Het is heul geen Israelisch toestel.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Israeli's hebben idd een prachtige kleurstelling.
Point taken.quote:
Yup, maar geef mij liever de gewone Diemaco C7 met een keep en korrel. Vanuit een sportieve invalshoek is het schieten zonder een vizier moeilijker en derhalve een stuk leuker.quote:
Dit meen je toch niet he?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb camo-All Stars, als het niet regent de 21e doe ik ze wel aan bij m'n colbertje
Lijkt anders verdacht viel hier op:quote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is heul geen Israelisch toestel.
Oh dear.quote:
Ach bekijk het zo: naast remlof zie jij er heul wat netter uit.quote:
Egwel: http://hashmonean.com/201(...)-long-distance-love/quote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is heul geen Israelisch toestel.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Oh, ik zie dat ik de verkeerde image heb gequote.
Dan moet je dit dragen:quote:
Image doet me echt niks, legerkleding is built to last, daarom heb ik bij de schietoefening ook die desertcamo altijd aan. Kan liggen, rollen, bollen, hete hulzen ermee opvangen en het blijft gewoon in orde. Dat terwijl de burgerbroeken van m'n maten wel eens willen sneuvelen.quote:
Lijkt me wel wat om tijdens onze herrenmeet in pak te komen opdagen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Image doet me echt niks, legerkleding is built to last, daarom heb ik bij de schietoefening ook die desertcamo altijd aan. Kan liggen, rollen, bollen, hete hulzen ermee opvangen en het blijft gewoon in orde. Dat terwijl de burgerbroeken van m'n maten wel eens willen sneuvelen.
Die gekken lopen bij veertig graden Celsius nog in driedelig pak.quote:
Deed ik ook altijd, best verrassend hoe goed die dingen hitte weren.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:32 schreef waht het volgende:
[..]
Die gekken lopen bij veertig graden Celsius nog in driedelig pak.
Wie is die stuurse minkukel?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je dit dragen:
[ afbeelding ]
Het is wel altijd lekker zacht.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd, best verrassend hoe goed die dingen hitte weren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |