Meen je dit?quote:Op zondag 1 april 2012 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, ik hoop ook dat we derde worden. En ik heb vertrouwen in dat we dat gaan worden. AZ gaat keihard wegzakken, Twente zie ik ook nog punten verspelen. Ajax en PSV eindigen boven Feyenoord. Nou, als wij derde worden ben ik tevreden. Kan mij het verrotten wie er kampioen wordt.
Ik zou het leuk vinden voor de feyenoorders hier, maar meer ook niet want verder mogen jullie van mij hard degraderenquote:Op zondag 1 april 2012 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, ik hoop ook dat we derde worden. En ik heb vertrouwen in dat we dat gaan worden. AZ gaat keihard wegzakken, Twente zie ik ook nog punten verspelen. Ajax en PSV eindigen boven Feyenoord. Nou, als wij derde worden ben ik tevreden. Kan mij het verrotten wie er kampioen wordt.
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom op man, Yvonne kan ik niet overtuigen.
Ja. Of het nou PSV of Ajax is. Ik misgun het iedereen evenveel.quote:
Niet nodig. Staat in m'n geheugen gegrift.quote:Op zondag 1 april 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maak een dvd van de overwinning dan
Oke, bijzonder.quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Of het nou PSV of Ajax is. Ik misgun het iedereen evenveel.
Ik zou wel lachen jaquote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV buiten de top 3 valt, dan is het helemaal mooi dit seizoen.
iig waren ze niet zo opzichtig op hun bek gegaan als Ajax.quote:Op zondag 1 april 2012 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Feyenoord had idd gewonnen van Real Madrid.
die is over paar jaar ook verrot man, koop die dvd nou maar gewoonquote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet nodig. Staat in m'n geheugen gegrift.
bron?quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
iig waren ze niet zo opzichtig op hun bek gegaan als Ajax.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden voor de feyenoorders hier, maar meer ook niet want verder mogen jullie van mij hard degraderen
Je begint nou wel heel stom te lullen hoorquote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hoopt heel Nederland, behalve de voorzitter van PSV (burgemeester Van Gijzel van Eindhoven), de wethouders en de supportertjes van PSV.quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV buiten de top 3 valt, dan is het helemaal mooi dit seizoen.
Geweldig manquote:
Tegen de tijd dat mijn geheugen verrot is hebben we geen dvd-spelers meer.quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die is over paar jaar ook verrot man, koop die dvd nou maar gewoon
Kort samengevat: Iedereen die PSV een warm hart toedraagt.quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat hoopt heel Nederland, behalve de voorzitter van PSV (burgemeester Van Gijzel van Eindhoven), de wethouders en de supportertjes van PSV.
heracles of feyenoord, het maakt geen reet uitquote:Op zondag 1 april 2012 20:31 schreef Smoofie het volgende:
PSV liever geen 2e nee, krijgen we heracles in europa.
Nee, nou ja. Degene die kampioen wordt is de terechte kampioen. Kan je heel hard janken en dergelijke, maar voor mij is er maar een ding belangrijk en dat is Feyenoord.quote:
Is gewoon de_kromme en zijn 2e ringsclubje die dat zingenquote:
Ik heb een slecht humeur man. Zal ff normaal doen idd.quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je begint nou wel heel stom te lullen hoor
Ben ik niet gewend van je
Jij snapt het. Morpheus had liever dat AZ won dan dat Ajax op kop kwamquote:Op zondag 1 april 2012 20:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, nou ja. Degene die kampioen wordt is de terechte kampioen. Kan je heel hard janken en dergelijke, maar voor mij is er maar een ding belangrijk en dat is Feyenoord.
Overigens zou ik AZ nog het meest de titel gunnen, maar die worden gewoon 5e.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een slecht humeur man. Zal ff normaal doen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |