vind ik nog netjesquote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Is Frans Bauer wel gewend, kwa publiek
ze durft niet meerquote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef zeebeschuit het volgende:
Die gast erachter met dat blondje is ook iets van plan nog lijkt het.. Maar dat blondje kijkt telkens stijf naar voren.
De rest rolstoelers.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Is Frans Bauer wel gewend, kwa publiek
opgezetquote:Op woensdag 4 april 2012 19:57 schreef wdn het volgende:
wtf dat moet wel nep zijn dat met die visser
Wie?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:58 schreef tha_dark het volgende:
Ik krijg net te horen via whatsapp wie het zijn.
Steeds minder publiek. Het lijkt wel een programma van Beau van Erven Dorens.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Haha nu deden ze het maar ze hielden hun uit beeld en nu worden ze eruit gezet.
En ik gok dat-ie er na 3 dagen ook niet meer uit komt.quote:
ja die wachten tot het einde als ze slim zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:01 schreef starla het volgende:
Dat stelletje achter matthijs gaat ook nog bekken let maar op.
ik zou dr doenquote:
Het is een gotspe.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En ik gok dat-ie er na 3 dagen ook niet meer uit komt.
bijna vast periode he.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
Frans, tering wat is die gast dik geworden
Ouder dan 14, zwart en maagd? Right.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:01 schreef Strani het volgende:
Dat ze zwart is vind ik geen probleem, maar erg maagdelijk ziet ze er niet uit.
de repetities van het laatste avondmaal is net geweest.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
Frans, tering wat is die gast dik geworden
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de repetities van het laatste avondmaal is net geweest.
Plus zijn halve familie is afgeknald.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef whitetiger300 het volgende:
Frans heeft wel wat meegemaakt, laatste keer dat hij op de camping stond scheen de zon niet. Daarbij is het aantal schnabbels gedaald.
Zijn caravan was weggesleeptquote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef whitetiger300 het volgende:
Frans heeft wel wat meegemaakt, laatste keer dat hij op de camping stond scheen de zon niet. Daarbij is het aantal schnabbels gedaald.
Nou paaseieren zijn wel lekkerquote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef Elusive het volgende:
wat ben ik blij dat ik niet gelovig ben opgevoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |