Gelijkspel met Bush.quote:
Nee niet zo oranje, het is wat subtieler en bewerkt.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Oranje is leuk voor koninginnedag.
Maar dan moet je 'm wel om je hoofd dragen
Ach, nog beter double-breasted dan die lui op die foto met een 3-button pak.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat die Italiaan met een double-breasted jasje rondloopt verbaasd me zeer.
Spekzolen.quote:
Deze week had VS een mooie oranje das om, die ook "algemeen" zou kunnen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Oranje is leuk voor koninginnedag.
Maar dan moet je 'm wel om je hoofd dragen
Die inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Deze week had VS een mooie oranje das aan, die ook "algemeen" zou kunnen.
Vertel dat aan Geert:quote:Op woensdag 4 april 2012 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee niet zo oranje, het is wat subtieler en bewerkt.
Schroder slechte das.quote:
Geert draagt een horeca-overhemd.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel dat aan Geert:
[ afbeelding ]
Hij kan 'm nog niet eens knopen ook
De mijne is wat subtieler.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel dat aan Geert:
[ afbeelding ]
Hij kan 'm nog niet eens knopen ook
Oeh, das een koopje, waar heb je die gehaald?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De mijne is wat subtieler.
Mocht ook wel voor 60 piek.
Zijde FTWquote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De mijne is wat subtieler.
Mocht ook wel voor 60 piek.
De rest van z'n fractie ookquote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geert draagt een horeca-overhemd.
Gewoon zo'n speciaalzaak boetiek.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oeh, das een koopje, waar heb je die gehaald?
Sjaals daarentegenquote:
Zo lang het geen SP-kleur wordt.quote:
Van dat digital spul zoals MARNPAT?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heftig.![]()
We krijgen in Nederland ook nieuwe camo, weet je dat?
http://img24.imageshack.us/img24/5924/200lockeedmartin.jpg (copy/paste deze link)quote:Op woensdag 4 april 2012 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
Arabische landen hebben kut-camouflage. Behalve op hun gevechtsvliegtuigen.
Realtry is impressive, kende ik nog niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Van dat digital spul zoals MARNPAT?
Check hier nog wat voorbeelden van Realtree.
[img[http://cdn.realtree.com/s(...)camo-image-aps-1.jpg[/img]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het geweldig.
Oh, daar zit dan toch een motief op?quote:
Niet van dit glimmende viscose-spul.quote:
Daar heb ik al een tijdje shirts vanquote:Op woensdag 4 april 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Realtry is impressive, kende ik nog niet.
Maar de Nederlanders willen naar het "blokjespatroon" toe, net zoals de US Army ook gebruikt.
[ afbeelding ]
Nonsens. Vrijwel elke cultuur heeft deze westerse mode overgenomen.quote:
En niet die hoog opstaande kragen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet van dit glimmende viscose-spul.
Als je het dan draagt, ga dan voor zachter en op zijn minst katoen.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[ http://img24.imageshack.us/img24/5924/200lockeedmartin.jpg (copy/paste deze link) ]
Oeh, landmacht shirts?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:14 schreef Auti het volgende:
[..]
Daar heb ik al een tijdje shirts vanDigital camouflage.
En geen contraststof op je boord.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En niet die hoog opstaande kragen.
Daarom mag ik ze nog wel lelijk vindenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:14 schreef waht het volgende:
[..]
Nonsens. Vrijwel elke cultuur heeft deze westerse mode overgenomen.
Shit, mijn lichtblauwe overhemd heeft zwarte knopen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En geen contraststof op je boord.
En geen zwarte plastic knopen.
Donker parelmoer?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Shit, mijn lichtblauwe overhemd heeft zwarte knopen.
Maar die draag ik enkel op spijkerbroek.
Dat zijn MiG-29's van de luchtmacht van de DDR, die hebben later toch ook in Luftwaffe beschildering gevlogen?quote:
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Geen originele. Flecktarn vind ik trouwens ook wel cool.
Ja, maar liever niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom mag ik ze nog wel lelijk vinden
Ja gewoon zwart.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Donker parelmoer?
Dat mag, als je hemd donker is, althans
Die hebben idd tot 2003 voor de Luftwaffe gevlogen en zijn toen voor ¤1,- verkocht aan de Poolse luchtmacht.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn MiG-29's van de luchtmacht van de DDR, die hebben later toch ook in Luftwaffe beschildering gevlogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |