Blijf jij maar in Grunn.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:33 schreef nietzman het volgende:
Niets liever dan daar zijn natuurlijk!
Neehee, dat is omdat Nietz niet serieus is.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Blieven in Grunn???? Ik heb nou echt het roare gevuil dat ik ook naait welkom ben.
Geen leuke nachten of festivalletjes? Waarom zou ik naar Stadskanaal komen?quote:
over drie weken knoalsternachtquote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Geen leuke nachten of festivalletjes? Waarom zou ik naar Stadskanaal komen?
heb geen auto Gquote:
Geen probleem, gooi ik wel een matras hier mocht het nodig zijn. Zolang je maar niet gaat kotsen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is een beetje matig als de laatste trein om 0100 vertrekt
Ik ga ook met de trein, vriend.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
over drie weken knoalsternacht
[..]
heb geen auto G
Ja, nou, en dan zit ik nog in mijn remi tot half 6 in de kroegquote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Geen probleem, gooi ik wel een matras hier mocht het nodig zijn. Zolang je maar niet gaat kotsen.![]()
01.00 is wel een karige tijd. Vroegste trein gaat om 05.26 uur.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, nou, en dan zit ik nog in mijn remi tot half 6 in de kroeg
Hoe voel je me zo goed aan!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:41 schreef Harajuku. het volgende:
Neehee, dat is omdat Nietz niet serieus is.
Ja, kan je wel lopen grappen, maar door jou komt Comp_Lex niet, straks gaat het hele gebeuren niet meer doorquote:
We kunnen ook de boel omkeren. Dan gaan wij gewoon naar jou toequote:Op donderdag 5 april 2012 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, kan je wel lopen grappen, maar door jou komt Comp_Lex niet, straks gaat het hele gebeuren niet meer door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |