Nogmaals allebei de knoppen indrukken en 15 sec. blijven vasthouden.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:35 schreef Mascleta het volgende:
Ik opende op mijn iPhone de app van Runkeeper, zoals gewoonlijk voor een rondje hardlopen. Nu bleef de app hangen op het openingsscherm en reageerde nergens meer op. Iets wat ik nooit eerder gehad heb met mijn iPhone. Nu hoorde ik dat je beide knoppen enkele seconden ingedrukt moet houden. Hij startte hierna opnieuw op en blijft nu al een half uur op het opstartscherm staan met het Apple logo. Hij reageert nu nergens meer op. Ook aan iMac met iTunes wordt de telefoon niet gedetecteerd. Wat te doen?? HELP!
Officiële app, bij mij werken de notificaties wel correct. Heb je de instellingen al nagekeken?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef Adolecens het volgende:
Welke app gebruiken jullie voor Twitter? Ik krijg met de standaard Twitter app geen notificaties, echt ideaal komt ie niet over...
Tweetbot, werkt goed en snel.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef Adolecens het volgende:
Welke app gebruiken jullie voor Twitter? Ik krijg met de standaard Twitter app geen notificaties, echt ideaal komt ie niet over...
Tweetbot is van een andere maker hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 20:20 schreef very het volgende:
Tweetbot idd! Beste twitter app so far!
Slimme tactiek ook...eerst de beste twitter app (destijds) maken, die verkopen voor veel geld aan twitter zelf en vervolgens met een nog veel betere app op de markt komen.
Raar, heb alles nagekeken ja. Zowel in berichtencentrum als in de app zelf. Lees ook veel fouten bij de recensies in de app store.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Officiële app, bij mij werken de notificaties wel correct. Heb je de instellingen al nagekeken?
Dan maar Tweetbot ja, werkt net zo goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Raar, heb alles nagekeken ja. Zowel in berichtencentrum als in de app zelf. Lees ook veel fouten bij de recensies in de app store.
Zal eens naar tweetbot kijken.
Uhm...nee?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Tweetbot is van een andere maker hoor
werkt (veel) beterquote:Op woensdag 4 april 2012 20:29 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Dan maar Tweetbot ja, werkt net zo goed.
Je hebt het over Tweetie toch? Die was gemaakt door atebits, niet door Tapbotsquote:Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef very het volgende:
[..]
Uhm...nee?
Ik gok dat jij nu denkt aan tweetdeck, maar die bedoel ik niet.
Die hebben ze later gekocht om concurrentie uit de weg te werken.
.
Hmm...nou raak ik zelf ook in de war.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:44 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Je hebt het over Tweetie toch? Die was gemaakt door atebits, niet door Tapbots
Ik heb hetzelfde, hopelijk werkt het nu wel weer goed na de update...quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef Adolecens het volgende:
Sharepodquote:Op woensdag 4 april 2012 21:51 schreef RickoKun het volgende:
Sorry, ik heb het al flink wat topics terug gevraagd maar ben het vergeten en heb het programma toch weer nodig
Wat was nu dat programmaatje waarmee ik mijn muziek vanaf mijn Iphone op de PC kan downloaden?
Ik heb nu namelijk een schone installatie gedaan (al mijn muziek weg van mijn PC), en heb geen zin om alles opnieuw te moeten downloaden
Geen probleemquote:Op woensdag 4 april 2012 21:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Thanks broeder! Dat was hem inderdaadExtra thanks voor de snelle reactie
Beste app is Tweetbot, beste twitter client. Wel 2 euro dacht ik, maar de moeite waard:)quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef Adolecens het volgende:
Zo, dat zat verborgen zeg!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:59 schreef David Letterman het volgende:
Kan je dat niet instellen bij account settings, notifications, en dan heb je ook nog sleep options om in te stellen...
Gebruik het zelf niet bij tweetbot (wel de beste twitter client btw), want ik haal mijn tweets niet automatisch op, maar daar zou ik het toch gaan zoeken...
Ben idd ook benieuwd of het automatisch binnenhalen van de tweets veel van je batterij vergt.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo, dat zat verborgen zeg!
Nu alles aangezet, eens kijken of dat werkt. Wel benieuwd of dat streaming niet veel batterij vreet..
Dat maakt mij dan weer weinig uit, op de iPad staat de twitter van mijn vriendinquote:Op donderdag 5 april 2012 11:11 schreef kikoooooo het volgende:
Tweetbot![]()
Ideaal ook dat wanneer je twitter checkt op je iphone, en daarna op je ipad (of andersom) hij precies onthoudt waar je gebleven was op je timeline
Dit is echt heel erg zonde ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:35 schreef RickoKun het volgende:
Broeders, ik heb al een poos met de Iphone 4S dat hij foto's niet goed download.
Ik krijg telkens dit soort ellende (hij weergeeft ze prima op de iphone zelf, maar niet als ik ze van mijn iphone heb gedownload op mijn PC)
[ afbeelding ]
T is niet een genomen foto, is juist weer 'gedownload' van de Iphone 4Squote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef Estolan het volgende:
trouwens voor een 4S toch een zeer slechte foto kwaliteit, dus dat klopt ook niet helemaal
en in VS genomen? aan de deurknop te zien
dus je hebt een foto van je 4S gehaald die je niet zelf geschoten hebt?? Lijkt dan helemaal als een KPD meldingquote:Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
T is niet een genomen foto, is juist weer 'gedownload' van de Iphone 4S
In je mail ?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Probability het volgende:
hmmm ik heb notities in mijn iphone staan van nog voordat ik een iphone had, waar zou ik die gemaakt kunnen hebbenzie op mijn macbook geen programma notities of zo..
Ik moet er ook niet aan denken bij elke tweet een melding te krijgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:55 schreef Adolecens het volgende:
Die twitter apps zijn kut.
Krijg alleen van mentions meldingen. Niet van tweets. Die moet ik handmatig checken.
Zowel de native, als Tweetbot.
Als je 3000 mensen volgt niet nee, maar ik volg bewust mensen en dan vind ik het zelf wel fijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:06 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken bij elke tweet een melding te krijgen.
Je weet toch sowieso dat er altijd wel tweets zijn ? Ik had ook Android maar mis het echt totaal niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:55 schreef Adolecens het volgende:
Die twitter apps zijn kut.
Krijg alleen van mentions meldingen. Niet van tweets. Die moet ik handmatig checken.
Zowel de native, als Tweetbot.
Vooral het eindquote:Op vrijdag 6 april 2012 07:22 schreef kikoooooo het volgende:
Weet niet of deze al gepost was ? Tof filmpje
Ik wilde hem posten, maar het is nu slechts een kwestie van tijd tot estolan je komt vertellen dat hij in die video niets ziet wat jailbreaken een meerwaarde geeft.quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:22 schreef kikoooooo het volgende:
Nog niet gezienquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik wilde hem posten, maar het is nu slechts een kwestie van tijd tot estolan je komt vertellen dat hij in die video niets ziet wat jailbreaken een meerwaarde geeft.
Wel tof filmpje, met een aantal tweaks die ik nog niet kende
100% Free. Maar de meeste van die tweaks niet. Althans...quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:22 schreef kikoooooo het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:50 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hoe kan ik instellen dat het alleen over wifi push berichten/synchroniseert behalve met whatsapp?
Heb een datalimiet van 1.2gb en ben bang dat zodra ik buiten wifi bereik ben ik 100 mb per dag aan push berichten ontvang of valt dat wel mee?
Ik heb een datalimiet van 1 GB en ik verbruik misschien 1/5e over 3G per maand en ik gebruik gewoon push bij bijna alles.. Email, whatsapp etcquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:50 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hoe kan ik instellen dat het alleen over wifi push berichten/synchroniseert behalve met whatsapp?
Heb een datalimiet van 1.2gb en ben bang dat zodra ik buiten wifi bereik ben ik 100 mb per dag aan push berichten ontvang of valt dat wel mee?
Een push notification is niet meer dan 256 bytes, dus tenzij je er 400.000 per dag ontvangt hoef je je daar niet echt druk om te makenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:50 schreef Marktplaatsman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |