SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iPod Touch 32 gb 3g black, zo goed als nieuw.
De iPod heeft altijd in een hoesje gezeten. De voorkant is geheel krasloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iPhone 4S 16gb Black simlockvrij
Net een paar maanden in gebruik maar ziet eruit als nieuw. Geen enkel krasje te bespeuren.
Op de iPhone is meteen een screenprotector gezet na opening van de seal en de iPhone heeft altijd in een speciaal voor de 4S gemaakt lederen hoesje gezeten. Deze twee krijg je erbij (twv 40 euro)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen:
iPod Nano Watch: 90 euro
iPod Touch 32gb Black: 150 euro
iPhone 4S 16gb simlockvrij Black: 550 euro
Ruilen voor iets is wellicht ook een optie dus doe maar een voorstel.
Ik ben van de iPod Touch en de iPhone 4S eerste eigenaar dus ik weet dat er altijd zorgvuldig mee is omgegaan: nooit laten vallen en altijd in een hoesje gehad vandaar dat ik deze ook nooit voor een spotprijsje weg zou doen. Ik wil niet alle devices verkopen, maar 3 Apple devices vind ik iets teveel van het goede dus er mag er best één tegen een goede prijs weg. Bieden mag maar ik denk dat er niet op ingegaan zal worden, voor minder wil ik de devices niet verkopen.
Foto's worden op aanvraag gePM'd
Liever ophalen dan versturen.
Omgeving Breda.![]()
Foto's iPodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Topic opgeruimd. Niet meer lopen kloten, prijszeiken of wat dan ook, wil je het niet kopen blijf hier dan weg.
[ Bericht 43% gewijzigd door djkoelkast op 09-04-2012 23:56:22 ]![]()
Foto's iPod nanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2,5 jaar ongeveer. Maar dat maakt eigenlijk vrij weinig uit, ik ben er altijd heel voorzichtig mee omgegaan. Ik heb hem echt nog nooit laten vallen en altijd in een hoesje gehad, vandaar dat hij er nog zo netjes uitzietquote:![]()
![]()
Gebakken aardappeltjes, gekookte worteltjes, stukje malse iPod nano, ik maak hem voor je klaar.quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 02:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, gekookte worteltjes, stukje malse iPod nano, ik maak hem voor je klaar.![]()
![]()
Verkoop je het hoesje bij de Touch er evt bij ?
Wat is het grootste verschil tussen deze Touch en de huidige generatie ?![]()
Ja het hoesje doe ik er wel bijquote:Op dinsdag 17 april 2012 06:39 schreef dutchman79 het volgende:
Verkoop je het hoesje bij de Touch er evt bij ?
Wat is het grootste verschil tussen deze Touch en de huidige generatie ?
Het verschil is de camera die wel op de 4g zit om te skype chatten ofzo
[ Bericht 0% gewijzigd door pimmetje2010 op 17-04-2012 07:12:27 ]![]()
Hoeveel GB is die nano?Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: