Schranz Anders met weinig schranz?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Stond eerst in de optie... helaas te weinig schranz te bekennen...
Was iets met n fout, waardoor de line up op de mobiele pagina van PF al te zien wasquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Rest vd line up is al uitgelekt...
Klinkt ideaal! Ik houd mij aanbevolen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kan kijken of ik een plaatsje over heb in de auto waarmee ik ga, eventueel bob ik zelf
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik moet alleen zeggen dat ik dat R_aw-gebeuren niet ken.
Godverdommesse takkeherriequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik moet alleen zeggen dat ik dat R_aw-gebeuren niet ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Godverdommesse takkeherrie
Bah, inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je daar in godsnaam naar luisteren!?The Outside Agency
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Godverdommesse takkeherrie
Hmm, ik heb het voor een groot gedeelte beluisterd. Op zich hebben ze over het algemeen wel een lekkere beat, maar voor de rest doet het mij niet heel veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal vast lekker kunnen spacen op die muziek, maar keihard los gaan wordt lastig.
Nu zou ik zeker niet meer mee mogen rijden?sorrie hier een lietje voor de kompenzasiequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef 16meter het volgende:
hallon wilen jullie het over hardsytle muziek hebben ja ok dankuwel meneertje tot de volgende keer koekepeertje
greoten henk, ria en kids
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door Quyxz_ op 03-04-2012 23:35:14 (typfout verbeterd stom zeg) ]gr gr
Hahahaha godverdommequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef 16meter het volgende:
hallon wilen jullie het over hardsytle muziek hebben ja ok dankuwel meneertje tot de volgende keer koekepeertje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppatjee, fijn feestje!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Was iets met n fout, waardoor de line up op de mobiele pagina van PF al te zien was
The Rock, hosted by Fusion
B-Front
Code Black
Frequencerz
Nitrouz
Profite
The Pitcher
Toneshifterz
Zany
MC: DV8
2The Ruines, hosted by Amaz3d
Angerfist
D-Passion
D-Spirit
Distorted Revelation
Edge of Darkness
Hellsystem
Infamity
Insaniax
Lady Kate
Noize Suppressor
Profreaks
Ruffryder
Sceletor
System:Overload
MC: Da Hustla
3The Corridor, hosted by R_aw
Armageddon Project
Igneon System
Mindustries
Richie Gee
Stormtrooper
The DJ Producer
4The Forest, hosted by Theracords
Deetox
Degos & Re-Done
Geck-o
Mind.Illusion
Prefix & Density
San Miquel
Thera
Titan
MC: Shizzler
5The Waterside, hosted by Dreamcatchers
Audio Attack
C-Tune
D'Cepticon
Mitta
Rapid Rodge
Stanley3x0
MC: No-iD
Fijne boeking M.I. Congrats
Ik ben ook aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoppatjee, fijn feestje!![]()
Iemand de set van Wavolizer al gespot? Weer een heerlijk setje, met zelfs een plaat van Da Tweekaz erbij! Maar volgens mij ben ik een van de weinigen die die plaat leuk vindDa BombaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gooi hem er zo maar eens in met mijn Reloopje
*edit*
ooooh wat een mix![]()
Whehe ietsje later.... Die blije kopquote:
Waarom overweeg ik na Rebirth hier naar toe te gaan.... Activator, Luna en Geck-Oquote:The Present
23:00-00:00 Waverider
00:00-01:30 Noisecontrollers
01:30-03:00 Psyko Punkz
03:00-04:30 Crypsis vs Chain Reaction
04:30-05:00 Geck-O live
05:00-06:00 Radical Redemption
Hosted by: MC Nolz
The Past
00.00-01.30 Melanie di Tria
01.30-02.30 Max B. Grant
02.30-03.30 Activator
03.30-05.00 Luna
The Future
00.00-00.50 The Z
00.50-01.40 Instant Frequency
01.40-02.30 Proto Bytez
02.30-03.20 Bassfreakz
03.20-04.10 Ruff J
04.10-05.00 Black Sunrise
da bombaquote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Weer een heerlijk setje, met zelfs een plaat van Da Tweekaz erbij! Maar volgens mij ben ik een van de weinigen die die plaat leuk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatsje over in de auto, indien je gaatquote:Op woensdag 4 april 2012 18:35 schreef StM het volgende:
Waarom overweeg ik na Rebirth hier naar toe te gaan.... Activator, Luna en Geck-O
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |