quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Ik kan er een acces point van maken hoor, nieuw in iOs 5.1?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker, bij apple werkt het gewoon, met jailbreak moet je weer gaan miepen bij updates enzo. 2 dingen die ik wel mis: er een wifi access point van kunnen maken, telefoongesprekken opnemen (werkt trouwens ook niet bij jailbreak geloof ik?)
Verschilt per provider of dat kan of niet, dacht ik. Ik heb KPN en daar kan t wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik kan er een acces point van maken hoor, nieuw in iOs 5.1?
Zeker met je eens, maar ik heb ook het idee dat veel functies die mogelijk zijn gemaakt bij een jailbreak 'afgekeken' zijn van Android. Bij Android had je alle functies die je net noemde al voordat het in iOS zat. Uiteraard niks mis mee, integendeel.quote:Op zondag 1 april 2012 01:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Een heel groot pluspunt van de jailbreak community, en wat de haters vaak vergeten, is dat Apple hieruit ook veel inspiratie opdoet voor verbeteringen in iOS.
Camera vanuit je lockscreen activeren? Jailbreakers hadden dit het eerst
Synchroniseren via wifi? Jailbreakers hadden dit het eerst
Je iPhone gewoon blijven gebruiken tijdens het synchroniseren? Jailbreakers hadden dit het eerst
Tekenteller in je messages? Jailbreakers hadden dit het eerst
Dit zijn slechts enkele tweaks die Cydia al lang voor Apple bood, en die opeens bejubeld werden toen het standaard werd in iOS. Straks krijg je hetzelfde als Apple in iOS implementeert dat je niet elke keer uit de AppStore geflikkerd wordt als je een applicatie installeert, of als ze snelle instellingen vanuit het message centrum toestaan.
De jailbreakers zijn verantwoordelijk voor veel vernieuwingen in iOS die Apple implementeert. Dat mag best een keer erkend worden. En dat is iets wat maar niet tot mensen zoals estolan door wil dringen. Je hoeft niet te jailbreaken als je niet wilt. Persoonlijk zie ik met elke update van iOS minder reden om te jailbreaken, dus er zal vast een dag komen dat ik het ook niet meer nodig vind. Maar het is verre van "zinloze bullshit".
Zwaartepunt is klote met zo een toetsenbord op de iPhone.. Tevens wordt hij heel dikquote:Op zondag 1 april 2012 12:38 schreef coscha het volgende:
Iemand hier ervaring mee:
[ afbeelding ]
? Is zoiets handig? Ik vind normaal gesproken dat soort toetsenbordjes wel fijn bij een telefoon, maar ik weet niet hoe succesvol zoiets is als het eigenlijk niet bij de telefoon hoort
Los toestel kopen, tweedehandse toestel, wachten op de opvolger van 4Squote:Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef WJE11 het volgende:
Ik wil al erg lang een iPhone 4S en half april kan ik eindelijk mijn contract verlengen bij T-Mobile en zodoende 4s bestellen. Alleen de abonnementen van T-Mobile zijn nu een stuk duurder geworden, betaal gauw 50 euro/maand.. Twijfel nu wat ik moet doen.
wat al eerder is gezegd; zwaartepunt lijkt me onpraktisch. heb g1 gehad maar daar was het toetsenbord zwaarder dan het schermpje gok ik.quote:Op zondag 1 april 2012 12:38 schreef coscha het volgende:
[ afbeelding ]
? Is zoiets handig? Ik vind normaal gesproken dat soort toetsenbordjes wel fijn bij een telefoon, maar ik weet niet hoe succesvol zoiets is als het eigenlijk niet bij de telefoon hoort
Thema of Android?quote:
Wrs wel ja, genoeg Android Dreamboard thema's beschikbaar.quote:Op zondag 1 april 2012 15:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gewoon via dreamboard, lijkt me?
in de breedte ook al geprobeerd?quote:Op zondag 1 april 2012 16:35 schreef KNAK het volgende:
Heb de 4S nu een maand, geweldig ding, met een JB kan je ook lekker veel, helemaal blij
Ik kom zelf van een Nokia N97 en moet zeggen dat dat toetsenbord van de iPhone niet lekker werkt als je én dikke vingers hebt én zo gewend bent aan een fysiek toetsenbord
Als ik iets typ gaat het constant fout, kan hier niet aan wennen. Ook als je net als ik 3 verschillende talen erin hebt zitten (NL, Engels en een 3e) moet je omschakelen en als je dat niet doet gaat dat auto correct weer zitten kloten.
Geweldige phone maar dat typen is drama...
Is wennen, ik heb daar ook last van gehad (ik kwam ook van een Nokia toestel). Gaat vanzelf wel over (hoop ik voor jequote:Op zondag 1 april 2012 16:35 schreef KNAK het volgende:
Heb de 4S nu een maand, geweldig ding, met een JB kan je ook lekker veel, helemaal blij
Ik kom zelf van een Nokia N97 en moet zeggen dat dat toetsenbord van de iPhone niet lekker werkt als je én dikke vingers hebt én zo gewend bent aan een fysiek toetsenbord
Als ik iets typ gaat het constant fout, kan hier niet aan wennen. Ook als je net als ik 3 verschillende talen erin hebt zitten (NL, Engels en een 3e) moet je omschakelen en als je dat niet doet gaat dat auto correct weer zitten kloten.
Geweldige phone maar dat typen is drama...
ja dat is het met alle touchscreens...quote:
Geloof er geen hol van dat Apple dingen na-aapt van de JB tweaksquote:Op zondag 1 april 2012 01:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Een heel groot pluspunt van de jailbreak community, en wat de haters vaak vergeten, is dat Apple hieruit ook veel inspiratie opdoet voor verbeteringen in iOS.
Camera vanuit je lockscreen activeren? Jailbreakers hadden dit het eerst
Synchroniseren via wifi? Jailbreakers hadden dit het eerst
Je iPhone gewoon blijven gebruiken tijdens het synchroniseren? Jailbreakers hadden dit het eerst
Tekenteller in je messages? Jailbreakers hadden dit het eerst
Dit zijn slechts enkele tweaks die Cydia al lang voor Apple bood, en die opeens bejubeld werden toen het standaard werd in iOS. Straks krijg je hetzelfde als Apple in iOS implementeert dat je niet elke keer uit de AppStore geflikkerd wordt als je een applicatie installeert, of als ze snelle instellingen vanuit het message centrum toestaan.
De jailbreakers zijn verantwoordelijk voor veel vernieuwingen in iOS die Apple implementeert. Dat mag best een keer erkend worden. En dat is iets wat maar niet tot mensen zoals estolan door wil dringen. Je hoeft niet te jailbreaken als je niet wilt. Persoonlijk zie ik met elke update van iOS minder reden om te jailbreaken, dus er zal vast een dag komen dat ik het ook niet meer nodig vind. Maar het is verre van "zinloze bullshit".
Als je muziek wil behouden kan dit via :quote:Op zondag 1 april 2012 22:20 schreef Probability het volgende:
Ik had een iPhone, deze is gestolen.. Heb nu mijn abonnement verlengd en krijg een nieuwe! Nu heb ik natuurlijk regelmatig gesynchroniseerd, maar het enige is dat ik altijd heb ingelogd met de account van mijn vader zodat ik bij mijn ouders thuis ook op de muziek enz kan.
Nu wil ik toch liever mijn eigen app store account, maar ik wil wel gewoon de data etc. behouden. Hoe doe ik dit nu het handigst?
Ik had alleen maar gratis apps dus dat is het probleem niet, zie ze nog wel gewoon in m'n iTunes staan.. Bedoel meer smsjes/whatsappjes etc.quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Als je muziek wil behouden kan dit via :
http://support.apple.com/kb/HT1203
Maar met inkopen (apps) weet ik niet of dat kan.
http://support.apple.com/kb/HT2109quote:Op zondag 1 april 2012 22:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik had alleen maar gratis apps dus dat is het probleem niet, zie ze nog wel gewoon in m'n iTunes staan.. Bedoel meer smsjes/whatsappjes etc.
Apple neemt jailbreakers aan, lijkt me geen toeval. En dat je er niks extra's in ziet betekend niet dat ze er niet zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef Estolan het volgende:
[..]
Geloof er geen hol van dat Apple dingen na-aapt van de JB tweaks
Ik zie er alsnog niks extra's aan. En blijkbaar kan niemand hier het duidelijk maken wat je er nou wel echt aan hebt
Is dat niet hetzelfde als MS hackers inhuurt om het weer meer un-hackable te maken?quote:Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Apple neemt jailbreakers aan, lijkt me geen toeval. En dat je er niks extra's in ziet betekend niet dat ze er niet zijn.
Niet echt nee, beetje scheve vergelijking.quote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef Estolan het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als MS hackers inhuurt om het weer meer un-hackable te maken?
En het extra's vraag ik steeds, maar tot op heden geen antw
Als ik erop door vraag, dan blijft het stilquote:Op zondag 1 april 2012 22:34 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Niet echt nee, beetje scheve vergelijking.
Nicholas Allegra:
http://nakedsecurity.soph(...)er-nicholas-allegra/
Peter Hajas:
http://www.iphoneclub.nl/(...)ter-hajas-in-dienst/
Genoeg antwoorden heb ik gezien. Nogmaals; jij ziet er niks in, dat kan. Maar het zijn meer dan genoeg extra's die veel en veel meer opties geven.
Des te meer reden om te erkennen dat JB meer functionaliteit toevoegt en dat er steeds een grotere gedeelte van de iPhone gebruikers haar toestel JBed.quote:Op zondag 1 april 2012 22:37 schreef Estolan het volgende:
[..]
Als ik erop door vraag, dan blijft het stil
Verbaast mij gewoon meet dat het "iphone" topic meer over JB gaat. Oftewel, dingen die de Iphone niet zelf heeft
Stats?quote:Op zondag 1 april 2012 22:38 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Des te meer reden om te erkennen dat JB meer functionaliteit toevoegt en dat er steeds een grotere gedeelte van de iPhone gebruikers haar toestel JBed.
Ik heb m'n N97 mini niet voor niets vervangen voor een Iphone.quote:Op zondag 1 april 2012 12:38 schreef coscha het volgende:
[ afbeelding ]
Man, doe eens een keer niet zo uit de hoogte!quote:
Ik? Ik heb welgeteld 1 bericht over JB in dit topic geplaatst, en dat was een behoorlijk inhoudelijk bericht. Estolan en killfrenzy gingen daarna heen en weer, waarbij vooral Estolan weer totaal niet open staat voor een normale conversatie.quote:Op zondag 1 april 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Splacka en Estolan weer over jailbreaking aan het zeuren
Interesseert mij vrij weinig, hou het liever achterwege in het geval dat je al weet dat er iemand aankomt die er ver op door gaat. Iets met een topicpointer die niet voor Jan met de korte achternaam is geplaatst.quote:Op zondag 1 april 2012 23:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik? Ik heb welgeteld 1 bericht over JB in dit topic geplaatst, en dat was een behoorlijk inhoudelijk bericht. Estolan en killfrenzy gingen daarna heen en weer, waarbij vooral Estolan weer totaal niet open staat voor een normale conversatie.
Klaar nu Splack.quote:Op zondag 1 april 2012 23:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik? Ik heb welgeteld 1 bericht over JB in dit topic geplaatst, en dat was een behoorlijk inhoudelijk bericht. Estolan en killfrenzy gingen daarna heen en weer, waarbij vooral Estolan weer totaal niet open staat voor een normale conversatie.
Weet ikquote:Op zondag 1 april 2012 23:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mij niet. Als je het niet zo hebt op JB, en er wordt hier over gesproken, dan kun je ook gewoon niet posten he. Je hóéft niet te reageren.quote:Op maandag 2 april 2012 12:35 schreef drbarisart het volgende:
Een apart jailbreak topic lijkt mij op z'n minst het proberen waard.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Mij niet. Als je het niet zo hebt op JB, en er wordt hier over gesproken, dan kun je ook gewoon niet posten he. Je hóéft niet te reageren.
Het gaat me niet om de jailbreak, maar om dat kinderachtige gezeik eromheen. Lijkt me heerlijk als dat in een ander topic kan.quote:Op maandag 2 april 2012 12:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Mij niet. Als je het niet zo hebt op JB, en er wordt hier over gesproken, dan kun je ook gewoon niet posten he. Je hóéft niet te reageren.
Nee, maar het gaat er wel zga alleen maar overquote:Op maandag 2 april 2012 12:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan discussieer je daar niet in mee.quote:Op maandag 2 april 2012 14:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat er wel zga alleen maar over
Lijkt me heerlijk als dat gewoon niet gebeurt. Niet hier en niet in een ander topic.quote:Op maandag 2 april 2012 13:22 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de jailbreak, maar om dat kinderachtige gezeik eromheen. Lijkt me heerlijk als dat in een ander topic kan.
Het is een onderdeel van de iPhone. Het is iets dat je ermee kan doen. Zoals gezegd, als het onderwerp je niet aanstaat, lees het dan gewoon niet. En reageer gewoon niet. Kom op zeg, als ik iets tegen homo's/hypotheekrenteaftrek/slagroomtaarten heb, en dat in elk topic ga scanderen waar het over homo's/hypotheekrenteaftrek/slagroomtaarten gaat, hoe leuk denk je dat dat is voor de mensen in die topics? Wordt FOK! daar een leuker forum van? Nee. Dus niet meer reageren als het onderwerp je niet zint. Lijkt me vrij helder, dus kunnen we nu weer ontopic.quote:Op maandag 2 april 2012 14:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat er wel zga alleen maar over
Ben eruit hoe het moet, iets met instellingen, agenda en account!quote:Op maandag 2 april 2012 22:50 schreef Mercan het volgende:
Vraagje, waarom heeft mijn iphone niet de functie "genodigden" in de agenda functie.
Heb een iphone (3gs) met ios 5.1.
Mijn pa heeft dezelfde iphone en heeft die functie wel in zijn agenda.
Wat gebeurde er toen je het probeerde?quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:33 schreef KNAK het volgende:
Kan je Siri gebruiken voor een iMessage? Of gaat ie dan automatisch de normale (betaalde) SMS service gebruiken als ie opdracht krijgt een message te sturen
Gewoon lekker vanaf blijven, kan je tenminste altijd updatenquote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Agiath het volgende:
JB er maar weer af gedaan en geupdate naar 5.1.
Iets teveel troep op mn 3GS gezet, liep niet echt lekker meer, nu is hij weer 'schoon'.
Ga denk toch wel weer jailbreaken als het weer kan
quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Agiath het volgende:
JB er maar weer af gedaan en geupdate naar 5.1.
Iets teveel troep op mn 3GS gezet, liep niet echt lekker meer, nu is hij weer 'schoon'.
Ga denk toch wel weer jailbreaken als het weer kan
Ja ik heb geen idee, neem aan dat ik niet zelf in m'n sim hoef te knippenquote:
Kan ik beter even de hi winkel instappen toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Helemaal afhankelijk van hoe slim de verkoper was waarbij je de deal afgerond hebt...
Als je mazzel hebt zittie erbij, en anders lekker zelf op maat knippen .. Heb k ook gedaan.
Gewoon met een schaarwerkt perfect, nog nooi gezeik gehad ermee
Dat nieuws is gewoon fout. Er is niks veranderd. Volgens de EU moeten alle producten twee jaar garantie hebben, Apple geeft toe dat als je een product bij hen hebt gekocht (dus bij de Apple Store in A'dam of via de site) je bij hen twee jaar garantie kan claimen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef killfrenzy het volgende:
Mooi nieuws. Voortaan hebben Apple's producten twee jaar garantie i.p.v. huidige één jaar:
http://www.nu.nl/internet(...)antie-twee-jaar.html
http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/
Ik vraag me alleen af of het met terugwerkende kracht is.
Ik heb m'n iPhone bij Hi en kreeg deze ook thuis gestuurt omdat hij in de winkel niet meer op voorraad was. Zat gewoon een micro-simkaartje bij die je zelf nog even via het internet moest activeren en daarna werd direct je telefoonnummer overgezet en verviel de huidige simkaartquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef Probability het volgende:
Ik heb dus mijn abonnement verlengd en krijg de 4s, postbezorger komt zomaar krijg ik dan ook meteen een nieuwe simkaart
Is er ook een optie om 2 simkaarten naast elkaar te laten bestaan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:29 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik heb m'n iPhone bij Hi en kreeg deze ook thuis gestuurt omdat hij in de winkel niet meer op voorraad was. Zat gewoon een micro-simkaartje bij die je zelf nog even via het internet moest activeren en daarna werd direct je telefoonnummer overgezet en verviel de huidige simkaart
Niet met hetzelfde telefoonnummer denk ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Is er ook een optie om 2 simkaarten naast elkaar te laten bestaan?
Zou wel handig zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:02 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Niet met hetzelfde telefoonnummer denk ik
Update MobileMe naar iCloud. En gebruik dan gewoon hetzelfde account. Of zet een backup terug als je al een iPhone hebt..quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:19 schreef Probability het volgende:
O shit ben ik al mijn nummers kwijt als ik hem aan een nieuw mobile me account wil koppelen? hmm
dat was niet mijn account vandaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Update MobileMe naar iCloud. En gebruik dan gewoon hetzelfde account. Of zet een backup terug als je al een iPhone hebt..
Als je je iPhone 's nachts aan de lader legt en binnen bereik van wifi is, backupt ie automatisch. Ideaalquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef Probability het volgende:
[..]
dat was niet mijn account vandaar
wat is slimmer: backuppen naar icloud of naar mijn computer?
iCloud. Scheelt jou weer MB's en het staat daar veiliger.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef Probability het volgende:
[..]
dat was niet mijn account vandaar
wat is slimmer: backuppen naar icloud of naar mijn computer?
Bedoelt Prob. misschien hoe ze haar gegevens van de huidige telefoon kan backuppen naar de iCloud om ze vandaar op de iPhone te krijgen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je je iPhone 's nachts aan de lader legt en binnen bereik van wifi is, backupt ie automatisch. Ideaal.
*#06# op je telefoon daarmee krijg je je serie nummer te zienquote:Op zondag 1 april 2012 23:09 schreef killfrenzy het volgende:
Vraagje trouwens. Waar staat op de achterkant van de iPhone 4 de "hardware serial number" is dat het FCC ID of IC nummer?
edit; Blijkbaar geen van beide.
Er is dus wél iets veranderd. Apple heeft als fabrikant niet de verplichting langer garantie te geven. Dat houdt in dat (EU) een door de klant teruggebracht product (bij de retailstore) maximaal een jaar na aankoop onder de fabrieksgarantie valt. De EU stelt dus het bovenstaande wat jij zegt. Maar aangezien Apple ook zelf retailstores heeft in de EU gelden voor die winkels dezelfde regels als de resellers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat nieuws is gewoon fout. Er is niks veranderd. Volgens de EU moeten alle producten twee jaar garantie hebben, Apple geeft toe dat als je een product bij hen hebt gekocht (dus bij de Apple Store in A'dam of via de site) je bij hen twee jaar garantie kan claimen.
Echter, als je bij een willekeurige shop die niet van Apple is een willekeurig Apple-product koopt, heb je nog steeds maar 1 jaar fabrieksgarantie (die is niet aangepast). Je bent dan afhankelijk van de verkopende partij voor die twee jaar garantie.
Overigens heb je in Nederland helemaal geen 'wettelijke garantie' van twee jaar, je hebt recht op een deugdelijk product gedurende de levensduur, daar zit geen specifieke termijn aan vast. Dat lijkt op papier beter, maar in de praktijk is dat het niet, want hoe ga je bewijzen dat een iPad 5 jaar mee mag en niet 1,5? Tevens ligt de bewijslast hier bij de koper, wat het extra lastig maakt.
Samenvatting: er is helemaal niks veranderd behalve dat Apple toegeeft dat er Europese wetgeving bestaat.
en beide kan niet? beide lijkt mij fijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je je iPhone 's nachts aan de lader legt en binnen bereik van wifi is, backupt ie automatisch. Ideaal.
Waarom veiliger? Misschien heb je wel gelijk hoor. Maar ik heb genoeg MB's op mijn computer dat is niet het probleemquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
iCloud. Scheelt jou weer MB's en het staat daar veiliger.
Dus er is niks veranderd, behalve dat Apple op de website naar de Europese wetgeving verwijst.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Er is dus wél iets veranderd. Apple heeft als fabrikant niet de verplichting langer garantie te geven. Dat houdt in dat (EU) een door de klant teruggebracht product (bij de retailstore) maximaal een jaar na aankoop onder de fabrieksgarantie valt. De EU stelt dus het bovenstaande wat jij zegt. Maar aangezien Apple ook zelf retailstores heeft in de EU gelden voor die winkels dezelfde regels als de resellers.
iCloud is veiliger omdat daar de kans nihil is dat je data kwijtraakt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Waarom veiliger? Misschien heb je wel gelijk hoor. Maar ik heb genoeg MB's op mijn computer dat is niet het probleem
Precies. En je hoeft niet in de buurt te zijn van je computer. Ik kan op elk moment van de dag mijn iPhone leegmaken en restoren zonder dat ik bij mijn computer in de buurt ben, mits er een wifi-verbinding in de buurt is. Ideaal toch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
iCloud is veiliger omdat daar de kans nihil is dat je data kwijtraakt.
Ojaquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus er is niks veranderd, behalve dat Apple op de website naar de Europese wetgeving verwijst.
iCloud is inderdaad ideaal. Ik gebruik sinds die update mijn computer nog amper voor mijn iPhone.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Precies. En je hoeft niet in de buurt te zijn van je computer. Ik kan op elk moment van de dag mijn iPhone leegmaken en restoren zonder dat ik bij mijn computer in de buurt ben, mits er een wifi-verbinding in de buurt is. Ideaal toch.
Mail: Instellingen > E-mail, contacten, agenda's > Daar kan je accounts toevoegen en verwijderenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef coscha het volgende:
iPhone binnen![]()
Heb alleen even een paar vraagjes (komen er vast nog wel meer bij) maar:
- Ik wil mijn email veranderen waarvan de mail binnen komt (ik heb nu de email ingevoerd waarmee ik mijn apple iD heb gekoppeld, maar ik wil dus een andere email invoeren waarop ik mijn normale mail binnen krijg)
- (hele domme vraag) Maar hoe start siri op? Ik kan alleen gewone stembediening vinden? Of zit dat niet op de nederlandse iphone?
Instellingen => algemeen => netwerk => mobiele data. Dat schakelaartje uitzettenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:56 schreef coscha het volgende:
Dankjewel!
Nog even een vraag; Ik heb nu wel WiFi aanstaan, maar ik heb er nu nog gewoon een prepaid kaartje in, dus ik wil naast WiFi geen internetverbinding, staat dat automatisch aan? (dat had ik met m'n HTC wel) en zo ja: hoe zet ik dat dan aan/uit?
dat zal ik dan nog even uitvogelen, maar heb het gevonden; dankkkquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Instellingen => algemeen => netwerk => mobiele data. Dat schakelaartje uitzetten
Iets wat in sbsettings overigens direct kan, zonder naar instellingen te moeten gaan
haha oja, niet aan gedacht XD nee folie zit er nog op ^^quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Tijdens het bellen volume up indrukken,
Heb je wel het folie er al af ? Dat dempt heeel erg
- Je rekening koppelen via Click & Buy, dan wordt het geld gewoon van je rekening afgeschreven. Ik heb het jaren gebruikt (zonder problemen), maar nu niet meer omdat ik erg veel negatieve verhalen lees. Bedragen die spontaan worden afgeschreven en niet meer terug te verkrijgen zijn, klantenservice die totaal niet reageert.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:47 schreef coscha het volgende:
[..]
haha oja, niet aan gedacht XD nee folie zit er nog op ^^
En -yaaay nog een vraag- ik wil graag Whatsapp kopen, maar hoe werkt dat? Gaat dat dan gewoon van m'n beltegoed af, moet je het via creditcard doen ofwuh?
Dan wordt er niks afgeschreven. Gratis proefperiode zal waarschijnlijk gaan om een tijdschrift, apps werken niet met abonnementen. Koop gewoon voor ¤20 een iTunes gift card in de winkel, zijn genoeg apps die de ¤0,79 wel waard zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:51 schreef coscha het volgende:
En als ik hem dan aan m'n rekening koppel; word er verder geen geld afgeschreven als ik geen apps koop etc? Aangezien er net iets stond van een gratis proefperiode bij een app abonnement..
ja okequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan wordt er niks afgeschreven. Gratis proefperiode zal waarschijnlijk gaan om een tijdschrift, apps werken niet met abonnementen. Koop gewoon voor ¤20 een iTunes gift card in de winkel, zijn genoeg apps die de ¤0,79 wel waard zijn.
Je moet een Apple ID hebben ja, maar die heb je als het goed is aangemaakt toen je je iPhone voor het eerst aanzette. Dat moment dat je ook meteen iCloud configureerde en je "Vind mijn iPhone" aan had gezetquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:53 schreef coscha het volgende:
[..]
ja okemaar ik wil nu de facebook app downloaden en die is gratis, maar dan moet ik me ook al registreren of iets
Dubbelklikken op de home button, dan zie je wat er openstaat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef coscha het volgende:
Ja nou ja dat komt wel dan![]()
Hoe kun je trouwens zien wat er allemaal open staat? Want nu ik bezig ben met instellen etc. gaat de batterij al kei snel leeg
Nee, onzin. Dan zie je de laatst gebruikte apps, dit KUNNEN apps zijn suspended zijn en in sommige gevallen gebruik maken van de multitask API's maar dit zijn niet de 'openstaande' apps. Voor er zover al zoiets bestaat onder iOS,quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:26 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dubbelklikken op de home button, dan zie je wat er openstaat.
hij sluit zelf dingen af en de meeste apps kunnen / mogen niet in de achtergrond lopen volgens mij. belangrijkste apps om in de gaten te houden zijn apps die gps gebruiken. garmin houdt gps verbinding open bv wat batterij aardig leeg trekt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef coscha het volgende:
Ja nou ja dat komt wel dan![]()
Hoe kun je trouwens zien wat er allemaal open staat? Want nu ik bezig ben met instellen etc. gaat de batterij al kei snel leeg
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, onzin. Dan zie je de laatst gebruikte apps, dit KUNNEN apps zijn suspended zijn en in sommige gevallen gebruik maken van de multitask API's maar dit zijn niet de 'openstaande' apps. Voor er zover al zoiets bestaat onder iOS,
http://speirs.org/blog/20(...)os-multitasking.html
Een messenger zoals IM+ , IMO, dat blijft toch op de achtergrond runnen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, onzin. Dan zie je de laatst gebruikte apps, dit KUNNEN apps zijn suspended zijn en in sommige gevallen gebruik maken van de multitask API's maar dit zijn niet de 'openstaande' apps. Voor er zover al zoiets bestaat onder iOS,
http://speirs.org/blog/20(...)os-multitasking.html
Of de Trekpleister waar de komende anderhalf week alle iTunes kaarten 20% korting hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef Narcotical het volgende:
Dan zou ik een giftcard halen in een zaak als de Media Markt, gaat wss het snelst
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef DancePlaza het volgende:
mocht er iemand nog itunes kaarten nodig hebben, bij de trekpleister krijg je 20 % korting
http://www.icreatemagazin(...)-trekpleister/49365/
Slaperdquote:Op woensdag 4 april 2012 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Of de Trekpleister waar de komende anderhalf week alle iTunes kaarten 20% korting hebben.
Nee, je sessie blijft actief op hun server, de app blijft niet actief.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:38 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een messenger zoals IM+ , IMO, dat blijft toch op de achtergrond runnen?
de enige die wat dunner is dan de rest is die van wacom;quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef killfrenzy het volgende:
Weet iemand een goede stylus voor de iPhone? Ik zoek een stylus in de vorm van een pen met een dunne punt (net als een pen). Alles wat ik zie heeft een bol op het einde.
Emoji Free installerenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:17 schreef coscha het volgende:
Heb net whatsapp gekocht; maar ik zie nergens smileys? Zijn die er wel? En hoe krijg je dat toetsenbordje naar beneden wanneer je niet typt? bij ebuddy lukt het wel maar bij whatsapp niet :[
Gewoon ergens in het "gesprek" drukken, dan gaat het toetsenbord naar beneden.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:17 schreef coscha het volgende:
Heb net whatsapp gekocht; maar ik zie nergens smileys? Zijn die er wel? En hoe krijg je dat toetsenbordje naar beneden wanneer je niet typt? bij ebuddy lukt het wel maar bij whatsapp niet :[
In het gesprek drukken helpt nietquote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Gewoon ergens in het "gesprek" drukken, dan gaat het toetsenbord naar beneden.
En zoals hierboven, smileys zijn er inderdaad niet standaard in whatsapp op de iPhone
Welke versie van iOS heb je? Want in iOS 5 zit het Emoji-toetsenbord er al standaard in. Je moet het alleen even aanzetten bij instellingen -> algemeen -> toetsenbord.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:36 schreef coscha het volgende:
Goed, die emoties gedownload, en hoe gaan ze nu dan in whatsapppppp![]()
ik faal hoor met dat ding
Dat zeg ik net.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:38 schreef drbarisart het volgende:
Die Emoji apps zijn niet meer nodig sinds iOS 5. Je hoeft alleen het Emoji toetsenbord in te schakelen in Instellingen -> Algemeen -> Toetsenbord -> Internationale toetsenborden
Oh, dat is nieuw voor mij. Handig!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke versie van iOS heb je? Want in iOS 5 zit het Emoji-toetsenbord er al standaard in. Je moet het alleen even aanzetten bij instellingen -> algemeen -> toetsenbord.
Thnx voor de tip!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke versie van iOS heb je? Want in iOS 5 zit het Emoji-toetsenbord er al standaard in. Je moet het alleen even aanzetten bij instellingen -> algemeen -> toetsenbord.
Nogmaals allebei de knoppen indrukken en 15 sec. blijven vasthouden.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:35 schreef Mascleta het volgende:
Ik opende op mijn iPhone de app van Runkeeper, zoals gewoonlijk voor een rondje hardlopen. Nu bleef de app hangen op het openingsscherm en reageerde nergens meer op. Iets wat ik nooit eerder gehad heb met mijn iPhone. Nu hoorde ik dat je beide knoppen enkele seconden ingedrukt moet houden. Hij startte hierna opnieuw op en blijft nu al een half uur op het opstartscherm staan met het Apple logo. Hij reageert nu nergens meer op. Ook aan iMac met iTunes wordt de telefoon niet gedetecteerd. Wat te doen?? HELP!
Officiële app, bij mij werken de notificaties wel correct. Heb je de instellingen al nagekeken?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef Adolecens het volgende:
Welke app gebruiken jullie voor Twitter? Ik krijg met de standaard Twitter app geen notificaties, echt ideaal komt ie niet over...
Tweetbot, werkt goed en snel.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef Adolecens het volgende:
Welke app gebruiken jullie voor Twitter? Ik krijg met de standaard Twitter app geen notificaties, echt ideaal komt ie niet over...
Tweetbot is van een andere maker hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 20:20 schreef very het volgende:
Tweetbot idd! Beste twitter app so far!
Slimme tactiek ook...eerst de beste twitter app (destijds) maken, die verkopen voor veel geld aan twitter zelf en vervolgens met een nog veel betere app op de markt komen.
Raar, heb alles nagekeken ja. Zowel in berichtencentrum als in de app zelf. Lees ook veel fouten bij de recensies in de app store.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Officiële app, bij mij werken de notificaties wel correct. Heb je de instellingen al nagekeken?
Dan maar Tweetbot ja, werkt net zo goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Raar, heb alles nagekeken ja. Zowel in berichtencentrum als in de app zelf. Lees ook veel fouten bij de recensies in de app store.
Zal eens naar tweetbot kijken.
Uhm...nee?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Tweetbot is van een andere maker hoor
werkt (veel) beterquote:Op woensdag 4 april 2012 20:29 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Dan maar Tweetbot ja, werkt net zo goed.
Je hebt het over Tweetie toch? Die was gemaakt door atebits, niet door Tapbotsquote:Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef very het volgende:
[..]
Uhm...nee?
Ik gok dat jij nu denkt aan tweetdeck, maar die bedoel ik niet.
Die hebben ze later gekocht om concurrentie uit de weg te werken.
.
Hmm...nou raak ik zelf ook in de war.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:44 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Je hebt het over Tweetie toch? Die was gemaakt door atebits, niet door Tapbots
Ik heb hetzelfde, hopelijk werkt het nu wel weer goed na de update...quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef Adolecens het volgende:
Sharepodquote:Op woensdag 4 april 2012 21:51 schreef RickoKun het volgende:
Sorry, ik heb het al flink wat topics terug gevraagd maar ben het vergeten en heb het programma toch weer nodig
Wat was nu dat programmaatje waarmee ik mijn muziek vanaf mijn Iphone op de PC kan downloaden?
Ik heb nu namelijk een schone installatie gedaan (al mijn muziek weg van mijn PC), en heb geen zin om alles opnieuw te moeten downloaden
Geen probleemquote:Op woensdag 4 april 2012 21:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Thanks broeder! Dat was hem inderdaadExtra thanks voor de snelle reactie
Beste app is Tweetbot, beste twitter client. Wel 2 euro dacht ik, maar de moeite waard:)quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef Adolecens het volgende:
Zo, dat zat verborgen zeg!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:59 schreef David Letterman het volgende:
Kan je dat niet instellen bij account settings, notifications, en dan heb je ook nog sleep options om in te stellen...
Gebruik het zelf niet bij tweetbot (wel de beste twitter client btw), want ik haal mijn tweets niet automatisch op, maar daar zou ik het toch gaan zoeken...
Ben idd ook benieuwd of het automatisch binnenhalen van de tweets veel van je batterij vergt.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo, dat zat verborgen zeg!
Nu alles aangezet, eens kijken of dat werkt. Wel benieuwd of dat streaming niet veel batterij vreet..
Dat maakt mij dan weer weinig uit, op de iPad staat de twitter van mijn vriendinquote:Op donderdag 5 april 2012 11:11 schreef kikoooooo het volgende:
Tweetbot![]()
Ideaal ook dat wanneer je twitter checkt op je iphone, en daarna op je ipad (of andersom) hij precies onthoudt waar je gebleven was op je timeline
Dit is echt heel erg zonde ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:35 schreef RickoKun het volgende:
Broeders, ik heb al een poos met de Iphone 4S dat hij foto's niet goed download.
Ik krijg telkens dit soort ellende (hij weergeeft ze prima op de iphone zelf, maar niet als ik ze van mijn iphone heb gedownload op mijn PC)
[ afbeelding ]
T is niet een genomen foto, is juist weer 'gedownload' van de Iphone 4Squote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef Estolan het volgende:
trouwens voor een 4S toch een zeer slechte foto kwaliteit, dus dat klopt ook niet helemaal
en in VS genomen? aan de deurknop te zien
dus je hebt een foto van je 4S gehaald die je niet zelf geschoten hebt?? Lijkt dan helemaal als een KPD meldingquote:Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
T is niet een genomen foto, is juist weer 'gedownload' van de Iphone 4S
In je mail ?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Probability het volgende:
hmmm ik heb notities in mijn iphone staan van nog voordat ik een iphone had, waar zou ik die gemaakt kunnen hebbenzie op mijn macbook geen programma notities of zo..
Ik moet er ook niet aan denken bij elke tweet een melding te krijgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:55 schreef Adolecens het volgende:
Die twitter apps zijn kut.
Krijg alleen van mentions meldingen. Niet van tweets. Die moet ik handmatig checken.
Zowel de native, als Tweetbot.
Als je 3000 mensen volgt niet nee, maar ik volg bewust mensen en dan vind ik het zelf wel fijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:06 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken bij elke tweet een melding te krijgen.
Je weet toch sowieso dat er altijd wel tweets zijn ? Ik had ook Android maar mis het echt totaal niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:55 schreef Adolecens het volgende:
Die twitter apps zijn kut.
Krijg alleen van mentions meldingen. Niet van tweets. Die moet ik handmatig checken.
Zowel de native, als Tweetbot.
Vooral het eindquote:Op vrijdag 6 april 2012 07:22 schreef kikoooooo het volgende:
Weet niet of deze al gepost was ? Tof filmpje
Ik wilde hem posten, maar het is nu slechts een kwestie van tijd tot estolan je komt vertellen dat hij in die video niets ziet wat jailbreaken een meerwaarde geeft.quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:22 schreef kikoooooo het volgende:
Nog niet gezienquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik wilde hem posten, maar het is nu slechts een kwestie van tijd tot estolan je komt vertellen dat hij in die video niets ziet wat jailbreaken een meerwaarde geeft.
Wel tof filmpje, met een aantal tweaks die ik nog niet kende
100% Free. Maar de meeste van die tweaks niet. Althans...quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:22 schreef kikoooooo het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:50 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hoe kan ik instellen dat het alleen over wifi push berichten/synchroniseert behalve met whatsapp?
Heb een datalimiet van 1.2gb en ben bang dat zodra ik buiten wifi bereik ben ik 100 mb per dag aan push berichten ontvang of valt dat wel mee?
Ik heb een datalimiet van 1 GB en ik verbruik misschien 1/5e over 3G per maand en ik gebruik gewoon push bij bijna alles.. Email, whatsapp etcquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:50 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hoe kan ik instellen dat het alleen over wifi push berichten/synchroniseert behalve met whatsapp?
Heb een datalimiet van 1.2gb en ben bang dat zodra ik buiten wifi bereik ben ik 100 mb per dag aan push berichten ontvang of valt dat wel mee?
Een push notification is niet meer dan 256 bytes, dus tenzij je er 400.000 per dag ontvangt hoef je je daar niet echt druk om te makenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:50 schreef Marktplaatsman het volgende:
Is al gelukt door de update als IPSW bestand te downloaden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef Narcotical het volgende:
Kan ook direct op je iPhone, maar daar heb je volgens mij ook WiFi voor nodig
Na 3 maanden hier nog krasjes, gewoon voorzichtig mee omgaan, dan is een hoesje niet nodig imo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:21 schreef Marktplaatsman het volgende:
Krast de Iphone 4s trouwens snel zonder hoesje als je hem gewoon in je zak doet zonder sleutels etc?
Mijn HTC desire is altijd krasvrij gebleven tot ik hem steeds vaker liet vallen
Ik ben benieuwd naar je bevindingen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo, na lang twijfelen toch de olloclip besteld
Cheers!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als ik hem binnen heb, zal ik wel een kleine review met testfoto's plaatsen.
bedoel je nog geen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Na 3 maanden hier nog krasjes, gewoon voorzichtig mee omgaan, dan is een hoesje niet nodig imo.
Ja idd, belangrijkste woord vergetenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:41 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
bedoel je nog geen?
En wat zijn die hoesjes duur zeg, sommige kosten 50-70 euro dat is bijna 10% van de waarde van de iphone
Contact opnemen met clickandbuy en de wachtwoorden van Apple ID en clickandbuy wijzigen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:15 schreef Mercan het volgende:
Iemand die me kan helpen?
Neefje van me heeft vandaag 40 mailtjes van "clickandbuy" gekregen ivm itunes aankopen die hij helemaal niet heeft gedaan. Er is dus iemand die via zijn account aankopen heeft gedaan!
Wat te doen?
Ik kan deze pagina direct tweeten hoor (knopje in het midden) en anders copy paste in Facebook?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:00 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nu 2 weken een iphone 4s, na zo'n 3 android toestellen met als laatste telefoon een HTC Sensation. Deze beviel prima, maar de batterijduur was me veel te kort. Daarom toch maar gekozen voor een iphone, nadat ik ook al een half jaar een ipad2 3g had.
Het bevalt me echt prima, het enige dat ik ECHT mis is de mogelijkheid shit te kunnen delen met andere applicaties. Als ik bijv op een site zit, waarom kan ik dit dan niet delen met mn facebook of mn whatsapp groepsgesprek oid? Ik vind dat echt een gemis. Nu moet ik t eerst een nieuwe e-mail openen, daar de link kopieren en plakken in whatsapp. Waarom is dit niet makkelijker onder ios?
Het gaat me om het delen in andere applicaties. Niet door middel van de site zelf. Met android is dat gewoon beter en makkelijker geregeld.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik kan deze pagina direct tweeten hoor (knopje in het midden) en anders copy paste in Facebook?
De whatsapp integratie is inderdaad niet echt goed nog, dat mis ik ook bij youtube.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het gaat me om het delen in andere applicaties. Niet door middel van de site zelf. Met android is dat gewoon beter en makkelijker geregeld.
Ja maar dat vind ik kut. Als ik ergens een youtube filmpje zie, dan wil ik gewoon patsboem delen met whatsapp en niet eerst kopieren naar een nieuwe mail ofzo, dan handmatig de link daar weer kopieren en plakken in whatapp. Ik snap gewoon niet dat t er niet inzit. Dat is t enige wat ik tot nu toe echt mis aan Android.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
De whatsapp integratie is inderdaad niet echt goed nog, dat mis ik ook bij youtube.
Misschien dat een jailbreak tweak uitkomst geeft..
Maar je kan toch ook gewoon het adres van de site kopieren naar whatsapp?
is dat niet uit te zetten in settings/general/messages -> send as SMS op OFF?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:32 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Soms, als ik via iMessage iets stuur wordt het een gewoon auomatisch sms berichtje, omdat m'n internet het dan even niet doet. Is er een mogelijkheid om dat uit te zetten?
Helderheid van je scherm omlaag gooien.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:18 schreef KNAK het volgende:
De meest effectieve manieren batterij te besparen zijn.......
Location service uitzetten
WiFi uit
Wat nog meer?
minithebox.... 1,63 euroquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:41 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
bedoel je nog geen?
En wat zijn die hoesjes duur zeg, sommige kosten 50-70 euro dat is bijna 10% van de waarde van de iphone
Waarom moet je het naar een nieuwe mail kopiëren? Dat begrijp ik niet helemaal. Je kunt gewoon de link kopiëren en die in Whatsapp plakken toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik kut. Als ik ergens een youtube filmpje zie, dan wil ik gewoon patsboem delen met whatsapp en niet eerst kopieren naar een nieuwe mail ofzo, dan handmatig de link daar weer kopieren en plakken in whatapp. Ik snap gewoon niet dat t er niet inzit. Dat is t enige wat ik tot nu toe echt mis aan Android.
Bij een youtube filmpje niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Waarom moet je het naar een nieuwe mail kopiëren? Dat begrijp ik niet helemaal. Je kunt gewoon de link kopiëren en die in Whatsapp plakken toch?
Bij veel dingen kan dat nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Waarom moet je het naar een nieuwe mail kopiëren? Dat begrijp ik niet helemaal. Je kunt gewoon de link kopiëren en die in Whatsapp plakken toch?
Dan moet je op sw-box.com of muchbuy.com een OEM achterkant bestellen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:24 schreef TC03 het volgende:
De lens van mijn iPhone is beschadigd en ik wil daarom een nieuw achterkantje bestellen. Echter, al die achterkantjes voor ¤20-¤30 die ik zie, zijn die wel echt? Ik wil gewoon the real thing en geen nepperd, ook al ziet het er precies hetzelfde uit.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan moet je op sw-box.com of muchbuy.com een OEM achterkant bestellen.
http://www.muchbuy.com/re(...)33776d9d5dad38042edaquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Alles onderdelen die op internet te bestellen zijn zijn niet van Apple afkomstig, derhalve nep.
Ik hoop dat je weet waar 'OEM' voor staat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Alles onderdelen die op internet te bestellen zijn zijn niet van Apple afkomstig, derhalve nep.
OEM staat puur en alleen voor de letters 'OEM'. Iedereen kan zeggen dat het OEM is, of het daadwerkelijk zo is is een tweede.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet waar 'OEM' voor staat?
sw-box is zeer bekend, die vergooit z'n naam niet door mensen op te lichten d.m.v foutieve informatie gevenquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
OEM staat puur en alleen voor de letters 'OEM'. Iedereen kan zeggen dat het OEM is, of het daadwerkelijk zo is is een tweede.
OEM staat voor Original Equipment Manufacturerquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
OEM staat puur en alleen voor de letters 'OEM'.
Radio1 app?quote:Op zondag 8 april 2012 13:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Weet iemand een goede radioapp waarmee ik vanavond langs de lijn kan luisteren voor de bekerfinale?
Uiteraardquote:
Uiteraardquote:Op zondag 8 april 2012 14:47 schreef kikoooooo het volgende:
Zit je met je iPhone wel op hetzelfde wifi ? En niet op 3G ?
Wat voor app gebruik je?quote:Op zondag 8 april 2012 14:55 schreef KNAK het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
iPhone app geeft IP van het netwerk, het komt overeen... maar in de browser van laptop wil het niet lukken
via de router?quote:Op zondag 8 april 2012 14:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zelfde ip range ? Dus beide 192.168.1.xxxxx
Of ff die poort 8080 forwarden naar je iphone ip
Ik vind persoonlijk de lay-out van Twitter beter.quote:Op maandag 9 april 2012 13:56 schreef kikoooooo het volgende:
Omdat de normale twitterapp kut is en ik niet snap dat je die gebruikt als je ook TweetBot hebt
Photography, Ultilities, News, Social, Games, Reference, Multimedia en Medical/Educationquote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef bjanaan het volgende:
Hoe hebben jullie je folders ingedeeld ik ben een grote app schoonmaak aan het doen. Iemand een suggestie welke apps het beste in een folder passen?
Wat een zeur, die Guidetti.quote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef Guidetti het volgende:
Check deze:
[TK] iPod nano, iPod touch en een iPhone 4S
wat zit je nou te janken, je handelt zelf kut en dan kom je ook nog andermans topics verklotenquote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef Guidetti het volgende:
Check deze:
Is een trucje voorquote:Op maandag 9 april 2012 22:54 schreef bjanaan het volgende:
Hoe krijg je kiosk een folder ik krijg het niet voor elkaar!
Gewoon lekker je iphone in een louche tilburgs shopje kopen johquote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef Guidetti het volgende:
Check deze:
Ik ook niet. Vermoedelijk kan het niet.quote:Op maandag 9 april 2012 22:54 schreef bjanaan het volgende:
Hoe krijg je kiosk een folder ik krijg het niet voor elkaar!
Jouw gedrag in dat topic is zeker een "quote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef Guidetti het volgende:
Check deze:
Een nieuwe folder met 2 andere apps maken, en voordat ie folder uitklapt nog kiosk erinslepenquote:
Poof is echt handig inderdaad, maar niet iedereen is jailbrokenquote:Op maandag 9 april 2012 22:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Of je Pooft hem gewoon van je springboard af
Huh ik snap hem even niet..quote:Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een nieuwe folder met 2 andere apps maken, en voordat ie folder uitklapt nog kiosk erinslepen
Je maakt een nieuwe folder met 2 apps, dan klapt die folder uit. Voordat die folder uitklapt schuif je kiosk bij die folder.quote:
Mijn zoekwoorden voor YTube worden dan IPhone Folder en wat is kiosk?quote:Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je maakt een nieuwe folder met 2 apps, dan klapt die folder uit. Voordat die folder uitklapt schuif je kiosk bij die folder.
Zijn ook filmpjes van op youtube trouwens, zit nu mobiel dus kan geen linkjes posten
Kiosk.quote:Op maandag 9 april 2012 23:06 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Mijn zoekwoorden voor YTube worden dan IPhone Folder en wat is kiosk?
Kan niet zonder JBquote:Op maandag 9 april 2012 23:17 schreef bjanaan het volgende:
Ik zit ook te oefenen maar ik denk dat het niet (meer) werkt of ik ben te sloom. IPhone 4S met IOS 5.1.
'Sociaal', 'Luister', 'Fotografeer', 'Onthoud', 'Speel', 'Reis', 'Kijk' en 'Zakelijk'. Onder 'Sociaal' heb ik twitter, fb en dergelijke, 'Luister' alle muziek apps', onder 'Fotografeer' alle camera apps, onder 'Onthoud' de agenda, herinneringen, notities, Evernote etc., onder 'Speel' alle games, onder 'Reis' heb ik NS, 9292, Maps, Kompas en Buienradar, onder 'Kijk' dingen als IMDB, Youtube, Aceplayer en onder 'Zakelijk' dingen zoals Teambox, Dropbox, Calculator, Rabobank en Aandelen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef bjanaan het volgende:
Hoe hebben jullie je folders ingedeeld ik ben een grote app schoonmaak aan het doen. Iemand een suggestie welke apps het beste in een folder passen?
Nope.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:58 schreef kikoooooo het volgende:
Neemt Photostream nou ook iCloudruimte in ?
kpn mb meterquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:40 schreef Jarno het volgende:
Wat is eigenlijk de 'beste' 3G dataverbruik app momenteel? Dus eentje die niet continue je accu leegslurpt omdat ie ook nog eens lokatiebepaling doet de hele tijd enzo en nette grafiekjes per maand oid kan maken? Gratis mag, hoeft niet.
Dataman. Verbruikt amper iets en geeft handige (zelf instelbare) waarschuwingen weer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:40 schreef Jarno het volgende:
Wat is eigenlijk de 'beste' 3G dataverbruik app momenteel? Dus eentje die niet continue je accu leegslurpt omdat ie ook nog eens lokatiebepaling doet de hele tijd enzo en nette grafiekjes per maand oid kan maken? Gratis mag, hoeft niet.
Mijn ervaring is dat je snel 100 euro goedkoper uit bent als je het zelf doet.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:16 schreef denthemen het volgende:
Iemand ervaring met een bedrijf om een schermpje te vervangen van de iPhone 4? Heb er een barst in
Hoe moeilijk is het?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je snel 100 euro goedkoper uit bent als je het zelf doet.
Het is niet moeilijk, het kost alleen een beetje tijd en je moet veel losschroeven. Maar als je deze guide gebruikt: http://www.ifixit.com/Gui(...)play-Assembly/3148/1quote:
Die is inderdaad onmisbaarquote:
Hoe? Je kunt je fotoalbum met een wachtwoord beveiligen. Bedoel je dat?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is het mogelijk om fotos te beveiligen?
Ja dat bedoelde ik eigenlijk wel..quote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe? Je kunt je fotoalbum met een wachtwoord beveiligen. Bedoel je dat?
Ik gebruik onavo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:40 schreef Jarno het volgende:
Met een jailbreak app. Ikzelf gebruikte PhotoAlbum+ en nu gebruik ik Applocker (handiger aangezien je meerdere apps kan locken zoals SMS of Instellingen)quote:Op woensdag 11 april 2012 12:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk wel..
Hoe kan dat dan?
De iPhone-lader schijnt beter te zijn voor je iPad alleen doet ie er dan wel 2x zo lang over om op te laden. Je iPhone opladen met je iPad-lader is geen probleem en heeft ook geen effect op de accu.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb een iPhone en een iPad, maar om nou aldoor 2 adapters mee te nemen is ook weer wat. Wat kan ik beter doen: een iPad opladen met een iPhone lader of een iPad opladen met een iPhone lader?
Maw wat is minder slecht voor de accu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |