Haakon trekt regelmatig 72 uur door, helemaal nuchter, dus dan moet ik 18u ook wel kunnen, tok?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:29 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Restecp als je het doet, 18 uur lang goan
quote:
JONGUH, IK KOM UIT BRABANT JONGUH! DA ZEGT TOCH OK IETS? OFNIE?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:36 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Die vent is een machine man, da's niet te vergelijken
haakon nuchterquote:Op woensdag 4 april 2012 19:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Haakon trekt regelmatig 72 uur door, helemaal nuchter, dus dan moet ik 18u ook wel kunnen, tok?
Ja en poept pillenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
haakon nuchter
hij ademt alcoholdampen toch?
ik hoorde hem ook net, inderdaad fijnquote:
Sure, enigste probleem is de terugweg alleen. Ik ga maar tot net onder Utrecht (dus kan je best op Utrecht CS droppen) maar nog eens naar Eindhoven/Best of waar je exact woont is me iets te verquote:Op woensdag 4 april 2012 19:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Plaatsje over in de auto, indien je gaat?
0:25 godzzz power?quote:
Is natuurlijk ook gekkenwerk, denk ook niet dat ik dat trekquote:Op woensdag 4 april 2012 19:49 schreef StM het volgende:
Maar eigenlijk is het gewoon gekkenwerk om te gaanToegang is trouwens wss geregeld al.
Doe een haakon!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
wilde ik naar Bitte ein Beat in Zak op 21 april, moet ik 's zondags om 09.00 al in de kerk zijn voor de communie van m'n nichtje
da kannik niequote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Doe een haakon!
(a.k.a doorhaaln!)
wanna gek zeg!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:29 schreef T-Force het volgende:
Haakon![]()
Niemand kan het 'm nadoen, wat een gek!
Ooh maar daar heb ik een trucje voor; je gaat gewoon naar beiden, vervolgens doe je je hoofd tijdens de communie naar beneden en valt lekker in slaap. Als iemand je wakker maakt: 'ey ben je nou aan het slapen?' zeg je gewoon nee ik ben hele intens aan het bidden! Werkt altijdquote:Op woensdag 4 april 2012 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
wilde ik naar Bitte ein Beat in Zak op 21 april, moet ik 's zondags om 09.00 al in de kerk zijn voor de communie van m'n nichtje
ervaring?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ooh maar daar heb ik een trucje voor; je gaat gewoon naar beiden, vervolgens doe je je hoofd tijdens de communie naar beneden en valt lekker in slaap. Als iemand je wakker maakt: 'ey ben je nou aan het slapen?' zeg je gewoon nee ik ben hele intens aan het bidden! Werkt altijd
Yep, hoewel ik nooit betrapt ben en het smoesje heb hoeven gebruikenquote:
vind het niet echt sjiek tegenover m'n nichtje, dus ik sla BeB over...quote:Op woensdag 4 april 2012 20:53 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Yep, hoewel ik nooit betrapt ben en het smoesje heb hoeven gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |