abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110106818
quote:
Mark Zuckerberg
I'm excited to share the news that we've agreed to acquire Instagram and that their talented team will be joining Facebook.

For years, we've focused on building the best experience for sharing photos with your friends and family. Now, we'll be able to work even more closely with the Instagram team to also offer the best experiences for sharing beautiful mobile photos with people based on your interests.

We believe these are different experiences that complement each other. But in order to do this well, we need to be mindful about keeping and building on Instagram's strengths and features rather than just trying to integrate everything into Facebook.

That's why we're committed to building and growing Instagram independently. Millions of people around the world love the Instagram app and the brand associated with it, and our goal is to help spread this app and brand to even more people.

We think the fact that Instagram is connected to other services beyond Facebook is an important part of the experience. We plan on keeping features like the ability to post to other social networks, the ability to not share your Instagrams on Facebook if you want, and the ability to have followers and follow people separately from your friends on Facebook.

These and many other features are important parts of the Instagram experience and we understand that. We will try to learn from Instagram's experience to build similar features into our other products. At the same time, we will try to help Instagram continue to grow by using Facebook's strong engineering team and infrastructure.

This is an important milestone for Facebook because it's the first time we've ever acquired a product and company with so many users. We don't plan on doing many more of these, if any at all. But providing the best photo sharing experience is one reason why so many people love Facebook and we knew it would be worth bringing these two companies together.

We're looking forward to working with the Instagram team and to all of the great new experiences we're going to be able to build together.
Inmiddels kent iedereen Instragram toch wel? :)
Zoniet...
http://instagr.am/
pi_110106849
Ik snap alleen niet wat ik er mee moet
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  maandag 9 april 2012 @ 20:11:06 #3
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_110107046
Wtf is instragram? Nog een foto hosting website zoals imgur etc?
Dat wordt hem niet. :')
pi_110108432
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef Compoantje het volgende:
Wtf is instragram? Nog een foto hosting website zoals imgur etc?
Dat wordt hem niet. :')
JA MAAR JE KAN EEN FILTER TOEVOEGEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee, ik snap het ook niet echt :')
Nieuw is niet altijd beter.
pi_110108498
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

JA MAAR JE KAN EEN FILTER TOEVOEGEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee, ik snap het ook niet echt :')
Ja al die kuthipsters met hun iPhone gebruiken dat.

En dan huilen dat het ook naar Android komt, omdat het dan minder exclusief is :') .
pi_110108558
Oh ja de prijs! Ongeveer een Miljard

quote:
Facebook to Acquire Instagram for $1B in Cash, Stock

Facebook on Monday announced it has acquired the popular photo-sharing service Instagram for about $1 billion in cash and stock.
Instagram is a barely-two-year-old company that created a photo-sharing application for smart phones and other mobile devices. According to its Web site, Instagram has more than 8 million users on the iPhone platform alone.
Facebook founder and chief executive Mark Zuckerberg posted an announcement on his own Facebook page, saying, “I'm excited to share the news that we’ve agreed to acquire Instagram and that their talented team will be joining Facebook. For years, we’ve focused on building the best experience for sharing photos with your friends and family. Now, we’ll be able to work even more closely with the Instagram team to also offer the best experiences for sharing beautiful mobile photos with people based on your interests.”
Instagram, which allows users to post their pictures to social media sites such as Facebook, was founded by two Stanford University graduates, Kevin Systrom and Mike Krieger.
Systrom released a statement on his company blog saying, “When Mike and I started Instagram nearly two years ago, we set out to change and improve the way the world communicates and shares. We’ve had an amazing time watching Instagram grow into a vibrant community of people from all around the globe. Today, we couldn’t be happier to announce that Instagram has agreed to be acquired by Facebook.”
Facebook said it has no plans to alter Instagram’s business model and will allow Instagram's users to continue posting their photos on social media sites other than Facebook.
“We think the fact that Instagram is connected to other services beyond Facebook is an important part of the experience. We plan on keeping features like the ability to post to other social networks, the ability to not share your Instagrams on Facebook if you want, and the ability to have followers and follow people separately from your friends on Facebook,” Zuckerberg said in the statement.
Zuckerberg said the event marked a milestone for the social network because "it's the first time we've ever acquired a product and company with so many users."
"We don't plan on doing many more of these, if any at all," he added.

Read more: http://www.foxbusiness.co(...)stock/#ixzz1rZPDzG5m
pi_110108699
Ach, leuk voor die jongen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_110108990
De tering. Een kutapp (met effecten die zelfs een mongool kan toepassen met Photoshop etc) voor 1 miljard.
  maandag 9 april 2012 @ 21:34:42 #9
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_110111719
Zouden ze het nou gekocht hebben omdat ze het zelf zo'n tof product vinden of omdat ze bang waren dat een concurrent ze zou overnemen? 1 miljard voor een fucking foto-app :')

Instagram heeft 27 miljoen users, dat betekent dus dat ze voor iedere user zo'n 40$ hebben betaald.
pi_110115884
http://www.nu.nl/gadgets/(...)agram-1-miljard.html

Ik lees dit nu inderdaad ennuh....ik weet echt niet waar ze het nou over hebben? Eigenlijk ook niet erg...ik heb bewust geen smoelboek, maar what the fok is Instagram nou dan???? _O-

Edit: nevermind, ik las eroverheen... 8)7

Dat dit ooit 1 miljard waard kan zijn....mogen we nog facebook-bubble zeggen of hebben ze dat ook al tot hun "intellectueel" eigendom gerekend?
  maandag 9 april 2012 @ 23:30:02 #11
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_110118689
Achja, geld moet rollen zeggen ze toch?
pi_110123147
Kan ook zijn omdat Google vorig jaar ook een iets soortgelijks heeft opgekocht, de site verdwijnt 26 april.
If not now, then when.
  dinsdag 10 april 2012 @ 02:17:10 #13
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_110123641
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef Zaibatsu01 het volgende:
De tering. Een kutapp (met effecten die zelfs een mongool kan toepassen met Photoshop etc) voor 1 miljard.
Het gaat dan ook niet om de app zelf he, maar om het hele sociale netwerk, en dus die hele userbase (van circa 30 miljoen mensen).

(en dat argument van photoshop slaat natuurlijk nergens op. De app is juist zo populair geworden omdat het zo simpel is om een fotootje te maken, er een filter op te gooien, en hem te posten. Of vind je wachten tot je thuis bent, je tel aansluiten op je pc, photoshop opstarten en filters toepassen, je zooi opslaan en het dus pas uren later pas kunnen posten gebruiksvriendelijker?)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2012 @ 09:08:44 #14
230491 Zith
pls tip
pi_110125769
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 april 2012 02:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet om de app zelf he, maar om het hele sociale netwerk, en dus die hele userbase (van circa 30 miljoen mensen).

(en dat argument van photoshop slaat natuurlijk nergens op. De app is juist zo populair geworden omdat het zo simpel is om een fotootje te maken, er een filter op te gooien, en hem te posten. Of vind je wachten tot je thuis bent, je tel aansluiten op je pc, photoshop opstarten en filters toepassen, je zooi opslaan en het dus pas uren later pas kunnen posten gebruiksvriendelijker?)
1 miljard USD voor 30 miljoen users (die allemaal toch al op facebook zaten)?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator dinsdag 10 april 2012 @ 09:15:17 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_110125899
1 Miljard, shit he...

Ik heb het stukje over Instagram gelezen, wat moet je daar mee :? Je maakt een foto van iemand en zet er een leuk plaatje achter... gebruikt iemand dat überhaupt ooit?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_110125942
ik krijg meer en meer het gevoel dat er een paar hele grote zeepbellen zijn.

1 miljard voor een fotobewerkings app.
de tering, wellicht is dit gewoon een shift naar niet tastbare producten maar ik vind het erg veel.
voor hetzelfde geld komt morgen een of ander genie met een super foto bewerkingsapp.
dan is dat hele instagram dus in een klap waardeloos.

en als je ziet hoe snel de ontwikkeling van apps gaat...
en klantentrouw heden ten dage...
vroeger had je klantentrouw, als je je elektronica en witgoed bij de dealer in het dorp haalde en die je op zondag ook nog uit de brand hielp als je wasmachine kaduuk ging.
pi_110125970
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 april 2012 09:15 schreef Karina het volgende:
1 Miljard, shit he...

Ik heb het stukje over Instagram gelezen, wat moet je daar mee :? Je maakt een foto van iemand en zet er een leuk plaatje achter... gebruikt iemand dat überhaupt ooit?
ook gehad maar ik niet.
de enigste foto app die ik echt mega tof vind is:
http://photosynth.net/
die is er helaas alleen maar voor ios en nog steeds niet voor android.

heb er wel eens mee gespeeld en die app is gewoon super!
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2012 @ 09:22:04 #18
230491 Zith
pls tip
pi_110126038
Ik gebruik trouwens altijd http://www.aviary.com/features , ism met flickr.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_110128698
Profielensite Facebook heeft de populaire fotoapplicatie voor de iPhone en Android-smartphones Instagram overgenomen. Dat hebben beide bedrijven op maandag bekendgemaakt. Met de overname is een miljard dollar gemoeid.

Instagram kent meer dan 30 miljoen gebruikers. De app is voornamelijk zo populair omdat het mogelijk is foto's te bewerken met een aantal beeldfilters. Zo kunnen kiekjes eruit zien alsof ze met een ouderwetse camera genomen zijn. Daarnaast zijn gebruikers gecharmeerd van het ingebouwde sociale netwerk. Elke Instagram-fotograaf heeft een eigen profiel waarop al zijn of haar foto's staan. Vanaf deze plek is het makkelijk om ze te delen via diensten als Twitter of dus Facebook.

Het is nog niet bekend wat het virtuele smoelenboek precies van plan is met de dienst. Zowel Facebook-directeur Mark Zuckerberg als Instagram-oprichter Kevin Systrom stellen dat voorlopig alles bij het oude blijft. Instagram blijft een apart team binnen Facebook en ook de dienst zelf blijft voorlopig zoals hij nu is. Ook zal het gewoon mogelijk blijven om foto's via diensten anders dan Facebook te delen.

De profielensite wil naar eigen zeggen vooral leren van Instagram. Facebook is naast de grootste netwerksite ook de grootste fotosite ter wereld en wil met de techniek van Instagram deze koppositie vergroten.

"Dit is een belangrijke mijlpaal voor Facebook," stelt Zuckerberg in een verklaring. "Het is de eerste keer dat we een product hebben overgenomen met zoveel bestaande gebruikers. We zijn niet van plan veel meer van dit soort aankopen te doen."

Mark Zuckerberg

Instagram voor Iphone

Instagram voor Android

Ik wilde er eigenlijk een nieuw topic mee maken maar toen zag ik deze :P
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  Moderator dinsdag 10 april 2012 @ 11:05:20 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_110128779
Heel veel moderne camera's hebben toch zelf al diverse mogelijkheden tot het maken van filters ingebouwd? Zoals zwart/wit en sepia bijvoorbeeld. De leuke achtergrondjes kun je natuurlijk wel gebruiken om net te doen alsof je naar Hawaii op vakantie bent geweest :+
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 10 april 2012 @ 11:06:44 #21
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_110128828
ze hadden het ook gratis kunnen downloaden
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_110128954
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 april 2012 11:05 schreef Karina het volgende:
Heel veel moderne camera's hebben toch zelf al diverse mogelijkheden tot het maken van filters ingebouwd? Zoals zwart/wit en sepia bijvoorbeeld. De leuke achtergrondjes kun je natuurlijk wel gebruiken om net te doen alsof je naar Hawaii op vakantie bent geweest :+
zoiets kun je ook ff snel in picasa of lightroom doen!
pi_110129002
1 miljard. Voor niets. Wat een kolder.
Maar nee hoor, helemaal geen zeepbelgedrag.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 10 april 2012 @ 11:20:24 #24
228921 poepa
Nergens vies van
pi_110129269
Complete hysterie. Gaat nergens meer over.
Daar sta je dan.
pi_110129330
Ik verbaas me over de reacties hier, fokkers zijn duidelijk niet een doelgroep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')