Vrouwenvoetbal is niet de mooiste sport.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen. Morgen belachelijk vroeg er uit om de mooiste sport ter wereld te beoefenen.
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen. Morgen belachelijk vroeg er uit om de mooiste sport ter wereld te beoefenen.
Was serieus écht stil, nog nóóít meegemaakt in De Kuipquote:
Ik merkte 't. Nu ff de stad in. Morgen tegen de nr. maar fuck dat, Kapiteintje doet gewoon ff een paar de Vrij moves en speelt die spits uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Skattie, kon je niet whatsappen want kenserverbinding viel steeds weg.
Hoiquote:Op zondag 1 april 2012 08:56 schreef Helpmefok het volgende:
WTF. Baas belt om 07:00 of ik morgen i.p.v. 12:00 kan beginnen om 11:00.
Vandaag begin ik om 12 ook. WAAROM ZO VROEG BELLEN ALS JE ME ZO ZIET.
FFFFFFFFFUUUUUUUUU
87ste minuut.quote:Op zondag 1 april 2012 09:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Happeljij gister niet eerder vertrokken toch?
.
Nee, Bij PSV lopen er pas veel gehandicapten rond. Wat een tamme supporters zegquote:Op zondag 1 april 2012 09:58 schreef Geo4kant het volgende:
Happel is misschien zo'n gehandicapte, die moeten altijd eerder weg ivm drukte en busjes.
... Jullie verspelen vandaag nog punten jongen.quote:Op zondag 1 april 2012 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Klote dat we anderhalve week moeten wachten tot de Eredivisie vervolgt
True, wat een 'sfeer' weer zegquote:Op zondag 1 april 2012 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Bij PSV lopen er pas veel gehandicapten rond. Wat een tamme supporters zeg
Zeg dat nou niet man. Kan ik je om 16:15 weer pestenquote:Op zondag 1 april 2012 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Jullie verspelen vandaag nog punten jongen.
Oh de lighttownmadness wat een geweldigheidquote:Op zondag 1 april 2012 09:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, wat een 'sfeer' weer zeg.. alleen toen Gomes ging aandachtshoeren werd er wat geluid geproduceerd.
Maar, ik moet zeggen dat het publiek netjes was tegenover maanden terug.. Ze floten niet, en dat had ik wel verwacht met dat zwakke spel en lamme instelling zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |