Geck-o groupiequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef T-Force het volgende:
[..]Wat een plaat. Hij gaaaaaaaat maar door!
Met fijne industrial-snares tussendoor
Neeman, da's Ophidianquote:
Weer een leuke TL.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef T-Force het volgende:
Treklijst van mijn setje:
01. Walt & Feliz - Expansion (Showtek Remix)
02. Brennan & Heart - D*I*C*K*H*E*A*D
03. Abject - Feel So Good
04. Philippe Rochard Meets Nu-Pulse - Hardstyle Coffeeshop
05. The Prophet ft. Headhunterz - Scar Ur Face
06. The Hose - Umanoide (Hi-Tech Mix)
07. Geck-o - It's What We Are
08. Project One - Halfway There
09. Noisecontrollers - Control The Noise
10. Organ Donors - Blackout (Zany's Under The Knife Remix)
11. Slim Shore - Syren
12. Luna & Dutch Master - The Scene (Hard Edit)
13. The Machine - State Of Your Mind
14. Thera - Live Hard Now (Ground Zero 2011 Anthem)
Natuurlijk staat ie weer op LSDB. Rate up if you like
Line-up is veelbelovend.quote:
die kick blijft toch echt wel geniaal hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:59 schreef T-Force het volgende:
Edit2: Nieuwe Psyko Punkz klinkt best redelijkHet is nog precies dezelfde formule een keer, vooruitgang dus
het zijn de Saiko Funcsquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind er vrij weinig aan (de Psycho Funks plaat)
Kan kijken of ik een plaatsje over heb in de auto waarmee ik ga, eventueel bob ik zelfquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Line-up is veelbelovend.
Alleen moet ik wel vervoer zien te regelen.
Rest vd line up is al uitgelekt...quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Line-up is veelbelovend.
Alleen moet ik wel vervoer zien te regelen.
Mijn favo dance trackquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
en even omdat het kan; één van de in mijn ogen allervetste early-platen ooit![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
link, geen plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Auw, ik weet nu al dat het pijnlijk gaat worden met de timetablequote:
Je zit hier verkeerd vriendquote:
Holland in the hood niveauquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Harde lyrics trouwens "Gooi je steen in het water en de steen daalt"![]()
Schranz Anders met weinig schranz?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Stond eerst in de optie... helaas te weinig schranz te bekennen...
Was iets met n fout, waardoor de line up op de mobiele pagina van PF al te zien wasquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Rest vd line up is al uitgelekt...
Klinkt ideaal! Ik houd mij aanbevolen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kan kijken of ik een plaatsje over heb in de auto waarmee ik ga, eventueel bob ik zelf
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik moet alleen zeggen dat ik dat R_aw-gebeuren niet ken.
Godverdommesse takkeherriequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik moet alleen zeggen dat ik dat R_aw-gebeuren niet ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Godverdommesse takkeherrie
Bah, inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je daar in godsnaam naar luisteren!?The Outside Agency
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Godverdommesse takkeherrie
Hmm, ik heb het voor een groot gedeelte beluisterd. Op zich hebben ze over het algemeen wel een lekkere beat, maar voor de rest doet het mij niet heel veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal vast lekker kunnen spacen op die muziek, maar keihard los gaan wordt lastig.
Nu zou ik zeker niet meer mee mogen rijden?sorrie hier een lietje voor de kompenzasiequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef 16meter het volgende:
hallon wilen jullie het over hardsytle muziek hebben ja ok dankuwel meneertje tot de volgende keer koekepeertje
greoten henk, ria en kids
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door Quyxz_ op 03-04-2012 23:35:14 (typfout verbeterd stom zeg) ]gr gr
Hahahaha godverdommequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef 16meter het volgende:
hallon wilen jullie het over hardsytle muziek hebben ja ok dankuwel meneertje tot de volgende keer koekepeertje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppatjee, fijn feestje!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Was iets met n fout, waardoor de line up op de mobiele pagina van PF al te zien was
The Rock, hosted by Fusion
B-Front
Code Black
Frequencerz
Nitrouz
Profite
The Pitcher
Toneshifterz
Zany
MC: DV8
2The Ruines, hosted by Amaz3d
Angerfist
D-Passion
D-Spirit
Distorted Revelation
Edge of Darkness
Hellsystem
Infamity
Insaniax
Lady Kate
Noize Suppressor
Profreaks
Ruffryder
Sceletor
System:Overload
MC: Da Hustla
3The Corridor, hosted by R_aw
Armageddon Project
Igneon System
Mindustries
Richie Gee
Stormtrooper
The DJ Producer
4The Forest, hosted by Theracords
Deetox
Degos & Re-Done
Geck-o
Mind.Illusion
Prefix & Density
San Miquel
Thera
Titan
MC: Shizzler
5The Waterside, hosted by Dreamcatchers
Audio Attack
C-Tune
D'Cepticon
Mitta
Rapid Rodge
Stanley3x0
MC: No-iD
Fijne boeking M.I. Congrats
Ik ben ook aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoppatjee, fijn feestje!![]()
Iemand de set van Wavolizer al gespot? Weer een heerlijk setje, met zelfs een plaat van Da Tweekaz erbij! Maar volgens mij ben ik een van de weinigen die die plaat leuk vindDa BombaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gooi hem er zo maar eens in met mijn Reloopje
*edit*
ooooh wat een mix![]()
Whehe ietsje later.... Die blije kopquote:
Waarom overweeg ik na Rebirth hier naar toe te gaan.... Activator, Luna en Geck-Oquote:The Present
23:00-00:00 Waverider
00:00-01:30 Noisecontrollers
01:30-03:00 Psyko Punkz
03:00-04:30 Crypsis vs Chain Reaction
04:30-05:00 Geck-O live
05:00-06:00 Radical Redemption
Hosted by: MC Nolz
The Past
00.00-01.30 Melanie di Tria
01.30-02.30 Max B. Grant
02.30-03.30 Activator
03.30-05.00 Luna
The Future
00.00-00.50 The Z
00.50-01.40 Instant Frequency
01.40-02.30 Proto Bytez
02.30-03.20 Bassfreakz
03.20-04.10 Ruff J
04.10-05.00 Black Sunrise
da bombaquote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Weer een heerlijk setje, met zelfs een plaat van Da Tweekaz erbij! Maar volgens mij ben ik een van de weinigen die die plaat leuk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatsje over in de auto, indien je gaatquote:Op woensdag 4 april 2012 18:35 schreef StM het volgende:
Waarom overweeg ik na Rebirth hier naar toe te gaan.... Activator, Luna en Geck-O
Haakon trekt regelmatig 72 uur door, helemaal nuchter, dus dan moet ik 18u ook wel kunnen, tok?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:29 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Restecp als je het doet, 18 uur lang goan
quote:
JONGUH, IK KOM UIT BRABANT JONGUH! DA ZEGT TOCH OK IETS? OFNIE?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:36 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Die vent is een machine man, da's niet te vergelijken
haakon nuchterquote:Op woensdag 4 april 2012 19:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Haakon trekt regelmatig 72 uur door, helemaal nuchter, dus dan moet ik 18u ook wel kunnen, tok?
Ja en poept pillenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
haakon nuchter
hij ademt alcoholdampen toch?
ik hoorde hem ook net, inderdaad fijnquote:
Sure, enigste probleem is de terugweg alleen. Ik ga maar tot net onder Utrecht (dus kan je best op Utrecht CS droppen) maar nog eens naar Eindhoven/Best of waar je exact woont is me iets te verquote:Op woensdag 4 april 2012 19:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Plaatsje over in de auto, indien je gaat?
0:25 godzzz power?quote:
Is natuurlijk ook gekkenwerk, denk ook niet dat ik dat trekquote:Op woensdag 4 april 2012 19:49 schreef StM het volgende:
Maar eigenlijk is het gewoon gekkenwerk om te gaanToegang is trouwens wss geregeld al.
Doe een haakon!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
wilde ik naar Bitte ein Beat in Zak op 21 april, moet ik 's zondags om 09.00 al in de kerk zijn voor de communie van m'n nichtje
da kannik niequote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Doe een haakon!
(a.k.a doorhaaln!)
wanna gek zeg!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:29 schreef T-Force het volgende:
Haakon![]()
Niemand kan het 'm nadoen, wat een gek!
Ooh maar daar heb ik een trucje voor; je gaat gewoon naar beiden, vervolgens doe je je hoofd tijdens de communie naar beneden en valt lekker in slaap. Als iemand je wakker maakt: 'ey ben je nou aan het slapen?' zeg je gewoon nee ik ben hele intens aan het bidden! Werkt altijdquote:Op woensdag 4 april 2012 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
wilde ik naar Bitte ein Beat in Zak op 21 april, moet ik 's zondags om 09.00 al in de kerk zijn voor de communie van m'n nichtje
ervaring?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ooh maar daar heb ik een trucje voor; je gaat gewoon naar beiden, vervolgens doe je je hoofd tijdens de communie naar beneden en valt lekker in slaap. Als iemand je wakker maakt: 'ey ben je nou aan het slapen?' zeg je gewoon nee ik ben hele intens aan het bidden! Werkt altijd
Yep, hoewel ik nooit betrapt ben en het smoesje heb hoeven gebruikenquote:
vind het niet echt sjiek tegenover m'n nichtje, dus ik sla BeB over...quote:Op woensdag 4 april 2012 20:53 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Yep, hoewel ik nooit betrapt ben en het smoesje heb hoeven gebruiken
Haha, oké vaagquote:Op woensdag 4 april 2012 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vond haar wel op Krullie lijken, hihi
ja, maar we zijn niet allemaal zoals jijquote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef haakon het volgende:
Mensen, bedankt voor de complimenten?Ik hou ook allemaal van jullie, maar dat wisten jullie al, toch!?
12 april eerst Hardshock, daarna door naar Djax it Up XL, wie doet er mee?
En Remco, kom op! Ik ga vrijdag naar Schranz Anders en moet nog terugkomen uit Almere en zaterdag om 8uur weer 'lekker' werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef StM het volgende:
[ afbeelding ]
Wss is die het. Zijn prisma brillen die het licht opsplitsen.
Jup en jup! Zin an! Interview wat ik hier toenstraks had gepost was erg interessant!quote:
Zekersteweten! Word de opener van het festivalseizoenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef 16meter het volgende:
ga weg man em dee em aa als je soms indruk wil make met je drugsverhalen ben je hier dus niet aan t juiste adres vieze junk
Had er nog nooit van gehoord, totdat ik gisteren opeens van iemand op facebook een vriendschapverzoek kreeg die met tripbrillen te maken had. Waarom ik dat verzoek kreeg geen flauw idee, maar vanaf toen wist ik dus dat die brillen bestaan :pquote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef T-Force het volgende:
Hebben meer mensen ervaring met de Tripbril trouwens?
Ben er ook en heb er gigantisch zin in. Eindelijk weer een feestje.Ben eigenlijk toch het meest benieuwd naar de set die Headhunterz neer gaat zetten, maar dit vooral door de positie op de timetable.quote:
Wat ik me gisteren bedacht; wanneer mag een feest zich officieel 'festival' noemen. Want wat ik zo raar vind, iedereen vind Rebirth een festival maar het is gewoon binnen in een tent! Voor mij is iets pas echt een festival als het buiten is maar hoe zit dat eigenlijk?quote:
quote:As it’s the first festival of the upcoming summer, can you give us your top 10 tracks you say are best suited for parties like Rebirth Festival?
1. Alpha² - Rebirth (Official Anthem 2012)
2. Ran-D & B-Front – Rebirth (Official Anthem 2011)
3. Pavo – Communicate
4. Josh & Wesz – Like Thiz
5. Headhunterz – Rock Civilization
6. Scope DJ – Lockdown
7. Builder – Her Voice
8. Atlantic Wave – The Creation (2007 remix)
9. Ran-D – Feel My Fire
10. Alphaverb – Still Here (Gentalica Edit)
Ik als festiival liefhebber vind dat er op een festival wel een tent mag staan maar er moet minstens 1 open air zijn (waar hoe meer open airs hoe beter )... Daarnaast veel gras oid waar op gechilled ken wordenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wat ik me gisteren bedacht; wanneer mag een feest zich officieel 'festival' noemen. Want wat ik zo raar vind, iedereen vind Rebirth een festival maar het is gewoon binnen in een tent! Voor mij is iets pas echt een festival als het buiten is maar hoe zit dat eigenlijk?
Hmm goed punt! Hier in Australie noemen ze een indoor feest met 1 area ook een festivalquote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wat ik me gisteren bedacht; wanneer mag een feest zich officieel 'festival' noemen. Want wat ik zo raar vind, iedereen vind Rebirth een festival maar het is gewoon binnen in een tent! Voor mij is iets pas echt een festival als het buiten is maar hoe zit dat eigenlijk?
twitter:djtechnoboy twitterde op woensdag 04-04-2012 om 23:11:54Wow.. Seems TECHNOBOY 'Rage' @djfrontliner rmx has been broadcasted on @Radio538 in Holland!! reageer retweet
twitter:djfrontliner twitterde op woensdag 04-04-2012 om 23:52:31Don't worry about Hardstyle getting more 'commercial'.Hardstyle is evolving and reaching more and more people!... http://t.co/TnFXfCwA reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |