1april, schaal in je bilquote:
Meer omdat je op een gegeven moment programma's als napster kreeg.quote:Op zondag 1 april 2012 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. De reden dat jij sinds je 10e geen cd's meer hebt gekocht is omdat je alleen maar 90's luistert.
Dit is zo geniaal he.quote:Op zondag 1 april 2012 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Speelt vooral veel Dire Straits werkSolo vind ik What It Is een briljant nummer
Dat nummer zit in Guitar Hero, wat een hel is datquote:
Grammy voor gewonnen ook geloof ik die man.quote:Op zondag 1 april 2012 17:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat nummer zit in Guitar Hero, wat een hel is dat
Oef. Drie is weinig. Hedendaags? Hoe vrij mag ik dat interpreteren?quote:Op zondag 1 april 2012 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
Morph, wat zijn je 3 favoriete bands/artiesten? (2 rijtjes van 3 mag ook. Hedendaags en all-time)
Hedendaags: bands die nu nog actief muziek maken ipv geld harken met optredens zoals the Rolling Stones.quote:Op zondag 1 april 2012 17:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oef. Drie is weinig. Hedendaags? Hoe vrij mag ik dat interpreteren?
All-time:
Metallica
Dire Straits
The Beatles
Queen
Rage Against The Machine
Pink Floyd
Jij?
Oh, en mn favoriete nummers ooit zijn Bohemian Rhapsody en Still Got The Blues
Wat zijn die plaatjens eigenlijk?quote:Op zondag 1 april 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Welke WK-UI zal ik nemen.
A:
[ afbeelding ]
B:
[ afbeelding ]
Poll: Nou?
• A.
• B.
• Geen van beide.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Albumcovers.quote:
Ik kan er niks van maken man.quote:Op zondag 1 april 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Welke WK-UI zal ik nemen.
A:
[ afbeelding ]
B:
[ afbeelding ]
Poll: Nou?
• A.
• B.
• Geen van beide.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is gewoon m'n huidige UI, alleen dan rood-wit-blauw of oranje.quote:
Keus 1quote:Op zondag 1 april 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon m'n huidige UI, alleen dan rood-wit-blauw of oranje.
Of bedoel je dat je niet kunt kiezen? Of dat ze lelijk zijn?
Oh ok. Nou ik vind ze niet uitgesproken mooi eerlijk gezegd. Sowieso zijn UI changesquote:Op zondag 1 april 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon m'n huidige UI, alleen dan rood-wit-blauw of oranje.
Of bedoel je dat je niet kunt kiezen? Of dat ze lelijk zijn?
Daarom ook de variatie op m'n huidige UI. Maar ze zijn beide lelijk idd, bedankt voor je eerlijkheid. Vanavond ff een nieuwe poging wagen om iets te maken.quote:Op zondag 1 april 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ok. Nou ik vind ze niet uitgesproken mooi eerlijk gezegd. Sowieso zijn UI changes. Laatste keer dat ik 't deed werd ik van alle kanten aangevallen door vaste users die me niet herkenden.
Gewoon zo laten. UI veranderen om een fucking EKquote:Op zondag 1 april 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
Niks mis met m'n huidige UI. Het gaat om de EK-ui.
quote:Op zondag 1 april 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
Zeven keer geen van beide, m'n zelfvertrouwen
Ik zou deze die je nu hebt voor altijd laten staan man. Winnen van Ajax, dat overkomt Feyenoord niet vaak!!quote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
Ik wil ook weer een neie. Eens even bedenken wat.
Jij moet je Soprano's-UI weer nemen, die was baas.quote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
Ik wil ook weer een neie. Eens even bedenken wat.
Hihihihi. U mad bro?quote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou deze die je nu hebt voor altijd laten staan man. Winnen van Ajax, dat overkomt Feyenoord niet vaak!!
Dat zal me een feest worden zeg, op die zolderkamer van je.quote:Op zondag 1 april 2012 19:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hihihi neeIk ben fucking blij!
Met een B-team kampioen worden, zou wat zijn
![]()
Klopt.quote:Op zondag 1 april 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet je Soprano's-UI weer nemen, die was baas.
Ik zal er weer bij zijn, net als vorig seizoen Ajax - Twentequote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal me een feest worden zeg, op die zolderkamer van je.
Uhuquote:Op zondag 1 april 2012 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zal er weer bij zijn, net als vorig seizoen Ajax - Twente
quote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal me een feest worden zeg, op die zolderkamer van je.
[..]
Klopt.
HE-LE-MAAL PLAT VAN HET LACHENquote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou deze die je nu hebt voor altijd laten staan man. Winnen van Ajax, dat overkomt Feyenoord niet vaak!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2012 19:33:30 ]
Je spoiler werkte niet.quote:Op zondag 1 april 2012 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HE-LE-MAAL PLAT VAN HET LACHEN
[spoiler]Nah...toch niet.![]()
]/spoiler]
quote:Op zondag 1 april 2012 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HE-LE-MAAL PLAT VAN HET LACHENGelukkig maar. Was namelijk geen grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Doe ik raar?quote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef Smoofie het volgende:
Niet zo raar doen ajacied4lf, we mogen de feyenoorders niet uit hun waan halen.
Ja, feyenoord wint toch wel vaker van Ajax..zo vaak de afgelopen jarenquote:
Ok. Excuses aan de Feyenoorders.quote:Op zondag 1 april 2012 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, feyenoord wint toch wel vaker van Ajax..zo vaak de afgelopen jaren.
Die 4-2 blijft staan. Het andere gelijkspel daarbij optellend --> Feyenoord betere ploegquote:Op zondag 1 april 2012 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, feyenoord wint toch wel vaker van Ajax..zo vaak de afgelopen jaren.
Nu nog op de ranglijstquote:Op zondag 1 april 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die 4-2 blijft staan. Het andere gelijkspel daarbij optellend --> Feyenoord betere ploeg
Co zou het over scorebord journalistiek hebbenquote:Op zondag 1 april 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die 4-2 blijft staan. Het andere gelijkspel daarbij optellend --> Feyenoord betere ploeg
Ben je dronken?quote:Op zondag 1 april 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Vind het ook altijd mooi hoe Ajax niet mag roepen kampioen te worden omdat het voor vorig seizoen als sinds 2004 niet was gelukt met hun eigen 4 kampioenschap in 40 jaar
Ook naar de wedstrijd kijkende is Feyenoord de betere ploeg geweest in allebei de duels.quote:Op zondag 1 april 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Co zou het over scorebord journalistiek hebben
Huh...maar jij mag toch nog niet drinken?quote:Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee sta wel op ontploffen in mijn te warme kamer en een ongelooflijke kater.
Ok.quote:Op zondag 1 april 2012 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huh...maar jij mag toch nog niet drinken?
En toch staan ze niet 1equote:Op zondag 1 april 2012 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook naar de wedstrijd kijkende is Feyenoord de betere ploeg geweest in allebei de duels.
Vlaar en Mertens denken daar anders over ...quote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch staan ze niet 1e
Dus steek het lekker in je reet dat ze beter waren in 2 wedstrijden want daar word je geen kampioen mee
Volgens Mertens was Psv een paar weken terug al kampioenquote:Op zondag 1 april 2012 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vlaar en Mertens denken daar anders over ...
mertensquote:Op zondag 1 april 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens Mertens was Psv een paar weken terug al kampioen
Vlaar dacht dat hij de CL gewonnen had na Feyenoord - Ajaxquote:Op zondag 1 april 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens Mertens was Psv een paar weken terug al kampioen
Ach ik begrijp zijn reactie welquote:Op zondag 1 april 2012 19:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vlaar dacht dat hij de CL gewonnen had na Feyenoord - Ajax
Ja oke, ik begrijp het wel. Hij heeft persoonlijk een trainer weggestuurd, dus zou wel een afgang zijn geweest als hij weer zou falen.quote:Op zondag 1 april 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik begrijp zijn reactie wel
HEt was al heel wat jaartjes terug dat de kakkies van Ajax gewonnen had, en Vlaar heeft verder ook vrij weinig behaald in zijn loopbaan
een van de titelkandidaten he. Dus logisch.quote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef Paul-89 het volgende:
Goed om te zien dat Ajacieden zich weer bezighouden met Feyenoord.
Ben te makkelijk trollbaar vandaag en Kapiteintje is in een slechte bui na het verspelen van zijn eigen kampioenschap?quote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef Paul-89 het volgende:
Ja jij mag dat.quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Als 14-jarige, mag je dan nog een zwak voor Feyenoord hebben als Ajacied?
ajacied422 is zwak begaafd, dat is andersquote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Als 14-jarige, mag je dan nog een zwak voor Feyenoord hebben als Ajacied?
Anders tyf je ff lekker op kutjoodje van me.quote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch staan ze niet 1e
Dus steek het lekker in je reet dat ze beter waren in 2 wedstrijden want daar word je geen kampioen mee
Dit. De afgunst is groot.quote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef Paul-89 het volgende:
Ik nog lang niet andersquote:Op zondag 1 april 2012 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders tyf je ff lekker op kutjoodje van me.Julli hebben het al over een bijna zeker kampioenschap.
Die is ook bijna zeker.quote:Op zondag 1 april 2012 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders tyf je ff lekker op kutjoodje van me.Julli hebben het al over een bijna zeker kampioenschap.
Dat sowieso. Heb een kutweekend eigenlijk, valt nog niet makkelijk man shit van de laatste tijd. Alleen gisteravond was wel leuk. ff met een paar vrienden impulsief de kroeg in.quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben te makkelijk trollbaar vandaag en Kapiteintje is in een slechte bui na het verspelen van zijn eigen kampioenschap?
ja wij willen ook maar 11 kampioenschappen hebben iddquote:
14quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja wij willen ook maar 11 kampioenschappen hebben idd
Leven in het verleden!quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
14 danquote:
er komen er vast nog wel 11 bij voor jullie ja in de komende 100jaarquote:
Als je uit 1988 komt heb je maar 1 kampioenschap een soort van bewust meegemaakt. Al beleef je het als 11 jarige volgens mij toch anders.quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 toch?quote:Op zondag 1 april 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je uit 1988 komt heb je maar 1 kampioenschap een soort van bewust meegemaakt. Al beleef je het als 11 jarige volgens mij toch anders.
Het aantal kampioenschappen is volgens mij nu van toepassingquote:
feyenoord jeugd is op dit moment wel beter dan die van Ajax volgens mij hoorquote:Op zondag 1 april 2012 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het aantal kampioenschappen is volgens mij nu van toepassing. Verleden ook.
Ik zie Feyenoord geen jeugdtoernooi houden waar United, Barca, bayern en ACM komen.
De a1 volgens mij niet hoorquote:Op zondag 1 april 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
feyenoord jeugd is op dit moment wel beter dan die van Ajax volgens mij hoor
Hoe is dat relevant voor wat ze op zondagmiddag op de mat leggen dan?quote:Op zondag 1 april 2012 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het aantal kampioenschappen is volgens mij nu van toepassing. Verleden ook.
Ik zie Feyenoord geen jeugdtoernooi houden waar United, Barca, bayern en ACM komen.
Aanzien is toch ook nog belangrijk? En het geeft meer potentie voor groei.quote:Op zondag 1 april 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant voor wat ze op zondagmiddag op de mat leggen dan?
Nee, omdat alle goede spelers die normaal in de A1 zouden spelen al bij de selectie zitten.quote:Op zondag 1 april 2012 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De a1 volgens mij niet hoorDe ctjes ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |