Dus er is niks veranderd, behalve dat Apple op de website naar de Europese wetgeving verwijst.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Er is dus wél iets veranderd. Apple heeft als fabrikant niet de verplichting langer garantie te geven. Dat houdt in dat (EU) een door de klant teruggebracht product (bij de retailstore) maximaal een jaar na aankoop onder de fabrieksgarantie valt. De EU stelt dus het bovenstaande wat jij zegt. Maar aangezien Apple ook zelf retailstores heeft in de EU gelden voor die winkels dezelfde regels als de resellers.
iCloud is veiliger omdat daar de kans nihil is dat je data kwijtraakt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Waarom veiliger? Misschien heb je wel gelijk hoor. Maar ik heb genoeg MB's op mijn computer dat is niet het probleem
Precies. En je hoeft niet in de buurt te zijn van je computer. Ik kan op elk moment van de dag mijn iPhone leegmaken en restoren zonder dat ik bij mijn computer in de buurt ben, mits er een wifi-verbinding in de buurt is. Ideaal toch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
iCloud is veiliger omdat daar de kans nihil is dat je data kwijtraakt.
Ojaquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus er is niks veranderd, behalve dat Apple op de website naar de Europese wetgeving verwijst.
iCloud is inderdaad ideaal. Ik gebruik sinds die update mijn computer nog amper voor mijn iPhone.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Precies. En je hoeft niet in de buurt te zijn van je computer. Ik kan op elk moment van de dag mijn iPhone leegmaken en restoren zonder dat ik bij mijn computer in de buurt ben, mits er een wifi-verbinding in de buurt is. Ideaal toch.
Mail: Instellingen > E-mail, contacten, agenda's > Daar kan je accounts toevoegen en verwijderenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef coscha het volgende:
iPhone binnen![]()
Heb alleen even een paar vraagjes (komen er vast nog wel meer bij) maar:
- Ik wil mijn email veranderen waarvan de mail binnen komt (ik heb nu de email ingevoerd waarmee ik mijn apple iD heb gekoppeld, maar ik wil dus een andere email invoeren waarop ik mijn normale mail binnen krijg)
- (hele domme vraag) Maar hoe start siri op? Ik kan alleen gewone stembediening vinden? Of zit dat niet op de nederlandse iphone?
Instellingen => algemeen => netwerk => mobiele data. Dat schakelaartje uitzettenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:56 schreef coscha het volgende:
Dankjewel!
Nog even een vraag; Ik heb nu wel WiFi aanstaan, maar ik heb er nu nog gewoon een prepaid kaartje in, dus ik wil naast WiFi geen internetverbinding, staat dat automatisch aan? (dat had ik met m'n HTC wel) en zo ja: hoe zet ik dat dan aan/uit?
dat zal ik dan nog even uitvogelen, maar heb het gevonden; dankkkquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Instellingen => algemeen => netwerk => mobiele data. Dat schakelaartje uitzetten
Iets wat in sbsettings overigens direct kan, zonder naar instellingen te moeten gaan
haha oja, niet aan gedacht XD nee folie zit er nog op ^^quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Tijdens het bellen volume up indrukken,
Heb je wel het folie er al af ? Dat dempt heeel erg
- Je rekening koppelen via Click & Buy, dan wordt het geld gewoon van je rekening afgeschreven. Ik heb het jaren gebruikt (zonder problemen), maar nu niet meer omdat ik erg veel negatieve verhalen lees. Bedragen die spontaan worden afgeschreven en niet meer terug te verkrijgen zijn, klantenservice die totaal niet reageert.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:47 schreef coscha het volgende:
[..]
haha oja, niet aan gedacht XD nee folie zit er nog op ^^
En -yaaay nog een vraag- ik wil graag Whatsapp kopen, maar hoe werkt dat? Gaat dat dan gewoon van m'n beltegoed af, moet je het via creditcard doen ofwuh?
Dan wordt er niks afgeschreven. Gratis proefperiode zal waarschijnlijk gaan om een tijdschrift, apps werken niet met abonnementen. Koop gewoon voor ¤20 een iTunes gift card in de winkel, zijn genoeg apps die de ¤0,79 wel waard zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:51 schreef coscha het volgende:
En als ik hem dan aan m'n rekening koppel; word er verder geen geld afgeschreven als ik geen apps koop etc? Aangezien er net iets stond van een gratis proefperiode bij een app abonnement..
ja okequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan wordt er niks afgeschreven. Gratis proefperiode zal waarschijnlijk gaan om een tijdschrift, apps werken niet met abonnementen. Koop gewoon voor ¤20 een iTunes gift card in de winkel, zijn genoeg apps die de ¤0,79 wel waard zijn.
Je moet een Apple ID hebben ja, maar die heb je als het goed is aangemaakt toen je je iPhone voor het eerst aanzette. Dat moment dat je ook meteen iCloud configureerde en je "Vind mijn iPhone" aan had gezetquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:53 schreef coscha het volgende:
[..]
ja okemaar ik wil nu de facebook app downloaden en die is gratis, maar dan moet ik me ook al registreren of iets
Dubbelklikken op de home button, dan zie je wat er openstaat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef coscha het volgende:
Ja nou ja dat komt wel dan![]()
Hoe kun je trouwens zien wat er allemaal open staat? Want nu ik bezig ben met instellen etc. gaat de batterij al kei snel leeg
Nee, onzin. Dan zie je de laatst gebruikte apps, dit KUNNEN apps zijn suspended zijn en in sommige gevallen gebruik maken van de multitask API's maar dit zijn niet de 'openstaande' apps. Voor er zover al zoiets bestaat onder iOS,quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:26 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dubbelklikken op de home button, dan zie je wat er openstaat.
hij sluit zelf dingen af en de meeste apps kunnen / mogen niet in de achtergrond lopen volgens mij. belangrijkste apps om in de gaten te houden zijn apps die gps gebruiken. garmin houdt gps verbinding open bv wat batterij aardig leeg trekt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef coscha het volgende:
Ja nou ja dat komt wel dan![]()
Hoe kun je trouwens zien wat er allemaal open staat? Want nu ik bezig ben met instellen etc. gaat de batterij al kei snel leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |