Gewoon zo laten. UI veranderen om een fucking EKquote:Op zondag 1 april 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
Niks mis met m'n huidige UI. Het gaat om de EK-ui.
quote:Op zondag 1 april 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
Zeven keer geen van beide, m'n zelfvertrouwen
Ik zou deze die je nu hebt voor altijd laten staan man. Winnen van Ajax, dat overkomt Feyenoord niet vaak!!quote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
Ik wil ook weer een neie. Eens even bedenken wat.
Jij moet je Soprano's-UI weer nemen, die was baas.quote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
Ik wil ook weer een neie. Eens even bedenken wat.
Hihihihi. U mad bro?quote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou deze die je nu hebt voor altijd laten staan man. Winnen van Ajax, dat overkomt Feyenoord niet vaak!!
Dat zal me een feest worden zeg, op die zolderkamer van je.quote:Op zondag 1 april 2012 19:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hihihi neeIk ben fucking blij!
Met een B-team kampioen worden, zou wat zijn
![]()
Klopt.quote:Op zondag 1 april 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet je Soprano's-UI weer nemen, die was baas.
Ik zal er weer bij zijn, net als vorig seizoen Ajax - Twentequote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal me een feest worden zeg, op die zolderkamer van je.
Uhuquote:Op zondag 1 april 2012 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zal er weer bij zijn, net als vorig seizoen Ajax - Twente
quote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal me een feest worden zeg, op die zolderkamer van je.
[..]
Klopt.
HE-LE-MAAL PLAT VAN HET LACHENquote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou deze die je nu hebt voor altijd laten staan man. Winnen van Ajax, dat overkomt Feyenoord niet vaak!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2012 19:33:30 ]
Je spoiler werkte niet.quote:Op zondag 1 april 2012 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HE-LE-MAAL PLAT VAN HET LACHEN
[spoiler]Nah...toch niet.![]()
]/spoiler]
quote:Op zondag 1 april 2012 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HE-LE-MAAL PLAT VAN HET LACHENGelukkig maar. Was namelijk geen grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Doe ik raar?quote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef Smoofie het volgende:
Niet zo raar doen ajacied4lf, we mogen de feyenoorders niet uit hun waan halen.
Ja, feyenoord wint toch wel vaker van Ajax..zo vaak de afgelopen jarenquote:
Ok. Excuses aan de Feyenoorders.quote:Op zondag 1 april 2012 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, feyenoord wint toch wel vaker van Ajax..zo vaak de afgelopen jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |