Even een wat uitgebreider verslagje van Rebirth Festival 2012:
Binnenkomst ging uitstekend, Scope DJ vs. Audiofreq was net bezig, te horen aan de reverse bass die we ver buiten de tent al hoorde. ROCK ROCK HYPNOTIC!
Eerst even een "rondje" gelopen over het kleine, maar overzichtelijke terrein en meteen munten gekocht, het zag er allemaal heel strak uit. In de tent was het al redelijk druk en het ging al los, dat viel me niks tegen

Geluid klonk al dik en dit werd gedurende de avond alleen maar beter, op het laatst ging het wel heel hard
Scope DJ vs. Audiofreq was een leuk gevarieerd setje waarin me 2 dingen positief opvielen. De intro's die voornamelijk bestonden uit een dikke reverse bass en melodietjes als climax. Erg tof! Deze track vond het publiek niet vet, maar ik wel. Goede remix!
Josh & Wesz (vs. Da Tweekaz als surprise) is altijd vet! Weer genoten van deze act. Josh & Wesz draaien altijd zulke vette platen. Like Thiz wederom gehoord, wat een plaat. Maar ook Autumn Green klonk super
Brennan Heart was eigenlijk nog best aardig voor zijn doen. Wake Up en Lose My Mind klinken nog steeds vet afgezien van de vocals

En als je dit draait ben je sowieso een baas
Vanaf hier heeft Stm ook bij ons gestaan, was weer gezellig
Coone heb ik niet heel erg op de platen gelet, voornamelijk staan buurten met jan en alleman en wat gegeten (Oh man, wat waren die gehaktballen lekker

) Klonk allemaal redelijk blij, niet echt mijn ding verder.
Frontliner is gewoon een baas! Beginnen met Dream Dust

en natuurlijk ook Discorecord gehoord
Alphaverb LIVE was echt genieten! Alleen maar vette platen gehoord. Wat een lijst:
Tracklist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel onbekend, maar klonk echt heel vet allemaal
Wildstylez was precies zoals ik verwacht had, niet echt geweldig dus. Had wel een paar oudere platen gehoord volgens mij, maar weet zo gauw even niet welke precies.
B-Front vs. Frequencerz Vond ik verrassend goed, wat ik totaal niet had verwacht. Sowieso die Rebirth anthem van vorig jaar

Ik vond het niet "geforceerd" hard overkomen, dus dat was mooi!
Ran-D vs. Zatox vond ik nogal kut, dus ben ik toen maar naar die chill-tent gegaan, waar ik zowaar het kunnen dansen op fijne Techno/House-klassiekers! Ik piste zowat in mijn broek toen ik dit nummer hoorde

Daar was ik nog Sjaakklapkaak tegengekomen.
Toen terug voor
Headhunterz die leuk draaide, maar niet bijzonder.
Alpha Twins sloten af, wat ook wel leuk was, maar ook geen noemenswaardige set. Na 2 hardcore-platen zat het er al weer op, wat was de tijd snel gegaan
Pluspunten:
- fijne indeling
- geluid
- chilltent
- sfeer
- Alphaverb
- gehaktballen

(heb er geloof ik 5 op

)
- genoeg barren, niet 1x meer dan 30 seconden moeten wachten
Minpunten:
- pinnen