Dan heb je ook niet echt een hoge pet op.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef Gulmez het volgende:
Ooh, gelukkig ik was bang dat iedereen rond de 40 zou zijn
Dan is het inderdaad verstandig om een extra oproep te plaatsen voor de dames onder ons.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef Harajuku. het volgende:
Tenzij het allemaal lekkere mannen zijn, laat me dan de enige maar zijn.
Dus je kan op de lijst/quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad verstandig om een extra oproep te plaatsen voor de dames onder ons.
24 represent yo!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:36 schreef Gulmez het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd wat er komt, ik ben namelijk 22
Ja doe maar (onder voorbehoud).quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef Gulmez het volgende:
Ooh, gelukkig ik was bang dat iedereen rond de 40 zou zijn
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:39 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet echt een hoge pet op..
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:39 schreef Gulmez het volgende:
Hoge pet?
Ik heb een nike pet alleen die draag ik sinds na mijn 19'e niet meer
ow, kats. die had ik vanmiddag niet gezien/herkend in de mobiele layout.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat Djeez het wel van je wint, hoor.
Ik wil best ff mijn kop laten zien hoor... al voel ik me wel oud als ik jullie leeftijden zo hoor...quote:
Misschien is de rest ook wel ouderquote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik wil best ff mijn kop laten zien hoor... al voel ik me wel oud als ik jullie leeftijden zo hoor...
Wat is dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef dolfina-chica het volgende:
btw ik zou kiezen voor zaterdag 21 april, dan is het gezellig in de stad, ivm superbike
neu, dat kloptquote:Op donderdag 5 april 2012 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
En daarbij is 24/26 zo'n verschil ook niet
http://www.doodle.com/2ff3wm466a3rxw2p
Vul eens in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |