Aanzien van de jeugdopleiding van Feyenoord staat op dit moment hoger dan die van Ajax. Trust me. (Grote) clubs komen vanuit heel Europa kijken hoe wij het flikken.quote:Op zondag 1 april 2012 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aanzien is toch ook nog belangrijk? En het geeft meer potentie.
Ik vind de 17-19 spelers van Ajax beter dan die van Feyenoord hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, omdat alle goede spelers die normaal in de A1 zouden spelen al bij de selectie zitten.
Hoe relevant is het dan dat Feyenoord 4 punten tegen Ajax heeft gepakt?quote:Op zondag 1 april 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant voor wat ze op zondagmiddag op de mat leggen dan?
a1 is wel al paar keer kampioen geweest afgelopen paar jaar, net als de b1quote:Op zondag 1 april 2012 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoezo is de jeugd van Feyenoord zo goed dan? Presteren ze goed? of wat...
Wat is de visie van Cruijff?quote:Op zondag 1 april 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
a1 is wel al paar keer kampioen geweest afgelopen paar jaar, net als de b1
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 1 april 2012 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind de 17-19 spelers van Ajax beter dan die van Feyenoord hoor.
Heel relevant, want 4 punten in de zak? Jeugdtoernooi levert je toch geen punten op in de Eredivisie?quote:Op zondag 1 april 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe relevant is het dan dat Feyenoord 4 punten tegen Ajax heeft gepakt?
quote:Op zondag 1 april 2012 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
4punten maakt je nog geen kampioenquote:Op zondag 1 april 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heel relevant, want 4 punten in de zak? Jeugdtoernooi levert je toch geen punten op in de Eredivisie?
Zoals? Die van Rijn is dan miss nog een leuke speler. Voor de rest ben ik er nog niet van onder de indruk.quote:Op zondag 1 april 2012 20:11 schreef Smoofie het volgende:
Het gaat niet om de prestaties, maar om de aansluiting van een paar jeugdspelers bij het eerste. Daarin faalde Ajax echt hard. Maar er lopen nu wel wat talenten rond die mede door de persoonlijke training van afgelopen jaar al een grote ontwikkelingen hebben gemaakt.
Het ging mij meer om de aanzien die Ajax toch nog heeft, niet om de resultaten van het toernooi zelf.quote:Op zondag 1 april 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heel relevant, want 4 punten in de zak? Jeugdtoernooi levert je toch geen punten op in de Eredivisie?
Nee, dat zou wat al te gek zijn idd.quote:Op zondag 1 april 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
4punten maakt je nog geen kampioen
De jeugdopleiding van Feijenoord is de natte droom van Johan Cruijffquote:Op zondag 1 april 2012 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
dus waarom doe je zo dan net toen je er zelf over begon?quote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat zou wat al te gek zijn idd.
Ja joh gewoon de ranglijst blijven negeren omdat Feyenoord 4 punten tegen Ajax heeft gehaald. Ebecilio geen wereldtop vindenquote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals? Die van Rijn is dan miss nog een leuke speler. Voor de rest ben ik er nog niet van onder de indruk.
Zo word je geen mod he. gedraag je.quote:
Rijn is er één van ja. Davy klaassen, Gravenberg en de Sa.quote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals? Die van Rijn is dan miss nog een leuke speler. Voor de rest ben ik er nog niet van onder de indruk.
Tsja, als Anita het vlaggenschip is van de jeugdopleiding is het toch wel erg triest gesteld ermee.quote:Op zondag 1 april 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja joh gewoon de ranglijst blijven negeren omdat Feyenoord 4 punten tegen Ajax heeft gehaald. Ebecilio geen wereldtop vindenNu neem ik je echt niet meer serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |