Fokkie, wees nou niet zo zeker van je zaak. Vorige week ging je ook op je bekquote:Op zondag 1 april 2012 10:03 schreef Helpmefok het volgende:
Waar Ajax verliest van de echte godenzonen was mooier geweest maar Happel == god dus naamtopic.
Zeggen de gasten die tussen 2005/2010 elk jaar "WIJ WORDEN KAMPIOEN" brulden en het... 0 keer werden.quote:Op zondag 1 april 2012 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fokkie, wees nou niet zo zeker van je zaak. Vorige week ging je ook op je bek
We deden er in ieder geval om mee, nu jij weer....quote:Op zondag 1 april 2012 10:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zeggen de gasten die tussen 2005/2010 elk jaar "WIJ WORDEN KAMPIOEN" brulden en het... 0 keer werden.
Touche.quote:Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
We deden er in ieder geval om mee, nu jij weer....
Dan nog is het grappig om een ander "uit te lachen" als je zelf van die nietdzeggende voorspellingen deed.quote:Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
We deden er in ieder geval om mee, nu jij weer....
Dat dat laatste mogelijk is, had ik eerlijk gezegd nooit gedacht voorafgaande aan het seizoen, jij wel natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2012 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan nog is het grappig om een ander "uit te lachen" als je zelf van die nietdzeggende voorspellingen deed.
FEIJENOORD KAMPIOEN
Pff, ging kapot man. Had zomerjasje en t-shirt aanquote:Op zondag 1 april 2012 10:07 schreef Happel het volgende:
Ik had het zeker koud, ja. Niet normaal gewoon.
Ik zeg het sinds Ajax-uit. Relatief vroeg in 't seizoen dus. Alleen TheGreatHooD was met me eens dat het wel eens zou kunnenquote:Op zondag 1 april 2012 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat dat laatste mogelijk is, had ik eerlijk gezegd nooit gedacht voorafgaande aan het seizoen, jij wel natuurlijk
Ik alleen een vest, zelfs op de motor. Stelletje pussies.quote:Op zondag 1 april 2012 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, ging kapot man. Had zomerjasje en t-shirt aan
Cant you see he's the man, let me hear you applaud, he's more than a man.. he's a shiny golden god!quote:Op zondag 1 april 2012 10:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik alleen een vest, zelfs op de motor. Stelletje pussies.
HMF is een baas, joh.quote:Op zondag 1 april 2012 10:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cant you see he's the man, let me hear you applaud, he's more than a man.. he's a shiny golden god!
Heerlijk man Johan.quote:Op zondag 1 april 2012 12:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi man, Bjorn Kuipers scheids bij Barca - Milan.
1 april.quote:Op zondag 1 april 2012 12:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi man, Bjorn Kuipers scheids bij Barca - Milan.
Geen idee. Ik zeg dat altijd als ik niet weet wat ik ergens op moet antwoorden.quote:Op zondag 1 april 2012 13:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Werd het ook al gezegd bij VI? Heb het nog niet gezien
Kwam net op EL.
quote:Op zondag 1 april 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zeg dat altijd als ik niet weet wat ik ergens op moet antwoorden.
Nee oke, niet als je hiervoor gaat.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ben je al klaar met tellen monitor?
quote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee oke, niet als je hiervoor gaat.
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |