Mensen die bij het minste of geringste naar de winkel gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:57 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg nu al 4 keer deze melding, terwijl internet niet uitgaat oid.
Straks maar even langs de apple store...
Lees ff terug wijsneus. iPhone ziet m'n simkaart niet meer, maar je hebt gelijk dt is inderdaad totaal niet belangrijk bij een telefoon!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:02 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Mensen die bij het minste of geringste naar de winkel gaan.
Net zoiets als een meisje van school die terug naar de winkel ging omdat de Twitter-app soms een beetje haperde.
Wijs.. Laat je even weten hoe een echt soepel OS bevalt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:49 schreef coscha het volgende:
NOU! iPhone 4S besteld hoor![]()
Wel op de Apple site, wat ik eigenlijk niet wilde, maar hij was nergens hier in de buurt te vinden zonder abbo.
Nu maar afwachten tot hij binnen is, en tot die tijd heb ik geen telefoon want m'n HTC is gister verkochtafkicken
Andere simkaart geprobeerd?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lees ff terug wijsneus. iPhone ziet m'n simkaart niet meer, maar je hebt gelijk dt is inderdaad totaal niet belangrijk bij een telefoon!
Hoezo niet? Als hij niet aan het laden is kan dat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:25 schreef timbob het volgende:
M'n batterij lijkt wel steeds erger af te takelen. Houdt het niet eens een dag uit met heel weinig gebruik.
Plus, ik ben nu een tijdje aan het internetten, wat filmpjes kijken, terwijl hij op 100% was en nog steeds aan de oplader ligt. En alsnog loopt hij langzaam leeg.
Ik zit nu op 96%
Dat moet toch niet kunnen? Een batterij die opgaat terwijl je aan een oplader ligt
En ik heb het inmiddels alweer gefixt. Het geleverde scherm was gewoon goed en ik heb nu een perfect werkende zilveren iPhonequote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:23 schreef Estolan het volgende:
[..]
Aanpassing aan het origineel veroorzaakt blijkbaar problemen
wat was er mis mee dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En ik heb het inmiddels alweer gefixt. Het geleverde scherm was gewoon goed en ik heb nu een perfect werkende zilveren iPhone
Je moet kleine menselijke fouten niet af argumenten willen gebruiken. Dan kom je alleen maar bekrompen over.
Ik was vergeten de beschermfolie aan de binnenkant van het scherm te verwijderen, dus elke keer als de telefoon een beetje warm werd, werd dat zichtbaar als backlight bleedingquote:
had het ook niet over het scherm ofzo. maar een menselijke fout, ok kan gebeuren, was meer een punt dat als je er niet aan zit, er niks mis kan gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik was vergeten de beschermfolie aan de binnenkant van het scherm te verwijderen, dus elke keer als de telefoon een beetje warm werd, werd dat zichtbaar als backlight bleeding![]()
Gigantische faal van mijn kant natuurlijk, maar met het scherm is dus niets mis.
Hahahaha +1 for sharing this fuckupquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik was vergeten de beschermfolie aan de binnenkant van het scherm te verwijderen, dus elke keer als de telefoon een beetje warm werd, werd dat zichtbaar als backlight bleeding![]()
Gigantische faal van mijn kant natuurlijk, maar met het scherm is dus niets mis.
In dat geval is official firmware ook niet echt perfectquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:13 schreef Estolan het volgende:
[..]
had het ook niet over het scherm ofzo. maar een menselijke fout, ok kan gebeuren, was meer een punt dat als je er niet aan zit, er niks mis kan gaan
?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:22 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
In dat geval is official firmware ook niet echt perfect.
Dan ben je gewoon debiel in het maken van je punt, want je zei letterlijk dat er alleen gezeik komt van customizen, wat gewoon onzin is. Daarnaast is het gewoon een hobby, en mag je daar best wat tijd en moeite in stoppen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:13 schreef Estolan het volgende:
[..]
had het ook niet over het scherm ofzo. maar een menselijke fout, ok kan gebeuren, was meer een punt dat als je er niet aan zit, er niks mis kan gaan
Een telefoon als hobby. Moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon debiel in het maken van je punt, want je zei letterlijk dat er alleen gezeik komt van customizen, wat gewoon onzin is. Daarnaast is het gewoon een hobby, en mag je daar best wat tijd en moeite in stoppen.
Dat is dan ook niet de hobby. Maar het verbaast me niets dat jij het wederom niet snapt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Een telefoon als hobby. Moet niet gekker worden
Je hebt het verkeerd. Wat dacht je van alle mogelijkheden verkennen en uitproberen? Ik vind het juist mooi om die beperkingen tegen te gaan en zoveel mogelijk uit een apparaat te halen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Een telefoon als hobby. Moet niet gekker worden
Wat dan? het uit elkaar halen, en in elkaar zetten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de hobby. Maar het verbaast me niets dat jij het wederom niet snapt.
Ik gebruik hem waarvoor hij bedoeld is, meer nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:01 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd. Wat dacht je van alle mogelijkheden verkennen en uitproberen? Ik vind het juist mooi om die beperkingen tegen te gaan en zoveel mogelijk uit een apparaat te halen.
Dat kan en mag. Wij kiezen er voor om veel meer uit onze apparaten te halen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:21 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik gebruik hem waarvoor hij bedoeld is, meer niet
Dat heb ik wel is eerder gehoord, maar wat is meer dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:27 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dat kan en mag. Wij kiezen er voor om veel meer uit onze apparaten te halen.
Voor jou heeft dat geen meerwaarde, dat kan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:37 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat heb ik wel is eerder gehoord, maar wat is meer dan?
Ander uiterlijk? neuh geen meerwaarde
wat nog meer dan wat een Iphone nu niet kan, en wat wel zou moeten?
En wat ik toen al eerder zei:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:42 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Voor jou heeft dat geen meerwaarde, dat kan.
Internet tethering, tweaks, thema's, bugfixes (sneller dan die van Apple zelf bv. bij batterydrain issue), Cydia Apps die meer mogelijkheden hebben, etc.
Het is maar wat je zelf wil natuurlijk.
Bellen? Neequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
En wat ik toen al eerder zei:
Kan je daarmee beter bellen / smsen/ mailen / muziek luisteren?
Lijkt me niet toch?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch?
iphone van 500 euro kopen en dan te beroerd zijn om apps te kopen die je gebruikt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg. Dude. Leg je er nou gewoon bij neer dat mensen graag meer uit hun iphone willen halen dmv o.a tethering en gratis apps ipv ervoor te moeten dokken.
Dude, wat een non discussie. Het boeit toch helemaal niet of je er beter mee kan bellen of niet erdoor. Het gaat erom dat de persoon er mee tevreden is. Ongeacht of die persoon wel of niet een JB heeft gedaan, zijn/haar uiterlijk van de iphone heeft getweakt, ect
600. En waarom kopen als het gratis kan? Jij betaald graag voor dingen wat niet perse hoeft?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
iphone van 500 euro kopen en dan te beroerd zijn om apps te kopen die je gebruikt.
Bellen? Ja (Genoeg tweaks die je contacten sneller laat opzoeken, uitgebreide favorieten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch?
Tsja, waarom betalen in de supermarkt als je ook gewoon een sprintje kan trekken met een volle rugzak, hè?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
600. En waarom kopen als het gratis kan? Jij betaald graag voor dingen wat niet perse hoeft?
Oh jawel hoor. Het aantal tweaks blijft maar groeien en groeien. De dingen die in de vorige post genoemd worden hebben per definitie al een meerwaarde.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch?
de iPhone is een smartphone hè, geen 20 euro prepaid nokia.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch?
Idd, wijze opmerking.. Het hele idee achter een smartphone ..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:52 schreef VASND het volgende:
[..]
de iPhone is een smartphone hè, geen 20 euro prepaid nokia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |