Straks zit de hele kroeg vol!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
Cantfazeme
Inkomen
Hara
Djeez
Gulmez
ForumGek
rulerofdeath
dolfina-chica komt hallo zeggen
Perhaps:
Comp_Lex
Nikky
Nemephis
Rauw
laiveneertiekje
Dingest
vogelkooi
TheovS
't Wordt nog druk
En zuipen. Maar is het op 5 mei nu 's avonds of ook overdag bij de Baggelhuizerplas?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Beetje jammer als dat zou zijn. Gaat toch puur om contacten en plezier op te doen.
Ik ga niet zuipen, want dat vind ik zinloos. Ik neem wel cola. Als er perse wel gezopen moet worden of als het alleen daar om draait, dan kom ik bij voorbaat niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
En zuipen. Maar is het op 5 mei nu 's avonds of ook overdag bij de Baggelhuizerplas?
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik kom voor de gezelligheid en zal vast wel een drankje nemen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga niet zuipen, want dat vind ik zinloos. Ik neem wel cola. Als er perse wel gezopen moet worden of als het alleen daar om draait, dan kom ik bij voorbaat niet.
Ik weet niet wat dat is, maar ik heb ook niet echt zin om het een dag en een avond en een nacht te gaan laten duren eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
En zuipen. Maar is het op 5 mei nu 's avonds of ook overdag bij de Baggelhuizerplas?
Ik wil ook wel komen voor de gezelligheid.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik kom voor de gezelligheid en zal vast wel een drankje nemen.
We zijn geen 16-jarigen die gaan comazuipen neem ik aanIk heb bar weinig zin in vervelende bezopen mensen iig.
Tussen "zuipen" en "cola" zitten geen andere optiesquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga niet zuipen, want dat vind ik zinloos. Ik neem wel cola. Als er perse wel gezopen moet worden of als het alleen daar om draait, dan kom ik bij voorbaat niet.
Ik drink sowieso geen tot weinig alcohol.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Tussen "zuipen" en "cola" zitten geen andere opties![]()
5 mei wordt laatste paar jaren op recreatie plas gevierd zeg maar....quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar ik heb ook niet echt zin om het een dag en een avond en een nacht te gaan laten duren eerlijk gezegd
Ik dacht iig dat we gewoon gezellig ergens gingen zitten, ik weet niet wat de rest wil.
yeah! The Partysquadquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:58 schreef TheovS het volgende:
http://www.bevrijdingsfestivaldrenthe.nl/
5 mei zit iedereen toch in Zwolle?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:58 schreef TheovS het volgende:
http://www.bevrijdingsfestivaldrenthe.nl/
Schrijf mij maar op voor misschienquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.doodle.com/2ff3wm466a3rxw2p
Weet men zeker dat ze 5 mei willen?Dat lijkt het te gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |