Fokkie, wees nou niet zo zeker van je zaak. Vorige week ging je ook op je bekquote:Op zondag 1 april 2012 10:03 schreef Helpmefok het volgende:
Waar Ajax verliest van de echte godenzonen was mooier geweest maar Happel == god dus naamtopic.
Zeggen de gasten die tussen 2005/2010 elk jaar "WIJ WORDEN KAMPIOEN" brulden en het... 0 keer werden.quote:Op zondag 1 april 2012 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fokkie, wees nou niet zo zeker van je zaak. Vorige week ging je ook op je bek
We deden er in ieder geval om mee, nu jij weer....quote:Op zondag 1 april 2012 10:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zeggen de gasten die tussen 2005/2010 elk jaar "WIJ WORDEN KAMPIOEN" brulden en het... 0 keer werden.
Touche.quote:Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
We deden er in ieder geval om mee, nu jij weer....
Dan nog is het grappig om een ander "uit te lachen" als je zelf van die nietdzeggende voorspellingen deed.quote:Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
We deden er in ieder geval om mee, nu jij weer....
Dat dat laatste mogelijk is, had ik eerlijk gezegd nooit gedacht voorafgaande aan het seizoen, jij wel natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2012 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan nog is het grappig om een ander "uit te lachen" als je zelf van die nietdzeggende voorspellingen deed.
FEIJENOORD KAMPIOEN
Pff, ging kapot man. Had zomerjasje en t-shirt aanquote:Op zondag 1 april 2012 10:07 schreef Happel het volgende:
Ik had het zeker koud, ja. Niet normaal gewoon.
Ik zeg het sinds Ajax-uit. Relatief vroeg in 't seizoen dus. Alleen TheGreatHooD was met me eens dat het wel eens zou kunnenquote:Op zondag 1 april 2012 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat dat laatste mogelijk is, had ik eerlijk gezegd nooit gedacht voorafgaande aan het seizoen, jij wel natuurlijk
Ik alleen een vest, zelfs op de motor. Stelletje pussies.quote:Op zondag 1 april 2012 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, ging kapot man. Had zomerjasje en t-shirt aan
Cant you see he's the man, let me hear you applaud, he's more than a man.. he's a shiny golden god!quote:Op zondag 1 april 2012 10:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik alleen een vest, zelfs op de motor. Stelletje pussies.
HMF is een baas, joh.quote:Op zondag 1 april 2012 10:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cant you see he's the man, let me hear you applaud, he's more than a man.. he's a shiny golden god!
Heerlijk man Johan.quote:Op zondag 1 april 2012 12:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi man, Bjorn Kuipers scheids bij Barca - Milan.
1 april.quote:Op zondag 1 april 2012 12:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi man, Bjorn Kuipers scheids bij Barca - Milan.
Geen idee. Ik zeg dat altijd als ik niet weet wat ik ergens op moet antwoorden.quote:Op zondag 1 april 2012 13:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Werd het ook al gezegd bij VI? Heb het nog niet gezien
Kwam net op EL.
quote:Op zondag 1 april 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zeg dat altijd als ik niet weet wat ik ergens op moet antwoorden.
Nee oke, niet als je hiervoor gaat.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ben je al klaar met tellen monitor?
quote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee oke, niet als je hiervoor gaat.
[..]
[..]
quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die eerste is trouwens afgeleid van dit filmpje.
Ajacied422 een aantal jaar geleden.
Wij gvd met 3-1 verloren van de nr. 1. Kampioenschap is gespeeld nu.quote:Op zondag 1 april 2012 14:08 schreef Tarado het volgende:
mijn zoons net met 8-2 zien verliezen, was niet veel, nog een helft gevlagd ook dus weer genoeg gewerkt voor vandaag
Nee, we hebben verloren man en het kampioenschap verspeeld.quote:
Dat is wel het voordeel van sporten de dag erna, zweet je alles eruit. Heerlijk is dat altijd.quote:Op zondag 1 april 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, we hebben verloren man en het kampioenschap verspeeld.Dan heb ik daar geen behoefte aan.
Sowieso vannacht ook al weggeweest. 4 uur in bed en 8 uur er weer uit.
Gast, ik liep te vlammen als een gek. 90 minuten lang alle gaten dichtgelopen en nog geen kramp. Geweldig gevoel om zoveel lucht te hebben man. Eindelijk begint het trainen uit te betalen. Jammer dat het bijna einde seizoen is.quote:Op zondag 1 april 2012 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van sporten de dag erna, zweet je alles eruit. Heerlijk is dat altijd.
Waarom ga je de avond vooraf stappen als die wedstrijd zo belangrijk isquote:Op zondag 1 april 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, we hebben verloren man en het kampioenschap verspeeld.Dan heb ik daar geen behoefte aan.
Sowieso vannacht ook al weggeweest. 4 uur in bed en 8 uur er weer uit.
Maat van me belde op dat hij onderweg was naar Tilburg. zie die jongen bijna nooit want hij woont in 't buitenland. En ik kan best functioneren met weinig slaap en niet te veel gedronken iig.quote:Op zondag 1 april 2012 14:32 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom ga je de avond vooraf stappen als die wedstrijd zo belangrijk is
Ik twijfel wel eens of mijn reuk orgaan nog wel helemaal werkt, ik ruik dat niet hoor of andere deo gebruiken oid.quote:Op zondag 1 april 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
Gast, dat je niet doorhebt dat die troep stinkt joh. Ik ben serieus: doe dit jezelf en anderen niet aan.
Geen probleem. Je gebruikt deze troep zeker ook?quote:Op zondag 1 april 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik twijfel wel eens of mijn reuk orgaan nog wel helemaal werkt, ik ruik dat niet hoor of andere deo gebruiken oid.
Ik zal eens de mensen in mijn omgeving vragen, een poll laten invullen wat ze ruiken en wat ze van AXE vinden.
Dit stinkt ook? Ik gebruik dat dan weer niet. Of is gel ook sociaal onacceptabel?quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen probleem. Je gebruikt deze troep zeker ook?
[ afbeelding ]
Kut voor je. Had je nu weer alleen een trui aan?quote:Op zondag 1 april 2012 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
Motorongeluk vanochtend door inhalende automobilist die me over t hoofd za. Bestuurder heeft zojuist schuld bekend en formulier ondertekend. Getuige had t ook goed
Gezien gelukkig.
Alles doet nu zo een takketeringzeer en ik moet nog werken tot zes
Niet zo happen man.quote:Op zondag 1 april 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit stinkt ook? Ik gebruik dat dan weer niet. Of is gel ook sociaal onacceptabel?
Wat is dan 'in' .. wax? Hairspray?
Misschien lig ik achter jonge, mijn broer zegt ook altijd dat ik wat minder wolven shirs aan moet doen.. of dat SOAD niet meer tof is en die T-shirts dan ook moet weggooien.quote:
SOADquote:Op zondag 1 april 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien lig ik achter jonge, mijn broer zegt ook altijd dat ik wat minder wolven shirs aan moet doen.. of dat SOAD niet meer tof is en die T-shirts dan ook moet weggooien.
Was laatst op stap met een paar gasten, had er eentje een t-shirt met een paard erop.quote:Op zondag 1 april 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien lig ik achter jonge, mijn broer zegt ook altijd dat ik wat minder wolven shirs aan moet doen.. of dat SOAD niet meer tof is en die T-shirts dan ook moet weggooien.
Whehe. Valt mee, ik ben altijd vrij objectief. Alleen Ajax, tsja...quote:
Dat blijktquote:Op zondag 1 april 2012 16:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe. Valt mee, ik ben altijd vrij objectief. Alleen Ajax, tsja...
HIj zegt net toch dat hij dat niet wist/zo bedoelde.quote:Op zondag 1 april 2012 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt
Maar hopen dat AZ wint, terwijl als ze verliezen julile het in eigen hand hebben om weer een plaats te stijgen?
Mja ik ga altijd van Feyenoord uit maar op dit moment zou het wel leuk zijn als AZ wint. Wij krijgen AZ nog thuis, dan pakken we zequote:Op zondag 1 april 2012 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt
Maar hopen dat AZ wint, terwijl als ze verliezen julile het in eigen hand hebben om weer een plaats te stijgen?
Deuntje in dat nummer, heerlijkquote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
Altijd als ik lees over korte pittige kapsels moet ik aan deze clip denken:
Dat 'wijf' ziet er uit jonge..daar zou ik me hond nog vanaf schoppen.
quote:Op zondag 1 april 2012 10:03 schreef Helpmefok het volgende:
Waar Ajax verliest van de echte godenzonen was mooier geweest maar Happel == god dus naamtopic.
Fokkie, hoe ist dan.quote:Op zondag 1 april 2012 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Jullie verspelen vandaag nog punten jongen.
Niet goed, hij is van z'n motor gereden.quote:
Ja, bazentrack. 2 jaar geleden op vakantie onze anthem van gemaakt.quote:Op zondag 1 april 2012 16:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kennen jullie deze?
Is toch heerlijk man
Tofquote:Op zondag 1 april 2012 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, bazentrack. 2 jaar geleden op vakantie onze anthem van gemaakt.
Was? Ze is gestopt?quote:Op zondag 1 april 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
The image can not be displayed for the moment
Gina![]()
Voor een vrouw was ze best goed ja
Ze heeft alleen verloren van Roid Cyborg.
Al die plaatjes doen het niet man, balen.. kan ze niet zien maar zag der naam in de url staan (maar link deed het ook niet).quote:
Gelukkig. Zo'n chick moet geen MMA gaan doen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al die plaatjes doen het niet man, balen.. kan ze niet zien maar zag der naam in de url staan (maar link deed het ook niet).
Ze is al 2 jaar ofso gestopt ja, ze ging een film maken binnenkort in de bios 'Haywire' .. maar blijkbaar is ze daar behoorlijk dik in. Denk niet dat ze nog terug komt naar MMA.
Ik heb nog nooit een cd/album gekocht, heul me leven ni.quote:Op zondag 1 april 2012 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm zou wel weer eens tof album willen kopen. Laatste was BEYOND HELL / ABOVE HEAVEN van Volbeat en dat is ook alweer ff geleden!
U kidding right?quote:Op zondag 1 april 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een cd/album gekocht, heul me leven ni.
Nee, nog nooit.quote:
Vind er niet zoveel aan. Technisch misschien geweldig, maar ik vind dat shredden altijd maar weinig emotie hebben en derhalve zegt het me niet zoveel.quote:
Ik vind het allebei geweldigquote:Op zondag 1 april 2012 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind er niet zoveel aan. Technisch misschien geweldig, maar ik vind dat shredden altijd maar weinig emotie hebben en derhalve zegt het me niet zoveel.
Vanaf 3:10, echte werk begint rond 4:40Mark Knopfler
![]()
Schaam je.quote:Op zondag 1 april 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een cd/album gekocht, heul me leven ni.
Heb het toen gemist helaas. Zou graag Dire Straits met MK nog eens zien, maar hij treedt volgens mij alleen nog solo op.quote:Op zondag 1 april 2012 17:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het allebei geweldigMark Knopfler is idd een koning
Vorig jaar nog live gezien, helemaal top
Als ik iets écht goed vind koop ik het wel. Dat zijn niet veel artiesten iig.quote:Op zondag 1 april 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, nog nooit.
Welgeteld 3 DVD's omdat ze in de aanbieding waren 3 voor 6 euro.
Verder alleen wat PC games (Red Alert 2+Yuri's revenge/Halflife/CS) en PS3 games.
Klopt maarja hij is de stem en gitaar van Dire Straits. De rest is vervangbaarquote:Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb het toen gemist helaas. Zou graag Dire Straits met MK nog eens zien, maar hij treedt volgens mij alleen nog solo op.
Dat is ook mijn principe. Van een aantal bands koop ik gewoon alles.quote:Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik iets écht goed vind koop ik het wel. Dat zijn niet veel artiesten iig.
Hier ook ja. En 'thriller' van MJ, een CD van The Venga Boys en wat Thunderdome meuk.quote:
Klopt, maar hij zal voornamelijk ander werk spelen solo lijkt me?quote:Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maarja hij is de stem en gitaar van Dire Straits. De rest is vervangbaar
Speelt vooral veel Dire Straits werkquote:Op zondag 1 april 2012 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar hij zal voornamelijk ander werk spelen solo lijkt me?
Anyway...ik moet echt ergens zo'n geweldige vale spijkerbroek als hij daar aanheeft ritselen.Lijkt me echt bazig om daar nu mee over straat te lopen.
Ik wou net zeggen. De reden dat jij sinds je 10e geen cd's meer hebt gekocht is omdat je alleen maar 90's luistert.quote:Op zondag 1 april 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook ja. En 'thriller' van MJ, een CD van The Venga Boys en wat Thunderdome meuk.
1april, schaal in je bilquote:
Meer omdat je op een gegeven moment programma's als napster kreeg.quote:Op zondag 1 april 2012 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. De reden dat jij sinds je 10e geen cd's meer hebt gekocht is omdat je alleen maar 90's luistert.
Dit is zo geniaal he.quote:Op zondag 1 april 2012 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Speelt vooral veel Dire Straits werkSolo vind ik What It Is een briljant nummer
Dat nummer zit in Guitar Hero, wat een hel is datquote:
Grammy voor gewonnen ook geloof ik die man.quote:Op zondag 1 april 2012 17:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat nummer zit in Guitar Hero, wat een hel is dat
Oef. Drie is weinig. Hedendaags? Hoe vrij mag ik dat interpreteren?quote:Op zondag 1 april 2012 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
Morph, wat zijn je 3 favoriete bands/artiesten? (2 rijtjes van 3 mag ook. Hedendaags en all-time)
Hedendaags: bands die nu nog actief muziek maken ipv geld harken met optredens zoals the Rolling Stones.quote:Op zondag 1 april 2012 17:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oef. Drie is weinig. Hedendaags? Hoe vrij mag ik dat interpreteren?
All-time:
Metallica
Dire Straits
The Beatles
Queen
Rage Against The Machine
Pink Floyd
Jij?
Oh, en mn favoriete nummers ooit zijn Bohemian Rhapsody en Still Got The Blues
Wat zijn die plaatjens eigenlijk?quote:Op zondag 1 april 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Welke WK-UI zal ik nemen.
A:
[ afbeelding ]
B:
[ afbeelding ]
Poll: Nou?
• A.
• B.
• Geen van beide.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik kan er niks van maken man.quote:Op zondag 1 april 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Welke WK-UI zal ik nemen.
A:
[ afbeelding ]
B:
[ afbeelding ]
Poll: Nou?
• A.
• B.
• Geen van beide.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is gewoon m'n huidige UI, alleen dan rood-wit-blauw of oranje.quote:
Keus 1quote:Op zondag 1 april 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon m'n huidige UI, alleen dan rood-wit-blauw of oranje.
Of bedoel je dat je niet kunt kiezen? Of dat ze lelijk zijn?
Oh ok. Nou ik vind ze niet uitgesproken mooi eerlijk gezegd. Sowieso zijn UI changesquote:Op zondag 1 april 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon m'n huidige UI, alleen dan rood-wit-blauw of oranje.
Of bedoel je dat je niet kunt kiezen? Of dat ze lelijk zijn?
Daarom ook de variatie op m'n huidige UI. Maar ze zijn beide lelijk idd, bedankt voor je eerlijkheid. Vanavond ff een nieuwe poging wagen om iets te maken.quote:Op zondag 1 april 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ok. Nou ik vind ze niet uitgesproken mooi eerlijk gezegd. Sowieso zijn UI changes. Laatste keer dat ik 't deed werd ik van alle kanten aangevallen door vaste users die me niet herkenden.
Gewoon zo laten. UI veranderen om een fucking EKquote:Op zondag 1 april 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
Niks mis met m'n huidige UI. Het gaat om de EK-ui.
quote:Op zondag 1 april 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
Zeven keer geen van beide, m'n zelfvertrouwen
Ik zou deze die je nu hebt voor altijd laten staan man. Winnen van Ajax, dat overkomt Feyenoord niet vaak!!quote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
Ik wil ook weer een neie. Eens even bedenken wat.
Jij moet je Soprano's-UI weer nemen, die was baas.quote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
Ik wil ook weer een neie. Eens even bedenken wat.
Hihihihi. U mad bro?quote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou deze die je nu hebt voor altijd laten staan man. Winnen van Ajax, dat overkomt Feyenoord niet vaak!!
Dat zal me een feest worden zeg, op die zolderkamer van je.quote:Op zondag 1 april 2012 19:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hihihi neeIk ben fucking blij!
Met een B-team kampioen worden, zou wat zijn
![]()
Klopt.quote:Op zondag 1 april 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet je Soprano's-UI weer nemen, die was baas.
Ik zal er weer bij zijn, net als vorig seizoen Ajax - Twentequote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal me een feest worden zeg, op die zolderkamer van je.
Uhuquote:Op zondag 1 april 2012 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zal er weer bij zijn, net als vorig seizoen Ajax - Twente
quote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal me een feest worden zeg, op die zolderkamer van je.
[..]
Klopt.
HE-LE-MAAL PLAT VAN HET LACHENquote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou deze die je nu hebt voor altijd laten staan man. Winnen van Ajax, dat overkomt Feyenoord niet vaak!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2012 19:33:30 ]
Je spoiler werkte niet.quote:Op zondag 1 april 2012 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HE-LE-MAAL PLAT VAN HET LACHEN
[spoiler]Nah...toch niet.![]()
]/spoiler]
quote:Op zondag 1 april 2012 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HE-LE-MAAL PLAT VAN HET LACHENGelukkig maar. Was namelijk geen grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Doe ik raar?quote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef Smoofie het volgende:
Niet zo raar doen ajacied4lf, we mogen de feyenoorders niet uit hun waan halen.
Ja, feyenoord wint toch wel vaker van Ajax..zo vaak de afgelopen jarenquote:
Ok. Excuses aan de Feyenoorders.quote:Op zondag 1 april 2012 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, feyenoord wint toch wel vaker van Ajax..zo vaak de afgelopen jaren.
Die 4-2 blijft staan. Het andere gelijkspel daarbij optellend --> Feyenoord betere ploegquote:Op zondag 1 april 2012 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, feyenoord wint toch wel vaker van Ajax..zo vaak de afgelopen jaren.
Nu nog op de ranglijstquote:Op zondag 1 april 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die 4-2 blijft staan. Het andere gelijkspel daarbij optellend --> Feyenoord betere ploeg
Co zou het over scorebord journalistiek hebbenquote:Op zondag 1 april 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die 4-2 blijft staan. Het andere gelijkspel daarbij optellend --> Feyenoord betere ploeg
Ben je dronken?quote:Op zondag 1 april 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Vind het ook altijd mooi hoe Ajax niet mag roepen kampioen te worden omdat het voor vorig seizoen als sinds 2004 niet was gelukt met hun eigen 4 kampioenschap in 40 jaar
Ook naar de wedstrijd kijkende is Feyenoord de betere ploeg geweest in allebei de duels.quote:Op zondag 1 april 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Co zou het over scorebord journalistiek hebben
Huh...maar jij mag toch nog niet drinken?quote:Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee sta wel op ontploffen in mijn te warme kamer en een ongelooflijke kater.
Ok.quote:Op zondag 1 april 2012 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huh...maar jij mag toch nog niet drinken?
En toch staan ze niet 1equote:Op zondag 1 april 2012 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook naar de wedstrijd kijkende is Feyenoord de betere ploeg geweest in allebei de duels.
Vlaar en Mertens denken daar anders over ...quote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch staan ze niet 1e
Dus steek het lekker in je reet dat ze beter waren in 2 wedstrijden want daar word je geen kampioen mee
Volgens Mertens was Psv een paar weken terug al kampioenquote:Op zondag 1 april 2012 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vlaar en Mertens denken daar anders over ...
mertensquote:Op zondag 1 april 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens Mertens was Psv een paar weken terug al kampioen
Vlaar dacht dat hij de CL gewonnen had na Feyenoord - Ajaxquote:Op zondag 1 april 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens Mertens was Psv een paar weken terug al kampioen
Ach ik begrijp zijn reactie welquote:Op zondag 1 april 2012 19:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vlaar dacht dat hij de CL gewonnen had na Feyenoord - Ajax
Ja oke, ik begrijp het wel. Hij heeft persoonlijk een trainer weggestuurd, dus zou wel een afgang zijn geweest als hij weer zou falen.quote:Op zondag 1 april 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik begrijp zijn reactie wel
HEt was al heel wat jaartjes terug dat de kakkies van Ajax gewonnen had, en Vlaar heeft verder ook vrij weinig behaald in zijn loopbaan
een van de titelkandidaten he. Dus logisch.quote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef Paul-89 het volgende:
Goed om te zien dat Ajacieden zich weer bezighouden met Feyenoord.
Ben te makkelijk trollbaar vandaag en Kapiteintje is in een slechte bui na het verspelen van zijn eigen kampioenschap?quote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef Paul-89 het volgende:
Ja jij mag dat.quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Als 14-jarige, mag je dan nog een zwak voor Feyenoord hebben als Ajacied?
ajacied422 is zwak begaafd, dat is andersquote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Als 14-jarige, mag je dan nog een zwak voor Feyenoord hebben als Ajacied?
Anders tyf je ff lekker op kutjoodje van me.quote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch staan ze niet 1e
Dus steek het lekker in je reet dat ze beter waren in 2 wedstrijden want daar word je geen kampioen mee
Dit. De afgunst is groot.quote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef Paul-89 het volgende:
Ik nog lang niet andersquote:Op zondag 1 april 2012 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders tyf je ff lekker op kutjoodje van me.Julli hebben het al over een bijna zeker kampioenschap.
Die is ook bijna zeker.quote:Op zondag 1 april 2012 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders tyf je ff lekker op kutjoodje van me.Julli hebben het al over een bijna zeker kampioenschap.
Dat sowieso. Heb een kutweekend eigenlijk, valt nog niet makkelijk man shit van de laatste tijd. Alleen gisteravond was wel leuk. ff met een paar vrienden impulsief de kroeg in.quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben te makkelijk trollbaar vandaag en Kapiteintje is in een slechte bui na het verspelen van zijn eigen kampioenschap?
ja wij willen ook maar 11 kampioenschappen hebben iddquote:
14quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja wij willen ook maar 11 kampioenschappen hebben idd
Leven in het verleden!quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
14 danquote:
er komen er vast nog wel 11 bij voor jullie ja in de komende 100jaarquote:
Als je uit 1988 komt heb je maar 1 kampioenschap een soort van bewust meegemaakt. Al beleef je het als 11 jarige volgens mij toch anders.quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 toch?quote:Op zondag 1 april 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je uit 1988 komt heb je maar 1 kampioenschap een soort van bewust meegemaakt. Al beleef je het als 11 jarige volgens mij toch anders.
Het aantal kampioenschappen is volgens mij nu van toepassingquote:
feyenoord jeugd is op dit moment wel beter dan die van Ajax volgens mij hoorquote:Op zondag 1 april 2012 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het aantal kampioenschappen is volgens mij nu van toepassing. Verleden ook.
Ik zie Feyenoord geen jeugdtoernooi houden waar United, Barca, bayern en ACM komen.
De a1 volgens mij niet hoorquote:Op zondag 1 april 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
feyenoord jeugd is op dit moment wel beter dan die van Ajax volgens mij hoor
Hoe is dat relevant voor wat ze op zondagmiddag op de mat leggen dan?quote:Op zondag 1 april 2012 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het aantal kampioenschappen is volgens mij nu van toepassing. Verleden ook.
Ik zie Feyenoord geen jeugdtoernooi houden waar United, Barca, bayern en ACM komen.
Aanzien is toch ook nog belangrijk? En het geeft meer potentie voor groei.quote:Op zondag 1 april 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant voor wat ze op zondagmiddag op de mat leggen dan?
Nee, omdat alle goede spelers die normaal in de A1 zouden spelen al bij de selectie zitten.quote:Op zondag 1 april 2012 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De a1 volgens mij niet hoorDe ctjes ook niet.
Aanzien van de jeugdopleiding van Feyenoord staat op dit moment hoger dan die van Ajax. Trust me. (Grote) clubs komen vanuit heel Europa kijken hoe wij het flikken.quote:Op zondag 1 april 2012 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aanzien is toch ook nog belangrijk? En het geeft meer potentie.
Ik vind de 17-19 spelers van Ajax beter dan die van Feyenoord hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, omdat alle goede spelers die normaal in de A1 zouden spelen al bij de selectie zitten.
Hoe relevant is het dan dat Feyenoord 4 punten tegen Ajax heeft gepakt?quote:Op zondag 1 april 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant voor wat ze op zondagmiddag op de mat leggen dan?
a1 is wel al paar keer kampioen geweest afgelopen paar jaar, net als de b1quote:Op zondag 1 april 2012 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoezo is de jeugd van Feyenoord zo goed dan? Presteren ze goed? of wat...
Wat is de visie van Cruijff?quote:Op zondag 1 april 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
a1 is wel al paar keer kampioen geweest afgelopen paar jaar, net als de b1
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 1 april 2012 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind de 17-19 spelers van Ajax beter dan die van Feyenoord hoor.
Heel relevant, want 4 punten in de zak? Jeugdtoernooi levert je toch geen punten op in de Eredivisie?quote:Op zondag 1 april 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe relevant is het dan dat Feyenoord 4 punten tegen Ajax heeft gepakt?
quote:Op zondag 1 april 2012 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
4punten maakt je nog geen kampioenquote:Op zondag 1 april 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heel relevant, want 4 punten in de zak? Jeugdtoernooi levert je toch geen punten op in de Eredivisie?
Zoals? Die van Rijn is dan miss nog een leuke speler. Voor de rest ben ik er nog niet van onder de indruk.quote:Op zondag 1 april 2012 20:11 schreef Smoofie het volgende:
Het gaat niet om de prestaties, maar om de aansluiting van een paar jeugdspelers bij het eerste. Daarin faalde Ajax echt hard. Maar er lopen nu wel wat talenten rond die mede door de persoonlijke training van afgelopen jaar al een grote ontwikkelingen hebben gemaakt.
Het ging mij meer om de aanzien die Ajax toch nog heeft, niet om de resultaten van het toernooi zelf.quote:Op zondag 1 april 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heel relevant, want 4 punten in de zak? Jeugdtoernooi levert je toch geen punten op in de Eredivisie?
Nee, dat zou wat al te gek zijn idd.quote:Op zondag 1 april 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
4punten maakt je nog geen kampioen
De jeugdopleiding van Feijenoord is de natte droom van Johan Cruijffquote:Op zondag 1 april 2012 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
dus waarom doe je zo dan net toen je er zelf over begon?quote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat zou wat al te gek zijn idd.
Ja joh gewoon de ranglijst blijven negeren omdat Feyenoord 4 punten tegen Ajax heeft gehaald. Ebecilio geen wereldtop vindenquote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals? Die van Rijn is dan miss nog een leuke speler. Voor de rest ben ik er nog niet van onder de indruk.
Zo word je geen mod he. gedraag je.quote:
Rijn is er één van ja. Davy klaassen, Gravenberg en de Sa.quote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals? Die van Rijn is dan miss nog een leuke speler. Voor de rest ben ik er nog niet van onder de indruk.
Tsja, als Anita het vlaggenschip is van de jeugdopleiding is het toch wel erg triest gesteld ermee.quote:Op zondag 1 april 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja joh gewoon de ranglijst blijven negeren omdat Feyenoord 4 punten tegen Ajax heeft gehaald. Ebecilio geen wereldtop vindenNu neem ik je echt niet meer serieus.
Die fischer is echt zoo goed..quote:Op zondag 1 april 2012 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rijn is er één van ja. Davy klaassen, Gravenberg en de Sa.
Fisscher telt niet echt mee, maar die is echt baas.
kloptquote:
Ik zie de rode draad in deze discussie niet meer eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus waarom doe je zo dan net toen je er zelf over begon?
Ahum...interesseert mij 't wat denk je? Ik koester toch geen ambitie om mod te worden.quote:Op zondag 1 april 2012 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo word je geen mod he. gedraag je.
leuk dat je dit tegen mij zei: Ene keer denk je normaal te kunnen praten met je en de volgende keer ben je niet op enig zinnige reactie te betrappen.
kuttroll
feit is gewoon dat onderlinge resultaten niks zeggen wanneer je geen kampioen wordtquote:Op zondag 1 april 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie de rode draad in deze discussie niet meer eerlijk gezegd.
Davy Klaassen? Nigga please.quote:Op zondag 1 april 2012 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rijn is er één van ja. Davy klaassen, Gravenberg en de Sa.
Fisscher telt niet echt mee, maar die is echt baas.
Die wedstrijden staan op zich en onderlinge duels zijn goede ijkpunten om de krachtsverschillen van de teams in te schatten.quote:Op zondag 1 april 2012 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
feit is gewoon dat onderlinge resultaten niks zeggen wanneer je geen kampioen wordt
Nigga please, ga eens alle wedstrijden van Ajax a1 kijken.quote:Op zondag 1 april 2012 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Davy Klaassen? Nigga please.
Die andere 2 nog nooit van gehoord iig.
Ontkennen dat je mod wil wordenquote:Op zondag 1 april 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ahum...interesseert mij 't wat denk je? Ik koester toch geen ambitie om mod te worden.
Los daarvan wil ik best de inhoudelijke discussie met je aangaan hoor.
ja maar het resultaat uiteindelijk 0 wat feyenoord ermee bereikt want ze worden geen kampioenquote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die wedstrijden staan op zich en onderlinge duels zijn goede ijkpunten om de krachtsverschillen van de teams in te schatten.
Waarom speelt die conjo in de A1 dan als hij zo goed is? Bij Feyenoord pleuren we die kereltjes met 17 jaar in het eerste.quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nigga please, ga eens alle wedstrijden van Ajax a1 kijken.
Alsof dat ooit een doelstelling is geweest.quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar het resultaat uiteindelijk 0 wat feyenoord ermee bereikt want ze worden geen kampioen
Feyenoord is veel beter. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die wedstrijden staan op zich en onderlinge duels zijn goede ijkpunten om de krachtsverschillen van de teams in te schatten.
Zeg het nog 1000x en blijf nog 1000x hopen dat ik boos op je word.quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ontkennen dat je mod wil wordenprobeer je gewoon te gedragen, en je droom zal uitkomen.
Als je hulp nodig hebt zeg je het maar. Ik kan wel een goed woordje voor je doen bij Yvonne.
Omdat Theo en Eriksen het ook niet slecht doen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom speelt die conjo in de A1 dan als hij zo goed is? Bij Feyenoord pleuren we die kereltjes met 17 jaar in het eerste.
Het resultaat is 4 punten, waardoor ze nu met 54 punten 4 achter staan op de nr. 1 en dus nog gewoon kans op een kampioenschap hebben?quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar het resultaat uiteindelijk 0 wat feyenoord ermee bereikt want ze worden geen kampioen
Kun je een goed woordje doen voor DV?quote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ontkennen dat je mod wil wordenprobeer je gewoon te gedragen, en je droom zal uitkomen.
Als je hulp nodig hebt zeg je het maar. Ik kan wel een goed woordje voor je doen bij Yvonne.
dus wanneer het geen doelstelling is dan heb je een soort van kampioenschap bereikt omdat je van Ajax gewonnen hebt?quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof dat ooit een doelstelling is geweest.
Oh...dit was de laatste speelronde?quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Feyenoord is veel beter. Je hebt gelijk.
Maarja, maakt me geen fuck uit. Volgens seizoen spelen wij weer gewoon CL.
Is nooit een discussie geweestquote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg het nog 1000x en blijf nog 1000x hopen dat ik boos op je word.![]()
Nogmaals: géén ambitie om mod te worden. Einde discussie.
Ja maar wat nou als Feyenoord 6e wordt?quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het resultaat is 4 punten, waardoor ze nu met 54 punten 4 achter staan op de nr. 1 en dus nog gewoon kans op een kampioenschap hebben?
blabla kampioen van de armoede blablaquote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
Ajax heeft het geluk dat PSV en Twente zo hard falen dit seizoen.
Dan spelen we play-offs.quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als Feyenoord 6e wordt?
quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
Feyenoord ook, wat is je punt nou?quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
Eriksen: overgewaardeerde speler, niet onaardig maar zeker geen Europese topspeler in spequote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat Theo en Eriksen het ook niet slecht doen.
lekker iets tastbaars idd wanneer je eruit vliegt tegen psv ofzoquote:
Jammer voor het Nederlands voetbal. Waar Ajax faalt in topwedstrijden, piekt Feijenoord juist.quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Feyenoord is veel beter. Je hebt gelijk.
Maarja, maakt me geen fuck uit. Volgens seizoen spelen wij weer gewoon CL.
Europees voetbal is de doelstelling en winnen van de joden. Nou dat laatste is gebeurd en dat eerste moet met genoeg inzet gewoon te halen zijn. Daar hebben we die 4 punten hard bij nodig iig.quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus wanneer het geen doelstelling is dan heb je een soort van kampioenschap bereikt omdat je van Ajax gewonnen hebt?
Faalt speelt naar behoren. PSV had met deze selectie allang om 70 punten moeten staan. Het is dus geen kritiek richting Ajax (alhoewel al die poffertjes dat wel denken), maar juist richting PSV.quote:
kampioen wordt je niet in de wedstrijden tegen de toppers maar tegen de kleintjes hoorde ik ooit iemand zeggenquote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef eight het volgende:
[..]
Jammer voor het Nederlands voetbal. Waar Ajax faalt in topwedstrijden, piekt Feijenoord juist.
lolquote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef eight het volgende:
[..]
Jammer voor het Nederlands voetbal. Waar Ajax faalt in topwedstrijden, piekt Feijenoord juist.
Wanneer was de laatste topwedstrijd van Feyenoord?quote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef eight het volgende:
[..]
maak een dvd van de overwinning danquote:Op zondag 1 april 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Europees voetbal is de doelstelling en winnen van de joden. Nou dat laatste is gebeurd en dat eerste moet met genoeg inzet gewoon te halen zijn. Daar hebben we die 4 punten hard bij nodig iig.
Feyenoord had idd gewonnen van Real Madrid.quote:Op zondag 1 april 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kampioen wordt je niet in de wedstrijden tegen de toppers maar tegen de kleintjes hoorde ik ooit iemand zeggen
quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is nooit een discussie geweest
succes ermee. Ik gun het je.
Ja, ik hoop ook dat we derde worden. En ik heb vertrouwen in dat we dat gaan worden. AZ gaat keihard wegzakken, Twente zie ik ook nog punten verspelen. Ajax en PSV eindigen boven Feyenoord. Nou, als wij derde worden ben ik tevreden. Kan mij het verrotten wie er kampioen wordt.quote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lekker iets tastbaars idd wanneer je eruit vliegt tegen psv ofzo
Dan is de doelstelling niet gehaald.quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als Feyenoord 6e wordt?
Meen je dit?quote:Op zondag 1 april 2012 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, ik hoop ook dat we derde worden. En ik heb vertrouwen in dat we dat gaan worden. AZ gaat keihard wegzakken, Twente zie ik ook nog punten verspelen. Ajax en PSV eindigen boven Feyenoord. Nou, als wij derde worden ben ik tevreden. Kan mij het verrotten wie er kampioen wordt.
Ik zou het leuk vinden voor de feyenoorders hier, maar meer ook niet want verder mogen jullie van mij hard degraderenquote:Op zondag 1 april 2012 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, ik hoop ook dat we derde worden. En ik heb vertrouwen in dat we dat gaan worden. AZ gaat keihard wegzakken, Twente zie ik ook nog punten verspelen. Ajax en PSV eindigen boven Feyenoord. Nou, als wij derde worden ben ik tevreden. Kan mij het verrotten wie er kampioen wordt.
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom op man, Yvonne kan ik niet overtuigen.
Ja. Of het nou PSV of Ajax is. Ik misgun het iedereen evenveel.quote:
Niet nodig. Staat in m'n geheugen gegrift.quote:Op zondag 1 april 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maak een dvd van de overwinning dan
Oke, bijzonder.quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Of het nou PSV of Ajax is. Ik misgun het iedereen evenveel.
Ik zou wel lachen jaquote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV buiten de top 3 valt, dan is het helemaal mooi dit seizoen.
iig waren ze niet zo opzichtig op hun bek gegaan als Ajax.quote:Op zondag 1 april 2012 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Feyenoord had idd gewonnen van Real Madrid.
die is over paar jaar ook verrot man, koop die dvd nou maar gewoonquote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet nodig. Staat in m'n geheugen gegrift.
bron?quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
iig waren ze niet zo opzichtig op hun bek gegaan als Ajax.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden voor de feyenoorders hier, maar meer ook niet want verder mogen jullie van mij hard degraderen
Je begint nou wel heel stom te lullen hoorquote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hoopt heel Nederland, behalve de voorzitter van PSV (burgemeester Van Gijzel van Eindhoven), de wethouders en de supportertjes van PSV.quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV buiten de top 3 valt, dan is het helemaal mooi dit seizoen.
Geweldig manquote:
Tegen de tijd dat mijn geheugen verrot is hebben we geen dvd-spelers meer.quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die is over paar jaar ook verrot man, koop die dvd nou maar gewoon
Kort samengevat: Iedereen die PSV een warm hart toedraagt.quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat hoopt heel Nederland, behalve de voorzitter van PSV (burgemeester Van Gijzel van Eindhoven), de wethouders en de supportertjes van PSV.
heracles of feyenoord, het maakt geen reet uitquote:Op zondag 1 april 2012 20:31 schreef Smoofie het volgende:
PSV liever geen 2e nee, krijgen we heracles in europa.
Nee, nou ja. Degene die kampioen wordt is de terechte kampioen. Kan je heel hard janken en dergelijke, maar voor mij is er maar een ding belangrijk en dat is Feyenoord.quote:
Is gewoon de_kromme en zijn 2e ringsclubje die dat zingenquote:
Ik heb een slecht humeur man. Zal ff normaal doen idd.quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je begint nou wel heel stom te lullen hoor
Ben ik niet gewend van je
Jij snapt het. Morpheus had liever dat AZ won dan dat Ajax op kop kwamquote:Op zondag 1 april 2012 20:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, nou ja. Degene die kampioen wordt is de terechte kampioen. Kan je heel hard janken en dergelijke, maar voor mij is er maar een ding belangrijk en dat is Feyenoord.
Overigens zou ik AZ nog het meest de titel gunnen, maar die worden gewoon 5e.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een slecht humeur man. Zal ff normaal doen idd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |