1april, schaal in je bilquote:
Meer omdat je op een gegeven moment programma's als napster kreeg.quote:Op zondag 1 april 2012 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. De reden dat jij sinds je 10e geen cd's meer hebt gekocht is omdat je alleen maar 90's luistert.
Dit is zo geniaal he.quote:Op zondag 1 april 2012 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Speelt vooral veel Dire Straits werkSolo vind ik What It Is een briljant nummer
Dat nummer zit in Guitar Hero, wat een hel is datquote:
Grammy voor gewonnen ook geloof ik die man.quote:Op zondag 1 april 2012 17:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat nummer zit in Guitar Hero, wat een hel is dat
Oef. Drie is weinig. Hedendaags? Hoe vrij mag ik dat interpreteren?quote:Op zondag 1 april 2012 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
Morph, wat zijn je 3 favoriete bands/artiesten? (2 rijtjes van 3 mag ook. Hedendaags en all-time)
Hedendaags: bands die nu nog actief muziek maken ipv geld harken met optredens zoals the Rolling Stones.quote:Op zondag 1 april 2012 17:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oef. Drie is weinig. Hedendaags? Hoe vrij mag ik dat interpreteren?
All-time:
Metallica
Dire Straits
The Beatles
Queen
Rage Against The Machine
Pink Floyd
Jij?
Oh, en mn favoriete nummers ooit zijn Bohemian Rhapsody en Still Got The Blues
Wat zijn die plaatjens eigenlijk?quote:Op zondag 1 april 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Welke WK-UI zal ik nemen.
A:
[ afbeelding ]
B:
[ afbeelding ]
Poll: Nou?
• A.
• B.
• Geen van beide.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Albumcovers.quote:
Ik kan er niks van maken man.quote:Op zondag 1 april 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Welke WK-UI zal ik nemen.
A:
[ afbeelding ]
B:
[ afbeelding ]
Poll: Nou?
• A.
• B.
• Geen van beide.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is gewoon m'n huidige UI, alleen dan rood-wit-blauw of oranje.quote:
Keus 1quote:Op zondag 1 april 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon m'n huidige UI, alleen dan rood-wit-blauw of oranje.
Of bedoel je dat je niet kunt kiezen? Of dat ze lelijk zijn?
Oh ok. Nou ik vind ze niet uitgesproken mooi eerlijk gezegd. Sowieso zijn UI changesquote:Op zondag 1 april 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon m'n huidige UI, alleen dan rood-wit-blauw of oranje.
Of bedoel je dat je niet kunt kiezen? Of dat ze lelijk zijn?
Daarom ook de variatie op m'n huidige UI. Maar ze zijn beide lelijk idd, bedankt voor je eerlijkheid. Vanavond ff een nieuwe poging wagen om iets te maken.quote:Op zondag 1 april 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ok. Nou ik vind ze niet uitgesproken mooi eerlijk gezegd. Sowieso zijn UI changes. Laatste keer dat ik 't deed werd ik van alle kanten aangevallen door vaste users die me niet herkenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |