Wat werkt er niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef MuRKie het volgende:
Draai mijn Desire sinds een weekje op Ice Cream Sandwich. Zo hou ik het nog wel even uit tot ik mijn abo kan verlengen in september zonder verveeld te raken..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1355660quote:Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat werkt er niet?laatste keer dat ik er over las was er meer kapot dan heel
Vrijwel alles werkt dusquote:What's not working:
Usb tethering
Video and panorama doesn't work
Thnaks, hier ook de beste ervaringen met Oxygen, draaide altijd als een zonnetjequote:Op woensdag 4 april 2012 12:02 schreef Spelvout het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1355660
[..]
Vrijwel alles werkt dus
Ik heb het geprobeerd maar ik vond het nog te laggy, en ik vond ICS ook niet zo fijn werken. De beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad is met Oxygen. Draai nu zelf een aantal maanden MIUI en dat bevalt me ook prima
In juni maar eens de One X bestellen (alhoewel er tegen die tijd vast wel nieuwere toestellen zijn aangekondigd)
Ik hoop dat er tussen september en december ook nieuwe toestellen komen want ik ben elke keer aan de late kant (de Desire was ook al bijna een half jaar oud volgens mij) of ik ben elke keer te vroeg en komen er net nadat ik verlengd heb nieuwe modellen..quote:Op woensdag 4 april 2012 12:02 schreef Spelvout het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1355660
[..]
Vrijwel alles werkt dus
Ik heb het geprobeerd maar ik vond het nog te laggy, en ik vond ICS ook niet zo fijn werken. De beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad is met Oxygen. Draai nu zelf een aantal maanden MIUI en dat bevalt me ook prima
In juni maar eens de One X bestellen (alhoewel er tegen die tijd vast wel nieuwere toestellen zijn aangekondigd)
Enige waar ik op het moment mee zit is dat de camera instabiel is en redelijk vaak zorgt voor launcher crashes.. Maar dat wordt hopelijk nog wel gemaakt..quote:Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat werkt er niet?laatste keer dat ik er over las was er meer kapot dan heel
Abo voor 1 jaar, 430 euro en daarbij een telefoon ''gratis''quote:
Ik denk niet dat die ooit zal komen. Oxygen staat er om bekend zo "schoon" mogelijk te willen zijn, en de enige manier waarop ICS enigzinds werkt is met een heleboel "hacks". Bovendien heeft die kerel in Januari een kindje gekregen dus die heeft denk ik wel andere zaken aan zijn hoofdquote:Op woensdag 4 april 2012 13:16 schreef wormtrein het volgende:
De Oxygen rom heb ik hier ook, bevalt uitstekend. Echter, de ICS update van Oxygen laat wel lang op zich wachten.. ben benieuwd!
Overigens denk ik het nóg wel een jaartje uit te kunnen houden met m'n Desire, werkt nog steeds perfect en ik mis eigenlijk niks. Nouja, een betere camera zou fijn zijn (zoals de One S) en een betere accuduur.
Ouch, ziet er pijnlijk uit. Laten vallen?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:03 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn zwaar mishandelde beestje...
En vanwege sentimentele waarde komt er nu wel een nieuw scherm in
[ afbeelding ]
Ja, och, ben wel meteen die 3G watchdog gaan gebruikenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Abo voor 1 jaar, 430 euro en daarbij een telefoon ''gratis''
Zelfde probleem, zelfde ROM.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:06 schreef Spelvout het volgende:
Ik heb trouwens regelmatig een probleem met het tonen van foto's. Bijv. bij een foto die horizontaal is genomen: in portrait toont hij hem in landscape, en in landscape toont hij hem in portrait. Precies het tegenovergestelde dus. Herkenbaar? Oplossingen?
Snelle paint:
[ afbeelding ]
edit:
Ik draai MIUI 2.2.24 (Android 2.3.7)
Ik las gisteren over iemand anders met hetzelfde probleem, maar ik weet niet meer of dat in het Android topic of in het Desire topic was.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:07 schreef Vanyel het volgende:
WTF
Handcent op mijn Desire heeft blijkbaar een update gehad en nu kan ik mijn SMS geschiedenis niet meer zien bij de contactpersonen.
SMS van ING krijg ik al helemaal niet meer binnen
quote:Op donderdag 5 april 2012 08:04 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik las gisteren over iemand anders met hetzelfde probleem, maar ik weet niet meer of dat in het Android topic of in het Desire topic was.
Edit: Oh haha ik zie dat jij dat zelf was![]()
Nou dit is wel extreem. Bovendien ging het ook van de een op de andere dag. Zo ging 'ie met niks doen nog 2 á 3 dagen mee en nu nog niet eens een dag.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:11 schreef Devolution het volgende:
Accu's staan erom bekend dat ze na een jaar of anderhalf steeds harder achteruit gaan in capaciteit. Het is goed mogelijk dat jouw accu daar ook aan lijdt.
Heb ik ook een keer gehad, na het switchen van ROM, daarna opnieuw erop gezet en alles werkte weer naar behoren. Waar het nu aan gelegen heeft durf ik niet te zeggen. (zag niks raars in de stats).quote:Op donderdag 5 april 2012 09:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dit is wel extreem. Bovendien ging het ook van de een op de andere dag. Zo ging 'ie met niks doen nog 2 á 3 dagen mee en nu nog niet eens een dag.
Ik heb nu even wat met instellingen gepield, kijken of het uitmaakt, al denk ik van niet, want dan zou ik direct na de installatie van de ROM al problemen moeten hebben gehad.
OK, goed om te weten, dan probeer ik dat ook als dit niet werkt. Ik zat mijn huisgenoot al te pushen om de ROM er opnieuw op te zetten maar hij vond dat het daar niet aan kon liggen. Hij is nu opgeladen, ik heb nog wat instellingen aangepast (automatische helderheid, automatisch synchroniseren e.d.), dus nu wacht ik even af wat er vandaag gebeurtquote:Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad, na het switchen van ROM, daarna opnieuw erop gezet en alles werkte weer naar behoren. Waar het nu aan gelegen heeft durf ik niet te zeggen. (zag niks raars in de stats).
Wie weet is het wel een app oid, maar een reset hielp bij mij in ieder geval welquote:Op donderdag 5 april 2012 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OK, goed om te weten, dan probeer ik dat ook als dit niet werkt. Ik zat mijn huisgenoot al te pushen om de ROM er opnieuw op te zetten maar hij vond dat het daar niet aan kon liggen. Hij is nu opgeladen, ik heb nog wat instellingen aangepast (automatische helderheid, automatisch synchroniseren e.d.), dus nu wacht ik even af wat er vandaag gebeurt.
Kijk even of je wifi sleep policy op "nooit" staat. Als ik het me goed herinner was dat het probleemquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:11 schreef Viking84 het volgende:
Mijn probleem leek opgelost: tot ik thuiskwam en m'n batterij weer achteruitvloog. Denk dat ik de boosdoener heb gevonden: wifi. Vannacht had ik alle verbindingen uitstaan (had geen 3g, want Vodafone) en toen haalde 'ie er 3% af, zoals het hoort, maar vanochtend had ik wifi een halfuurtje aan, zonder er iets mee te doen en daarna was er ineens 5% af. Nu zit ik weer op 3g en doet alles weer normaal. Ik heb alleen geen idee hoe dit ineens kan, of ik er iets aan kan doen etc?
Je moet je synchronisatie aan hebben staan. Anders stop ie ermee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef andreas612 het volgende:
doet die weerwidget van htc zelf ook wel eens vreemd bij jullie? 'k heb wel eens dat ik 'm dan niet kan updaten en dan zie ik niks meer op de widget.. moet ik 'm verwijderen en opnieuw plaatsen voordat ie weer wat laat zien
abbo loopt tevens in augustus af, denk dat 'k 'm lekker hou tot minimaal volgend jaar februari oid. Tenzij ie het eerder begeeft (als bieropener)..
De laatste tijd geeft die wel vaak 1 aan. Dus niet 1 graad, maar gewoon 1. Het gradenteken is dan weg. Als ik dan handmatig opnieuw update werkt het weer, maar die 1 staat er eigenlijk pas sinds een tijdje regelmatig in.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef andreas612 het volgende:
doet die weerwidget van htc zelf ook wel eens vreemd bij jullie? 'k heb wel eens dat ik 'm dan niet kan updaten en dan zie ik niks meer op de widget.. moet ik 'm verwijderen en opnieuw plaatsen voordat ie weer wat laat zien
abbo loopt tevens in augustus af, denk dat 'k 'm lekker hou tot minimaal volgend jaar februari oid. Tenzij ie het eerder begeeft (als bieropener)..
ja, maar automatisch gaat zo traagquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je moet je synchronisatie aan hebben staan. Anders stop ie ermee.
Heb je die Wi-Fi sleep policy nou al eens nagekeken?quote:Op woensdag 11 april 2012 07:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee. Nieuwe rom erop, nieuwe radio maar wifi trekt nog steeds mn accu leeg terwijl wifi bij de statistieken helemaal niet zo hoog staat. Boven aan staat weergave dus zou je denken dat het daar iets mee te maken heeft. Maar daar doe ik s nachts niets mee, bij 3g gebruik ik dat toch ook zonder problemen en toch gaat mn foon leeg. Heel raar.
Hoe kan ik daar achter komen dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef Devolution het volgende:
Kan ook zijn dat er een app op staat die alleen informatie download als wifi gebruikt wordt en erg veel accu slurpt. Dan zul je in de statistieken bij wifi niet zoveel verbruik zien maar is ie bij wifigebruik wel snel leeg.
d'r is nog geen enkele app voor quadcore processorquote:Op woensdag 11 april 2012 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een Desire Z, maar wil zooooo graag een One X
Vriendin van me heeft 'm en ik had hem even in handen. Wat een krachtpatser is dat ding
Heb je dat scherm van dat ding wel eens gezien, die quadcore is wat mij betreft bijzaak, al is die wel verdomd snel.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
d'r is nog geen enkele app voor quadcore processordus wat je met die overkill wil doen
![]()
'k wacht denk t/m volgend jaar maart ofzo.. tegen die tijd zijn ze weer wat verder met ontwikkelen..
Als je ziet hoe snel dat ding is qua reactie snelheid het laden van dingetjes enz.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
d'r is nog geen enkele app voor quadcore processordus wat je met die overkill wil doen
![]()
'k wacht denk t/m volgend jaar maart ofzo.. tegen die tijd zijn ze weer wat verder met ontwikkelen..
ja oke, maar de one S doet sommige benchmarks zelfs nog sneller dan de one X ... dat zijn dan de standaard zaken, met gamen springt de X er wel bovenuit.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je ziet hoe snel dat ding is qua reactie snelheid het laden van dingetjes enz.
Plus het totale plaatje natuurlijk.
Bovendien ben ik een Desire Z gewend.
Maar dan zit je met een inferieur scherm. Overigens ben ik wel een klein beetje klaar met die benchmarks, het gaat erom hoe snel een telefoon in de praktijk is, het lijkt me sterk dat een One S merkbaar sneller is dan de One X.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:44 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja oke, maar de one S doet sommige benchmarks zelfs nog sneller dan de one X ... dat zijn dan de standaard zaken, met gamen springt de X er wel bovenuit.
niet merkbaar.. maar in 'cijfers'.. oftewel verschil in vlotheid valt niet op. Daarbij natuurlijk wel mooi schermquote:Op woensdag 11 april 2012 17:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar dan zit je met een inferieur scherm. Overigens ben ik wel een klein beetje klaar met die benchmarks, het gaat erom hoe snel een telefoon in de praktijk is, het lijkt me sterk dat een One S merkbaar sneller is dan de One X.
Ik denk niet dat de S3 een fullHD scherm gaat krijgen. Als je al ziet hoeveel kracht het kost om een 720p scherm aan te sturen denk ik niet dat huidige processors het soepel aankunnen om een FullHD scherm aan te sturen. Kijk maar naar de nieuwe iPad alle rekenkracht en extra accucapaciteit is naar het scherm gegaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
niet merkbaar.. maar in 'cijfers'.. oftewel verschil in vlotheid valt niet op. Daarbij natuurlijk wel mooi schermMaar denk dat dit scherm slechts een tussenstap is naar de fullHD schermen, denk dat de galaxy s3 de eerste stap zal maken.. dan moet het allemaal nog een beetje normaal worden die schermen en dan gaat de prijs tenminste beetje naar beneden
oftewel, 'k ga voor MWC 2013
oke en nuquote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef MacorgaZ het volgende:
One S? Oh, de rechter hier ja:
[ afbeelding ]
Telfort heeft nu ook een lease-constructie: Telfort gooit abonnementen opnieuw omquote:Op woensdag 11 april 2012 18:18 schreef Sjowhan het volgende:
Volgende maand loopt het abonnement af van hi. Nog geen idee wat ik of waar ik naar toe ga; ik vermoed Telfort, zij zijn nog aardig goedkoop als je 1 GB en wat smsjes en belminuten wil..
Hoezo vind je dat leasen niks? Dan bepaal je achteraf pas of je het toestel wil kopen ipv dat je het vooraf MOET.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Telfort heeft nu ook een lease-constructie: Telfort gooit abonnementen opnieuw om
![]()
EDIT: on-topic: ik heb ook een redelijk apart 'probleempje', m'n mailicoon (en op de dropdown venster) geeft m'n Desire aan dat ik 2x zoveel mail heb dan daadwerkelijk; bijv.
als ik 1 mail geeft hij - met zo'n cijfer in het groen - aan dat ik 2 mails heb, 4 i.p.v. 2 enz.
Niet zo'n groot probleem, maar wel apart. Geen idee hoe het komt eigenlijk, is pas sinds kort.
Draai overigens Runnymede AIO V6.0.4.1 S.E.
HTC One X is wel echt een stuk groter dan de Desire.. Is dat niet erg wennen?quote:Op woensdag 11 april 2012 07:24 schreef lekzzz het volgende:
Zo ik ben er klaar mee, heb de One X gekocht en tot nu toe erg tevreden. Wie weet binnenkort wel een Desire te koop
Het is meer dat de Desire te klein is.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:57 schreef coolzzz het volgende:
[..]
HTC One X is wel echt een stuk groter dan de Desire.. Is dat niet erg wennen?
Heb je die prijzen van dat leasen gezien? Voor bijvoorbeeld een Galaxy S II betaal je bijvoorbeeld over 2 jaar zo'n 100 euro meer dan de winkelwaarde...quote:Op donderdag 12 april 2012 09:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat leasen niks? Dan bepaal je achteraf pas of je het toestel wil kopen ipv dat je het vooraf MOET.
Bovendien kun je je hele eigen abonnement samenstellen. Je betaalt dan alleen wat je echt nodig hebt ipv voor dingen die je minder tot niet gebruikt.
Ik ga de overstap naar Telfort wel maken denk ik.
Waar heb je die prijzen gezien?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je die prijzen van dat leasen gezien? Voor bijvoorbeeld een Galaxy S II betaal je bijvoorbeeld over 2 jaar zo'n 100 euro meer dan de winkelwaarde...En dan is het toestel aan het einde van de looptijd ook nog niet eens van jou begrijp ik? Welke idioot trapt daar nu in?
Op die link naar Tweakers hierboven.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waar heb je die prijzen gezien?
WW/EU versie of een branded versie? Zie DMquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:10 schreef TheSiege het volgende:
Weet iemand waar ik het beste de stock rom kan downloaden?
Ik heb ook een One X na 1,5 jaar een Desire, en tering zeg, de Desire voelt nu echt aan als een klein maar best lomp, zwaar ding. De One X is wel veel groter ja, maar dat komt omdat het scherm ook zoveel groter is; hij is wel lichter, dunner en voelt veel fijner aan dan de Desire.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:57 schreef coolzzz het volgende:
[..]
HTC One X is wel echt een stuk groter dan de Desire.. Is dat niet erg wennen?
Aan wat voor apps zou je moeten denken voor een quadcore processor? Blíjft dat niet enorm overpowered?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
![]()
zware game applicaties, gerucht was dat battlefield 3 naar de app store komt.. dat soort dingen.. maar voor alledaags gebruik is quadcore dus zware overkillquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aan wat voor apps zou je moeten denken voor een quadcore processor? Blíjft dat niet enorm overpowered?
Een voorzichtige cheer: mogelijk is het probleem van leegloop vd accu door wifi opgelost. Iemand die hetzelfde probleem had, adviseerde me de stekker van m'n router er eens uit te halen en er weer in te doen en ik weet nog niet of het nu goed is, dat weet ik ws pas morgenochtend ('s nachts, als ik hem dus niet gebruik, mag 'ie er maar een paar procent aftrekken), maar hij loopt iig wel een stuk minder snel leeg dan voorheen!
Geen whatsapp? sms? wordfeud?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh. flauwekul dus voor mensen zoals ik die alleen maar e-mailen, internetten, facebooken, twitteren en google maps gebruiken.
Die flash player update heb ik niet eens geïnstalleerd. Geen. Ruimte.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
De laatste maanden is m'n telefoon constant "low on space"Vooral flash player en google maps updaten is een ramp. Het stomme is, op m'n sd-kaartje heb ik nog ruim 3 GB over, maar ik kan een groot gedeelte van m'n apps daar niet naartoe verhuizen.. Net de grootste apps ook natuurlijk.
verplaats je met apps2sd of via instellingen, apps, toepassingen beheren? Via de laatste is veel meer mogelijk dan met apps2sd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
De laatste maanden is m'n telefoon constant "low on space"Vooral flash player en google maps updaten is een ramp. Het stomme is, op m'n sd-kaartje heb ik nog ruim 3 GB over, maar ik kan een groot gedeelte van m'n apps daar niet naartoe verhuizen.. Net de grootste apps ook natuurlijk.
Rooten, custom rom en apps2sd. Dan pakt ie een gedeelte van je geheugenkaart als intern geheugenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
Aah. Nou dan moet ik dat maar eens doen voor mijn vriend. Totaal fucking hoerig hoe dat ding loopt te janken telkens.quote:Op zondag 15 april 2012 10:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Rooten, custom rom en apps2sd. Dan pakt ie een gedeelte van je geheugenkaart als intern geheugen
Kleine upgradequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb waarschijnlijk deze week de Desire S
Werkt perfectquote:Op zondag 15 april 2012 10:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Rooten, custom rom en apps2sd. Dan pakt ie een gedeelte van je geheugenkaart als intern geheugen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kleine upgrade? 1 jarig abbo? of los gekocht
[..]
Werkt perfect
Had eerst een HTC Touch Diamond 2, daarna een Nokia N900 die mijn vriendin nu heeft, en nu wou ik al een tijdje een DesireSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zat te twijfelen tussen de Z en de S, uiteindelijk is het dus de S geworden
Los toestel
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!
Die N900 , niet echt een supertoestel he? Had hoge verwachtigingen van Maemo en het toestel zelf maar ik vond hem zo groot en zo zwaar dat ik maar voor de Desire ben gegaan destijds...quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Had eerst een HTC Touch Diamond 2, daarna een Nokia N900 die mijn vriendin nu heeft, en nu wou ik al een tijdje een Desirezat te twijfelen tussen de Z en de S, uiteindelijk is het dus de S geworden
Los toestel
Hmm in het begin wel een leuk toestel, maar sinds we de asus EEE pad transformer hebben merk je wel dat je android op je telefoon mist. Daarom ga ik nu ook voor de HTC Desirequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die N900 , niet echt een supertoestel he? Had hoge verwachtigingen van Maemo en het toestel zelf maar ik vond hem zo groot en zo zwaar dat ik maar voor de Desire ben gegaan destijds...
De onderste foto is gemaakt in een slecht verlichte ruimte met de Sony Ericsson Arc S , en deze is toch wel velen malen beter als het armoedige plaatje van mijn HTC Desire .quote:Op maandag 23 april 2012 23:48 schreef APK het volgende:
Ik vind het allebei kutfoto's
Edit: Ah, een edit
Dit stond voor de edit als tweede foto, grapjas:quote:Op maandag 23 april 2012 23:51 schreef abruzzese het volgende:
[..]
De onderste foto is gemaakt in een slecht verlichte ruimte met de Sony Ericsson Arc S , en deze is toch wel velen malen beter als het armoedige plaatje van mijn HTC Desire .
Als je toch geen verschil ziet dan heb je toch iets aan je ogen ??????
in het one x topicquote:Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef abruzzese het volgende:
Ik zou zo graag eens een foto's willen zien die zijn gemaakt door een HTC One X of HTC One S .
iemand een idee waar ik die kan vinden ????
dacht dat dat altijd aan de mijne lag dat ik altijd mist in m'n foto's had maar is dus gewoon écht de desire in het algemeenquote:Op maandag 23 april 2012 23:46 schreef abruzzese het volgende:
De HTC Desire camera heeft volgens mij de allerslechtste camera die je op een smartphone kunt bedenken .
Ik heb hem namelijk vergeleken met de Sony Ericsson Arc S en zie het resultaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ligt niet zo zeer aan de camera maar waarschijnlijk aan het smerige lenskapje ervoor..quote:Op maandag 23 april 2012 23:46 schreef abruzzese het volgende:
De HTC Desire camera heeft volgens mij de allerslechtste camera die je op een smartphone kunt bedenken .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lenskapje eruit drukken. Dat deed ik na 2 week alquote:Op maandag 23 april 2012 23:46 schreef abruzzese het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |