Bij een youtube filmpje niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Waarom moet je het naar een nieuwe mail kopiėren? Dat begrijp ik niet helemaal. Je kunt gewoon de link kopiėren en die in Whatsapp plakken toch?
Bij veel dingen kan dat nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Waarom moet je het naar een nieuwe mail kopiėren? Dat begrijp ik niet helemaal. Je kunt gewoon de link kopiėren en die in Whatsapp plakken toch?
Dan moet je op sw-box.com of muchbuy.com een OEM achterkant bestellen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:24 schreef TC03 het volgende:
De lens van mijn iPhone is beschadigd en ik wil daarom een nieuw achterkantje bestellen. Echter, al die achterkantjes voor ¤20-¤30 die ik zie, zijn die wel echt? Ik wil gewoon the real thing en geen nepperd, ook al ziet het er precies hetzelfde uit.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan moet je op sw-box.com of muchbuy.com een OEM achterkant bestellen.
http://www.muchbuy.com/re(...)33776d9d5dad38042edaquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Alles onderdelen die op internet te bestellen zijn zijn niet van Apple afkomstig, derhalve nep.
Ik hoop dat je weet waar 'OEM' voor staat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Alles onderdelen die op internet te bestellen zijn zijn niet van Apple afkomstig, derhalve nep.
OEM staat puur en alleen voor de letters 'OEM'. Iedereen kan zeggen dat het OEM is, of het daadwerkelijk zo is is een tweede.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet waar 'OEM' voor staat?
sw-box is zeer bekend, die vergooit z'n naam niet door mensen op te lichten d.m.v foutieve informatie gevenquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
OEM staat puur en alleen voor de letters 'OEM'. Iedereen kan zeggen dat het OEM is, of het daadwerkelijk zo is is een tweede.
OEM staat voor Original Equipment Manufacturerquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
OEM staat puur en alleen voor de letters 'OEM'.
Radio1 app?quote:Op zondag 8 april 2012 13:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Weet iemand een goede radioapp waarmee ik vanavond langs de lijn kan luisteren voor de bekerfinale?
Uiteraardquote:
Uiteraardquote:Op zondag 8 april 2012 14:47 schreef kikoooooo het volgende:
Zit je met je iPhone wel op hetzelfde wifi ? En niet op 3G ?
Wat voor app gebruik je?quote:Op zondag 8 april 2012 14:55 schreef KNAK het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
iPhone app geeft IP van het netwerk, het komt overeen... maar in de browser van laptop wil het niet lukken
via de router?quote:Op zondag 8 april 2012 14:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zelfde ip range ? Dus beide 192.168.1.xxxxx
Of ff die poort 8080 forwarden naar je iphone ip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |