abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2012 @ 11:32:05 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109887852

De Desire op HTC.com

Processor: Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense (officiële update naar Android 2.2 (Froyo) ook beschikbaar)
Scherm: 3,7 inch AMOLED aanraakgevoelig (capacitive) 480 x 800 WVGA
Geheugen: 512 MB ROM, 576 MB RAM
Geheugenuitbreiding: MicroSD t/m 32GB
Gewicht: 135 gram met batterij
Afmetingen: 119 x 60 x 11,9 mm
Netwerk: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)
Trackball: Optische trackball
GPS: interne GPS-antenne
Sensoren: nabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas
Camera: 5-megapixel met led-flash
Verbindingen: UMTS/HSDPA, BT2.1+EDR, Wi-Fi, GPS
Bluetooth: Bluetooth 2.1 met FTP/OPP voor data, A2DP voor draadloos muziek en PBAP voor adresboektoegang carkit
Audio: 3,5 mm stereo audio-aansluiting
Aansluiting: Micro USB (USB 2.0)
Camera: 5 megapixels met video (800 x 480px), gezichtsdetectie, geotagging, autofocus en flitser
Muziekformaten afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
Videoformaten afspelen: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
Batterij: 1400mA
Batterijduur: 340 uur standby, 6 uur spraak

Tweakers: "De fijnste Android-smartphone die tot nu toe op de redactie heeft gebivakkeerd".
AllAboutPhones: "De HTC Desire is al met al een prachtige telefoon".
Engadget: "The Desire is yet another fine piece of work from HTC".
Gizmodo: "Yes, it's definitely worthy of your desire".
Slashgear: "This isn't just “good for an Android device”, it's brilliant".
Techradar: "In short, this is a phenomenal phone".
Mobileburn: "The HTC Desire is one of the most impressive handsets we've used to-date".
Pocket-Lint: "There is little fault with this superphone".
T3: "The number one phone for technophiles without a doubt".
TrustedReviews: "The HTC Desire is a truly wondrous smartphone".
RegHardware: "The Desire is the one to go for".
Gizmag: "If you want an Android phone today, this is what you should be buying".
Pocketnow: "The best Android phone that you can buy right now".
CNet: "HTC is onto a real winner with the Desire".
Mobile-Phones-UK: "This is as good as it gets".
Metro: "It's one of the best smartphones on the market right now – quite possibly the best".
Mobile Users: "The HTC Desire is definitely the best smartphone available to date"

Toestel kopen
Los toestel (bruin)
Los toestel (zilver)
Toestel met abonnement

Howto's
Screenshots maken op je Desire
Je Desire unbranded maken (zodat je voor updates e.d. niet van je provider afhankelijk bent)
Meer applicaties naar je SD-kaart verplaatsen
Rooten en Custom ROMs

Voor al je vragen over Android:
Android #28

Vorige delen:
#1, #2, #3, #4, #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17,
#18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26, #28,#29, #30, #31, #32.

De OP:
Die vind je hier
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 4 april 2012 @ 11:39:15 #2
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_109888123
Draai mijn Desire sinds een weekje op Ice Cream Sandwich. Zo hou ik het nog wel even uit tot ik mijn abo kan verlengen in september zonder verveeld te raken.. w/
  woensdag 4 april 2012 @ 11:44:55 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109888370
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef MuRKie het volgende:
Draai mijn Desire sinds een weekje op Ice Cream Sandwich. Zo hou ik het nog wel even uit tot ik mijn abo kan verlengen in september zonder verveeld te raken.. w/
Wat werkt er niet? :P laatste keer dat ik er over las was er meer kapot dan heel :D
pi_109889085
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat werkt er niet? :P laatste keer dat ik er over las was er meer kapot dan heel :D
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1355660

quote:
What's not working:

Usb tethering
Video and panorama doesn't work
Vrijwel alles werkt dus ;)

Ik heb het geprobeerd maar ik vond het nog te laggy, en ik vond ICS ook niet zo fijn werken. De beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad is met Oxygen. Draai nu zelf een aantal maanden MIUI en dat bevalt me ook prima :)

In juni maar eens de One X bestellen (alhoewel er tegen die tijd vast wel nieuwere toestellen zijn aangekondigd :P)
  woensdag 4 april 2012 @ 12:09:10 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109889330
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:02 schreef Spelvout het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het geprobeerd maar ik vond het nog te laggy, en ik vond ICS ook niet zo fijn werken. De beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad is met Oxygen. Draai nu zelf een aantal maanden MIUI en dat bevalt me ook prima :)

In juni maar eens de One X bestellen (alhoewel er tegen die tijd vast wel nieuwere toestellen zijn aangekondigd :P)
Thnaks, hier ook de beste ervaringen met Oxygen, draaide altijd als een zonnetje :D (en geen geheugen problemen O+
  woensdag 4 april 2012 @ 12:09:15 #6
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_109889335
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:02 schreef Spelvout het volgende:

[..]

[..]

Ik hoop dat er tussen september en december ook nieuwe toestellen komen want ik ben elke keer aan de late kant (de Desire was ook al bijna een half jaar oud volgens mij) of ik ben elke keer te vroeg en komen er net nadat ik verlengd heb nieuwe modellen..
  woensdag 4 april 2012 @ 12:10:01 #7
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_109889367
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Enige waar ik op het moment mee zit is dat de camera instabiel is en redelijk vaak zorgt voor launcher crashes.. Maar dat wordt hopelijk nog wel gemaakt..
pi_109889526
Vandaag komt de HTC One X binnen dus zal ik vaarwel zeggen tegen m'n Desire ;(

Even schone ROM er op flashen en hij gaat door naar moeders.
  woensdag 4 april 2012 @ 12:25:32 #9
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_109889896
Ik heb toch maar een éénjarige Xperia S :Y)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 4 april 2012 @ 12:47:30 #10
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109890682
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:25 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb toch maar een éénjarige Xperia S :Y)
Abo voor 1 jaar, 430 euro en daarbij een telefoon ''gratis'' :Y)
pi_109891561
WTF :?
Handcent op mijn Desire heeft blijkbaar een update gehad en nu kan ik mijn SMS geschiedenis niet meer zien bij de contactpersonen.
SMS van ING krijg ik al helemaal niet meer binnen :(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_109891913
De Oxygen rom heb ik hier ook, bevalt uitstekend. Echter, de ICS update van Oxygen laat wel lang op zich wachten.. ben benieuwd!

Overigens denk ik het nóg wel een jaartje uit te kunnen houden met m'n Desire, werkt nog steeds perfect en ik mis eigenlijk niks. Nouja, een betere camera zou fijn zijn (zoals de One S O+ ) en een betere accuduur.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_109894275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:16 schreef wormtrein het volgende:
De Oxygen rom heb ik hier ook, bevalt uitstekend. Echter, de ICS update van Oxygen laat wel lang op zich wachten.. ben benieuwd!

Overigens denk ik het nóg wel een jaartje uit te kunnen houden met m'n Desire, werkt nog steeds perfect en ik mis eigenlijk niks. Nouja, een betere camera zou fijn zijn (zoals de One S O+ ) en een betere accuduur.
Ik denk niet dat die ooit zal komen. Oxygen staat er om bekend zo "schoon" mogelijk te willen zijn, en de enige manier waarop ICS enigzinds werkt is met een heleboel "hacks". Bovendien heeft die kerel in Januari een kindje gekregen dus die heeft denk ik wel andere zaken aan zijn hoofd :)
  woensdag 4 april 2012 @ 18:03:46 #14
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_109903684
Mijn zwaar mishandelde beestje...

En vanwege sentimentele waarde komt er nu wel een nieuw scherm in
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_109903797
quote:
17s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:03 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn zwaar mishandelde beestje...

En vanwege sentimentele waarde komt er nu wel een nieuw scherm in
[ afbeelding ]
Ouch, ziet er pijnlijk uit. Laten vallen?
pi_109904281
Wel een mooie barst, eigenlijk :+

@Spelvout, thnx wist niet dat de developer momenteel andere prioriteiten had ;) Ik mis momenteel ook niets, maar weer eens wat nieuws proberen is altijd leuk. Misschien dat ik eens een andere rom probeer dan, al blijft Oxygen wel mijn favoriet tot nu toe.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  woensdag 4 april 2012 @ 18:43:26 #17
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_109905082
Nee niet gevallen.Ik heb mijn been tegen een doos gezet en toen onbewust geduwd met mijn been..
Al is ie wel uitgescheurd nadat hij nog een paar keer gevallen is
  woensdag 4 april 2012 @ 18:57:26 #18
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_109905600
Desire is tot noch toe mijn aller stevigste telefoon geweest :) en nieuw mobo helpt mss ook ;)
  woensdag 4 april 2012 @ 19:13:46 #19
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_109906343
Van mij ook..Maar waarschijnlijk heb ik tegen een hoek aan gedrukt samen met mijn dijbeen..

En dat was dus iets wat hij niet overleefde :P
pi_109923337
Ik heb trouwens regelmatig een probleem met het tonen van foto's. Bijv. bij een foto die horizontaal is genomen: in portrait toont hij hem in landscape, en in landscape toont hij hem in portrait. Precies het tegenovergestelde dus. Herkenbaar? Oplossingen?

Snelle paint:

edit:
Ik draai MIUI 2.2.24 (Android 2.3.7)
  donderdag 5 april 2012 @ 00:09:30 #21
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_109923457
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Abo voor 1 jaar, 430 euro en daarbij een telefoon ''gratis'' :Y)
Ja, och, ben wel meteen die 3G watchdog gaan gebruiken :Y)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_109924277
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:06 schreef Spelvout het volgende:
Ik heb trouwens regelmatig een probleem met het tonen van foto's. Bijv. bij een foto die horizontaal is genomen: in portrait toont hij hem in landscape, en in landscape toont hij hem in portrait. Precies het tegenovergestelde dus. Herkenbaar? Oplossingen?

Snelle paint:

[ afbeelding ]

edit:
Ik draai MIUI 2.2.24 (Android 2.3.7)
Zelfde probleem, zelfde ROM.

Je kan foto's evt. handmatig draaien in de gallerij.
pi_109924387
Werkt ICS nu een beetje soepel? Laatste keer dat ik probeerde was het vrij laggy, vooral met mijn eigen toetsenbord app. dacht dat het aan de hardware van m'n mobiel lag, maar ja.
  donderdag 5 april 2012 @ 08:04:58 #24
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_109927527
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:07 schreef Vanyel het volgende:
WTF :?
Handcent op mijn Desire heeft blijkbaar een update gehad en nu kan ik mijn SMS geschiedenis niet meer zien bij de contactpersonen.
SMS van ING krijg ik al helemaal niet meer binnen :(
Ik las gisteren over iemand anders met hetzelfde probleem, maar ik weet niet meer of dat in het Android topic of in het Desire topic was.

Edit: Oh haha ik zie dat jij dat zelf was :+
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  donderdag 5 april 2012 @ 08:05:14 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109927533
Grr, ik snap er niets van. Een week of 2 geleden heb ik mijn interne geheugen vergroot en de Oxyenrom er opnieuw opgezet. Anderhalve week ging het goed en sindsdien wordt m'n telefoon ineens leeggezogen: ook als ik er niets mee doe, gaat 'ie in 1 nacht van 100 naar 50%.

Ik heb gekalibreerd (zowel vanuit Oxygen) als met de Battery Callibration-app, maar dat helpt niets. Ik heb ook Android system app (oid) geïnstalleerd om te kijken of er energieslurpende apps toepassingen draaien op de achtergrond, maar ik zag niets geks.

Wat kan er aan de hand zijn? Zou het helpen om een andere rom erop te zetten? :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 april 2012 @ 08:11:31 #26
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_109927579
Accu's staan erom bekend dat ze na een jaar of anderhalf steeds harder achteruit gaan in capaciteit. Het is goed mogelijk dat jouw accu daar ook aan lijdt.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_109927726
quote:
12s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:04 schreef Devolution het volgende:

[..]

Ik las gisteren over iemand anders met hetzelfde probleem, maar ik weet niet meer of dat in het Android topic of in het Desire topic was.

Edit: Oh haha ik zie dat jij dat zelf was :+
:D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 5 april 2012 @ 09:53:58 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109929355
quote:
12s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:11 schreef Devolution het volgende:
Accu's staan erom bekend dat ze na een jaar of anderhalf steeds harder achteruit gaan in capaciteit. Het is goed mogelijk dat jouw accu daar ook aan lijdt.
Nou dit is wel extreem. Bovendien ging het ook van de een op de andere dag. Zo ging 'ie met niks doen nog 2 á 3 dagen mee en nu nog niet eens een dag.

Ik heb nu even wat met instellingen gepield, kijken of het uitmaakt, al denk ik van niet, want dan zou ik direct na de installatie van de ROM al problemen moeten hebben gehad.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 april 2012 @ 10:27:16 #29
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109930515
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou dit is wel extreem. Bovendien ging het ook van de een op de andere dag. Zo ging 'ie met niks doen nog 2 á 3 dagen mee en nu nog niet eens een dag.

Ik heb nu even wat met instellingen gepield, kijken of het uitmaakt, al denk ik van niet, want dan zou ik direct na de installatie van de ROM al problemen moeten hebben gehad.
Heb ik ook een keer gehad, na het switchen van ROM, daarna opnieuw erop gezet en alles werkte weer naar behoren. Waar het nu aan gelegen heeft durf ik niet te zeggen. (zag niks raars in de stats).
  donderdag 5 april 2012 @ 10:49:11 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109931202
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb ik ook een keer gehad, na het switchen van ROM, daarna opnieuw erop gezet en alles werkte weer naar behoren. Waar het nu aan gelegen heeft durf ik niet te zeggen. (zag niks raars in de stats).
OK, goed om te weten, dan probeer ik dat ook als dit niet werkt. Ik zat mijn huisgenoot al te pushen om de ROM er opnieuw op te zetten maar hij vond dat het daar niet aan kon liggen. Hij is nu opgeladen, ik heb nog wat instellingen aangepast (automatische helderheid, automatisch synchroniseren e.d.), dus nu wacht ik even af wat er vandaag gebeurt :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 april 2012 @ 10:52:45 #31
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109931324
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

OK, goed om te weten, dan probeer ik dat ook als dit niet werkt. Ik zat mijn huisgenoot al te pushen om de ROM er opnieuw op te zetten maar hij vond dat het daar niet aan kon liggen. Hij is nu opgeladen, ik heb nog wat instellingen aangepast (automatische helderheid, automatisch synchroniseren e.d.), dus nu wacht ik even af wat er vandaag gebeurt :).
Wie weet is het wel een app oid, maar een reset hielp bij mij in ieder geval wel :)
  donderdag 5 april 2012 @ 14:56:45 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109940825
10:20 van de lader gehaald, beetje mee gepield af en toe en hij zit nu nog op 92%, dus het lijkt nu goed te gaan, jee! *O*. Terwijl 'ie eerder na een halfuur alweer 5 tot 10% minder had zonder dat ik er wat mee had gedaan. Ik wacht nog even af of 'ie na 40% niet ineens leeg is en de batterij gekalibreerd moet worden, maar het lijkt goed te zijn :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109950610
Snap eigenlijk niet waarom ik nog niet de One X hebt besteld. (ik hou mezelf steeds voor dat ik nog 2 maand met m'n abonnement moet (tot eind mei) maar dat betekend niet dat ik 'm nog niet kan bestellen).
Twijfel nog tussen KPN 1-jarig en Vodafone 1-jarig. Beide goedkoper over 2 jaar dan 2 jarig abonnement (d.m.v. sim-only in het tweede jaar) maar Vodafone heeft mooiere voorwaarden (3000 sms (niet echt nodig; whatsapp), snel - 1GB - internet en voordelig vanuit het buitenland (ook niet echt nodig ;( ) maar is ook ¤60 duurder dan KPN....voor nieuwe klanten. Als huidig Vodafone klant mag ik flink bijlappen t.o.v. nieuwe klanten. }:| :r

Want ik merk nu toch echt wel dat de Desire in de herfst van z'n leven is:

- Draai nu Custom Rom (RunnyMede) en dat lagt vaak; soms loopt ie vast om even later weer goed te werken.
- Soms moet ik batterij uithalen vanwege vastlopers.
- Updaten van apps? Vergeet het dan maar om andere dingen te doen; alle kracht is nodig voor het updaten van de apps.

Een andere ROM zal ongetwijfeld verbetering brengen, maar ik heb na 2 jaar opzich ook wel zin in een groter scherm, een camera met fantastische eigenschappen (de burst en slowmotion eigenschappen :9~ ) en een toestel zonder lag.
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:11:09 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109971057
Mijn probleem leek opgelost: tot ik thuiskwam en m'n batterij weer achteruitvloog. Denk dat ik de boosdoener heb gevonden: wifi. Vannacht had ik alle verbindingen uitstaan (had geen 3g, want Vodafone) en toen haalde 'ie er 3% af, zoals het hoort, maar vanochtend had ik wifi een halfuurtje aan, zonder er iets mee te doen en daarna was er ineens 5% af. Nu zit ik weer op 3g en doet alles weer normaal. Ik heb alleen geen idee hoe dit ineens kan, of ik er iets aan kan doen etc?
Niet meer actief op Fok!
pi_109975079
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 08:11 schreef Viking84 het volgende:
Mijn probleem leek opgelost: tot ik thuiskwam en m'n batterij weer achteruitvloog. Denk dat ik de boosdoener heb gevonden: wifi. Vannacht had ik alle verbindingen uitstaan (had geen 3g, want Vodafone) en toen haalde 'ie er 3% af, zoals het hoort, maar vanochtend had ik wifi een halfuurtje aan, zonder er iets mee te doen en daarna was er ineens 5% af. Nu zit ik weer op 3g en doet alles weer normaal. Ik heb alleen geen idee hoe dit ineens kan, of ik er iets aan kan doen etc?
Kijk even of je wifi sleep policy op "nooit" staat. Als ik het me goed herinner was dat het probleem :Y

Instelligen > systeem > wifi > geavanceerd
pi_110152717
doet die weerwidget van htc zelf ook wel eens vreemd bij jullie? 'k heb wel eens dat ik 'm dan niet kan updaten en dan zie ik niks meer op de widget.. moet ik 'm verwijderen en opnieuw plaatsen voordat ie weer wat laat zien :')

abbo loopt tevens in augustus af, denk dat 'k 'm lekker hou tot minimaal volgend jaar februari oid. Tenzij ie het eerder begeeft (als bieropener)..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 20:33:45 ]
pi_110152853
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef andreas612 het volgende:
doet die weerwidget van htc zelf ook wel eens vreemd bij jullie? 'k heb wel eens dat ik 'm dan niet kan updaten en dan zie ik niks meer op de widget.. moet ik 'm verwijderen en opnieuw plaatsen voordat ie weer wat laat zien :')

abbo loopt tevens in augustus af, denk dat 'k 'm lekker hou tot minimaal volgend jaar februari oid. Tenzij ie het eerder begeeft (als bieropener)..
Je moet je synchronisatie aan hebben staan. Anders stop ie ermee.
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:24:09 #38
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_110160455
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef andreas612 het volgende:

De laatste tijd geeft die wel vaak 1 aan. Dus niet 1 graad, maar gewoon 1. Het gradenteken is dan weg. Als ik dan handmatig opnieuw update werkt het weer, maar die 1 staat er eigenlijk pas sinds een tijdje regelmatig in.

Dat probleem dat jij noemt heb ik pas één keer meegemaakt geloof ik.
Don't let my username fool you...
pi_110164362
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je moet je synchronisatie aan hebben staan. Anders stop ie ermee.
ja, maar automatisch gaat zo traag ;(
  woensdag 11 april 2012 @ 07:24:35 #40
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_110169227
Zo ik ben er klaar mee, heb de One X gekocht en tot nu toe erg tevreden. Wie weet binnenkort wel een Desire te koop :)
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  woensdag 11 april 2012 @ 07:40:51 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110169315
Ik ben er ook wel klaar mee. Nieuwe rom erop, nieuwe radio maar wifi trekt nog steeds mn accu leeg terwijl wifi bij de statistieken helemaal niet zo hoog staat. Boven aan staat weergave dus zou je denken dat het daar iets mee te maken heeft. Maar daar doe ik s nachts niets mee, bij 3g gebruik ik dat toch ook zonder problemen en toch gaat mn foon leeg. Heel raar.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 april 2012 @ 12:06:58 #42
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_110175589
Kan ook zijn dat er een app op staat die alleen informatie download als wifi gebruikt wordt en erg veel accu slurpt. Dan zul je in de statistieken bij wifi niet zoveel verbruik zien maar is ie bij wifigebruik wel snel leeg.
pi_110176645
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 07:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee. Nieuwe rom erop, nieuwe radio maar wifi trekt nog steeds mn accu leeg terwijl wifi bij de statistieken helemaal niet zo hoog staat. Boven aan staat weergave dus zou je denken dat het daar iets mee te maken heeft. Maar daar doe ik s nachts niets mee, bij 3g gebruik ik dat toch ook zonder problemen en toch gaat mn foon leeg. Heel raar.
Heb je die Wi-Fi sleep policy nou al eens nagekeken? :)

Settings -> Wireless & Networks -> Wi-Fi Settings -> Menu Button -> Advanced -> Wi-Fi Sleep Policy

Op "nooit" zetten.
  woensdag 11 april 2012 @ 16:05:21 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110185867
quote:
12s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef Devolution het volgende:
Kan ook zijn dat er een app op staat die alleen informatie download als wifi gebruikt wordt en erg veel accu slurpt. Dan zul je in de statistieken bij wifi niet zoveel verbruik zien maar is ie bij wifigebruik wel snel leeg.
Hoe kan ik daar achter komen dan? :).

@Spelvout: Wifi-instellingen staan al op "nooit" :).
Niet meer actief op Fok!
pi_110189417
Ik heb een Desire Z, maar wil zooooo graag een One X ;(
Vriendin van me heeft 'm en ik had hem even in handen. Wat een krachtpatser is dat ding _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_110190164
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een Desire Z, maar wil zooooo graag een One X ;(
Vriendin van me heeft 'm en ik had hem even in handen. Wat een krachtpatser is dat ding _O_
d'r is nog geen enkele app voor quadcore processor :') dus wat je met die overkill wil doen :?

'k wacht denk t/m volgend jaar maart ofzo.. tegen die tijd zijn ze weer wat verder met ontwikkelen..
pi_110190273
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:33 schreef andreas612 het volgende:

[..]

d'r is nog geen enkele app voor quadcore processor :') dus wat je met die overkill wil doen :?

'k wacht denk t/m volgend jaar maart ofzo.. tegen die tijd zijn ze weer wat verder met ontwikkelen..
Heb je dat scherm van dat ding wel eens gezien, die quadcore is wat mij betreft bijzaak, al is die wel verdomd snel.
pi_110190314
quote:

[..]

Als je ziet hoe snel dat ding is qua reactie snelheid het laden van dingetjes enz.
Plus het totale plaatje natuurlijk.

Bovendien ben ik een Desire Z gewend.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_110190650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Als je ziet hoe snel dat ding is qua reactie snelheid het laden van dingetjes enz.
Plus het totale plaatje natuurlijk.

Bovendien ben ik een Desire Z gewend.
ja oke, maar de one S doet sommige benchmarks zelfs nog sneller dan de one X ... dat zijn dan de standaard zaken, met gamen springt de X er wel bovenuit.
pi_110190711
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:44 schreef andreas612 het volgende:

[..]

ja oke, maar de one S doet sommige benchmarks zelfs nog sneller dan de one X ... dat zijn dan de standaard zaken, met gamen springt de X er wel bovenuit.
Maar dan zit je met een inferieur scherm. Overigens ben ik wel een klein beetje klaar met die benchmarks, het gaat erom hoe snel een telefoon in de praktijk is, het lijkt me sterk dat een One S merkbaar sneller is dan de One X.
pi_110190818
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:45 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Maar dan zit je met een inferieur scherm. Overigens ben ik wel een klein beetje klaar met die benchmarks, het gaat erom hoe snel een telefoon in de praktijk is, het lijkt me sterk dat een One S merkbaar sneller is dan de One X.
niet merkbaar.. maar in 'cijfers'.. oftewel verschil in vlotheid valt niet op. Daarbij natuurlijk wel mooi scherm :9 Maar denk dat dit scherm slechts een tussenstap is naar de fullHD schermen, denk dat de galaxy s3 de eerste stap zal maken.. dan moet het allemaal nog een beetje normaal worden die schermen en dan gaat de prijs tenminste beetje naar beneden ;)
oftewel, 'k ga voor MWC 2013

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 17:48:25 ]
pi_110191013
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef andreas612 het volgende:

[..]

niet merkbaar.. maar in 'cijfers'.. oftewel verschil in vlotheid valt niet op. Daarbij natuurlijk wel mooi scherm :9 Maar denk dat dit scherm slechts een tussenstap is naar de fullHD schermen, denk dat de galaxy s3 de eerste stap zal maken.. dan moet het allemaal nog een beetje normaal worden die schermen en dan gaat de prijs tenminste beetje naar beneden ;)
oftewel, 'k ga voor MWC 2013
Ik denk niet dat de S3 een fullHD scherm gaat krijgen. Als je al ziet hoeveel kracht het kost om een 720p scherm aan te sturen denk ik niet dat huidige processors het soepel aankunnen om een FullHD scherm aan te sturen. Kijk maar naar de nieuwe iPad alle rekenkracht en extra accucapaciteit is naar het scherm gegaan.
pi_110191209
we zullen zien :P
  woensdag 11 april 2012 @ 18:15:34 #54
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_110191898
One S? Oh, de rechter hier ja:

Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:18:20 #55
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_110192007
Volgende maand loopt het abonnement af van hi. Nog geen idee wat ik of waar ik naar toe ga; ik vermoed Telfort, zij zijn nog aardig goedkoop als je 1 GB en wat smsjes en belminuten wil..
pi_110192148
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef MacorgaZ het volgende:
One S? Oh, de rechter hier ja:

[ afbeelding ]
oke en nu
pi_110193708
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:18 schreef Sjowhan het volgende:
Volgende maand loopt het abonnement af van hi. Nog geen idee wat ik of waar ik naar toe ga; ik vermoed Telfort, zij zijn nog aardig goedkoop als je 1 GB en wat smsjes en belminuten wil..
Telfort heeft nu ook een lease-constructie: Telfort gooit abonnementen opnieuw om

:N :{w

EDIT: on-topic: ik heb ook een redelijk apart 'probleempje', m'n mailicoon (en op de dropdown venster) geeft m'n Desire aan dat ik 2x zoveel mail heb dan daadwerkelijk; bijv.
als ik 1 mail geeft hij - met zo'n cijfer in het groen - aan dat ik 2 mails heb, 4 i.p.v. 2 enz.
Niet zo'n groot probleem, maar wel apart. Geen idee hoe het komt eigenlijk, is pas sinds kort.

Draai overigens Runnymede AIO V6.0.4.1 S.E.

[ Bericht 18% gewijzigd door Iemand91 op 11-04-2012 19:32:50 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 20:53:29 #58
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_110200767
Heb je 2 mail-accounts ingesteld maar dat er maar 1 wordt weergeven?
Ik had eerder ook zoiets, dan las ik een mail maar werd die in de map Inbox niet gemarkeerd als gelezen, wel bij Alle Mail ofzo, dus had ik steeds zogenaamde ongelezen e-mailtjes.
pi_110219231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Telfort heeft nu ook een lease-constructie: Telfort gooit abonnementen opnieuw om

:N :{w

EDIT: on-topic: ik heb ook een redelijk apart 'probleempje', m'n mailicoon (en op de dropdown venster) geeft m'n Desire aan dat ik 2x zoveel mail heb dan daadwerkelijk; bijv.
als ik 1 mail geeft hij - met zo'n cijfer in het groen - aan dat ik 2 mails heb, 4 i.p.v. 2 enz.
Niet zo'n groot probleem, maar wel apart. Geen idee hoe het komt eigenlijk, is pas sinds kort.

Draai overigens Runnymede AIO V6.0.4.1 S.E.
Hoezo vind je dat leasen niks? Dan bepaal je achteraf pas of je het toestel wil kopen ipv dat je het vooraf MOET.
Bovendien kun je je hele eigen abonnement samenstellen. Je betaalt dan alleen wat je echt nodig hebt ipv voor dingen die je minder tot niet gebruikt.

Ik ga de overstap naar Telfort wel maken denk ik.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_110219433
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 07:24 schreef lekzzz het volgende:
Zo ik ben er klaar mee, heb de One X gekocht en tot nu toe erg tevreden. Wie weet binnenkort wel een Desire te koop :)
HTC One X is wel echt een stuk groter dan de Desire.. Is dat niet erg wennen?
http://www.tabletsnederland.nl/ Ales over Tablets
Gratis tablets Gratis tablets
pi_110220476
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:57 schreef coolzzz het volgende:

[..]

Het is meer dat de Desire te klein is.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 12 april 2012 @ 10:44:37 #62
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_110220865
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:50 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoezo vind je dat leasen niks? Dan bepaal je achteraf pas of je het toestel wil kopen ipv dat je het vooraf MOET.
Bovendien kun je je hele eigen abonnement samenstellen. Je betaalt dan alleen wat je echt nodig hebt ipv voor dingen die je minder tot niet gebruikt.

Ik ga de overstap naar Telfort wel maken denk ik.
Heb je die prijzen van dat leasen gezien? Voor bijvoorbeeld een Galaxy S II betaal je bijvoorbeeld over 2 jaar zo'n 100 euro meer dan de winkelwaarde... 8)7 En dan is het toestel aan het einde van de looptijd ook nog niet eens van jou begrijp ik? Welke idioot trapt daar nu in? :')
pi_110221326
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Heb je die prijzen van dat leasen gezien? Voor bijvoorbeeld een Galaxy S II betaal je bijvoorbeeld over 2 jaar zo'n 100 euro meer dan de winkelwaarde... 8)7 En dan is het toestel aan het einde van de looptijd ook nog niet eens van jou begrijp ik? Welke idioot trapt daar nu in? :')
Waar heb je die prijzen gezien?
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 12 april 2012 @ 11:24:07 #64
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_110222209
quote:
5s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Waar heb je die prijzen gezien?
Op die link naar Tweakers hierboven.
pi_110315116
Weet iemand waar ik het beste de stock rom kan downloaden?
  zaterdag 14 april 2012 @ 15:40:43 #66
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110316082
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:10 schreef TheSiege het volgende:
Weet iemand waar ik het beste de stock rom kan downloaden?
WW/EU versie of een branded versie? Zie DM
  zaterdag 14 april 2012 @ 16:35:04 #67
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_110317494
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:57 schreef coolzzz het volgende:

[..]

Ik heb ook een One X na 1,5 jaar een Desire, en tering zeg, de Desire voelt nu echt aan als een klein maar best lomp, zwaar ding. De One X is wel veel groter ja, maar dat komt omdat het scherm ook zoveel groter is; hij is wel lichter, dunner en voelt veel fijner aan dan de Desire.
Uiteindelijk wen je er wel aan dat de One X wat groter is, sowieso omdat het toestel zelf zo mooi is.
pi_110318272
Zojuist een Htc One X opgepikt!
Volwaardige opvolger van mijn Desire lijkt mij zo :)

Idd een stuk groter qua beeld, one x voelt niet raar aan in de hand zowel broerkzak.
En wat een pracht appraat!

Mijn desire heeft mij afgelopen 2 jaar goed gediend, nu schuif ik hem door naar een broer.
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:37:50 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110325166
quote:

[..]

Aan wat voor apps zou je moeten denken voor een quadcore processor? Blíjft dat niet enorm overpowered?

Een voorzichtige cheer: mogelijk is het probleem van leegloop vd accu door wifi opgelost. Iemand die hetzelfde probleem had, adviseerde me de stekker van m'n router er eens uit te halen en er weer in te doen en ik weet nog niet of het nu goed is, dat weet ik ws pas morgenochtend ('s nachts, als ik hem dus niet gebruik, mag 'ie er maar een paar procent aftrekken), maar hij loopt iig wel een stuk minder snel leeg dan voorheen!
Niet meer actief op Fok!
pi_110327530
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aan wat voor apps zou je moeten denken voor een quadcore processor? Blíjft dat niet enorm overpowered?

Een voorzichtige cheer: mogelijk is het probleem van leegloop vd accu door wifi opgelost. Iemand die hetzelfde probleem had, adviseerde me de stekker van m'n router er eens uit te halen en er weer in te doen en ik weet nog niet of het nu goed is, dat weet ik ws pas morgenochtend ('s nachts, als ik hem dus niet gebruik, mag 'ie er maar een paar procent aftrekken), maar hij loopt iig wel een stuk minder snel leeg dan voorheen!
zware game applicaties, gerucht was dat battlefield 3 naar de app store komt.. dat soort dingen.. maar voor alledaags gebruik is quadcore dus zware overkill
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:40:16 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110328135
Oh. flauwekul dus voor mensen zoals ik die alleen maar e-mailen, internetten, facebooken, twitteren en google maps gebruiken :).
Niet meer actief op Fok!
pi_110331279
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh. flauwekul dus voor mensen zoals ik die alleen maar e-mailen, internetten, facebooken, twitteren en google maps gebruiken :).
Geen whatsapp? sms? wordfeud? :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:54:47 #73
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110331805
De laatste maanden is m'n telefoon constant "low on space" }:| Vooral flash player en google maps updaten is een ramp. Het stomme is, op m'n sd-kaartje heb ik nog ruim 3 GB over, maar ik kan een groot gedeelte van m'n apps daar niet naartoe verhuizen.. Net de grootste apps ook natuurlijk.
  zaterdag 14 april 2012 @ 23:25:42 #74
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_110333140
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
De laatste maanden is m'n telefoon constant "low on space" }:| Vooral flash player en google maps updaten is een ramp. Het stomme is, op m'n sd-kaartje heb ik nog ruim 3 GB over, maar ik kan een groot gedeelte van m'n apps daar niet naartoe verhuizen.. Net de grootste apps ook natuurlijk.
Die flash player update heb ik niet eens geïnstalleerd. Geen. Ruimte.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
  zondag 15 april 2012 @ 07:25:25 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110340795
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:42 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Geen whatsapp? sms? wordfeud? :P
jawel maar je snapt me wel. Apps die weinig power nodig hebben.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 april 2012 @ 07:26:59 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110340798
quote:
verplaats je met apps2sd of via instellingen, apps, toepassingen beheren? Via de laatste is veel meer mogelijk dan met apps2sd.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 april 2012 @ 09:16:44 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110341327
En hoei, m'n foon is idd weer in orde nu! :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_110342100
quote:
Rooten, custom rom en apps2sd. Dan pakt ie een gedeelte van je geheugenkaart als intern geheugen
  zondag 15 april 2012 @ 10:38:14 #79
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110342685
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 10:11 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Rooten, custom rom en apps2sd. Dan pakt ie een gedeelte van je geheugenkaart als intern geheugen
Aah. Nou dan moet ik dat maar eens doen voor mijn vriend. Totaal fucking hoerig hoe dat ding loopt te janken telkens.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:02:37 #80
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110454563
Ik heb waarschijnlijk deze week de Desire S :)
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:14:38 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110455284
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb waarschijnlijk deze week de Desire S :)
Kleine upgrade :P? 1 jarig abbo? of los gekocht :)
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 10:11 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Werkt perfect :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110455455
Uptime van >1400 uur en het loopt nog soepel (gezien de hardware.)

Waarschijnlijk naar Samsung wanneer de abbo afloopt. Hopelijk S3, anders Nexus.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:17:58 #83
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_110455484
Inderdaad wel een goede en snelle microSD gebruiken, volgensmij is zo'n 32GB class 10 Samsung ook nog maar 30 euro ofzo, dus daar hoef je het niet voor te laten.
Als je apps2sd gebruikt is betrouwbaar en snel ook belangrijk, anders vertraag je je hele telefoon ermee.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:29:35 #84
34663 SpeedyGJ
pi_110456065
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kleine upgrade :P? 1 jarig abbo? of los gekocht :)

[..]

Werkt perfect :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had eerst een HTC Touch Diamond 2, daarna een Nokia N900 die mijn vriendin nu heeft, en nu wou ik al een tijdje een Desire :) zat te twijfelen tussen de Z en de S, uiteindelijk is het dus de S geworden :)
Los toestel :)
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:45:58 #85
34663 SpeedyGJ
pi_110460883
Oke mijn vriendin wil nu ook een HTC, alleen dan de Z :o
Eens kijken of iemand em wil ruilen tegen de N900 :)
pi_110461504
Mijn accu _O_

van 30% naar 0% in één keer, hij sloeg rood over :7
pi_110462465
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:29 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Had eerst een HTC Touch Diamond 2, daarna een Nokia N900 die mijn vriendin nu heeft, en nu wou ik al een tijdje een Desire :) zat te twijfelen tussen de Z en de S, uiteindelijk is het dus de S geworden :)
Los toestel :)
Die N900 , niet echt een supertoestel he? Had hoge verwachtigingen van Maemo en het toestel zelf maar ik vond hem zo groot en zo zwaar dat ik maar voor de Desire ben gegaan destijds...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 18 april 2012 @ 15:16:54 #88
34663 SpeedyGJ
pi_110486839
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Die N900 , niet echt een supertoestel he? Had hoge verwachtigingen van Maemo en het toestel zelf maar ik vond hem zo groot en zo zwaar dat ik maar voor de Desire ben gegaan destijds...
Hmm in het begin wel een leuk toestel, maar sinds we de asus EEE pad transformer hebben merk je wel dat je android op je telefoon mist. Daarom ga ik nu ook voor de HTC Desire :)
  zaterdag 21 april 2012 @ 20:10:46 #89
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110606368
Wat ik nou toch voor iets irritants heb.. M'n telefoon blijft constant hangen en dan krijg ik een wit scherm met het htc logo in beeld. Is vooral als ik op de home knop druk. Iemand een oplossing?
pi_110622490
Iemand nog tips voor een goede Rom?
Ik draai nog steeds Rcmixs (gingerbread, sense 2.3 met wat 3.0 dingetjes, 1 GB partitie voor apps) maar het wordt tijd voor iets nieuws.

Liefst een update op al deze aspecten, maar ik begreep dat ICS nog niet zo goed loopt op de Desire (icm Sense!) Gingerbread met Sense 3.0 us dus ook wel prima.
Ik ben s-off, h-boot en radio zijn nog origineel.
  maandag 23 april 2012 @ 23:46:13 #91
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_110702419
De HTC Desire camera heeft volgens mij de allerslechtste camera die je op een smartphone kunt bedenken .
Ik heb hem namelijk vergeleken met de Sony Ericsson Arc S en zie het resultaat

[ Bericht 2% gewijzigd door abruzzese op 23-04-2012 23:47:40 (Verkeerde foto) ]
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  maandag 23 april 2012 @ 23:48:13 #92
6941 APK
Factual, I think.
pi_110702504
Ik vind het allebei kutfoto's :+

Edit: Ah, een edit :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 23 april 2012 @ 23:49:25 #93
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110702556
holy shit wat een verschil _O-
  maandag 23 april 2012 @ 23:51:39 #94
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_110702663
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2012 23:48 schreef APK het volgende:
Ik vind het allebei kutfoto's :+

Edit: Ah, een edit :P
De onderste foto is gemaakt in een slecht verlichte ruimte met de Sony Ericsson Arc S , en deze is toch wel velen malen beter als het armoedige plaatje van mijn HTC Desire .
Als je toch geen verschil ziet dan heb je toch iets aan je ogen ??????
  maandag 23 april 2012 @ 23:53:59 #95
6941 APK
Factual, I think.
pi_110702775
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:51 schreef abruzzese het volgende:

[..]

De onderste foto is gemaakt in een slecht verlichte ruimte met de Sony Ericsson Arc S , en deze is toch wel velen malen beter als het armoedige plaatje van mijn HTC Desire .
Als je toch geen verschil ziet dan heb je toch iets aan je ogen ??????
Dit stond voor de edit als tweede foto, grapjas:

Als je niet meteen de juiste foto kunt plaatsen moet je mij daar niet de schuld van geven :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 23 april 2012 @ 23:54:05 #96
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_110702780
Ik zou zo graag eens een foto's willen zien die zijn gemaakt door een HTC One X of HTC One S .
iemand een idee waar ik die kan vinden ????

[ Bericht 9% gewijzigd door abruzzese op 24-04-2012 00:03:17 (spelling fout ) ]
pi_110704558
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef abruzzese het volgende:
Ik zou zo graag eens een foto's willen zien die zijn gemaakt door een HTC One X of HTC One S .
iemand een idee waar ik die kan vinden ????
in het one x topic :')

HTC One X #5 Met langere accuduur?

en anders gewoon bij google intikken: htc one X camera review.. heel moeilijk is het allemaal niet hoor ;)

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:46 schreef abruzzese het volgende:
De HTC Desire camera heeft volgens mij de allerslechtste camera die je op een smartphone kunt bedenken .

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
dacht dat dat altijd aan de mijne lag dat ik altijd mist in m'n foto's had maar is dus gewoon écht de desire in het algemeen :P idd een van de slechtste die er is neem ik zo aan..

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2012 00:35:19 ]
pi_110704716
godnonde, wat ben ik toch weer een aardige man dat ik het zo even voorkauw:

http://www.theverge.com/2012/4/2/2919202/htc-one-x-review

http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-one-x-review/

alleen nog even naar onder scrollen naar het kopje "camera" en daar zie je de samples al ;)
pi_110707760
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat ligt niet zo zeer aan de camera maar waarschijnlijk aan het smerige lenskapje ervoor..
pi_110707797
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lenskapje eruit drukken. Dat deed ik na 2 week al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')