quote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind hem leuk, vind het origineel ook leuk terwijl ik verder weinig met house heb
Langzame intro past prima, en die melodie

Haha thanks, maar iedereen in dit topic heeft toch een goede smaak??quote:Op maandag 9 april 2012 21:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Welcome back!
Weet nog dat je inhoudelijk goede posts had en een goede smaak, kunnen we altijd wel gebruiken hier

quote:Op maandag 9 april 2012 21:43 schreef Sokz het volgende:
[..]
Vind hem ook wel nice, mede door die lompe kick.
Muziek veranderd helaas...quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Haha thanks, maar iedereen in dit topic heeft toch een goede smaak??Lurkte hier zo nu en dan wel eens mee trouwens. De reeks loopt niet meer zo'n storm als een jaar geleden volgens mij, of ligt dat aan mij?
Kwam deze vanochtend trouwens tegen toen ik m'n hele externe harde schijf op random had staan.

welke, festival?quote:Op maandag 9 april 2012 21:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Awakenings kaartje is binnen dus ik zie jullie daar

ja, vetquote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind hem leuk, vind het origineel ook leuk terwijl ik verder weinig met house heb

Verbaast het je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:40 schreef Levitas het volgende:
Oh god.. Mental Theo is bezig met een Lose my mind hardcore refix

Ik vind het wel iets hebben.quote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zag ook al wat tweets voorbij komen tussen hem en BH....quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:40 schreef Levitas het volgende:
Zijn eigen vriendin lijkt dit ingezongen te hebben..althans zij komt in beeld....quote:

Left, right, left right is de titel?quote:Op maandag 9 april 2012 22:45 schreef Voltreffer het volgende:
Iemand enige idee welke versie er werd gedraaid van Left right, left right op Rebirth? Kan hem niet vinden!

Chris One @ Classic Trance Mixquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:07 schreef eQuaL het volgende:
Fuck hardstyle vandaag, trance! 2003 here i come

Ik blijf dat wel een vette plaat vindenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Left, right, left right is de titel?Ken ik niet.
Maar ik heb zo'n idee dat deze wel een paar keer voorbij is gekomen op Rebirth:

Ik ken dat;Pquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanmorgen in de trein die tweede Loudness-CD geluisterd. Die is wel geniaal lomp zeg.Op sommige moment zat ik gewoon te glimlachen in de trein en die mensen mij zo aankijken.

quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:59 schreef 16meter het volgende:
Maar ik heb zo'n idee dat deze wel een paar keer voorbij is gekomen op Rebirth:

quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:40 schreef Levitas het volgende:

Ja want hij is van Brennan Heart en Wildstylerz.....quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef slvrbld het volgende:
Dat plaatje van BH en Wildstylerz heeft ie knap gerefixt hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |