft zijn dasspeld gejat.
Terechtquote:Op woensdag 4 april 2012 21:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hm nee, maar altijd wel in het wit.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij gaat altijd in gala-outfit als je naar school moet?
Niks mis met rozequote:Op woensdag 4 april 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent toch geen Afrikaan met die kleurtjes.![]()
Echte mannen lopen in 't wit of lichtblauw.
Nee, ..deze is leuker (ze is nieuw).quote:
Wit en lichtblauw.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:03 schreef waht het volgende:
U heeft geluk. Vandaag is het weer tijd voor G8-photo-ops:
[ afbeelding ]
Ik heb enkel blauw-gestreepte overhemden, de enige variatie is tussen licht- en donkerblauw.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent toch geen Afrikaan met die kleurtjes.![]()
Echte mannen lopen in 't wit of lichtblauw.
Doe dan op z'n minst een camodas:quote:Op woensdag 4 april 2012 20:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, overhemd, das en pantalon.
Geen dasspelden, vandaar de crisisquote:Op woensdag 4 april 2012 21:03 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Schröder is de bestequote:Op woensdag 4 april 2012 21:03 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit nou nooit vervelen?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
U heeft de keuze uit geel, oranje, blauw en grijs.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dan op z'n minst een camodas:
[ afbeelding ]
Dat die Italiaan met een double-breasted jasje rondloopt verbaasd me zeer.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wit en lichtblauw.
Zoals 't heurt.
Oranje is leuk voor koninginnedag.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U heeft de keuze uit geel, oranje, blauw en grijs.
Gelijkspel met Bush.quote:
Nee niet zo oranje, het is wat subtieler en bewerkt.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Oranje is leuk voor koninginnedag.
Maar dan moet je 'm wel om je hoofd dragen
Ach, nog beter double-breasted dan die lui op die foto met een 3-button pak.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat die Italiaan met een double-breasted jasje rondloopt verbaasd me zeer.
Spekzolen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |