Geck-o groupiequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef T-Force het volgende:
[..]Wat een plaat. Hij gaaaaaaaat maar door!
Met fijne industrial-snares tussendoor
Neeman, da's Ophidianquote:
Weer een leuke TL.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef T-Force het volgende:
Treklijst van mijn setje:
01. Walt & Feliz - Expansion (Showtek Remix)
02. Brennan & Heart - D*I*C*K*H*E*A*D
03. Abject - Feel So Good
04. Philippe Rochard Meets Nu-Pulse - Hardstyle Coffeeshop
05. The Prophet ft. Headhunterz - Scar Ur Face
06. The Hose - Umanoide (Hi-Tech Mix)
07. Geck-o - It's What We Are
08. Project One - Halfway There
09. Noisecontrollers - Control The Noise
10. Organ Donors - Blackout (Zany's Under The Knife Remix)
11. Slim Shore - Syren
12. Luna & Dutch Master - The Scene (Hard Edit)
13. The Machine - State Of Your Mind
14. Thera - Live Hard Now (Ground Zero 2011 Anthem)
Natuurlijk staat ie weer op LSDB. Rate up if you like
Line-up is veelbelovend.quote:
die kick blijft toch echt wel geniaal hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:59 schreef T-Force het volgende:
Edit2: Nieuwe Psyko Punkz klinkt best redelijkHet is nog precies dezelfde formule een keer, vooruitgang dus
het zijn de Saiko Funcsquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind er vrij weinig aan (de Psycho Funks plaat)
Kan kijken of ik een plaatsje over heb in de auto waarmee ik ga, eventueel bob ik zelfquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Line-up is veelbelovend.
Alleen moet ik wel vervoer zien te regelen.
Rest vd line up is al uitgelekt...quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Line-up is veelbelovend.
Alleen moet ik wel vervoer zien te regelen.
Mijn favo dance trackquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
en even omdat het kan; één van de in mijn ogen allervetste early-platen ooit![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
link, geen plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Auw, ik weet nu al dat het pijnlijk gaat worden met de timetablequote:
Je zit hier verkeerd vriendquote:
Holland in the hood niveauquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Harde lyrics trouwens "Gooi je steen in het water en de steen daalt"![]()
Schranz Anders met weinig schranz?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Stond eerst in de optie... helaas te weinig schranz te bekennen...
Was iets met n fout, waardoor de line up op de mobiele pagina van PF al te zien wasquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Rest vd line up is al uitgelekt...
Klinkt ideaal! Ik houd mij aanbevolen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kan kijken of ik een plaatsje over heb in de auto waarmee ik ga, eventueel bob ik zelf
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik moet alleen zeggen dat ik dat R_aw-gebeuren niet ken.
Godverdommesse takkeherriequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik moet alleen zeggen dat ik dat R_aw-gebeuren niet ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Godverdommesse takkeherrie
Bah, inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je daar in godsnaam naar luisteren!?The Outside Agency
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Godverdommesse takkeherrie
Hmm, ik heb het voor een groot gedeelte beluisterd. Op zich hebben ze over het algemeen wel een lekkere beat, maar voor de rest doet het mij niet heel veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal vast lekker kunnen spacen op die muziek, maar keihard los gaan wordt lastig.
Nu zou ik zeker niet meer mee mogen rijden?sorrie hier een lietje voor de kompenzasiequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef 16meter het volgende:
hallon wilen jullie het over hardsytle muziek hebben ja ok dankuwel meneertje tot de volgende keer koekepeertje
greoten henk, ria en kids
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door Quyxz_ op 03-04-2012 23:35:14 (typfout verbeterd stom zeg) ]gr gr
Hahahaha godverdommequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef 16meter het volgende:
hallon wilen jullie het over hardsytle muziek hebben ja ok dankuwel meneertje tot de volgende keer koekepeertje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppatjee, fijn feestje!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Was iets met n fout, waardoor de line up op de mobiele pagina van PF al te zien was
The Rock, hosted by Fusion
B-Front
Code Black
Frequencerz
Nitrouz
Profite
The Pitcher
Toneshifterz
Zany
MC: DV8
2The Ruines, hosted by Amaz3d
Angerfist
D-Passion
D-Spirit
Distorted Revelation
Edge of Darkness
Hellsystem
Infamity
Insaniax
Lady Kate
Noize Suppressor
Profreaks
Ruffryder
Sceletor
System:Overload
MC: Da Hustla
3The Corridor, hosted by R_aw
Armageddon Project
Igneon System
Mindustries
Richie Gee
Stormtrooper
The DJ Producer
4The Forest, hosted by Theracords
Deetox
Degos & Re-Done
Geck-o
Mind.Illusion
Prefix & Density
San Miquel
Thera
Titan
MC: Shizzler
5The Waterside, hosted by Dreamcatchers
Audio Attack
C-Tune
D'Cepticon
Mitta
Rapid Rodge
Stanley3x0
MC: No-iD
Fijne boeking M.I. Congrats
Ik ben ook aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoppatjee, fijn feestje!![]()
Iemand de set van Wavolizer al gespot? Weer een heerlijk setje, met zelfs een plaat van Da Tweekaz erbij! Maar volgens mij ben ik een van de weinigen die die plaat leuk vindDa BombaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gooi hem er zo maar eens in met mijn Reloopje
*edit*
ooooh wat een mix![]()
Whehe ietsje later.... Die blije kopquote:
Waarom overweeg ik na Rebirth hier naar toe te gaan.... Activator, Luna en Geck-Oquote:The Present
23:00-00:00 Waverider
00:00-01:30 Noisecontrollers
01:30-03:00 Psyko Punkz
03:00-04:30 Crypsis vs Chain Reaction
04:30-05:00 Geck-O live
05:00-06:00 Radical Redemption
Hosted by: MC Nolz
The Past
00.00-01.30 Melanie di Tria
01.30-02.30 Max B. Grant
02.30-03.30 Activator
03.30-05.00 Luna
The Future
00.00-00.50 The Z
00.50-01.40 Instant Frequency
01.40-02.30 Proto Bytez
02.30-03.20 Bassfreakz
03.20-04.10 Ruff J
04.10-05.00 Black Sunrise
da bombaquote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Weer een heerlijk setje, met zelfs een plaat van Da Tweekaz erbij! Maar volgens mij ben ik een van de weinigen die die plaat leuk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatsje over in de auto, indien je gaatquote:Op woensdag 4 april 2012 18:35 schreef StM het volgende:
Waarom overweeg ik na Rebirth hier naar toe te gaan.... Activator, Luna en Geck-O
Haakon trekt regelmatig 72 uur door, helemaal nuchter, dus dan moet ik 18u ook wel kunnen, tok?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:29 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Restecp als je het doet, 18 uur lang goan
quote:
JONGUH, IK KOM UIT BRABANT JONGUH! DA ZEGT TOCH OK IETS? OFNIE?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:36 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Die vent is een machine man, da's niet te vergelijken
haakon nuchterquote:Op woensdag 4 april 2012 19:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Haakon trekt regelmatig 72 uur door, helemaal nuchter, dus dan moet ik 18u ook wel kunnen, tok?
Ja en poept pillenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
haakon nuchter
hij ademt alcoholdampen toch?
ik hoorde hem ook net, inderdaad fijnquote:
Sure, enigste probleem is de terugweg alleen. Ik ga maar tot net onder Utrecht (dus kan je best op Utrecht CS droppen) maar nog eens naar Eindhoven/Best of waar je exact woont is me iets te verquote:Op woensdag 4 april 2012 19:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Plaatsje over in de auto, indien je gaat?
0:25 godzzz power?quote:
Is natuurlijk ook gekkenwerk, denk ook niet dat ik dat trekquote:Op woensdag 4 april 2012 19:49 schreef StM het volgende:
Maar eigenlijk is het gewoon gekkenwerk om te gaanToegang is trouwens wss geregeld al.
Doe een haakon!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
wilde ik naar Bitte ein Beat in Zak op 21 april, moet ik 's zondags om 09.00 al in de kerk zijn voor de communie van m'n nichtje
da kannik niequote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Doe een haakon!
(a.k.a doorhaaln!)
wanna gek zeg!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:29 schreef T-Force het volgende:
Haakon![]()
Niemand kan het 'm nadoen, wat een gek!
Ooh maar daar heb ik een trucje voor; je gaat gewoon naar beiden, vervolgens doe je je hoofd tijdens de communie naar beneden en valt lekker in slaap. Als iemand je wakker maakt: 'ey ben je nou aan het slapen?' zeg je gewoon nee ik ben hele intens aan het bidden! Werkt altijdquote:Op woensdag 4 april 2012 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
wilde ik naar Bitte ein Beat in Zak op 21 april, moet ik 's zondags om 09.00 al in de kerk zijn voor de communie van m'n nichtje
ervaring?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ooh maar daar heb ik een trucje voor; je gaat gewoon naar beiden, vervolgens doe je je hoofd tijdens de communie naar beneden en valt lekker in slaap. Als iemand je wakker maakt: 'ey ben je nou aan het slapen?' zeg je gewoon nee ik ben hele intens aan het bidden! Werkt altijd
Yep, hoewel ik nooit betrapt ben en het smoesje heb hoeven gebruikenquote:
vind het niet echt sjiek tegenover m'n nichtje, dus ik sla BeB over...quote:Op woensdag 4 april 2012 20:53 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Yep, hoewel ik nooit betrapt ben en het smoesje heb hoeven gebruiken
Haha, oké vaagquote:Op woensdag 4 april 2012 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vond haar wel op Krullie lijken, hihi
ja, maar we zijn niet allemaal zoals jijquote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef haakon het volgende:
Mensen, bedankt voor de complimenten?Ik hou ook allemaal van jullie, maar dat wisten jullie al, toch!?
12 april eerst Hardshock, daarna door naar Djax it Up XL, wie doet er mee?
En Remco, kom op! Ik ga vrijdag naar Schranz Anders en moet nog terugkomen uit Almere en zaterdag om 8uur weer 'lekker' werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef StM het volgende:
[ afbeelding ]
Wss is die het. Zijn prisma brillen die het licht opsplitsen.
Jup en jup! Zin an! Interview wat ik hier toenstraks had gepost was erg interessant!quote:
Zekersteweten! Word de opener van het festivalseizoenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef 16meter het volgende:
ga weg man em dee em aa als je soms indruk wil make met je drugsverhalen ben je hier dus niet aan t juiste adres vieze junk
Had er nog nooit van gehoord, totdat ik gisteren opeens van iemand op facebook een vriendschapverzoek kreeg die met tripbrillen te maken had. Waarom ik dat verzoek kreeg geen flauw idee, maar vanaf toen wist ik dus dat die brillen bestaan :pquote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef T-Force het volgende:
Hebben meer mensen ervaring met de Tripbril trouwens?
Ben er ook en heb er gigantisch zin in. Eindelijk weer een feestje.Ben eigenlijk toch het meest benieuwd naar de set die Headhunterz neer gaat zetten, maar dit vooral door de positie op de timetable.quote:
Wat ik me gisteren bedacht; wanneer mag een feest zich officieel 'festival' noemen. Want wat ik zo raar vind, iedereen vind Rebirth een festival maar het is gewoon binnen in een tent! Voor mij is iets pas echt een festival als het buiten is maar hoe zit dat eigenlijk?quote:
quote:As it’s the first festival of the upcoming summer, can you give us your top 10 tracks you say are best suited for parties like Rebirth Festival?
1. Alpha² - Rebirth (Official Anthem 2012)
2. Ran-D & B-Front – Rebirth (Official Anthem 2011)
3. Pavo – Communicate
4. Josh & Wesz – Like Thiz
5. Headhunterz – Rock Civilization
6. Scope DJ – Lockdown
7. Builder – Her Voice
8. Atlantic Wave – The Creation (2007 remix)
9. Ran-D – Feel My Fire
10. Alphaverb – Still Here (Gentalica Edit)
Ik als festiival liefhebber vind dat er op een festival wel een tent mag staan maar er moet minstens 1 open air zijn (waar hoe meer open airs hoe beter )... Daarnaast veel gras oid waar op gechilled ken wordenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wat ik me gisteren bedacht; wanneer mag een feest zich officieel 'festival' noemen. Want wat ik zo raar vind, iedereen vind Rebirth een festival maar het is gewoon binnen in een tent! Voor mij is iets pas echt een festival als het buiten is maar hoe zit dat eigenlijk?
Hmm goed punt! Hier in Australie noemen ze een indoor feest met 1 area ook een festivalquote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wat ik me gisteren bedacht; wanneer mag een feest zich officieel 'festival' noemen. Want wat ik zo raar vind, iedereen vind Rebirth een festival maar het is gewoon binnen in een tent! Voor mij is iets pas echt een festival als het buiten is maar hoe zit dat eigenlijk?
twitter:djtechnoboy twitterde op woensdag 04-04-2012 om 23:11:54Wow.. Seems TECHNOBOY 'Rage' @djfrontliner rmx has been broadcasted on @Radio538 in Holland!! reageer retweet
twitter:djfrontliner twitterde op woensdag 04-04-2012 om 23:52:31Don't worry about Hardstyle getting more 'commercial'.Hardstyle is evolving and reaching more and more people!... http://t.co/TnFXfCwA reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt tof! Ergens een linkje waar te bestellen / te halen?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef T-Force het volgende:
Hebben meer mensen ervaring met de Tripbril trouwens? Maat van mij had er 1 mee naar Trancesetting en heb er zelf ook maar 1 aangeschaft voor 3,50 en meegenomen naar ASOTWat een ding man!
Je ziet lasers en andere lichten 10x zoveel en al die kleuren worden anders. Heb zeker de halve avond met die bril opgestaan![]()
En natuurlijk een hoop mensen mee laten genieten
uhum..:quote:Op donderdag 5 april 2012 08:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
twitter:djtechnoboy twitterde op woensdag 04-04-2012 om 23:11:54Wow.. Seems TECHNOBOY 'Rage' @djfrontliner rmx has been broadcasted on @Radio538 in Holland!! reageer retweet
twitter:djfrontliner twitterde op woensdag 04-04-2012 om 23:52:31Don't worry about Hardstyle getting more 'commercial'.Hardstyle is evolving and reaching more and more people!... http://t.co/TnFXfCwA reageer retweet
Jep.quote:
hehe thnx!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:33 schreef T-Force het volgende:
http://www.fear.fm/magazi(...)terview-backstage/33
Interview met Sethje over RE-BIRTHHeb er zin an
Wij noemen het festival omdat het 2 daags isquote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
hehe thnx!
[..]
Wij noemen het festival omdat het 2 daags is
het zou zo vet zijn als deze nou eens voorbij zouden komenquote:As it’s the first festival of the upcoming summer, can you give us your top 10 tracks you say are best suited for parties like Rebirth Festival?
1. Alpha² - Rebirth (Official Anthem 2012)
2. Ran-D & B-Front – Rebirth (Official Anthem 2011)
3. Pavo – Communicate
4. Josh & Wesz – Like Thiz
5. Headhunterz – Rock Civilization
6. Scope DJ – Lockdown
7. Builder – Her Voice
8. Atlantic Wave – The Creation (2007 remix)
9. Ran-D – Feel My Fire
10. Alphaverb – Still Here (Gentalica Edit)
IK!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:09 schreef 16meter het volgende:
Ziet er best lijp uit, die tripbril. Wie neemt er 1 mee naar Loudness?
Die dingen kan je toch zo bij de action kopen zeker? Volgens mij had je die gevallen 30 jaar geleden al...quote:Op donderdag 5 april 2012 10:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
IK!
Oohja, en te bestellen op www.tripbril.nl
Ja, maar dan hoor je er niet bij jonge. Dit is net zoals met G-star en Uggs...Je moet wel ekte hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:53 schreef eQuaL het volgende:
Die dingen kan je toch zo bij de action kopen zeker? Volgens mij had je die gevallen 30 jaar geleden al...
Jup, ik had zoiets van volgens mij gaat die geen feestje overleven dus had ik er 3 besteld, maar ASOT had ie wel overleefd, dus ik kan nog wel even vooruitquote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Die tripbril ziet er wel redelijk baas uit.Alleen hij is wel gemaakt van karton of niet?
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef 16meter het volgende:
ga weg man em dee em aa als je soms indruk wil make met je drugsverhalen ben je hier dus niet aan t juiste adres vieze junk
Lachen man! Ga naar Rebirth lekker bobben maar ga de bril vast is gebruiken. Heb er gelijk 6 besteldquote:Op donderdag 5 april 2012 10:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
IK!
zo te zien wel, 15 maarliefstquote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gaan er mensen hierheen? https://partyflock.nl/party/218642:Mental_Torments_Night.html
Ik wou er ook een halen voor Rebirth, maar geen random reader hier op stagequote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef -Menn0- het volgende:
Maar ff zo'n tripbril besteld voor Awakenings
Oeh WaterFront! Vette LU ookquote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gaan er mensen hierheen? https://partyflock.nl/party/218642:Mental_Torments_Night.html
Dat. Als de avond valt kan je me wegdragenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:54 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Oeh WaterFront! Vette LU ook
Alleen op Koneginne dag ist zuuupen geblaze dus dan ga'k nie naar een disco oid.
woohooow die filmpjesquote:Op donderdag 5 april 2012 10:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
IK!
Geen idee hoe ik er moet komen, maar ik moet er heen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:55 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
http://partyflock.nl/party/214176:Dreamfields_Festival.html
![]()
![]()
Oh wacht, dan ben ik op vakantie![]()
Juh hij wil denk ik graag op MTV komenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tegenwoordig komt iedere nieuwe Zaadtoks track met een video zo lijkt het:
quote:InQontrol 2006
01. DJ Luna meets Trilok & Chiren - Street Knowledge
02. T.A.T. - Track Addict (Zatox Remix)
03. Zany - Widowmaker
04. Luna - Cut The Break
05. Tatanka - Don't Move (Zatox Remix)
06. DJ Virus - The Master (Blutonium Boy mix)
07. Alpha Twins vs Seizure - Sick MF
08. Zairon - Payback (Zatox Remix)
09. Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats Out
10. B-Front - Jumpin'
11. Mindhacker - Punk Mutherfuck
12. Guyz of D-Hell - Rock
13. Endymion - Rock the Part-E
14. Omar Santana - Gutless
Sets nu:quote:Qlimax 2006
00. Intro Qlimax for Alpha Twins
01. Alpha Twins - The Darkside
02. Alpha Twins - Sick ******s (Qlimax 2006 edit)
03. Brennan Heart - Evolution of Style
04. Alpha Twins vs. Brennan Heart - Innocence (Qlimax Dj Tool)
05. Blademasterz - Audio Care
06. Brennan Heart - M!d! Mash Yourself
07. Unknown - Schall my Energizer
08. Trilok & Chiren vs. Alpha Twins - Initial Attack
09. B-Front - Motherfucking Psycho (Remix)
10. Brainkicker - Methal Licker
11. Dj Syro - No More Hardtraxx (Qlimax 2006 edit)
12. Alpha Twins - The Darkside (Dark mix)
quote:Reverze 2012
01. Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix)
02. Alpha² - Rebirth Anthem 2012
03. Alpha² - From the Rain
04. Noisecontrollers ft. Alpha² - Moonraker
05. Southstylers - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Edit)
06. Alpha² - Let It Go
07. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
08. Artic - F#ck The Fake Shit (Adaro Remix)
09. Headhunterz & Zatox ft. Nikkita - The Perfect Weapon
10. TNT - Countdown (Extended)
11. Ran-D & Digital Punk - Survivors
12. Frequencerz - Bitch
quote:Scantraxx radio show
01. TNT - Yeah!
02. Noisecontrollers & Zany - Diavoli
03. Pysko Punkz - BassBoom
04. Alpha Twins & Wildstylez - Atrocious
05. Tonshifterz Ft. Nitrouz - Origins of Life
06. Frontliner - The First Cut
07. Zatox - Creation
08. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix)
09. A-Lusion - Veritas (Zany Remix)
10. Ran-D - Crossroads
11. Frontliner & B-Front - Auditory Nerve
12. Tat & Zat - Kickin' Ass
13. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
14. The Pitcher - La Nuit Noire
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Je plaatst tracks van 6 jaar geleden en vergelijkt die met tracks die nog maar net of nog niet eens uit zijn. Alsof we nu zitten te wachten op tracks zoals die van A² uit 2006?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
In de categorie vroeger was alles beter vraag ik uw aandacht voor *tromroffel* The Alpha Twins!
Ik wel, eerlijkgezegd. :$quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Alsof we nu zitten te wachten op tracks zoals die van A² uit 2006?
Ik welquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:14 schreef eQuaL het volgende:
Alsof we nu zitten te wachten op tracks zoals die van A² uit 2006?
Dit dus...quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik wel
Edit: Kut 16m was me voor
Voor nu zijn het redelijke sets, maar vergeleken met de oude is het niets...quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:14 schreef eQuaL het volgende:
Die 2 laatste setjes die je post, wat is daar dan mis mee? Hadden ze early moeten draaien op Reverze?
In hoeverre is dit nog steeds waar? Ik hoor wel een soort van 'Wildstylez-sound' in Rebirth, maar echt concreet bewijs kan je nergens vinden...quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Is het niet zo dat de richting die Alpha Twins uitgaan voornamelijk word bepaald door Wildstylez die de producties op zijn rekening neemt
Is toch heel goed mogelijk? Als managers van hun label hoeven ze toch niet per se muziek te maken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat ik niet snap is hoe A2 z'n eigen record label heeft als ze niet eens hun eigen plaatjes produceren...
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
In de categorie vroeger was alles beter
Ze zijn te druk met het managen!quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is toch heel goed mogelijk? Als managers van hun label hoeven ze toch niet per se muziek te maken?
de goedkoopste trip everquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:08 schreef stoeltafel het volgende:
De brillen zijn binnen en ze zijn super vet! Trip nu al in daglicht en dat voor 3 euro, niet gek
Have fun!quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Sc0tTy op 06-04-2012 21:28:06 ]Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sc0tTy Doet de chair-rave!
En doooor!Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Bijverdienen op een boerderij zaterdags.quote:Op zaterdag 7 april 2012 07:57 schreef stoeltafel het volgende:
Werken na een feest, wat een hel! Wat voor werk doe je dan?
Nu ff werken en dan straks Rebirth
kloptquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:10 schreef stoeltafel het volgende:
Klopt het dat het op het kaartje van Rebirth geen barcode maar een QR code zit? Zat net even het kaartje te bekijken en het viel op
X2quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:59 schreef T_Killer het volgende:
Rebirth gangers veel plezier vandaag.
Rebirth organisators veel plezier en succes vandaag.
Staan nu voor de ingang, is bewolkt maar wel droogquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:12 schreef haakon het volgende:
Flink baaln, Boy!
Rebirthers veel plezier!
Hier schijnt de zon, hopelijk daar ook
Prutsert!quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kut!
In alle drukte per ongeluk extended tickets besteld![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ook al door waar ik de mist ben ingegaan, onder de optie Extended is de optie gespreid betalen extended die 70 euro kost, exact de prijs van een normale ticket
Proberen te verkopen, hoop er niet teveel verlies op te maken.quote:
Ja, was mooi! Stukken gevarieerder dan die kerel die na jou kwam.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:26 schreef T-Force het volgende:
Volgens mij was dit mijn TL van Strangerz (wat overigens weer superlekker ging)
01. Kai Tracid - Too Many Times
02. Public Domain - Operation Blade (2006 Remix)
03. Mauro Picotto - Komodo (Megavoices Claxxixx Mix)
04. Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)
05. Speedwave - Hear The Drummer Get Wicked
06. High Voltage - Bombs Away
07. W.A.S.H. - Mover
08. Speedwave - Zhangar (Builder Remix)
09. Brainkicker vs. Bass Modulators - Ring That Shit
10. Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1
11. Southstylers - Wicked Generation (Zany's Overdrive Mix)
12. Wildstylez - K.Y.H.U.
13. Tuneboy - I Will Growl
14. Low-E vs. Alter Egosz - W.T.F.
15. Gostosa - Sutra
16. Alphaverb - Thunderstyle
17. Geck-o - 2-1
18. Jon The Baptist - Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)
19. Outlaw - Once Again
20. Thera vs. Geck-o - Hysteria
Extended tickets waren afgelopen jaar geloof ik niet al te best te verkopenquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Je gaat er zelfs winst op maken, gefeliciteerd!
Anders ga je toch gewoon het hele weekendquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Extended tickets waren afgelopen jaar geloof ik niet al te best te verkopen
verjaardagquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:07 schreef haakon het volgende:
Bent werken nu wel zatZo naar huis en vanavond 2 verjaardagen
Mensen nog ergens naartoe vanavond?
Awakenings!quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:07 schreef haakon het volgende:
lekker vroeg naar bedquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:07 schreef haakon het volgende:
Dit, want jammergenoeg geen geld voor awakeningsquote:
Freshtival?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:50 schreef haakon het volgende:
Iets met festivals met meerdere area's...
not interested, toch bedankt Machielquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:52 schreef haakon het volgende:
Een industrial area op Freshtival ja, Remco
* ReMcOrE zou er los op gaanquote:
Was dat vandaag? Klote heb ik dat ook nog gemistquote:Op zondag 8 april 2012 01:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
90s XXL was bazig
Veel (foute) 90's klappers, leuke sfeer, heul veul bier, dikke party
Haha jep dat was vandaag, boven verwachting leuk.quote:Op zondag 8 april 2012 02:12 schreef Waffle het volgende:
[..]
Was dat vandaag? Klote heb ik dat ook nog gemist
okquote:Op zondag 8 april 2012 03:22 schreef Sethje het volgende:
RE BIRTH
alle verwachtingen overtroffen
geluid
publiek
liefde
Mijn vriendin had iemand met een fiets gevonden om zo in het dorp te kunnen pinnen hahaquote:Op zondag 8 april 2012 11:10 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Rebirth was leuuuuuk![]()
Josh & wesz, da tweekaz, b-front, frequencerz, alphaverb, FOK!kers![]()
Verder was alles goed geregeld, alleen jammer van die pinautomaten inderdaad.
Ben nog met een paar wappies naar het dorp gelopen om te pinnengelukkig tijdens coone.
Prima sfeertje zo te zien!quote:
Absoluut bazenfilmpje.quote:
quote:
Het doet me denken aan de EO jongerendag; een kudde van die meeschreeuwende jongenlui met hun handjes in de luchtquote:
Huh die leeft toch niet meer?quote:Op zondag 8 april 2012 02:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha jep dat was vandaag, boven verwachting leuk.
Had gedacht dat het met al het paupervolk uit omstreken wel eens op een massale vechtpartij kon uitlopen maar de sfeer was erg goed![]()
Hele avond lopen vragen aan iedereen hoe laat Captain Jack nou precies kwam (Was al aan het begin van de avond) Machtig mooi iedereen die er serieus op ingingVerder veul bier goed vertier
Klopt, ze hadden een andere negert in een kapiteitspakje gestopt die even langskwamquote:Op zondag 8 april 2012 13:14 schreef Waffle het volgende:
[..]
Huh die leeft toch niet meer?
Daarnaast idd dat volk wat bij mij uit de buurt komt "de walden" wil nogal eens vervelend zijn en als je ze dan combineert met de stadsmensen uit Leeuwarden is het 9 van de 10 keer raak.
x2 ! Zeker een uber goede anthem... Kreeg hier op me stoel zelfs kippevelquote:Op zondag 8 april 2012 11:55 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Absoluut bazenfilmpje.
Rebirth anthem 2011 > vrijwel alle andere anthems van alle andere feesten van de afgelopen jaren.
Is mij goed gelukt in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:48 schreef RickoKun het volgende:
Zo lekker naar Indicator de boel klein stampen
Was eeerrrrg lekker jaquote:Op zondag 8 april 2012 16:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Is mij goed gelukt in ieder geval![]()
.
Heerlijke setjes met als toppunt die van Solutio & The I's!
En wat een fijne tent is Huize Maas
Huize Maas is geniaal ja!quote:Op zondag 8 april 2012 16:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Is mij goed gelukt in ieder geval![]()
.
Heerlijke setjes met als toppunt die van Solutio & The I's!
En wat een fijne tent is Huize Maas
Good busy!quote:Op zondag 8 april 2012 19:42 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zo, xxlerator kan er ook nog wel bij
Insgelijksquote:Op zondag 8 april 2012 20:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Good busy!
Ik heb een dom zuipfeest in de buurt
Veel plezier kerel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel onbekend, maar klonk echt heel vet allemaal![]()
Wildstylez was precies zoals ik verwacht had, niet echt geweldig dus. Had wel een paar oudere platen gehoord volgens mij, maar weet zo gauw even niet welke precies.
B-Front vs. Frequencerz Vond ik verrassend goed, wat ik totaal niet had verwacht. Sowieso die Rebirth anthem van vorig jaarIk vond het niet "geforceerd" hard overkomen, dus dat was mooi!
Ran-D vs. Zatox vond ik nogal kut, dus ben ik toen maar naar die chill-tent gegaan, waar ik zowaar het kunnen dansen op fijne Techno/House-klassiekers! Ik piste zowat in mijn broek toen ik dit nummer hoorde
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar was ik nog Sjaakklapkaak tegengekomen.
Toen terug voor Headhunterz die leuk draaide, maar niet bijzonder.
Alpha Twins sloten af, wat ook wel leuk was, maar ook geen noemenswaardige set. Na 2 hardcore-platen zat het er al weer op, wat was de tijd snel gegaan![]()
Pluspunten:
- fijne indeling
- geluid
- chilltent
- sfeer
- Alphaverb
- gehaktballen(heb er geloof ik 5 op
)
- genoeg barren, niet 1x meer dan 30 seconden moeten wachten
Minpunten:
- pinnen
- gehaktballenkraam die dicht was toen ik mijn zesde wou halen om 23.50![]()
Jazekerquote:Op zondag 8 april 2012 21:44 schreef 16meter het volgende:
we're not alone is dat dat misbaksel dat hij zijn zangkunsten laat horen met dope lyrics over samenkomen, het weekend, kapotgaan etc..? soort FTS maar dan in alphaverb stijl? die ja?
Alphaverb is de enige die te lange zangbreaks mag maken.quote:Op zondag 8 april 2012 21:44 schreef 16meter het volgende:
we're not alone is dat dat misbaksel dat hij zijn zangkunsten laat horen met dope lyrics over samenkomen, het weekend, kapotgaan etc..? soort FTS maar dan in alphaverb stijl? die ja?
quote:Op zondag 8 april 2012 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Alphaverb is de enige die te lange zangbreaks mag maken.![]()
![]()
Die break vind ik juist klote, geef mij Give It Dub Instead maarquote:Op zondag 8 april 2012 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Alphaverb is de enige die te lange zangbreaks mag maken.![]()
![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Deeltjesversneller op 08-04-2012 22:22:52 ]
Zo'n vette plaatquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zo'n vette plaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Het begon goed en toen kwam de zang en de melodie..quote:
ooooooohquote:
Wow, nog beste en vette track afgezien van de vocalsquote:
Godver...die 303-sound blijft gewoon zo gruwelijkquote:
quote:
quote:
hoorde pas deze week dat mijn tante (die de 30e jarig is), de verjaardag dit jaar niet op de dag zelf houdt maar op zondagquote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Is er iemand die nog interesse heeft in een kaartje voor Rebirth? Helaas heb ik een sportblessure opgelopen en kan morgen niet.![]()
Dus bij interesse kan er een PM gestuurd worden.
Zo te zien heb je je verjaardagskado optimaal besteedquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:26 schreef T-Force het volgende:
Volgens mij was dit mijn TL van Strangerz (wat overigens weer superlekker ging)
01. Kai Tracid - Too Many Times
02. Public Domain - Operation Blade (2006 Remix)
03. Mauro Picotto - Komodo (Megavoices Claxxixx Mix)
04. Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)
05. Speedwave - Hear The Drummer Get Wicked
06. High Voltage - Bombs Away
07. W.A.S.H. - Mover
08. Speedwave - Zhangar (Builder Remix)
09. Brainkicker vs. Bass Modulators - Ring That Shit
10. Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1
11. Southstylers - Wicked Generation (Zany's Overdrive Mix)
12. Wildstylez - K.Y.H.U.
13. Tuneboy - I Will Growl
14. Low-E vs. Alter Egosz - W.T.F.
15. Gostosa - Sutra
16. Alphaverb - Thunderstyle
17. Geck-o - 2-1
18. Jon The Baptist - Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)
19. Outlaw - Once Again
20. Thera vs. Geck-o - Hysteria
Ditquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
fok hardstyle-meet op een technofeest zou leuk zijn
Held!quote:Op zondag 8 april 2012 02:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hele avond lopen vragen aan iedereen hoe laat Captain Jack nou precies kwam
quote:Op zondag 8 april 2012 12:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de EO jongerendag; een kudde van die meeschreeuwende jongenlui met hun handjes in de lucht![]()
Zie maar:
Awakenings kaartje is binnen dus ik zie jullie daarquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
fok hardstyle-meet op een technofeest zou leuk zijn
quote:Op zondag 8 april 2012 16:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Headhunterz remix van Hardwell - Spaceman
Stuk beter dan die Kaskade remix in ieder geval, vind hem best leuk
quote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind hem leuk, vind het origineel ook leuk terwijl ik verder weinig met house heb
Langzame intro past prima, en die melodie
quote:whats the name of the song ? *-*
dfewgeh6j5k786lk7jet 9 minuten geleden
Welcome back!quote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef slvrbld het volgende:
Hoi, weet niet of jullie mij nog kennen maar ik kom ook weer eens kijken![]()
Heerlijk aan de studie met de Loudness 2012 cd van Thera op vol volume, oftewel poging tot studie. Begin wel zin te krijgen in dat album van The Machine hoor... Viel me trouwens op dat Juized - Emergence ook wel redelijk dezelfde stijl is.
Die Spaceman remix is overigens best een fijn plaatje, hoorde 'm vanochtend al in belabberde kwaliteit, maar dit geeft een iets betere indruk
quote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind hem leuk, vind het origineel ook leuk terwijl ik verder weinig met house heb
Haha thanks, maar iedereen in dit topic heeft toch een goede smaak??quote:Op maandag 9 april 2012 21:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Welcome back!
Weet nog dat je inhoudelijk goede posts had en een goede smaak, kunnen we altijd wel gebruiken hier
quote:Op maandag 9 april 2012 21:43 schreef Sokz het volgende:
[..]
Vind hem ook wel nice, mede door die lompe kick.
Muziek veranderd helaas...quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Haha thanks, maar iedereen in dit topic heeft toch een goede smaak??Lurkte hier zo nu en dan wel eens mee trouwens. De reeks loopt niet meer zo'n storm als een jaar geleden volgens mij, of ligt dat aan mij?
Kwam deze vanochtend trouwens tegen toen ik m'n hele externe harde schijf op random had staan.
welke, festival?quote:Op maandag 9 april 2012 21:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Awakenings kaartje is binnen dus ik zie jullie daar
ja, vetquote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Verbaast het je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:40 schreef Levitas het volgende:
Oh god.. Mental Theo is bezig met een Lose my mind hardcore refix
Ik vind het wel iets hebben.quote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zag ook al wat tweets voorbij komen tussen hem en BH....quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:40 schreef Levitas het volgende:
Zijn eigen vriendin lijkt dit ingezongen te hebben..althans zij komt in beeld....quote:
Left, right, left right is de titel?quote:Op maandag 9 april 2012 22:45 schreef Voltreffer het volgende:
Iemand enige idee welke versie er werd gedraaid van Left right, left right op Rebirth? Kan hem niet vinden!
Chris One @ Classic Trance Mixquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:07 schreef eQuaL het volgende:
Fuck hardstyle vandaag, trance! 2003 here i come
Ik blijf dat wel een vette plaat vindenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Left, right, left right is de titel?Ken ik niet.
Maar ik heb zo'n idee dat deze wel een paar keer voorbij is gekomen op Rebirth:
Ik ken dat;Pquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanmorgen in de trein die tweede Loudness-CD geluisterd. Die is wel geniaal lomp zeg.Op sommige moment zat ik gewoon te glimlachen in de trein en die mensen mij zo aankijken.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:59 schreef 16meter het volgende:
Maar ik heb zo'n idee dat deze wel een paar keer voorbij is gekomen op Rebirth:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:40 schreef Levitas het volgende:
Ja want hij is van Brennan Heart en Wildstylerz.....quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef slvrbld het volgende:
Dat plaatje van BH en Wildstylerz heeft ie knap gerefixt hoor!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef 16meter het volgende:
gvd helmaal los op die plaat dese somer!!!! so fukn hard
lkkr met me maadjes, biertje in de hand, zon op me gezigt
nie ouwhoere gwn stampe!!!
hopenlyk op alle festivals te hore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |