Ik vind persoonlijk de lay-out van Twitter beter.quote:Op maandag 9 april 2012 13:56 schreef kikoooooo het volgende:
Omdat de normale twitterapp kut is en ik niet snap dat je die gebruikt als je ook TweetBot hebt
Photography, Ultilities, News, Social, Games, Reference, Multimedia en Medical/Educationquote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef bjanaan het volgende:
Hoe hebben jullie je folders ingedeeld ik ben een grote app schoonmaak aan het doen. Iemand een suggestie welke apps het beste in een folder passen?
Wat een zeur, die Guidetti.quote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef Guidetti het volgende:
Check deze:
[TK] iPod nano, iPod touch en een iPhone 4S
wat zit je nou te janken, je handelt zelf kut en dan kom je ook nog andermans topics verklotenquote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef Guidetti het volgende:
Check deze:
Is een trucje voorquote:Op maandag 9 april 2012 22:54 schreef bjanaan het volgende:
Hoe krijg je kiosk een folder ik krijg het niet voor elkaar!
Gewoon lekker je iphone in een louche tilburgs shopje kopen johquote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef Guidetti het volgende:
Check deze:
Ik ook niet. Vermoedelijk kan het niet.quote:Op maandag 9 april 2012 22:54 schreef bjanaan het volgende:
Hoe krijg je kiosk een folder ik krijg het niet voor elkaar!
Jouw gedrag in dat topic is zeker een "quote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef Guidetti het volgende:
Check deze:
Een nieuwe folder met 2 andere apps maken, en voordat ie folder uitklapt nog kiosk erinslepenquote:
Poof is echt handig inderdaad, maar niet iedereen is jailbrokenquote:Op maandag 9 april 2012 22:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Of je Pooft hem gewoon van je springboard af
Huh ik snap hem even niet..quote:Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een nieuwe folder met 2 andere apps maken, en voordat ie folder uitklapt nog kiosk erinslepen
Je maakt een nieuwe folder met 2 apps, dan klapt die folder uit. Voordat die folder uitklapt schuif je kiosk bij die folder.quote:
Mijn zoekwoorden voor YTube worden dan IPhone Folder en wat is kiosk?quote:Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je maakt een nieuwe folder met 2 apps, dan klapt die folder uit. Voordat die folder uitklapt schuif je kiosk bij die folder.
Zijn ook filmpjes van op youtube trouwens, zit nu mobiel dus kan geen linkjes posten
Kiosk.quote:Op maandag 9 april 2012 23:06 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Mijn zoekwoorden voor YTube worden dan IPhone Folder en wat is kiosk?
Kan niet zonder JBquote:Op maandag 9 april 2012 23:17 schreef bjanaan het volgende:
Ik zit ook te oefenen maar ik denk dat het niet (meer) werkt of ik ben te sloom. IPhone 4S met IOS 5.1.
'Sociaal', 'Luister', 'Fotografeer', 'Onthoud', 'Speel', 'Reis', 'Kijk' en 'Zakelijk'. Onder 'Sociaal' heb ik twitter, fb en dergelijke, 'Luister' alle muziek apps', onder 'Fotografeer' alle camera apps, onder 'Onthoud' de agenda, herinneringen, notities, Evernote etc., onder 'Speel' alle games, onder 'Reis' heb ik NS, 9292, Maps, Kompas en Buienradar, onder 'Kijk' dingen als IMDB, Youtube, Aceplayer en onder 'Zakelijk' dingen zoals Teambox, Dropbox, Calculator, Rabobank en Aandelen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef bjanaan het volgende:
Hoe hebben jullie je folders ingedeeld ik ben een grote app schoonmaak aan het doen. Iemand een suggestie welke apps het beste in een folder passen?
Nope.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:58 schreef kikoooooo het volgende:
Neemt Photostream nou ook iCloudruimte in ?
kpn mb meterquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:40 schreef Jarno het volgende:
Wat is eigenlijk de 'beste' 3G dataverbruik app momenteel? Dus eentje die niet continue je accu leegslurpt omdat ie ook nog eens lokatiebepaling doet de hele tijd enzo en nette grafiekjes per maand oid kan maken? Gratis mag, hoeft niet.
Dataman. Verbruikt amper iets en geeft handige (zelf instelbare) waarschuwingen weer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:40 schreef Jarno het volgende:
Wat is eigenlijk de 'beste' 3G dataverbruik app momenteel? Dus eentje die niet continue je accu leegslurpt omdat ie ook nog eens lokatiebepaling doet de hele tijd enzo en nette grafiekjes per maand oid kan maken? Gratis mag, hoeft niet.
Mijn ervaring is dat je snel 100 euro goedkoper uit bent als je het zelf doet.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:16 schreef denthemen het volgende:
Iemand ervaring met een bedrijf om een schermpje te vervangen van de iPhone 4? Heb er een barst in
Hoe moeilijk is het?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je snel 100 euro goedkoper uit bent als je het zelf doet.
Het is niet moeilijk, het kost alleen een beetje tijd en je moet veel losschroeven. Maar als je deze guide gebruikt: http://www.ifixit.com/Gui(...)play-Assembly/3148/1quote:
Die is inderdaad onmisbaarquote:
Hoe? Je kunt je fotoalbum met een wachtwoord beveiligen. Bedoel je dat?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is het mogelijk om fotos te beveiligen?
Ja dat bedoelde ik eigenlijk wel..quote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe? Je kunt je fotoalbum met een wachtwoord beveiligen. Bedoel je dat?
Ik gebruik onavo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:40 schreef Jarno het volgende:
Met een jailbreak app. Ikzelf gebruikte PhotoAlbum+ en nu gebruik ik Applocker (handiger aangezien je meerdere apps kan locken zoals SMS of Instellingen)quote:Op woensdag 11 april 2012 12:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk wel..
Hoe kan dat dan?
De iPhone-lader schijnt beter te zijn voor je iPad alleen doet ie er dan wel 2x zo lang over om op te laden. Je iPhone opladen met je iPad-lader is geen probleem en heeft ook geen effect op de accu.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb een iPhone en een iPad, maar om nou aldoor 2 adapters mee te nemen is ook weer wat. Wat kan ik beter doen: een iPad opladen met een iPhone lader of een iPad opladen met een iPhone lader?
Maw wat is minder slecht voor de accu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |