Ja maar wat nou als Feyenoord 6e wordt?quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het resultaat is 4 punten, waardoor ze nu met 54 punten 4 achter staan op de nr. 1 en dus nog gewoon kans op een kampioenschap hebben?
blabla kampioen van de armoede blablaquote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
Ajax heeft het geluk dat PSV en Twente zo hard falen dit seizoen.
Dan spelen we play-offs.quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als Feyenoord 6e wordt?
quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
Feyenoord ook, wat is je punt nou?quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
Eriksen: overgewaardeerde speler, niet onaardig maar zeker geen Europese topspeler in spequote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat Theo en Eriksen het ook niet slecht doen.
lekker iets tastbaars idd wanneer je eruit vliegt tegen psv ofzoquote:
Jammer voor het Nederlands voetbal. Waar Ajax faalt in topwedstrijden, piekt Feijenoord juist.quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Feyenoord is veel beter. Je hebt gelijk.
Maarja, maakt me geen fuck uit. Volgens seizoen spelen wij weer gewoon CL.
Europees voetbal is de doelstelling en winnen van de joden. Nou dat laatste is gebeurd en dat eerste moet met genoeg inzet gewoon te halen zijn. Daar hebben we die 4 punten hard bij nodig iig.quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus wanneer het geen doelstelling is dan heb je een soort van kampioenschap bereikt omdat je van Ajax gewonnen hebt?
Faalt speelt naar behoren. PSV had met deze selectie allang om 70 punten moeten staan. Het is dus geen kritiek richting Ajax (alhoewel al die poffertjes dat wel denken), maar juist richting PSV.quote:
kampioen wordt je niet in de wedstrijden tegen de toppers maar tegen de kleintjes hoorde ik ooit iemand zeggenquote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef eight het volgende:
[..]
Jammer voor het Nederlands voetbal. Waar Ajax faalt in topwedstrijden, piekt Feijenoord juist.
lolquote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef eight het volgende:
[..]
Jammer voor het Nederlands voetbal. Waar Ajax faalt in topwedstrijden, piekt Feijenoord juist.
Wanneer was de laatste topwedstrijd van Feyenoord?quote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef eight het volgende:
[..]
maak een dvd van de overwinning danquote:Op zondag 1 april 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Europees voetbal is de doelstelling en winnen van de joden. Nou dat laatste is gebeurd en dat eerste moet met genoeg inzet gewoon te halen zijn. Daar hebben we die 4 punten hard bij nodig iig.
Feyenoord had idd gewonnen van Real Madrid.quote:Op zondag 1 april 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kampioen wordt je niet in de wedstrijden tegen de toppers maar tegen de kleintjes hoorde ik ooit iemand zeggen
quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is nooit een discussie geweest
succes ermee. Ik gun het je.
Ja, ik hoop ook dat we derde worden. En ik heb vertrouwen in dat we dat gaan worden. AZ gaat keihard wegzakken, Twente zie ik ook nog punten verspelen. Ajax en PSV eindigen boven Feyenoord. Nou, als wij derde worden ben ik tevreden. Kan mij het verrotten wie er kampioen wordt.quote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lekker iets tastbaars idd wanneer je eruit vliegt tegen psv ofzo
Dan is de doelstelling niet gehaald.quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als Feyenoord 6e wordt?
Meen je dit?quote:Op zondag 1 april 2012 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, ik hoop ook dat we derde worden. En ik heb vertrouwen in dat we dat gaan worden. AZ gaat keihard wegzakken, Twente zie ik ook nog punten verspelen. Ajax en PSV eindigen boven Feyenoord. Nou, als wij derde worden ben ik tevreden. Kan mij het verrotten wie er kampioen wordt.
Ik zou het leuk vinden voor de feyenoorders hier, maar meer ook niet want verder mogen jullie van mij hard degraderenquote:Op zondag 1 april 2012 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, ik hoop ook dat we derde worden. En ik heb vertrouwen in dat we dat gaan worden. AZ gaat keihard wegzakken, Twente zie ik ook nog punten verspelen. Ajax en PSV eindigen boven Feyenoord. Nou, als wij derde worden ben ik tevreden. Kan mij het verrotten wie er kampioen wordt.
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom op man, Yvonne kan ik niet overtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |