Daar heb ik bar weinig aan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Rezania het volgende:
Misschien als ik ooit weer in Drenthe op vakantie ben.
Nee, ik heb genoeg vrienden over Nederland verspreid, ik wil ze nu in de buurtquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
ik woon in Twente, ben ik dan nog geschikt?
jammerquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg vrienden over Nederland verspreid, ik wil ze nu in de buurt
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jammer
iig sterkte met het zoeken van nieuwe vrienden in Drenthe
No thanks.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef MikeyMo het volgende:
Proest Drente
Ik zal je opzadelen met de familie van Q
Oh en als je een referentie wilt: hierbij verklaar ik dat Harajuku lekkere dikke jetsers heeft
Helaas!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:39 schreef RickoKun het volgende:
Alleen als je pretty face hebt en in noord drenthe woont yo
ok dan is het wel heel triestquote:
ER ZIJN HIER GEEN LEUKE MENSEN. Asociale boeren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok dan is het wel heel triest
spreek de eerste random personen aan in de stad die je leuk lijken, maak een praatje en ga naar een terrastje
win
Emmen is nogal onhandig voor mijquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef dustbrain het volgende:
Ik woon serieus in emmen! Ik ben alleen geen meid dus waarschijnlijk wordt het niks.
niet zeuren, in Friesland is t ergerquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ER ZIJN HIER GEEN LEUKE MENSEN. Asociale boeren.
De normale mensen van hier die ik als vrienden had zijn allemaal ver weg gaan studeren, de rest is aan het bevallen/trouwen/scheiden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niet zeuren, in Friesland is t erger
kom naar Zweden kunnen we lekker in de saunaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De normale mensen van hier die ik als vrienden had zijn allemaal ver weg gaan studeren, de rest is aan het bevallen/trouwen/scheiden.
Ik heb gewoon nieuw volk nodig
Ik kan geen groepssport bedenken die ik leuk vind, daarom fitness ik en loop ik hard.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
(Sport)vereniging? Vriend van me heeft na 2 jaar a'dam zijn vriendin meegenomen naar deze regio. Die heeft in no time vriendinnen gemaakt bij de voetbal.
Atletiek? Anders een ander soort vereniging?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan geen groepssport bedenken die ik leuk vind, daarom fitness ik en loop ik hard.
Bij welke sportschool zit je?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan geen groepssport bedenken die ik leuk vind, daarom fitness ik en loop ik hard.
Ook vriendjes worden?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:34 schreef kwiwi het volgende:
Je bent wel kieskeurig voor iemand die nieuwe vrienden zoekt, je wijst iedereen die zich aanbiedt af
Super, ik pak mijn fiets en ga die kant opquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik woon in Rotterdam! Dat is bijna Drenthe!
Ik heb er zin in! Eerste keer bij mij
Alsof Groningen zo leuk isquote:Op woensdag 4 april 2012 00:36 schreef yosander het volgende:
Drenthe. Ga dan naar Zwolle of Groningen
Beilen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
Nee hoor. Alleen Emmen is nog keilang met de trein, en ik heb al genoeg mensen die verder weg wonen. Ik wil juist mensen dichterbij. Hoogeveen, Assen, Beilen, Meppel etc.
Ik vind het een tof dorp.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb Beilen nog nooit icmgezien
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ER ZIJN HIER GEEN LEUKE MENSEN. Asociale boeren.
quote:
Dan mis je heul zanger Rinusquote:Op woensdag 4 april 2012 10:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Oh god, Qwea is hier.
Skopje sla ik over hoorNot my crowd.
Zwolle is ook leukquote:Op woensdag 4 april 2012 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alsof Groningen zo leuk isEn dan nog, ik ben nu in Drenthe
Assen hier...quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
Nee hoor. Alleen Emmen is nog keilang met de trein, en ik heb al genoeg mensen die verder weg wonen. Ik wil juist mensen dichterbij. Hoogeveen, Assen, Beilen, Meppel etc.
Topic serieus nemen metquote:
We zijn al met z'n drieën hoor! Drenthe #7 - WAT MOETEN WE HIER NOGquote:Op donderdag 5 april 2012 18:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Topic serieus nemen metin de TT =
Anders was ik misschien wel gegaan ook. Het zou me dan niks verbazen als ik dan alleen ergens terechtkwam ook.
Blijf jij maar in Grunn.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:33 schreef nietzman het volgende:
Niets liever dan daar zijn natuurlijk!
Neehee, dat is omdat Nietz niet serieus is.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Blieven in Grunn???? Ik heb nou echt het roare gevuil dat ik ook naait welkom ben.
Geen leuke nachten of festivalletjes? Waarom zou ik naar Stadskanaal komen?quote:
over drie weken knoalsternachtquote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Geen leuke nachten of festivalletjes? Waarom zou ik naar Stadskanaal komen?
heb geen auto Gquote:
Geen probleem, gooi ik wel een matras hier mocht het nodig zijn. Zolang je maar niet gaat kotsen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is een beetje matig als de laatste trein om 0100 vertrekt
Ik ga ook met de trein, vriend.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
over drie weken knoalsternacht
[..]
heb geen auto G
Ja, nou, en dan zit ik nog in mijn remi tot half 6 in de kroegquote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Geen probleem, gooi ik wel een matras hier mocht het nodig zijn. Zolang je maar niet gaat kotsen.![]()
01.00 is wel een karige tijd. Vroegste trein gaat om 05.26 uur.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, nou, en dan zit ik nog in mijn remi tot half 6 in de kroeg
Hoe voel je me zo goed aan!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:41 schreef Harajuku. het volgende:
Neehee, dat is omdat Nietz niet serieus is.
Ja, kan je wel lopen grappen, maar door jou komt Comp_Lex niet, straks gaat het hele gebeuren niet meer doorquote:
We kunnen ook de boel omkeren. Dan gaan wij gewoon naar jou toequote:Op donderdag 5 april 2012 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, kan je wel lopen grappen, maar door jou komt Comp_Lex niet, straks gaat het hele gebeuren niet meer door
Dat wil ik jullie toch niet aan doenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
We kunnen ook de boel omkeren. Dan gaan wij gewoon naar jou toe.
Zorg maar voor een grote koelkast dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat wil ik jullie toch niet aan doen
Straks moeten we jouw liefdes verhaal de hele avond aanhoren, gaat dat wel goedkomen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben vaak in Zwolle te vinden dus ik kom wel als het mag
Thanks for the info, bro.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben vaak in Zwolle te vinden dus ik kom wel als het mag
Ipv Bring Own Beer, Bring Own Hooker. Huheuheueuquote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Straks moeten we jouw liefdes verhaal de hele avond aanhoren, gaat dat wel goedkomen?
Aan mijn gezicht is nooit af te lezen wat ik denk.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Straks moeten we jouw liefdes verhaal de hele avond aanhoren, gaat dat wel goedkomen?
Wie?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:11 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Aan mijn gezicht is nooit af te lezen wat ik denk.![]()
Ik kom als amenth ook eris
Bier drinken en jonko's rokenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef Gulmez het volgende:
nee grapje, ik kom wel hoor![]()
Wat gaan we doen die dag?
Een kroeg in me dunkt.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef Gulmez het volgende:
nee grapje, ik kom wel hoor![]()
Wat gaan we doen die dag?
ah leuk!quote:
Mijn kooi daar komt alleen en select groepje vrouwen in.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
Die dingen gebeuren. Kom je ook, met een STOMME KOOI?@!@?!1221
Nee, ik denk inderdaad niet dat dat wat uitmaakt.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ah leuk!
Ik heb alleen geen audi meer, ik rijd nu momenteel in een ford focus
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Maar dat is wss geen probleem
Ik leer je de cha cha wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik kan niet dansen
http://www.brinkstraathoreca.nl/
Mag ik met je schuifelen? Met mijn 1m50 zit ik met mijn hoofd precies tussen je tietenquote:
Je stuur zit aan de verkeerde kant.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ah leuk!
Ik heb alleen geen audi meer, ik rijd nu momenteel in een ford focus
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Maar dat is wss geen probleem
Wordt gewoon de Havenkadequote:Op donderdag 5 april 2012 19:21 schreef ForumGek het volgende:
ALLEEN ALS WE BIJ DE PIRI PIRI KIP GAAN ETEN!!!
Ik vrees dat ik het even overslaquote:Op donderdag 5 april 2012 19:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mag ik met je schuifelen? Met mijn 1m50 zit ik met mijn hoofd precies tussen je tieten
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mag ik met je schuifelen? Met mijn 1m50 zit ik met mijn hoofd precies tussen je tieten
SHAKE YA TAIL FEATHERquote:
Ja, nog steeds. Net als Jongman, met handgemaakte bamiballenquote:
En de eierballen zijn ook echtquote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, nog steeds. Net als Jongman, met handgemaakte bamiballen
Jongmanquote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, nog steeds. Net als Jongman, met handgemaakte bamiballen
Zelfs tukkers mogen komenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:31 schreef rulerofdeath het volgende:
is de meet wel toegankelijk voor tukkers?
Ik hoop ook nog op een paar vrouwen jaquote:Op donderdag 5 april 2012 19:32 schreef Dance-Commander het volgende:
Word wel een flink sausagefest, zo te zien.
Anders loop je de week erna zo raar, bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog op een paar vrouwen ja![]()
Dan zit ik de hele avond alleen denk, fokkers durven toch niet met meisjes te praten?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:34 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Anders loop je de week erna zo raar, bedoel je?
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
Cantfazeme
Inkomen
Hara
Djeez
Gulmez
ForumGek
rulerofdeath
Kiek an!
Geen idee, ik kom nooit buiten.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan zit ik de hele avond alleen denk, fokkers durven toch niet met meisjes te praten?
Net een pitbull die zijn gebied afbakent?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan zit ik de hele avond alleen denk, fokkers durven toch niet met meisjes te praten?
Er is nog geen wanneer, ik had eigenlijk ook niet verwacht dat er animo zou zijnquote:
Ik ben 24.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:36 schreef Gulmez het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd wat er komt, ik ben namelijk 22
24 and decreasing.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:36 schreef Gulmez het volgende:
Valt weer mee!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef Gulmez het volgende:
Ooh, gelukkig ik was bang dat iedereen rond de 40 zou zijn
Dan heb je ook niet echt een hoge pet op.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef Gulmez het volgende:
Dan is het inderdaad verstandig om een extra oproep te plaatsen voor de dames onder ons.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef Harajuku. het volgende:
Tenzij het allemaal lekkere mannen zijn, laat me dan de enige maar zijn.
Dus je kan op de lijst/quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad verstandig om een extra oproep te plaatsen voor de dames onder ons.
24 represent yo!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:36 schreef Gulmez het volgende:
Ja doe maar (onder voorbehoud).quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef Gulmez het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:39 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet echt een hoge pet op..
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:39 schreef Gulmez het volgende:
Hoge pet?
Ik heb een nike pet alleen die draag ik sinds na mijn 19'e niet meer
ow, kats. die had ik vanmiddag niet gezien/herkend in de mobiele layout.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat Djeez het wel van je wint, hoor.
Ik wil best ff mijn kop laten zien hoor... al voel ik me wel oud als ik jullie leeftijden zo hoor...quote:
Misschien is de rest ook wel ouderquote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik wil best ff mijn kop laten zien hoor... al voel ik me wel oud als ik jullie leeftijden zo hoor...
Wat is dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef dolfina-chica het volgende:
btw ik zou kiezen voor zaterdag 21 april, dan is het gezellig in de stad, ivm superbike
neu, dat kloptquote:Op donderdag 5 april 2012 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
En daarbij is 24/26 zo'n verschil ook niet
http://www.doodle.com/2ff3wm466a3rxw2p
Vul eens in
brommers kiek'nquote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien is de rest ook wel ouderZal vast wel gezellig zijn.
[..]
Wat is dat?
Ik wil geen brommers kieknquote:
Motors kiekn danquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil geen brommers kieknIk ben innocent.
TT-meet is pas eind mei, tegen die tijd komt de helft niet meerquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Koopsie het volgende:
Organiseer dan een TT-Assen meet![]()
Zusjes de boer is ook nog wel leuk.
Diana wil je nog niet dood gevonden worden
ik heb een honda CB-750quote:
doos... laatste weekend van juniquote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
TT-meet is pas eind mei, tegen die tijd komt de helft niet meer
wou net zeggen, die was voor 2wkn geleden.. was ook erg gezellig jaquote:
Nou, nog ergerquote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doos... laatste weekend van juni
Zal ik dan gezellig samen met jou het leeftijdsgemiddelde naar boven werken?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik wil best ff mijn kop laten zien hoor... al voel ik me wel oud als ik jullie leeftijden zo hoor...
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Zal ik dan gezellig samen met jou het leeftijdsgemiddelde naar boven werken?
Is goed hoorquote:
Straks zit de hele kroeg vol!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
Cantfazeme
Inkomen
Hara
Djeez
Gulmez
ForumGek
rulerofdeath
dolfina-chica komt hallo zeggen
Perhaps:
Comp_Lex
Nikky
Nemephis
Rauw
laiveneertiekje
Dingest
vogelkooi
TheovS
't Wordt nog druk
En zuipen. Maar is het op 5 mei nu 's avonds of ook overdag bij de Baggelhuizerplas?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Beetje jammer als dat zou zijn. Gaat toch puur om contacten en plezier op te doen.
Ik ga niet zuipen, want dat vind ik zinloos. Ik neem wel cola. Als er perse wel gezopen moet worden of als het alleen daar om draait, dan kom ik bij voorbaat niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
En zuipen. Maar is het op 5 mei nu 's avonds of ook overdag bij de Baggelhuizerplas?
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik kom voor de gezelligheid en zal vast wel een drankje nemen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga niet zuipen, want dat vind ik zinloos. Ik neem wel cola. Als er perse wel gezopen moet worden of als het alleen daar om draait, dan kom ik bij voorbaat niet.
Ik weet niet wat dat is, maar ik heb ook niet echt zin om het een dag en een avond en een nacht te gaan laten duren eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
En zuipen. Maar is het op 5 mei nu 's avonds of ook overdag bij de Baggelhuizerplas?
Ik wil ook wel komen voor de gezelligheid.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik kom voor de gezelligheid en zal vast wel een drankje nemen.
We zijn geen 16-jarigen die gaan comazuipen neem ik aanIk heb bar weinig zin in vervelende bezopen mensen iig.
Tussen "zuipen" en "cola" zitten geen andere optiesquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga niet zuipen, want dat vind ik zinloos. Ik neem wel cola. Als er perse wel gezopen moet worden of als het alleen daar om draait, dan kom ik bij voorbaat niet.
Ik drink sowieso geen tot weinig alcohol.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Tussen "zuipen" en "cola" zitten geen andere opties![]()
5 mei wordt laatste paar jaren op recreatie plas gevierd zeg maar....quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar ik heb ook niet echt zin om het een dag en een avond en een nacht te gaan laten duren eerlijk gezegd
Ik dacht iig dat we gewoon gezellig ergens gingen zitten, ik weet niet wat de rest wil.
yeah! The Partysquadquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:58 schreef TheovS het volgende:
http://www.bevrijdingsfestivaldrenthe.nl/
5 mei zit iedereen toch in Zwolle?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:58 schreef TheovS het volgende:
http://www.bevrijdingsfestivaldrenthe.nl/
Schrijf mij maar op voor misschienquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.doodle.com/2ff3wm466a3rxw2p
Weet men zeker dat ze 5 mei willen?Dat lijkt het te gaan worden.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:30 schreef Comp_Lex het volgende:
Nou, zet mij dan maar op de "komen" lijst
Mag ik op de "inkomen"lijstquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:30 schreef Comp_Lex het volgende:
Nou, zet mij dan maar op de "komen" lijst
1979 hierquote:
En gaat de rest van de meet ons dan geld geven of zo?quote:
In ieder geval gaan ze ons aanbidden, en als ze snappen hoe de wereld werkt geven ze ons geld.quote:Op maandag 16 april 2012 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En gaat de rest van de meet ons dan geld geven of zo?
Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
In ieder geval gaan ze ons aanbidden, en als ze snappen hoe de wereld werkt geven ze ons geld.
Arme meid toch, kom maar langs in Zwolle, gaan we wat leuks doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg vrienden over Nederland verspreid, ik wil ze nu in de buurt
Ik ook nietquote:
Ja, lijkt me dat we gewoon een kroeg in 't centrum kiezen. Ik ga ook met de trein en heb geen zin in moeilijk gedoequote:Op maandag 16 april 2012 14:26 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Wat is nu eigenlijk het plan? Ik moet met de trein komen, dus ik hoop niet dat die recreatieplas ver van het centrum ligt
Ze zijn nu comments aan het posten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
Iemand die niet kan spellen, klaarblijkelijk.
Thanks lovequote:Op dinsdag 17 april 2012 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze zijn nu comments aan het posten.
Ik verwijder de Doodle, heeft z'n werk gedaan.
Wtf ben ikquote:
In elke kroeg is de muziek hard, though. Zeker op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop niet dat de muziek opnieuw zo hard aan staat... Dan hoor ik af en toe geen fluit!
Hmm, dan ga ik mij (half) bezatten en onzin uitkramenquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf ben ik
[..]
In elke kroeg is de muziek hard, though. Zeker op zaterdagavond.
Schreeuw in Cfm's oor, hij schreeuwt wel terug.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:46 schreef Inkomen het volgende:
Oh, waar moet ik dan heen met mijn filosoferende conversatievaardigheden
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Schreeuw in Cfm's oor, hij schreeuwt wel terug.
De route staat erbij!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:03 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben niet bekend met Cheers, maar ik kijk wel.
Misschien is het handig om even een poll te maken voor het tijdstip. Ik ben namelijk wel voor 20:00.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zei eerst ook 20.00 omdat ik half 12 weer naar station moet, maar dat vonden ze niets.
Niet haten op Assen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Je had vanaf het begin al een andere 'plaats van handeling' moeten nemen. Assen, kom op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |