Freshtival?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:50 schreef haakon het volgende:
Iets met festivals met meerdere area's...
not interested, toch bedankt Machielquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:52 schreef haakon het volgende:
Een industrial area op Freshtival ja, Remco
* ReMcOrE zou er los op gaanquote:
Was dat vandaag? Klote heb ik dat ook nog gemistquote:Op zondag 8 april 2012 01:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
90s XXL was bazig
Veel (foute) 90's klappers, leuke sfeer, heul veul bier, dikke party
Haha jep dat was vandaag, boven verwachting leuk.quote:Op zondag 8 april 2012 02:12 schreef Waffle het volgende:
[..]
Was dat vandaag? Klote heb ik dat ook nog gemist
okquote:Op zondag 8 april 2012 03:22 schreef Sethje het volgende:
RE BIRTH
alle verwachtingen overtroffen
geluid
publiek
liefde
Mijn vriendin had iemand met een fiets gevonden om zo in het dorp te kunnen pinnen hahaquote:Op zondag 8 april 2012 11:10 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Rebirth was leuuuuuk![]()
Josh & wesz, da tweekaz, b-front, frequencerz, alphaverb, FOK!kers![]()
Verder was alles goed geregeld, alleen jammer van die pinautomaten inderdaad.
Ben nog met een paar wappies naar het dorp gelopen om te pinnengelukkig tijdens coone.
Prima sfeertje zo te zien!quote:
Absoluut bazenfilmpje.quote:
quote:
Het doet me denken aan de EO jongerendag; een kudde van die meeschreeuwende jongenlui met hun handjes in de luchtquote:
Huh die leeft toch niet meer?quote:Op zondag 8 april 2012 02:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha jep dat was vandaag, boven verwachting leuk.
Had gedacht dat het met al het paupervolk uit omstreken wel eens op een massale vechtpartij kon uitlopen maar de sfeer was erg goed![]()
Hele avond lopen vragen aan iedereen hoe laat Captain Jack nou precies kwam (Was al aan het begin van de avond) Machtig mooi iedereen die er serieus op ingingVerder veul bier goed vertier
Klopt, ze hadden een andere negert in een kapiteitspakje gestopt die even langskwamquote:Op zondag 8 april 2012 13:14 schreef Waffle het volgende:
[..]
Huh die leeft toch niet meer?
Daarnaast idd dat volk wat bij mij uit de buurt komt "de walden" wil nogal eens vervelend zijn en als je ze dan combineert met de stadsmensen uit Leeuwarden is het 9 van de 10 keer raak.
x2 ! Zeker een uber goede anthem... Kreeg hier op me stoel zelfs kippevelquote:Op zondag 8 april 2012 11:55 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Absoluut bazenfilmpje.
Rebirth anthem 2011 > vrijwel alle andere anthems van alle andere feesten van de afgelopen jaren.
Is mij goed gelukt in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:48 schreef RickoKun het volgende:
Zo lekker naar Indicator de boel klein stampen
Was eeerrrrg lekker jaquote:Op zondag 8 april 2012 16:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Is mij goed gelukt in ieder geval![]()
.
Heerlijke setjes met als toppunt die van Solutio & The I's!
En wat een fijne tent is Huize Maas
Huize Maas is geniaal ja!quote:Op zondag 8 april 2012 16:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Is mij goed gelukt in ieder geval![]()
.
Heerlijke setjes met als toppunt die van Solutio & The I's!
En wat een fijne tent is Huize Maas
Good busy!quote:Op zondag 8 april 2012 19:42 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zo, xxlerator kan er ook nog wel bij
Insgelijksquote:Op zondag 8 april 2012 20:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Good busy!
Ik heb een dom zuipfeest in de buurt
Veel plezier kerel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel onbekend, maar klonk echt heel vet allemaal![]()
Wildstylez was precies zoals ik verwacht had, niet echt geweldig dus. Had wel een paar oudere platen gehoord volgens mij, maar weet zo gauw even niet welke precies.
B-Front vs. Frequencerz Vond ik verrassend goed, wat ik totaal niet had verwacht. Sowieso die Rebirth anthem van vorig jaarIk vond het niet "geforceerd" hard overkomen, dus dat was mooi!
Ran-D vs. Zatox vond ik nogal kut, dus ben ik toen maar naar die chill-tent gegaan, waar ik zowaar het kunnen dansen op fijne Techno/House-klassiekers! Ik piste zowat in mijn broek toen ik dit nummer hoorde
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar was ik nog Sjaakklapkaak tegengekomen.
Toen terug voor Headhunterz die leuk draaide, maar niet bijzonder.
Alpha Twins sloten af, wat ook wel leuk was, maar ook geen noemenswaardige set. Na 2 hardcore-platen zat het er al weer op, wat was de tijd snel gegaan![]()
Pluspunten:
- fijne indeling
- geluid
- chilltent
- sfeer
- Alphaverb
- gehaktballen(heb er geloof ik 5 op
)
- genoeg barren, niet 1x meer dan 30 seconden moeten wachten
Minpunten:
- pinnen
- gehaktballenkraam die dicht was toen ik mijn zesde wou halen om 23.50![]()
Jazekerquote:Op zondag 8 april 2012 21:44 schreef 16meter het volgende:
we're not alone is dat dat misbaksel dat hij zijn zangkunsten laat horen met dope lyrics over samenkomen, het weekend, kapotgaan etc..? soort FTS maar dan in alphaverb stijl? die ja?
Alphaverb is de enige die te lange zangbreaks mag maken.quote:Op zondag 8 april 2012 21:44 schreef 16meter het volgende:
we're not alone is dat dat misbaksel dat hij zijn zangkunsten laat horen met dope lyrics over samenkomen, het weekend, kapotgaan etc..? soort FTS maar dan in alphaverb stijl? die ja?
quote:Op zondag 8 april 2012 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Alphaverb is de enige die te lange zangbreaks mag maken.![]()
![]()
Die break vind ik juist klote, geef mij Give It Dub Instead maarquote:Op zondag 8 april 2012 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Alphaverb is de enige die te lange zangbreaks mag maken.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Deeltjesversneller op 08-04-2012 22:22:52 ]
Zo'n vette plaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zo'n vette plaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Het begon goed en toen kwam de zang en de melodie..quote:
ooooooohquote:
Wow, nog beste en vette track afgezien van de vocalsquote:
Godver...die 303-sound blijft gewoon zo gruwelijkquote:
quote:
quote:
hoorde pas deze week dat mijn tante (die de 30e jarig is), de verjaardag dit jaar niet op de dag zelf houdt maar op zondagquote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Is er iemand die nog interesse heeft in een kaartje voor Rebirth? Helaas heb ik een sportblessure opgelopen en kan morgen niet.![]()
Dus bij interesse kan er een PM gestuurd worden.
Zo te zien heb je je verjaardagskado optimaal besteedquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:26 schreef T-Force het volgende:
Volgens mij was dit mijn TL van Strangerz (wat overigens weer superlekker ging)
01. Kai Tracid - Too Many Times
02. Public Domain - Operation Blade (2006 Remix)
03. Mauro Picotto - Komodo (Megavoices Claxxixx Mix)
04. Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)
05. Speedwave - Hear The Drummer Get Wicked
06. High Voltage - Bombs Away
07. W.A.S.H. - Mover
08. Speedwave - Zhangar (Builder Remix)
09. Brainkicker vs. Bass Modulators - Ring That Shit
10. Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1
11. Southstylers - Wicked Generation (Zany's Overdrive Mix)
12. Wildstylez - K.Y.H.U.
13. Tuneboy - I Will Growl
14. Low-E vs. Alter Egosz - W.T.F.
15. Gostosa - Sutra
16. Alphaverb - Thunderstyle
17. Geck-o - 2-1
18. Jon The Baptist - Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)
19. Outlaw - Once Again
20. Thera vs. Geck-o - Hysteria
Ditquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
fok hardstyle-meet op een technofeest zou leuk zijn
Held!quote:Op zondag 8 april 2012 02:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hele avond lopen vragen aan iedereen hoe laat Captain Jack nou precies kwam
quote:Op zondag 8 april 2012 12:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de EO jongerendag; een kudde van die meeschreeuwende jongenlui met hun handjes in de lucht![]()
Zie maar:
Awakenings kaartje is binnen dus ik zie jullie daarquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
fok hardstyle-meet op een technofeest zou leuk zijn
quote:Op zondag 8 april 2012 16:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Headhunterz remix van Hardwell - Spaceman
Stuk beter dan die Kaskade remix in ieder geval, vind hem best leuk
quote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind hem leuk, vind het origineel ook leuk terwijl ik verder weinig met house heb
Langzame intro past prima, en die melodie
quote:whats the name of the song ? *-*
dfewgeh6j5k786lk7jet 9 minuten geleden
Welcome back!quote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef slvrbld het volgende:
Hoi, weet niet of jullie mij nog kennen maar ik kom ook weer eens kijken![]()
Heerlijk aan de studie met de Loudness 2012 cd van Thera op vol volume, oftewel poging tot studie. Begin wel zin te krijgen in dat album van The Machine hoor... Viel me trouwens op dat Juized - Emergence ook wel redelijk dezelfde stijl is.
Die Spaceman remix is overigens best een fijn plaatje, hoorde 'm vanochtend al in belabberde kwaliteit, maar dit geeft een iets betere indruk
quote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind hem leuk, vind het origineel ook leuk terwijl ik verder weinig met house heb
Haha thanks, maar iedereen in dit topic heeft toch een goede smaak??quote:Op maandag 9 april 2012 21:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Welcome back!
Weet nog dat je inhoudelijk goede posts had en een goede smaak, kunnen we altijd wel gebruiken hier
quote:Op maandag 9 april 2012 21:43 schreef Sokz het volgende:
[..]
Vind hem ook wel nice, mede door die lompe kick.
Muziek veranderd helaas...quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Haha thanks, maar iedereen in dit topic heeft toch een goede smaak??Lurkte hier zo nu en dan wel eens mee trouwens. De reeks loopt niet meer zo'n storm als een jaar geleden volgens mij, of ligt dat aan mij?
Kwam deze vanochtend trouwens tegen toen ik m'n hele externe harde schijf op random had staan.
welke, festival?quote:Op maandag 9 april 2012 21:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Awakenings kaartje is binnen dus ik zie jullie daar
ja, vetquote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Verbaast het je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:40 schreef Levitas het volgende:
Oh god.. Mental Theo is bezig met een Lose my mind hardcore refix
Ik vind het wel iets hebben.quote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zag ook al wat tweets voorbij komen tussen hem en BH....quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:40 schreef Levitas het volgende:
Zijn eigen vriendin lijkt dit ingezongen te hebben..althans zij komt in beeld....quote:
Left, right, left right is de titel?quote:Op maandag 9 april 2012 22:45 schreef Voltreffer het volgende:
Iemand enige idee welke versie er werd gedraaid van Left right, left right op Rebirth? Kan hem niet vinden!
Chris One @ Classic Trance Mixquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:07 schreef eQuaL het volgende:
Fuck hardstyle vandaag, trance! 2003 here i come
Ik blijf dat wel een vette plaat vindenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Left, right, left right is de titel?Ken ik niet.
Maar ik heb zo'n idee dat deze wel een paar keer voorbij is gekomen op Rebirth:
Ik ken dat;Pquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanmorgen in de trein die tweede Loudness-CD geluisterd. Die is wel geniaal lomp zeg.Op sommige moment zat ik gewoon te glimlachen in de trein en die mensen mij zo aankijken.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:59 schreef 16meter het volgende:
Maar ik heb zo'n idee dat deze wel een paar keer voorbij is gekomen op Rebirth:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:40 schreef Levitas het volgende:
Ja want hij is van Brennan Heart en Wildstylerz.....quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef slvrbld het volgende:
Dat plaatje van BH en Wildstylerz heeft ie knap gerefixt hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |