Kut dusquote:Op maandag 2 april 2012 20:04 schreef eriksd het volgende:
Klinkt een beetje als vroege Genesis.
Totdat men begon met drummen that is.
Iets te verschillig.quote:
En elke 20 minuten tanken.quote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Straks dus files in de lucht in plaats van op de grond.
ik m'n schoonmoeder morsdood geslagenquote:Op maandag 2 april 2012 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
'heeft u vrouw het met een neger gedaan?'
[tong80]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/tong80]
Hallon!
Die krijg je met een Saturnus 5 nog niet omhoog.quote:
Net als met de Fokkersquote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef Freak188 het volgende:
Respect voor Schröder. Een van de weinige die een groot luchtvaartbedrijf in de zwarte cijfers wist te houden. Na zijn aftreden ging het minder helaas.
De vouwcopter!quote:Op maandag 2 april 2012 20:11 schreef marcodej het volgende:
Dit is toch gewoon een opvouwbare helicopter?
De floptor.quote:
Ja moet kunnenquote:Op maandag 2 april 2012 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, 250.000 ¤, dus toch wel haalbaar voor de gewone man.
Op dit moment ook in hoger sferen, denk ik.quote:
Ik las dat hij Hitler speelde in een musicalquote:Op maandag 2 april 2012 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Op dit moment ook in hoger sferen, denk ik.
Die ligt dronken pizza's te eten gefilmd door zijn dochter.quote:
altijd hèquote:
Die met dat proefje met die bal? Dat was leuk iddquote:Op maandag 2 april 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Freek Vonk is mijn favoriet en die gekke professor die maar 1 keer mocht komen, ik weet zijn naam niet meer. En TVDD.
http://www.autoblog.nl/pa(...)nder-de-lucht-ingaatquote:Op maandag 2 april 2012 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
wat een ding
weet iemand hoe het heet? of de fabrikant?
thanksquote:Op maandag 2 april 2012 20:25 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/pa(...)nder-de-lucht-ingaat
Wat scheelt er aan bij haar?quote:Op maandag 2 april 2012 22:44 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb niet kunnen kijken ..ik was op zieken bezoek van mijn zus ..
Ja die, die moet nog een keer terugkomen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die met dat proefje met die bal? Dat was leuk idd
Och jee, naar.quote:Op maandag 2 april 2012 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Beroerte heeft ze gekregen, gelukkig in lichte mate.
TVDDquote:Op maandag 2 april 2012 20:20 schreef DrDentz het volgende:
wat zijn jullie favoriete onderdelen
van mij toch wel
1 - de tv draait door
2 - college van popprofessor leo blokhuis
3 - college sterrenkunde van vincent icke
4 - ergernissen van jan mulder
5 - lucky tv
Ik voorspel een kut aflevering.quote:Sonja Barend over de documentaire 'Sonja Barend - Vragen zonder Antwoord', die Coen Verbraak over haar maakte.
De ‘DWDD Recordings’ met Freek de Jonge en Ntjam Rosie.
Tafeldame deze avond is Sylvana Simons.
Sylvana Simons?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:26 schreef Tem het volgende:
Opgegraven en afgestoft ziet ze er weer als een 80-jarige uit.
Nr 1 in de top 40 gestaan. Kunnen lang niet alle zangers/zangeressen in de DWDD recordings zeggen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Sylvana Simons?
Freek de Jonge in DWDD Recordings...![]()
Dus Jody Bernal is ook welkom? Ik zie liever iemand met zangkwaliteiten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:37 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Nr 1 in de top 40 gestaan. Kunnen lang niet alle zangers/zangeressen in de DWDD recordings zeggen.
Doe dan Gerard Joling.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus Jody Bernal is ook welkom? Ik zie liever iemand met zangkwaliteiten.
Waarschijnlijk heeft Freek behoorlijk historisch muziekbesef, dus ik verheug me erop!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Sylvana Simons?
Freek de Jonge in DWDD Recordings...![]()
Weer zo'n vervelende wijsneusquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd wat dat geniale kind te zeggen heeft
Welk snotkind?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd wat dat geniale kind te zeggen heeft
Oh ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Die de economische crisis in Griekenland kan oplossen of zoiets. Was net in het voorstukje.
Microsoft is de duivelquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
Hoop dat ze een haatopmerking jegens Windows maakt.
quote:
Cruiseschepen tekenen van tientallen a4tjes langquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:33 schreef BlueMage het volgende:
Toen ik zo oud was speelde ik buiten ipv tekeningen over de crisis in de wereld te maken.
Tuurlijk manquote:
Ja, ik ken het anti-intellectuele ideaalbeeld van de ongeletterde medemens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En autistischer. Slimheid is overrated.
Oh, ga door met jezelf verheerlijken, je windt me mateloos op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Tuurlijk man
Ik heb alleen een bachelor wo diploma in economie
Knap van je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Tuurlijk man
Ik heb alleen een bachelor wo diploma in economie
Doe nou niet alsof dit kind zo briljant is, kom op zegquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, ik ken het anti-intellectuele ideaalbeeld van de ongeletterde medemens.
V.
gerechtigheidquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:36 schreef Elusive het volgende:
dus komt er op neer dat we de Grieken kaal vreten en als arme sloebers achterlaten
ik zeg doen
krijg geen zakgeld mang.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je vader als je zakgeld krijgt.
V.
Krijg je alleen maar inflatie vanquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Goed plan.
Nóg slimmer is 800 miljard Euro bijdrukken, maar dit is een goeie tweede.
Ah daar hebben we meneertje V weer met z'n kut commentaar kun je niet oprottuhhhhquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je vader als je zakgeld krijgt.
V.
Niet?????quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Krijg je alleen maar inflatie van
Ik zeg alleen dat hij slimmer is dan Pipo 1, en zeg tegen Pipo 2 dat er zoiets bestaat als een anti-intellectueel ideaalbeeld. Slimmer dan beide Pipo's hoeft nog niet briljant te zijn, hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dit kind zo briljant is, kom op zeg
beter krijgen we gewoon allemaal een geld pers van de overheid, dan kunnen we ons zelf allemaal miljonair makenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Goed plan.
Nóg slimmer is 800 miljard Euro bijdrukken, maar dit is een goeie tweede.
De burger kan er niets aan doen..quote:
Dûh. Nee, het plan van Jurre werkt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Krijg je alleen maar inflatie van
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:35 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind die econoom altijd wel helder.
Goede dwdd gast
Als 'zelfbenoemd' (pseudo) intellectueel mag je anders wel wat voorzichter zijn in je aannames. Er is niets lovenswaardigs aan dit soort autistische kinderen die hun jeugd doorbrengen met dit soort 'intellectuele' zaken. Ongeletterd? Empirist in hart en nieren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, ik ken het anti-intellectuele ideaalbeeld van de ongeletterde medemens.
V.
Kijk, nóu komen we ergens!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:39 schreef Elusive het volgende:
[..]
beter krijgen we gewoon allemaal een geld pers van de overheid, dan kunnen we ons zelf allemaal miljonair maken
Tuuk man, jeweets...quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ah daar hebben we meneertje V weer met z'n kut commentaar kun je niet oprottuhhhh
Je bent lachwekkend. Strooien met allerlei 'pretentieuze' oneliners, terwijl je in wezen niets anders bent dan een pseudo-intellectueel die tracht interessant te doen met zijn signature en zijn irrelevante retorisch goed geformuleerde oneliners.quote:
Volgens mij was zij de enige VARA-coryfee die geen miljonair van onze centen geworden is.quote:
MisterJ.Lo ben jij het?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent lachwekkend. Strooien met allerlei 'welbespraakte' oneliners, terwijl je in wezen niets anders bent dan een pseudo-intellectuele die tracht interessant te doen met zijn signaturen en irrelevante retorisch goed geformuleerde oneliners.
WTFquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Ze blijft verschillig. Kan me nog een uitzending van haar herinneren waarop bewoners van een woongroep vertelden hoe schattig het was om een tienjarige erectie in je te voelen. Dat zou niet meer kunnen lijkt me. Zeker niet het glimlachende en knikkende antwoord van Barend destijds.
Ja, dat is het...quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent lachwekkend. Strooien met allerlei 'pretentieuze' oneliners, terwijl je in wezen niets anders bent dan een pseudo-intellectueel die tracht interessant te doen met zijn signature en zijn irrelevante retorisch goed geformuleerde oneliners.
Neem aan dat ze er desondanks wel warmpjes bij zitquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij was zij de enige VARA-coryfee die geen miljonair van onze centen geworden is.
Maar ik kan er een paar ton naast zitten natuurlijk.
Ik kijk wel naar Sonja, maar ik luister niet.quote:
Die doet dat ook altijd in discussies, heel veel moeilijke woorden gebruiken (vaak steeds weer dezelfdequote:
Ze had een boekenprogramma op RTL. Droeg ze plots een brilquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Sylvana kijkt steeds intelligenter. Zou ze daar een cursus voor gevolgd hebben?
Dat zal Geertje niet aandurven...quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:50 schreef BlueMage het volgende:
Sonja die Geertje interviewt lijkt me wel mooie tv.
Gesponsord.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze had een boekenprogramma op RTL. Droeg ze plots een bril
Hij zet ze ook weg als 2e-rangsburgers...quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:50 schreef UncleDolan het volgende:
Hoe Geert Wilders omgaat met minderheden heeft inderdaad veel weg van hoe de Duitsers met Joden omgingen in de 2e Wereldoorlog.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef Elusive het volgende:
HOOOOOOOOOONKY TOOOONK WOMAAAN!
en we zijn weer wakker
quote:
Waarom überhaupt het label 'moeilijk' plakken op dat soort woorden? Dat begrijp ik eigenlijk niet. Dit soort kwalificaties worden nogal gebruikt door mensen die denken dat er sprake van opzet is, terwijl daar geen sprake van is. Toont het niet je eigen gebrek aan kennis over de NL taal aan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Die doet dat ook altijd in discussies, heel veel moeilijke woorden gebruiken (vaak steeds weer dezelfde) maar ik moest meteen aan hem denken dus
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom überhaupt het label 'moeilijk' plakken op dat soort woorden? Dat begrijp ik eigenlijk niet. Dit soort kwalificaties worden nogal gebruikt door mensen die denken dat er sprake van opzet is, terwijl daar geen sprake van is. Toont het niet je eigen gebrek aan kennis over de NL taal aan?
Oh, je bedoelt in het geval van die pseudo-intellectueel? Overduidelijk inderdaad. Een soort morele kwalificatie plakken op 'slimheid', maar vervolgens niet reageren wanneer iemand er uitgebreid op ingaat. En dan interessant trachten te doen met zo'n sneu signature. Proleet dat hij is..quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:56 schreef alors het volgende:
Nee. Het komt gewoon zo zwak over, smijten met ingewikkelde woorden om te verbloemen dat je argumenten helemaal nergens op slaan. In zijn geval dan.
Tranen schieten te kort.quote:
Die zit in zijn kraan te drijven.quote:
ja vooral als Freek gaat zingenquote:
Andere tijden: de meisjes zwijmelden bij deze waargebeurde (aldus fluisterden streekgenoten) tekst van een destijds vroege dertiger:quote:
Ik verstond Anita Bever.quote:
Dat zouden er meer daar moeten doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:00 schreef BlueMage het volgende:
"Sinds 'n paar maandjes heb ik gitaarles" dit begint goed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |