En ik heb het inmiddels alweer gefixt. Het geleverde scherm was gewoon goed en ik heb nu een perfect werkende zilveren iPhonequote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:23 schreef Estolan het volgende:
[..]
Aanpassing aan het origineel veroorzaakt blijkbaar problemen
wat was er mis mee dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En ik heb het inmiddels alweer gefixt. Het geleverde scherm was gewoon goed en ik heb nu een perfect werkende zilveren iPhone
Je moet kleine menselijke fouten niet af argumenten willen gebruiken. Dan kom je alleen maar bekrompen over.
Ik was vergeten de beschermfolie aan de binnenkant van het scherm te verwijderen, dus elke keer als de telefoon een beetje warm werd, werd dat zichtbaar als backlight bleedingquote:
had het ook niet over het scherm ofzo. maar een menselijke fout, ok kan gebeuren, was meer een punt dat als je er niet aan zit, er niks mis kan gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik was vergeten de beschermfolie aan de binnenkant van het scherm te verwijderen, dus elke keer als de telefoon een beetje warm werd, werd dat zichtbaar als backlight bleeding![]()
Gigantische faal van mijn kant natuurlijk, maar met het scherm is dus niets mis.
Hahahaha +1 for sharing this fuckupquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik was vergeten de beschermfolie aan de binnenkant van het scherm te verwijderen, dus elke keer als de telefoon een beetje warm werd, werd dat zichtbaar als backlight bleeding![]()
Gigantische faal van mijn kant natuurlijk, maar met het scherm is dus niets mis.
In dat geval is official firmware ook niet echt perfectquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:13 schreef Estolan het volgende:
[..]
had het ook niet over het scherm ofzo. maar een menselijke fout, ok kan gebeuren, was meer een punt dat als je er niet aan zit, er niks mis kan gaan
?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:22 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
In dat geval is official firmware ook niet echt perfect.
Dan ben je gewoon debiel in het maken van je punt, want je zei letterlijk dat er alleen gezeik komt van customizen, wat gewoon onzin is. Daarnaast is het gewoon een hobby, en mag je daar best wat tijd en moeite in stoppen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:13 schreef Estolan het volgende:
[..]
had het ook niet over het scherm ofzo. maar een menselijke fout, ok kan gebeuren, was meer een punt dat als je er niet aan zit, er niks mis kan gaan
Een telefoon als hobby. Moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon debiel in het maken van je punt, want je zei letterlijk dat er alleen gezeik komt van customizen, wat gewoon onzin is. Daarnaast is het gewoon een hobby, en mag je daar best wat tijd en moeite in stoppen.
Dat is dan ook niet de hobby. Maar het verbaast me niets dat jij het wederom niet snapt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Een telefoon als hobby. Moet niet gekker worden
Je hebt het verkeerd. Wat dacht je van alle mogelijkheden verkennen en uitproberen? Ik vind het juist mooi om die beperkingen tegen te gaan en zoveel mogelijk uit een apparaat te halen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Een telefoon als hobby. Moet niet gekker worden
Wat dan? het uit elkaar halen, en in elkaar zetten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de hobby. Maar het verbaast me niets dat jij het wederom niet snapt.
Ik gebruik hem waarvoor hij bedoeld is, meer nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:01 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd. Wat dacht je van alle mogelijkheden verkennen en uitproberen? Ik vind het juist mooi om die beperkingen tegen te gaan en zoveel mogelijk uit een apparaat te halen.
Dat kan en mag. Wij kiezen er voor om veel meer uit onze apparaten te halen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:21 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik gebruik hem waarvoor hij bedoeld is, meer niet
Dat heb ik wel is eerder gehoord, maar wat is meer dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:27 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dat kan en mag. Wij kiezen er voor om veel meer uit onze apparaten te halen.
Voor jou heeft dat geen meerwaarde, dat kan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:37 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat heb ik wel is eerder gehoord, maar wat is meer dan?
Ander uiterlijk? neuh geen meerwaarde
wat nog meer dan wat een Iphone nu niet kan, en wat wel zou moeten?
En wat ik toen al eerder zei:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:42 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Voor jou heeft dat geen meerwaarde, dat kan.
Internet tethering, tweaks, thema's, bugfixes (sneller dan die van Apple zelf bv. bij batterydrain issue), Cydia Apps die meer mogelijkheden hebben, etc.
Het is maar wat je zelf wil natuurlijk.
Bellen? Neequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
En wat ik toen al eerder zei:
Kan je daarmee beter bellen / smsen/ mailen / muziek luisteren?
Lijkt me niet toch?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch?
iphone van 500 euro kopen en dan te beroerd zijn om apps te kopen die je gebruikt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg. Dude. Leg je er nou gewoon bij neer dat mensen graag meer uit hun iphone willen halen dmv o.a tethering en gratis apps ipv ervoor te moeten dokken.
Dude, wat een non discussie. Het boeit toch helemaal niet of je er beter mee kan bellen of niet erdoor. Het gaat erom dat de persoon er mee tevreden is. Ongeacht of die persoon wel of niet een JB heeft gedaan, zijn/haar uiterlijk van de iphone heeft getweakt, ect
600. En waarom kopen als het gratis kan? Jij betaald graag voor dingen wat niet perse hoeft?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
iphone van 500 euro kopen en dan te beroerd zijn om apps te kopen die je gebruikt.
Bellen? Ja (Genoeg tweaks die je contacten sneller laat opzoeken, uitgebreide favorieten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch?
Tsja, waarom betalen in de supermarkt als je ook gewoon een sprintje kan trekken met een volle rugzak, hè?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
600. En waarom kopen als het gratis kan? Jij betaald graag voor dingen wat niet perse hoeft?
Oh jawel hoor. Het aantal tweaks blijft maar groeien en groeien. De dingen die in de vorige post genoemd worden hebben per definitie al een meerwaarde.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch?
de iPhone is een smartphone hè, geen 20 euro prepaid nokia.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch?
Idd, wijze opmerking.. Het hele idee achter een smartphone ..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:52 schreef VASND het volgende:
[..]
de iPhone is een smartphone hè, geen 20 euro prepaid nokia.
- contact sneller opzoeken? uhm gaat dat niet snel dan nu? of weten jullie nummers niet uit je hoofd? heb nu ook gewoo favoriet lijst met 7 nummers, meer mensen bel ik niet continuquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:01 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Bellen? Ja (Genoeg tweaks die je contacten sneller laat opzoeken, uitgebreide favorieten.
SMSen? Ja (BiteSMS en andere programma's die de SMS ervaring uitbreiden (sms teller, character teller, automatisch sms, sjablonen etc.)
Mailen? Ja (Tweaks die de beperking van Apple tegengaan om maar 5 foto's te sturen, betere notificaties, fast-reply mails, etc.)
Muziek luisteren? Zeker weten.
Etc.
heb ik het daarover dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kansloos
Niemand zegt toch dat jij het moet doen? Jij bent degene die anderen erop afrekent als zij het wel doen, niet andersom. Dat maakt jou bekrompen.
Niemand zegt dat je MOET jailbreaken. Mensen zeggen alleen maar waarom zij het wel doen.
Sommige mensen willen meer halen uit iets dan in de standaard configuratie mogelijk is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:19 schreef Estolan het volgende:
[..]
- contact sneller opzoeken? uhm gaat dat niet snel dan nu? of weten jullie nummers niet uit je hoofd? heb nu ook gewoo favoriet lijst met 7 nummers, meer mensen bel ik niet continu
- sms teller? waar heb je dat voor nodig dan?, character teller zit er gewoon al op
- waarom zou je uberhaupt veel foto's over de mail willen sturen? vanaf je Iphone?
- en bij muziek, heb je dan beter geluid ineens, meer muziek dan normaal?
Wat een BS allemaal zeg
en ja het is en smartphone, so?
Ga je mij vertellen dat jullie bij het kopen van een TV, Fiets, Auto or what ever ook gelijk gaat Tweaken om iets uit te breiden? Het is en blijft een gebruiksvoorwerp wat na 2 jaar ( of soms eerder ) vervangen wordt
Ik mix geen dranken, ik drink gewoon bier en wijn, ben geen mietje ofzo!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Sommige mensen willen meer halen uit iets dan in de standaard configuratie mogelijk is.
Er is nu eenmaal geen iPhone met dergelijke functies te verkrijgen zonder die aanpassingen.
Ben jij ook iemand die dranken niet mixt omdat ze niet als premix te koop zijn?
Ja. Maar dat jij niet eens weet waarover je het zelf hebt, geeft al aan hoe slecht jij begrijpt waar anderen het over hebben.quote:
Niet liegen, het is geen interesse. Je wilt gewoon weer elitair lopen doen.quote:Ik vrag al topics lang aan de JB's waarom het zou "moeten", wat er nou echt beter aan is dan het toetsel gewoon zou houden
de vraag heeft er meer mee te maken, waarom een Iphone kopen, en niet een ander toetsel die dat dan al wel std kan
En na al die JB's lees te toc erg vaak klachten, klachten die er niet zijn zonder JB
Dus vandaar de interesse
Mooi inhoudelijke reactie idd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:29 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik mix geen dranken, ik drink gewoon bier en wijn, ben geen mietje ofzo!
Je voorbeeld gaat totaal niet op (mooiere velgen, beter geluidssystemen).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:19 schreef Estolan het volgende:
[..]
- contact sneller opzoeken? uhm gaat dat niet snel dan nu? of weten jullie nummers niet uit je hoofd? heb nu ook gewoo favoriet lijst met 7 nummers, meer mensen bel ik niet continu
- sms teller? waar heb je dat voor nodig dan?, character teller zit er gewoon al op
- waarom zou je uberhaupt veel foto's over de mail willen sturen? vanaf je Iphone?
- en bij muziek, heb je dan beter geluid ineens, meer muziek dan normaal?
Wat een BS allemaal zeg
en ja het is en smartphone, so?
Ga je mij vertellen dat jullie bij het kopen van een TV, Fiets, Auto or what ever ook gelijk gaat Tweaken om iets uit te breiden? Het is en blijft een gebruiksvoorwerp wat na 2 jaar ( of soms eerder ) vervangen wordt
ik begrijp niets van mensen die die 'tweaks' handig vinden, maar ga vooral je gang, het is jouw telefoonquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Je voorbeeld gaat totaal niet op (mooiere velgen, beter geluidssystemen).
Je hoeft trouwens de tweaks die je quote niet te gebruiken maar ze hebben meerwaarde. Misschien niet voor jou, maar dat maakt niks uit.
+1quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik begrijp niets van mensen die die 'tweaks' handig vinden, maar ga vooral je gang, het is jouw telefoon
Zonder jailbreak zou ik mijn toestel waarschijnlijk veel minder gebruiken. En naturlijk, andersom geldt hetzelfde, ieder zijn ding, met of zonder jailbreakquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik begrijp niets van mensen die die 'tweaks' handig vinden, maar ga vooral je gang, het is jouw telefoon
Jij bent degene die erover blijft beginnen, hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:09 schreef Estolan het volgende:
En nou is ophouden met JB gedoe. Alsof dat bijna het enige topic in dit topic is
ik vind het wel lekker, bij apple werkt het gewoon, met jailbreak moet je weer gaan miepen bij updates enzo. 2 dingen die ik wel mis: er een wifi access point van kunnen maken, telefoongesprekken opnemen (werkt trouwens ook niet bij jailbreak geloof ik?)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zonder jailbreak zou ik mijn toestel waarschijnlijk veel minder gebruiken. En naturlijk, andersom geldt hetzelfde, ieder zijn ding, met of zonder jailbreak.
waarom gebruik je niet gewoon je huidige foon als mp3 spelerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:02 schreef Estolan het volgende:
Ik mis niks
Koop over 1.5jaar weer een nieuwe, en dit wordt ( net als mijn 3gs ) een mp3 speler
doe ik ook, bedoelde ermee dat hij dan alleen maar mp3's bevat. Of hij gaat in de la als back-up toestel ofzo, heb de 3 & 3GS ook nogquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom gebruik je niet gewoon je huidige foon als mp3 speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |