Fokkie, wees nou niet zo zeker van je zaak. Vorige week ging je ook op je bekquote:Op zondag 1 april 2012 10:03 schreef Helpmefok het volgende:
Waar Ajax verliest van de echte godenzonen was mooier geweest maar Happel == god dus naamtopic.
Zeggen de gasten die tussen 2005/2010 elk jaar "WIJ WORDEN KAMPIOEN" brulden en het... 0 keer werden.quote:Op zondag 1 april 2012 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fokkie, wees nou niet zo zeker van je zaak. Vorige week ging je ook op je bek
We deden er in ieder geval om mee, nu jij weer....quote:Op zondag 1 april 2012 10:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zeggen de gasten die tussen 2005/2010 elk jaar "WIJ WORDEN KAMPIOEN" brulden en het... 0 keer werden.
Touche.quote:Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
We deden er in ieder geval om mee, nu jij weer....
Dan nog is het grappig om een ander "uit te lachen" als je zelf van die nietdzeggende voorspellingen deed.quote:Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
We deden er in ieder geval om mee, nu jij weer....
Dat dat laatste mogelijk is, had ik eerlijk gezegd nooit gedacht voorafgaande aan het seizoen, jij wel natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2012 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan nog is het grappig om een ander "uit te lachen" als je zelf van die nietdzeggende voorspellingen deed.
FEIJENOORD KAMPIOEN
Pff, ging kapot man. Had zomerjasje en t-shirt aanquote:Op zondag 1 april 2012 10:07 schreef Happel het volgende:
Ik had het zeker koud, ja. Niet normaal gewoon.
Ik zeg het sinds Ajax-uit. Relatief vroeg in 't seizoen dus. Alleen TheGreatHooD was met me eens dat het wel eens zou kunnenquote:Op zondag 1 april 2012 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat dat laatste mogelijk is, had ik eerlijk gezegd nooit gedacht voorafgaande aan het seizoen, jij wel natuurlijk
Ik alleen een vest, zelfs op de motor. Stelletje pussies.quote:Op zondag 1 april 2012 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, ging kapot man. Had zomerjasje en t-shirt aan
Cant you see he's the man, let me hear you applaud, he's more than a man.. he's a shiny golden god!quote:Op zondag 1 april 2012 10:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik alleen een vest, zelfs op de motor. Stelletje pussies.
HMF is een baas, joh.quote:Op zondag 1 april 2012 10:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cant you see he's the man, let me hear you applaud, he's more than a man.. he's a shiny golden god!
Heerlijk man Johan.quote:Op zondag 1 april 2012 12:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi man, Bjorn Kuipers scheids bij Barca - Milan.
1 april.quote:Op zondag 1 april 2012 12:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi man, Bjorn Kuipers scheids bij Barca - Milan.
Geen idee. Ik zeg dat altijd als ik niet weet wat ik ergens op moet antwoorden.quote:Op zondag 1 april 2012 13:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Werd het ook al gezegd bij VI? Heb het nog niet gezien
Kwam net op EL.
quote:Op zondag 1 april 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zeg dat altijd als ik niet weet wat ik ergens op moet antwoorden.
Nee oke, niet als je hiervoor gaat.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ben je al klaar met tellen monitor?
quote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee oke, niet als je hiervoor gaat.
[..]
[..]
quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die eerste is trouwens afgeleid van dit filmpje.
Ajacied422 een aantal jaar geleden.
Wij gvd met 3-1 verloren van de nr. 1. Kampioenschap is gespeeld nu.quote:Op zondag 1 april 2012 14:08 schreef Tarado het volgende:
mijn zoons net met 8-2 zien verliezen, was niet veel, nog een helft gevlagd ook dus weer genoeg gewerkt voor vandaag
Nee, we hebben verloren man en het kampioenschap verspeeld.quote:
Dat is wel het voordeel van sporten de dag erna, zweet je alles eruit. Heerlijk is dat altijd.quote:Op zondag 1 april 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, we hebben verloren man en het kampioenschap verspeeld.Dan heb ik daar geen behoefte aan.
Sowieso vannacht ook al weggeweest. 4 uur in bed en 8 uur er weer uit.
Gast, ik liep te vlammen als een gek. 90 minuten lang alle gaten dichtgelopen en nog geen kramp. Geweldig gevoel om zoveel lucht te hebben man. Eindelijk begint het trainen uit te betalen. Jammer dat het bijna einde seizoen is.quote:Op zondag 1 april 2012 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van sporten de dag erna, zweet je alles eruit. Heerlijk is dat altijd.
Waarom ga je de avond vooraf stappen als die wedstrijd zo belangrijk isquote:Op zondag 1 april 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, we hebben verloren man en het kampioenschap verspeeld.Dan heb ik daar geen behoefte aan.
Sowieso vannacht ook al weggeweest. 4 uur in bed en 8 uur er weer uit.
Maat van me belde op dat hij onderweg was naar Tilburg. zie die jongen bijna nooit want hij woont in 't buitenland. En ik kan best functioneren met weinig slaap en niet te veel gedronken iig.quote:Op zondag 1 april 2012 14:32 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom ga je de avond vooraf stappen als die wedstrijd zo belangrijk is
Ik twijfel wel eens of mijn reuk orgaan nog wel helemaal werkt, ik ruik dat niet hoor of andere deo gebruiken oid.quote:Op zondag 1 april 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
Gast, dat je niet doorhebt dat die troep stinkt joh. Ik ben serieus: doe dit jezelf en anderen niet aan.
Geen probleem. Je gebruikt deze troep zeker ook?quote:Op zondag 1 april 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik twijfel wel eens of mijn reuk orgaan nog wel helemaal werkt, ik ruik dat niet hoor of andere deo gebruiken oid.
Ik zal eens de mensen in mijn omgeving vragen, een poll laten invullen wat ze ruiken en wat ze van AXE vinden.
Dit stinkt ook? Ik gebruik dat dan weer niet. Of is gel ook sociaal onacceptabel?quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen probleem. Je gebruikt deze troep zeker ook?
[ afbeelding ]
Kut voor je. Had je nu weer alleen een trui aan?quote:Op zondag 1 april 2012 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
Motorongeluk vanochtend door inhalende automobilist die me over t hoofd za. Bestuurder heeft zojuist schuld bekend en formulier ondertekend. Getuige had t ook goed
Gezien gelukkig.
Alles doet nu zo een takketeringzeer en ik moet nog werken tot zes
Niet zo happen man.quote:Op zondag 1 april 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit stinkt ook? Ik gebruik dat dan weer niet. Of is gel ook sociaal onacceptabel?
Wat is dan 'in' .. wax? Hairspray?
Misschien lig ik achter jonge, mijn broer zegt ook altijd dat ik wat minder wolven shirs aan moet doen.. of dat SOAD niet meer tof is en die T-shirts dan ook moet weggooien.quote:
SOADquote:Op zondag 1 april 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien lig ik achter jonge, mijn broer zegt ook altijd dat ik wat minder wolven shirs aan moet doen.. of dat SOAD niet meer tof is en die T-shirts dan ook moet weggooien.
Was laatst op stap met een paar gasten, had er eentje een t-shirt met een paard erop.quote:Op zondag 1 april 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien lig ik achter jonge, mijn broer zegt ook altijd dat ik wat minder wolven shirs aan moet doen.. of dat SOAD niet meer tof is en die T-shirts dan ook moet weggooien.
Whehe. Valt mee, ik ben altijd vrij objectief. Alleen Ajax, tsja...quote:
Dat blijktquote:Op zondag 1 april 2012 16:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe. Valt mee, ik ben altijd vrij objectief. Alleen Ajax, tsja...
HIj zegt net toch dat hij dat niet wist/zo bedoelde.quote:Op zondag 1 april 2012 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt
Maar hopen dat AZ wint, terwijl als ze verliezen julile het in eigen hand hebben om weer een plaats te stijgen?
Mja ik ga altijd van Feyenoord uit maar op dit moment zou het wel leuk zijn als AZ wint. Wij krijgen AZ nog thuis, dan pakken we zequote:Op zondag 1 april 2012 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt
Maar hopen dat AZ wint, terwijl als ze verliezen julile het in eigen hand hebben om weer een plaats te stijgen?
Deuntje in dat nummer, heerlijkquote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
Altijd als ik lees over korte pittige kapsels moet ik aan deze clip denken:
Dat 'wijf' ziet er uit jonge..daar zou ik me hond nog vanaf schoppen.
quote:Op zondag 1 april 2012 10:03 schreef Helpmefok het volgende:
Waar Ajax verliest van de echte godenzonen was mooier geweest maar Happel == god dus naamtopic.
Fokkie, hoe ist dan.quote:Op zondag 1 april 2012 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Jullie verspelen vandaag nog punten jongen.
Niet goed, hij is van z'n motor gereden.quote:
Ja, bazentrack. 2 jaar geleden op vakantie onze anthem van gemaakt.quote:Op zondag 1 april 2012 16:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kennen jullie deze?
Is toch heerlijk man
Tofquote:Op zondag 1 april 2012 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, bazentrack. 2 jaar geleden op vakantie onze anthem van gemaakt.
Was? Ze is gestopt?quote:Op zondag 1 april 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
The image can not be displayed for the moment
Gina![]()
Voor een vrouw was ze best goed ja
Ze heeft alleen verloren van Roid Cyborg.
Al die plaatjes doen het niet man, balen.. kan ze niet zien maar zag der naam in de url staan (maar link deed het ook niet).quote:
Gelukkig. Zo'n chick moet geen MMA gaan doen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al die plaatjes doen het niet man, balen.. kan ze niet zien maar zag der naam in de url staan (maar link deed het ook niet).
Ze is al 2 jaar ofso gestopt ja, ze ging een film maken binnenkort in de bios 'Haywire' .. maar blijkbaar is ze daar behoorlijk dik in. Denk niet dat ze nog terug komt naar MMA.
Ik heb nog nooit een cd/album gekocht, heul me leven ni.quote:Op zondag 1 april 2012 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm zou wel weer eens tof album willen kopen. Laatste was BEYOND HELL / ABOVE HEAVEN van Volbeat en dat is ook alweer ff geleden!
U kidding right?quote:Op zondag 1 april 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een cd/album gekocht, heul me leven ni.
Nee, nog nooit.quote:
Vind er niet zoveel aan. Technisch misschien geweldig, maar ik vind dat shredden altijd maar weinig emotie hebben en derhalve zegt het me niet zoveel.quote:
Ik vind het allebei geweldigquote:Op zondag 1 april 2012 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind er niet zoveel aan. Technisch misschien geweldig, maar ik vind dat shredden altijd maar weinig emotie hebben en derhalve zegt het me niet zoveel.
Vanaf 3:10, echte werk begint rond 4:40Mark Knopfler
![]()
Schaam je.quote:Op zondag 1 april 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een cd/album gekocht, heul me leven ni.
Heb het toen gemist helaas. Zou graag Dire Straits met MK nog eens zien, maar hij treedt volgens mij alleen nog solo op.quote:Op zondag 1 april 2012 17:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het allebei geweldigMark Knopfler is idd een koning
Vorig jaar nog live gezien, helemaal top
Als ik iets écht goed vind koop ik het wel. Dat zijn niet veel artiesten iig.quote:Op zondag 1 april 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, nog nooit.
Welgeteld 3 DVD's omdat ze in de aanbieding waren 3 voor 6 euro.
Verder alleen wat PC games (Red Alert 2+Yuri's revenge/Halflife/CS) en PS3 games.
Klopt maarja hij is de stem en gitaar van Dire Straits. De rest is vervangbaarquote:Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb het toen gemist helaas. Zou graag Dire Straits met MK nog eens zien, maar hij treedt volgens mij alleen nog solo op.
Dat is ook mijn principe. Van een aantal bands koop ik gewoon alles.quote:Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik iets écht goed vind koop ik het wel. Dat zijn niet veel artiesten iig.
Hier ook ja. En 'thriller' van MJ, een CD van The Venga Boys en wat Thunderdome meuk.quote:
Klopt, maar hij zal voornamelijk ander werk spelen solo lijkt me?quote:Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maarja hij is de stem en gitaar van Dire Straits. De rest is vervangbaar
Speelt vooral veel Dire Straits werkquote:Op zondag 1 april 2012 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar hij zal voornamelijk ander werk spelen solo lijkt me?
Anyway...ik moet echt ergens zo'n geweldige vale spijkerbroek als hij daar aanheeft ritselen.Lijkt me echt bazig om daar nu mee over straat te lopen.
Ik wou net zeggen. De reden dat jij sinds je 10e geen cd's meer hebt gekocht is omdat je alleen maar 90's luistert.quote:Op zondag 1 april 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook ja. En 'thriller' van MJ, een CD van The Venga Boys en wat Thunderdome meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |