Mij niet. Als je het niet zo hebt op JB, en er wordt hier over gesproken, dan kun je ook gewoon niet posten he. Je hóéft niet te reageren.quote:Op maandag 2 april 2012 12:35 schreef drbarisart het volgende:
Een apart jailbreak topic lijkt mij op z'n minst het proberen waard.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Mij niet. Als je het niet zo hebt op JB, en er wordt hier over gesproken, dan kun je ook gewoon niet posten he. Je hóéft niet te reageren.
Het gaat me niet om de jailbreak, maar om dat kinderachtige gezeik eromheen. Lijkt me heerlijk als dat in een ander topic kan.quote:Op maandag 2 april 2012 12:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Mij niet. Als je het niet zo hebt op JB, en er wordt hier over gesproken, dan kun je ook gewoon niet posten he. Je hóéft niet te reageren.
Nee, maar het gaat er wel zga alleen maar overquote:Op maandag 2 april 2012 12:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan discussieer je daar niet in mee.quote:Op maandag 2 april 2012 14:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat er wel zga alleen maar over
Lijkt me heerlijk als dat gewoon niet gebeurt. Niet hier en niet in een ander topic.quote:Op maandag 2 april 2012 13:22 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de jailbreak, maar om dat kinderachtige gezeik eromheen. Lijkt me heerlijk als dat in een ander topic kan.
Het is een onderdeel van de iPhone. Het is iets dat je ermee kan doen. Zoals gezegd, als het onderwerp je niet aanstaat, lees het dan gewoon niet. En reageer gewoon niet. Kom op zeg, als ik iets tegen homo's/hypotheekrenteaftrek/slagroomtaarten heb, en dat in elk topic ga scanderen waar het over homo's/hypotheekrenteaftrek/slagroomtaarten gaat, hoe leuk denk je dat dat is voor de mensen in die topics? Wordt FOK! daar een leuker forum van? Nee. Dus niet meer reageren als het onderwerp je niet zint. Lijkt me vrij helder, dus kunnen we nu weer ontopic.quote:Op maandag 2 april 2012 14:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat er wel zga alleen maar over
Ben eruit hoe het moet, iets met instellingen, agenda en account!quote:Op maandag 2 april 2012 22:50 schreef Mercan het volgende:
Vraagje, waarom heeft mijn iphone niet de functie "genodigden" in de agenda functie.
Heb een iphone (3gs) met ios 5.1.
Mijn pa heeft dezelfde iphone en heeft die functie wel in zijn agenda.
Wat gebeurde er toen je het probeerde?quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:33 schreef KNAK het volgende:
Kan je Siri gebruiken voor een iMessage? Of gaat ie dan automatisch de normale (betaalde) SMS service gebruiken als ie opdracht krijgt een message te sturen
Gewoon lekker vanaf blijven, kan je tenminste altijd updatenquote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Agiath het volgende:
JB er maar weer af gedaan en geupdate naar 5.1.
Iets teveel troep op mn 3GS gezet, liep niet echt lekker meer, nu is hij weer 'schoon'.
Ga denk toch wel weer jailbreaken als het weer kan
quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Agiath het volgende:
JB er maar weer af gedaan en geupdate naar 5.1.
Iets teveel troep op mn 3GS gezet, liep niet echt lekker meer, nu is hij weer 'schoon'.
Ga denk toch wel weer jailbreaken als het weer kan
Ja ik heb geen idee, neem aan dat ik niet zelf in m'n sim hoef te knippenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |