quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ER ZIJN HIER GEEN LEUKE MENSEN. Asociale boeren.
quote:
Dan mis je heul zanger Rinusquote:Op woensdag 4 april 2012 10:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Oh god, Qwea is hier.
Skopje sla ik over hoorNot my crowd.
Zwolle is ook leukquote:Op woensdag 4 april 2012 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alsof Groningen zo leuk isEn dan nog, ik ben nu in Drenthe
Assen hier...quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
Nee hoor. Alleen Emmen is nog keilang met de trein, en ik heb al genoeg mensen die verder weg wonen. Ik wil juist mensen dichterbij. Hoogeveen, Assen, Beilen, Meppel etc.
Topic serieus nemen metquote:
We zijn al met z'n drieën hoor! Drenthe #7 - WAT MOETEN WE HIER NOGquote:Op donderdag 5 april 2012 18:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Topic serieus nemen metin de TT =
Anders was ik misschien wel gegaan ook. Het zou me dan niks verbazen als ik dan alleen ergens terechtkwam ook.
Blijf jij maar in Grunn.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:33 schreef nietzman het volgende:
Niets liever dan daar zijn natuurlijk!
Neehee, dat is omdat Nietz niet serieus is.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Blieven in Grunn???? Ik heb nou echt het roare gevuil dat ik ook naait welkom ben.
Geen leuke nachten of festivalletjes? Waarom zou ik naar Stadskanaal komen?quote:
over drie weken knoalsternachtquote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Geen leuke nachten of festivalletjes? Waarom zou ik naar Stadskanaal komen?
heb geen auto Gquote:
Geen probleem, gooi ik wel een matras hier mocht het nodig zijn. Zolang je maar niet gaat kotsen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is een beetje matig als de laatste trein om 0100 vertrekt
Ik ga ook met de trein, vriend.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
over drie weken knoalsternacht
[..]
heb geen auto G
Ja, nou, en dan zit ik nog in mijn remi tot half 6 in de kroegquote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Geen probleem, gooi ik wel een matras hier mocht het nodig zijn. Zolang je maar niet gaat kotsen.![]()
01.00 is wel een karige tijd. Vroegste trein gaat om 05.26 uur.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, nou, en dan zit ik nog in mijn remi tot half 6 in de kroeg
Hoe voel je me zo goed aan!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:41 schreef Harajuku. het volgende:
Neehee, dat is omdat Nietz niet serieus is.
Ja, kan je wel lopen grappen, maar door jou komt Comp_Lex niet, straks gaat het hele gebeuren niet meer doorquote:
We kunnen ook de boel omkeren. Dan gaan wij gewoon naar jou toequote:Op donderdag 5 april 2012 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, kan je wel lopen grappen, maar door jou komt Comp_Lex niet, straks gaat het hele gebeuren niet meer door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |