vind ik nog netjesquote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Is Frans Bauer wel gewend, kwa publiek
ze durft niet meerquote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef zeebeschuit het volgende:
Die gast erachter met dat blondje is ook iets van plan nog lijkt het.. Maar dat blondje kijkt telkens stijf naar voren.
De rest rolstoelers.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Is Frans Bauer wel gewend, kwa publiek
opgezetquote:Op woensdag 4 april 2012 19:57 schreef wdn het volgende:
wtf dat moet wel nep zijn dat met die visser
Wie?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:58 schreef tha_dark het volgende:
Ik krijg net te horen via whatsapp wie het zijn.
Steeds minder publiek. Het lijkt wel een programma van Beau van Erven Dorens.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Haha nu deden ze het maar ze hielden hun uit beeld en nu worden ze eruit gezet.
En ik gok dat-ie er na 3 dagen ook niet meer uit komt.quote:
ja die wachten tot het einde als ze slim zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:01 schreef starla het volgende:
Dat stelletje achter matthijs gaat ook nog bekken let maar op.
ik zou dr doenquote:
Het is een gotspe.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En ik gok dat-ie er na 3 dagen ook niet meer uit komt.
bijna vast periode he.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
Frans, tering wat is die gast dik geworden
Ouder dan 14, zwart en maagd? Right.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:01 schreef Strani het volgende:
Dat ze zwart is vind ik geen probleem, maar erg maagdelijk ziet ze er niet uit.
de repetities van het laatste avondmaal is net geweest.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
Frans, tering wat is die gast dik geworden
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de repetities van het laatste avondmaal is net geweest.
Plus zijn halve familie is afgeknald.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef whitetiger300 het volgende:
Frans heeft wel wat meegemaakt, laatste keer dat hij op de camping stond scheen de zon niet. Daarbij is het aantal schnabbels gedaald.
Zijn caravan was weggesleeptquote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef whitetiger300 het volgende:
Frans heeft wel wat meegemaakt, laatste keer dat hij op de camping stond scheen de zon niet. Daarbij is het aantal schnabbels gedaald.
Nou paaseieren zijn wel lekkerquote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef Elusive het volgende:
wat ben ik blij dat ik niet gelovig ben opgevoed
Maar: na kogelregen komt zonneschijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Plus zijn halve familie is afgeknald.
Chaudfontaine - "Water waarop je kan lopen"quote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef Frag_adder het volgende:
ik wist niet dat jezus zo veel sponsoring had
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar: na kogelregen komt zonneschijn.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef Elusive het volgende:
wat ben ik blij dat ik niet gelovig ben opgevoed
Christelijk. Protestanten geloven hier ook in alleen doen die niet aan al die symboliek.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar dus niet katholiek opgevoed.
zolang zijn lichaam maar geen blueband vezelrijk isquote:Op woensdag 4 april 2012 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chaudfontaine - "Water waarop je kan lopen"
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar: na kogelregen komt zonneschijn.
dat is toch het vieren van de geboorte van de paashaas?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:04 schreef alors het volgende:
[..]ja je zou maar wat weten van het paasverhaal echt dan blijft er geen ruimte over voor andere dingen.
Was toch een Stef Bosje?quote:
Van Stef Bos is dit nummer nog wel mooi.quote:
Omdat ik te langzaam type.quote:
nog nooit van een metafoor gehoord?quote:
Frenk en Danny?quote:
Awww. Ruthquote:Op woensdag 4 april 2012 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Mijn Ruth Jacott fantopic in MUZ is zomaar gesloten
Conservatieve katholieken menen dit letterlijk hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
nog nooit van een metafoor gehoord?
nu al beter dan het orgineelquote:Op woensdag 4 april 2012 20:08 schreef OProg het volgende:
Als John de Mol de productie zou doen van dit...
Dan krijgt Jezus een indianentooi op en publiek mag sms'en wie we gaan kruisigen.
quote:
Dat gebeurde destijds ook zo'n beetje. Toen mocht het publiek kiezen tussen het vrijlaten van Jezus of van de crimineel Barabbas.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:08 schreef OProg het volgende:
Als John de Mol de productie zou doen van dit...
Dan krijgt Jezus een indianentooi op en publiek mag sms'en wie we gaan kruisigen.
maar ik had gehoopt dat er meer achter het gezoen zatquote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef BlueMage het volgende:
Lucky
deze DWDD viel me trouwens 100 % mee.
Ik heb net 't begin en zoenen gemist.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar ik had gehoopt dat er meer achter het gezoen zatdat was wel een anticlimax
Hoogtepuntje van de show dus gemist.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Kutt vergeten om naar de Lucky te kijken.
Eens, zeker als je zag wie de gasten vandaag zouden zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef BlueMage het volgende:
Lucky
deze DWDD viel me trouwens 100 % mee.
Zal wel wat meevallen...ze krijgen ook geen boete voor dat Apple-gefap.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef Strani het volgende:
DWDD moest ze natuurlijk wel verwijderen, anders hadden ze zo een boete op de kop gekregen. (Als het om AXE ging.)
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar ik had gehoopt dat er meer achter het gezoen zatdat was wel een anticlimax
Gewoon promo dus. Grote kans dat Axe dit nog gaat gebruiken in spotjes ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:05 schreef tha_dark het volgende:
Mensen werken bij Opvallers en het is in opdracht van Axe. Opgelost!
Nee maar daar gaan ze ook heel sneaky mee om..ze zoeken wel de grens op ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal wel wat meevallen...ze krijgen ook geen boete voor dat Apple-gefap.
Dat mag niet zomaar zonder vrijgave van de beelden door de VARA. En dat gaan ze niet doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
[..]
Gewoon promo dus. Grote kans dat Axe dit nog gaat gebruiken in spotjes ofzo.
Dat is aan tafel.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal wel wat meevallen...ze krijgen ook geen boete voor dat Apple-gefap.
Hou t dan ook voor je patser.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:00 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Geen bekende Nederlanders, gewoon studenten. Ga hier geen namen noemen.
Ja gister zag het er veelbelovender uit maar 't eindigde in 'n kutaflevering op de lucky na.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eens, zeker als je zag wie de gasten vandaag zouden zijn.
quote:
Dit.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:20 schreef Eenskijken het volgende:
wat was er dan? heb ik iets gemist? iets met zoenen ofzo
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 04-04-2012 om 20:37:10Kan me wel voorstellen dat als je op mijn achterhoofd kijkt je geen zin meer hebt om te tongen. #dwdd reageer retweet
xDquote:Op woensdag 4 april 2012 20:42 schreef marcodej het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 04-04-2012 om 20:37:10Kan me wel voorstellen dat als je op mijn achterhoofd kijkt je geen zin meer hebt om te tongen. #dwdd reageer retweet
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:42 schreef marcodej het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:42 schreef marcodej het volgende:
Sneu.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:37 schreef TeringHenkie het volgende:
Ach de namen zijn toch al bekend. Matthijs is flink los tegen ze gegaan na de uitzending.
Volgens mij 'De Opvallers'quote:Op woensdag 4 april 2012 20:56 schreef TeringHenkie het volgende:
Welk reclamebureau zit hierachter dan? Weet iemand dat?
Klopt. Ik vind de reactie van DWDD triester dan die actie.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:51 schreef Symn het volgende:
[..]
Idd. Hij had het IN de uitzending moeten doen.
Nou ja , als je voor dit bedrijf www.opvallers.nl werkt ben je ook wel behoorlijk triest hoor. Sommige mensen hebben dan echt geen schaamte of enig respect meer, zo schijnt het. Gebrekkige opvoeding misschien?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind de reactie van DWDD triester dan die actie.
Gasten die vervelend zijn moet je GELIJK verwijderen. Simpel zat. Je weet immers niet hoe lang zulke flauwekul duurt. En van te voren heel duidelijk maken dat reclamebagger niet getolereerd wordt.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:34 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Nou ja , als je voor dit bedrijf www.opvallers.nl werkt ben je ook wel behoorlijk triest hoor. Sommige mensen hebben dan echt geen schaamte of enig respect meer, zo schijnt het. Gebrekkige opvoeding misschien?
Precies, net als op FOK!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Gasten die vervelend zijn moet je GELIJK verwijderen. Simpel zat. Je weet immers niet hoe lang zulke flauwekul duurt. En van te voren heel duidelijk maken dat reclamebagger niet getolereerd wordt.
ik snap eigenlijk ook niet waarom er naast die opmerking van Giel niets over werd gezegt, had het er dan of uitgeknipt / heel slap weggeblurred of had het aangekaartquote:Op donderdag 5 april 2012 12:51 schreef Symn het volgende:
[..]
Idd. Hij had het IN de uitzending moeten doen.
Omdat je die gasten dan alleen maar aandacht geeft. Die mensen hebben een hele dag (of wel meer) aan redactiewerk en een uitzending verneukt. Het leidde ontzettend af en zorgde ervoor dat het erg onrustig was in de studio. Bovendien zaten de stelletjes continu tegen elkaar te smoezen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik snap eigenlijk ook niet waarom er naast die opmerking van Giel niets over werd gezegt, had het er dan of uitgeknipt / heel slap weggeblurred of had het aangekaart
Maar wat was het nou dan? Mensen ingehuurd, of?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef vanhal het volgende:
Sneue actie. Droevig was ook het meisje wat niet wilde zoenen tijdens het relaas van Nico Dijkshoorn. Je zag dat ze totaal geen zin in zoenen had terwijl de jongen naast haar quasi onopvallend zat te zeuren te willen zoenen.
Een minuut later waren ze verwijderd.
Dat doen gasten in het publiek wel vaker, die moeten al helemaal direct verwijderenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Omdat je die gasten dan alleen maar aandacht geeft. Die mensen hebben een hele dag (of wel meer) aan redactiewerk en een uitzending verneukt. Het leidde ontzettend af en zorgde ervoor dat het erg onrustig was in de studio. Bovendien zaten de stelletjes continu tegen elkaar te smoezen.
Ik denk dat je hier weinig tegen kan doen. Immers, ze hielden geen bord met "KOOP AXE" omhoog ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef Jivis het volgende:
Mag Axe dat eigenlijk wel doen, tijdens een programma van de Publieke Omroep zo'n actie organiseren? Neem aan dat ze een flinke boete krijgen.
boeiequote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Omdat je die gasten dan alleen maar aandacht geeft. Die mensen hebben een hele dag (of wel meer) aan redactiewerk en een uitzending verneukt. Het leidde ontzettend af en zorgde ervoor dat het erg onrustig was in de studio. Bovendien zaten de stelletjes continu tegen elkaar te smoezen.
Adriaantjuh!quote:- Te gast is Wilfried de Jong. Hij komt praten over zijn fascinatie voor en zijn documentaire over de jaarlijkse wielrenrit Parijs-Roubaix.
- Muziek is er van Lange Frans en Pieter Both van de band JAH6. Zij zingen samen hun nummer Nergens Goed Voor.
Tafelheer deze avond is Adriaan van Dis.
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef Jivis het volgende:
Mag Axe dat eigenlijk wel doen, tijdens een programma van de Publieke Omroep zo'n actie organiseren? Neem aan dat ze een flinke boete krijgen.
twitter:DieuwkeWDD twitterde op donderdag 05-04-2012 om 11:55:45Stinkgasten van gister in publiek bij #DWDD krijgen schadeclaim. reageer retweet
Tering, lijkt net een kind van 5 met haar ''Axe stinkt''quote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]twitter:DieuwkeWDD twitterde op donderdag 05-04-2012 om 11:55:45Stinkgasten van gister in publiek bij #DWDD krijgen schadeclaim. reageer retweet
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]twitter:DieuwkeWDD twitterde op donderdag 05-04-2012 om 11:55:45Stinkgasten van gister in publiek bij #DWDD krijgen schadeclaim. reageer retweet
Ach hij was boostwitter:AJlers twitterde op woensdag 04-04-2012 om 21:19:04@DieuwkeWDD walgelijke reclame van de laagste plank.. bah, bijzonder storend.. ik kookte van woede reageer retweet
Yep, ik wil zeker weten dat Danny aan het kruis gaat.quote:
het stinkt wel die troepquote:Op donderdag 5 april 2012 19:06 schreef Travel. het volgende:
[..]
Tering, lijkt net een kind van 5 met haar ''Axe stinkt''
We willen natuurlijk WEL een recensiequote:Op donderdag 5 april 2012 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, ik wil zeker weten dat Danny aan het kruis gaat.
Mee eens. Mijn jeugdzondes zijn nergens meer terug te vindenquote:Op donederdag 5 april 2012 19:33 schreef Specularium het volgende:
Adriaan heeft gelijk, zonder dat ie als een te ouwe lul klinkt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:34 schreef Specularium het volgende:
Born2Cook.
Het is daar altijd wachten op het gezellige moment dat zijn vrienden langskomen.
en altijd blankquote:Op donderdag 5 april 2012 19:34 schreef Specularium het volgende:
Born2Cook.
Het is daar altijd wachten op het gezellige moment dat zijn vrienden langskomen.
Wowquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Wowiemand van tv die jij niet kent. Dat ik die dag nog mag meemaken.
Tsja het zat er al aan te komen... niettemin echt schandelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Ik zag het vanmorgen op het nieuws. Ik was versteld.
Koken met Boutersequote:
was live op tv, had een feestelijk iets moeten zijnquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
Kom op Ramon, ga eens een lekker pom maken aan tafel.
Klopt, maar ze willen alleen het financiele voordeel en niet de bemoeienis die daarbij hoort.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:43 schreef AryaMehr het volgende:
Spong heeft gelijk. Zonder de 'witte man' zullen dat soort landen nooit zelfstandig enig vorm van structuur aan kunnen brengen.
Die twee dingen staan natuurlijk ook niet los van elkaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
Klopt, maar ze willen alleen het financiele voordeel en niet de bemoeienis die daarbij hoort.
Nu noemt iemand anders het een boevennest en geen haan die racisme kraait.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef Elusive het volgende:
stekker er uit en -klaar-
er is al 1.5miljard van ons doekoe naar dat bananenland met hun 500k inwoners gegaan
Valt wel op he?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Nu noemt iemand anders het een boevennest en geen haan die racisme kraait.
proleet zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef AryaMehr het volgende:
Dit topic zit ook echt vol met proleten. Te dom om een inhoudelijke discussie te kunnen voeren. Meer dan: 'saai' 'Wilfried.' opmerkingen zul je hier niet tegenkomen. DWDD, voor de proletariėrs in ons samenleving.
Vroegere maatjesquote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Wat zit Matthijs stom te lachen, ik vond het een goede vraag.
Ik zou het met een korreltje zout nemen als ik jou wasquote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef AryaMehr het volgende:
Dit topic zit ook echt vol met proleten. Te dom om een inhoudelijke discussie te kunnen voeren. Meer dan: 'saai' 'Wilfried.' opmerkingen zul je hier niet tegenkomen. DWDD, voor de proletariėrs in ons samenleving.
schrijf er een blog overquote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef AryaMehr het volgende:
Racisme is de verzamelterm voor alle opvattingen die aan het begrip 'ras' een doorslaggevende betekenis toekennen bij het vaststellen of veronderstellen van karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en geestelijke vermogens.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Nu noemt iemand anders het een boevennest en geen haan die racisme kraait.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef AryaMehr het volgende:
Nee jij was daar echt matig. Je kan beter.quote:
Was even vergeten te melden dat wat mij betreft jij het archetype ervan bent. Kansloos geval? You bet.quote:
Zekers maar soms ook wat betweterigquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Was even vergeten te melden dat wat mij betreft jij het archetype ervan bent. Kansloos leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |