Deze bedoel je?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Geen originele. Flecktarn vind ik trouwens ook wel cool.
Ja, maar liever niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom mag ik ze nog wel lelijk vinden
Ja gewoon zwart.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Donker parelmoer?
Dat mag, als je hemd donker is, althans
Die hebben idd tot 2003 voor de Luftwaffe gevlogen en zijn toen voor ¤1,- verkocht aan de Poolse luchtmacht.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn MiG-29's van de luchtmacht van de DDR, die hebben later toch ook in Luftwaffe beschildering gevlogen?
Per stuk of voor de hele zooi?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die hebben idd tot 2003 voor de Luftwaffe gevlogen en zijn toen voor ¤1,- verkocht aan de Poolse luchtmacht.
De PvdA gaat nog een jaartje of 10 mee, je hebt dus nog even de tijd.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas, zelfs voor een begrafenis krijg je mij nog niet in een pak.
Voor de hele zooi, maar goed, de markt voor die toestellen was toch niet erg courant (waren aangepast naar NATO-standaard, alles in het Engels etc.).quote:
Wel langer hoor. Al zouden ze kunnen fuseren met GroenLinks.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
De PvdA gaat nog een jaartje of 10 mee, je hebt dus nog even de tijd.
Hmm, ik stoor me niet zo snel aan goede knopen. Als ze niet van pastelkleurig plastic zijn, that is.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja gewoon zwart.
En nee, overhemd is gewoon lichtblauw, ik had 'm aan toen in Amsterdam in 't Krasnapolsky.
Die pacifisten die Hillen hebben gesteund?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel langer hoor. Al zouden ze kunnen fuseren met GroenLinks.
Die steun zouden ze inderdaad moeten intrekken nu.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die pacifisten die Hillen hebben gesteund?
Alleen als Rutte beloofde dat er ze niet zouden schieten!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die pacifisten die Hillen hebben gesteund?
Vind de Flecktarn Wüste nog vetter, ben echt helemaal verzot op desertcamo omdat ze lijken op m'n chino's.quote:
Dat is mooi spul ja, die HK's ookquote:Op woensdag 4 april 2012 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind de Flecktarn Wüste nog vetter, ben echt helemaal verzot op desertcamo omdat ze lijken op m'n chino's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is heul geen Israelisch toestel.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Israeli's hebben idd een prachtige kleurstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |