SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SO fucking excited!
Ik weet dat dit topic openbaar is, maar ik zou het waarderen als het voorlopig alleen in dit topic blijft
[ Bericht 13% gewijzigd door Levitas op 03-04-2012 15:26:15 ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef Levitas het volgende:
Nice, nice, nice & nice! Tijdje geleden had ik die vragen over camera's en zei ik dat ik goed nieuws heb, en yep.. Het is nu definitief! Ik doe het wel in een spoiler, want ik wil niet dat Google het indexeertVet! Veel plezier manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SO fucking excited!![]()
Nice, nice, nice & nice! Tijdje geleden had ik die vragen over camera's en zei ik dat ik goed nieuws heb, en yep.. Het is nu definitief! Ik doe het wel in een spoiler, want ik wil niet dat Google het indexeertVet, heldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SO fucking excited!
Ik weet dat dit topic openbaar is, maar ik zou het waarderen als het voorlopig alleen in dit topic blijft
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Nice, nice, nice & nice! Tijdje geleden had ik die vragen over camera's en zei ik dat ik goed nieuws heb, en yep.. Het is nu definitief! Ik doe het wel in een spoiler, want ik wil niet dat Google het indexeertSpoilers komen gewoon in GoogleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SO fucking excited!
Ik weet dat dit topic openbaar is, maar ik zou het waarderen als het voorlopig alleen in dit topic blijftMaar heeeeeul erg vet
[ Bericht 7% gewijzigd door StM op 03-04-2012 15:22:49 ]
Vet vet vet!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef Levitas het volgende:
Nice, nice, nice & nice! Tijdje geleden had ik die vragen over camera's en zei ik dat ik goed nieuws heb, en yep.. Het is nu definitief! Ik doe het wel in een spoiler, want ik wil niet dat Google het indexeert
SO fucking excited!
Nice, nice, nice & nice! Tijdje geleden had ik die vragen over camera's en zei ik dat ik goed nieuws heb, en yep.. Het is nu definitief! Ik doe het wel in een spoiler, want ik wil niet dat Google het indexeertHoe vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SO fucking excited!
Ik weet dat dit topic openbaar is, maar ik zou het waarderen als het voorlopig alleen in dit topic blijftSucces man!
[ Bericht 15% gewijzigd door robuust89 op 03-04-2012 15:17:11 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Hmm, oke.. Aantal andere fora hebben het namelijk wel zo gemaakt dat spoilers niet worden geïndexeerd, vandaar dat ik dacht dat het hier ook wel zo zou zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:08 schreef StM het volgende:
[..]
Spoilers komen gewoon in GoogleMaar heeeeeul erg vet
Nice, nice, nice & nice! Tijdje geleden had ik die vragen over camera's en zei ik dat ik goed nieuws heb, en yep.. Het is nu definitief! Ik doe het wel in een spoiler, want ik wil niet dat Google het indexeertNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SO fucking excited!
Ik weet dat dit topic openbaar is, maar ik zou het waarderen als het voorlopig alleen in dit topic blijft(hoewel dit voor mij natuurlijk geen nieuw nieuws is
) maar als je niet wilt dat dit openbaar gaat zou ik het echt heel snel weghalen want er zijn ook een hoop mensen die alleen mee lezen en volgens mij kan Google dit gewoon oppikken (correct me if wrong)
[ Bericht 12% gewijzigd door Krulliewullie op 03-04-2012 17:23:12 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Heeft nu weinig nut, i.v.m quotesquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:16 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nice(hoewel dit voor mij natuurlijk geen nieuw nieuws is
) maar als je niet wilt dat dit openbaar gaat zou ik het echt heel snel weghalen want er zijn ook een hoop mensen die alleen mee lezen en volgens mij kan Google dit gewoon oppikken (correct me if wrong)
Nice, nice, nice & nice! Tijdje geleden had ik die vragen over camera's en zei ik dat ik goed nieuws heb, en yep.. Het is nu definitief! Ik doe het wel in een spoiler, want ik wil niet dat Google het indexeertVet, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SO fucking excited!
Ik ga binnenkort ook een DJ volgen en filmen!
Maar is meer een reportage en aftermovie dan een interview
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Ekte? Mis ik hier een hele underground scene?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef Sc0tTy het volgende:
Done... Volgende keer niet meer hier posten, knal et in EkteDaar word et niet geindexeerd
Ja die mis jequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ekte? Mis ik hier een hele underground scene?
Sta je ook op het podium?quote:
Ben benieuwd, als afluiters dusquote:
Ook aanwazigquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:14 schreef RickoKun het volgende:
Zaterdag mooi feestj0n in Groningen met Zany etc.(Indicator)
Vengaboysquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zaterdag keihard feesteng met oa de Vengaboys, 2 brothers on the 4th floor, Captain Jack en de Party Animals
Dat bedoelde ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:19 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
In relatie tot wat ze de afgelopen tijd hebben uitgebracht, best een redelijke plaat ja
Achja 't klinkt tenminste een keer anders dan wat ze de afgelopen tijd hebben gemaaktquote:
Goed plan!quote:
r_AWquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:26 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Alcatrazz ook wel een zekerheidje ja, nu al een bazen line-up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |